ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~scan cargo | Tołdi oni planuja ponad 80 % dla E6 czy to jest czarny scenariusz zależy jak dla kogo, dla przewoźników spoza Niemiec na pewno ale dla Niemców już niekoniecznie | |||
~driver | Patryk dzwon do gierteki oni już idą z duchem czasu Stawki kierowcy już od 45 e max 60e oczywiście przy rozliczeniu bonusy za przepały i rysy Poczytaj sobie na forum kierowców gierteki | -2 | ||
~driver | koniec eldorado Panów kierowców życie bywa brutalne Molochy ustalą wasze wynagrodzenia | -1 | ||
~Remik | To będzie wyglądało tak, że maut w górę dla wszystkich ale dopłaty do mautu dostaną niemieccy przewoźnicy i takim sposobem będą powoli eliminować tańszych przewoźników ze wschodu. | |||
~driver | Remik a znasz przepisy dot równosci i swobody prowadzenia działalnosci? Austria tez ma ponad 0, 4e /km Poprostu musza to zapłacic konsumenci i tyle Ale zanim to nastąpi to połowa firm wyleci | |||
~Patryk pogromca dziadow | Jak polski gumiok przez tyle lat nie potrafił znaleźć roboty tylko zmienia spedycje która mu więcej obieca to wgl mi takich biedasmenów nie szkoda. Kasa ma być u przewoźnika aby wszystko było ok i kasa dla kierowcy i na koszta A nie jak u dziad transa większość marzy zostaje wepchana spedytorkom w rurkach na 10 pietrze w bloku. | |||
~driver | patryku podziwaiasz we Włoszech juz ten Ocean??? | |||
~Tołdi | Patryk - i tu się muszę z Tobą niestety zgodzić, w kwestii tych pseudospedów w rurkach pracujących z mieszkania a nawet z ławki w parku, których w zasadzie powinno się nazywać przepisywaczami. Natomiast szkopuł w tym, że pod takimi "spedycjami" jeździ najwięcej firm, tych z grona dynamicznie rozwijających się, ale o tym już było... | |||
~driver | Litewski tez juz chyba nie potrafi jak ucina minimum połowę pensji pracownika | |||
~Remik | Driver Co do girteki to zamierza się rozwijać. Mająca 2 mld euro przychodów litewska Girteka rozbuduje się w Polsce, do 2026 roku niemal podwoi flotę do 17, 4 tys. samochodów ciężarowych i odpowiednio zwiększy zatrudnienie. | |||
~driver | Moze najpierw niech przetrwa ten Bo jadac dla Amazon prime po 0, 6e -0, 85e moze byc ciężko A koszą wszystkie ładunki | |||
~driver | ja też bym sie rozwijał płacąc kierowcy 45e-60e dziennie | |||
~scan cargo | Driver ale co to za problem, agencje same sie napraszaja aby brac kierowców z Azji itp jest to oczywiscie droga przez meke ale jak przetrzesz szlaki to pozniej masz opracowany schemat działania i zarobki faktycznie coś około 50-60 E /dziennie za każdy dzień i wiadomo że to nie sa debesciacy na poczatku ale prosta robote z punktu A do punktu B majac telemetyke ogarna podobnie jak w Girtce tam kierowca jest prowadzony za reke | |||
jacek-kuba
| Witam w ten piękny poranek. 1 pytanie mam, tutaj wszyscy bez wyjątku, jeżdżą dla jakiś małych zewnętrznych spedycji -jak łysa sraka dla Ogórka. Od kilkunastu lat obserwuję rynek transportowy i daję słowo, że nie znam takiego matolstwa w realu. Wszystkie firmy z którymi współpracują, mają stałe kółka. Naturalnie mają swojego dyspozytora i czasami podpierają się np. transem- ale to służy np do zjazdu czy przestawienia pojazdu, po jakimś dobrym wyjeździe z kraju. Szczerze zastanawia mnie kto tu pisze takie banialuki. Owszem, busy w większości, tak jeżdżą, nie wszystkie naturalnie. Ale ciężarówki? tu są sami idioci? Co jest możliwe, bo przecież właściciel firmy z setką jednostek czy 50 -chyba tu nie pisze. To forum dla leszczy transportowych, kilku kierowców i wielu marzycieli o fortunach. | -1 | ||
