Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23466)

~scan cargo
Tołdi oni planuja ponad 80 % dla E6 czy to jest czarny scenariusz zależy jak dla kogo, dla przewoźników spoza Niemiec na pewno ale dla Niemców już niekoniecznie
~driver
Patryk dzwon do gierteki oni już idą z duchem czasu Stawki kierowcy już od 45 e max 60e oczywiście przy rozliczeniu bonusy za przepały i rysy Poczytaj sobie na forum kierowców gierteki

-2

~driver
koniec eldorado Panów kierowców życie bywa brutalne Molochy ustalą wasze wynagrodzenia

-1

~Remik
To będzie wyglądało tak, że maut w górę dla wszystkich ale dopłaty do mautu dostaną niemieccy przewoźnicy i takim sposobem będą powoli eliminować tańszych przewoźników ze wschodu.
~driver
Remik a znasz przepisy dot równosci i swobody prowadzenia działalnosci? Austria tez ma ponad 0, 4e /km Poprostu musza to zapłacic konsumenci i tyle Ale zanim to nastąpi to połowa firm wyleci
~Patryk pogromca dziadow
Jak polski gumiok przez tyle lat nie potrafił znaleźć roboty tylko zmienia spedycje która mu więcej obieca to wgl mi takich biedasmenów nie szkoda. Kasa ma być u przewoźnika aby wszystko było ok i kasa dla kierowcy i na koszta A nie jak u dziad transa większość marzy zostaje wepchana spedytorkom w rurkach na 10 pietrze w bloku.
~driver
patryku podziwaiasz we Włoszech juz ten Ocean???
~Tołdi
Patryk - i tu się muszę z Tobą niestety zgodzić, w kwestii tych pseudospedów w rurkach pracujących z mieszkania a nawet z ławki w parku, których w zasadzie powinno się nazywać przepisywaczami. Natomiast szkopuł w tym, że pod takimi "spedycjami" jeździ najwięcej firm, tych z grona dynamicznie rozwijających się, ale o tym już było...
~driver
Litewski tez juz chyba nie potrafi jak ucina minimum połowę pensji pracownika
~Remik
Driver Co do girteki to zamierza się rozwijać.
Mająca 2 mld euro przychodów litewska Girteka rozbuduje się w Polsce, do 2026 roku niemal podwoi flotę do 17, 4 tys. samochodów ciężarowych i odpowiednio zwiększy zatrudnienie.
~driver
Moze najpierw niech przetrwa ten Bo jadac dla Amazon prime po 0, 6e -0, 85e moze byc ciężko A koszą wszystkie ładunki
~driver
ja też bym sie rozwijał płacąc kierowcy 45e-60e dziennie
~scan cargo
Driver ale co to za problem, agencje same sie napraszaja aby brac kierowców z Azji itp jest to oczywiscie droga przez meke ale jak przetrzesz szlaki to pozniej masz opracowany schemat działania i zarobki faktycznie coś około 50-60 E /dziennie za każdy dzień i wiadomo że to nie sa debesciacy na poczatku ale prosta robote z punktu A do punktu B majac telemetyke ogarna podobnie jak w Girtce tam kierowca jest prowadzony za reke
jacek-kuba
Witam w ten piękny poranek. 1 pytanie mam, tutaj wszyscy bez wyjątku, jeżdżą dla jakiś małych zewnętrznych spedycji -jak łysa sraka dla Ogórka. Od kilkunastu lat obserwuję rynek transportowy i daję słowo, że nie znam takiego matolstwa w realu. Wszystkie firmy z którymi współpracują, mają stałe kółka. Naturalnie mają swojego dyspozytora i czasami podpierają się np. transem- ale to służy np do zjazdu czy przestawienia pojazdu, po jakimś dobrym wyjeździe z kraju. Szczerze zastanawia mnie kto tu pisze takie banialuki. Owszem, busy w większości, tak jeżdżą, nie wszystkie naturalnie. Ale ciężarówki? tu są sami idioci? Co jest możliwe, bo przecież właściciel firmy z setką jednostek czy 50 -chyba tu nie pisze. To forum dla leszczy transportowych, kilku kierowców i wielu marzycieli o fortunach.

-1

~scan cargo
Driver 10 lat temu masa Ukraińców przyjechała tu bez pojecia o świecie czesto świeżo po kursie lub czesto nawet bez kursu wiekkszość sie ogarneła i jeździ do tej pory, zreszta przy dzisiejszej pracy kierowcy nie oszukujmy sie to nie jest to co 20-30 lat temu gdzie kierowca musiał naprawde być fachowcem dzis wystaczy * w rurkach bo tak przy aucie nikt nie dłubie koło zmienić firma, cmr zazwyczaj gotowe, droga jest telematyka i korytarzowanie, wiec najwiekszy problem kierowcom sprawia na poczatku podjazd pod rampe ale to po to jeździli na podwójnej jeden drugiego kierował, dajesh im walkie talkie i ogień :-)
~driver
sztuczna inteligencja wykończy spedytorów i kierowców I przy obróbce zlecenia wysle korytarz jazdy rozliczy wykorzystanie czasu paliwo i dzienne wynagrodzenie Kazdy kierowca juz jest punkowany w giertece przez automat i otrzymuje wyniki osiągów
~scan cargo
szczerze jesli bym dalej chciał w tym działać i rozwijać to tylko ciśniecie na kierowców z azji tak samo było z kierowcami z Ukrainy kto pierwszy wskoczył w ten pociąg i zapewnił sobie tych kierowców z doświadczeniem i jakims obyciem a ci co pozniej przyjeżdzali to porazka
~driver
Lepiej brać z molochów po 2-3 latach praktyki Teraz będzie wysyp kolejny Molochy zaczną się sypac bądź ucinać pensje to za 10e więcej będzie ich po kokardę
~scan cargo
Driver uważam że to słuszna droga tylko AI