~scan cargo | Driver 10 lat temu masa Ukraińców przyjechała tu bez pojecia o świecie czesto świeżo po kursie lub czesto nawet bez kursu wiekkszość sie ogarneła i jeździ do tej pory, zreszta przy dzisiejszej pracy kierowcy nie oszukujmy sie to nie jest to co 20-30 lat temu gdzie kierowca musiał naprawde być fachowcem dzis wystaczy * w rurkach bo tak przy aucie nikt nie dłubie koło zmienić firma, cmr zazwyczaj gotowe, droga jest telematyka i korytarzowanie, wiec najwiekszy problem kierowcom sprawia na poczatku podjazd pod rampe ale to po to jeździli na podwójnej jeden drugiego kierował, dajesh im walkie talkie i ogień :-) | |||
~driver | sztuczna inteligencja wykończy spedytorów i kierowców I przy obróbce zlecenia wysle korytarz jazdy rozliczy wykorzystanie czasu paliwo i dzienne wynagrodzenie Kazdy kierowca juz jest punkowany w giertece przez automat i otrzymuje wyniki osiągów | |||
~scan cargo | szczerze jesli bym dalej chciał w tym działać i rozwijać to tylko ciśniecie na kierowców z azji tak samo było z kierowcami z Ukrainy kto pierwszy wskoczył w ten pociąg i zapewnił sobie tych kierowców z doświadczeniem i jakims obyciem a ci co pozniej przyjeżdzali to porazka | |||
~driver | Lepiej brać z molochów po 2-3 latach praktyki Teraz będzie wysyp kolejny Molochy zaczną się sypac bądź ucinać pensje to za 10e więcej będzie ich po kokardę | |||
~scan cargo | Driver uważam że to słuszna droga tylko AI + numerek w bazie i tylko solidne duże molochy tylko one docelowo maja szanse przetrwać to sie nazywa konsolidacja rynku a małe firmy to tylko lokalnie rzemieślniczo, to tak jakby porównywać pieczywo mrożone produkowane przemysłowo z naturalnym niby wszyscy chca to drugie ale CCC i kupuja to pierwsze | |||
~driver | Kierowcy to pikuś Gorzej będzie z opłacalnymi frachtami Jak na razie to może być problem | |||
~driver | Scan oni wywiną kopyta i dobrze zarobią na tym Zmiana nazwy i dalej robienie syfu na rynku Ludzie kontakty zostaną i tak się toczy Weberes link gierteka hegelmann to tylko nazwy | |||
~scan cargo | Driver czy ja wiem jednak popatrz na to realnie z poziomu statystyki codzinnie upadaja firemki 1-10 aut co jakiś czas takie ciut wieksze 50-100 a realnie ile było takich upadków molochów słynne Ricco czy Willy Betz przez ostatnie 10 lat, znasz powiedzenie za duzi by upaść, waberers jak zjechał na giełdzie chyba o 90 % to zaraz sie okazało że to firma strategiczna dla gospodarki wegier i nie może upaść itd itd | |||
~driver | jak widze ceny tranportu dane przez molochów nie widze tego na dłużej Chyba ze na przeczekanie wyciąc konkurencje i podniesc stawki Moge sie mylic Ale cos musi puscić w tym układzie | |||
jacek-kuba
| W Polsce mamy najniższe bezrobocie w Europie. Każdy pracownik na wagę złota, a o kierowcy można zapomnieć. Kolejne podwyżki się szykują i to wysokie. dziad kolejne kredyty musi brać chcąc jeździć. Praca dla kierowców: Szukam pracy (99) Dam pracę (286) | -1 | ||
~driver | narazie jest kolejne -5% z frachtu na maj A dzis dostałem propozycje zabrania ładunku z polski bez licytacji (przywilej ; ) za Uwaga 0, 75e do belgii Takie kąski sa na rynku | |||
~Remik | Allianz Trade podaje, że liczba niewypłacalnych firm transportowych w pierwszym kwartale wyniosła 110. | |||
~Remik | W CEPiKu zarejestrowanych jest obecnie 3 610 745 samochodów ciężarowych. | |||
~Remik | To jest kropla w morzu. A najczęściej jak scan pisze padają firmy małe. | |||
~driver | to jeszcze sprawdz 84% polskich firm to własnie firmy 1-10autek | |||
~Remik | Czyli nawet biorąc 110x 5 aut to jest pół tysiąca mniej aut. Nie licząc tych firm co się dopiero otwierają. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.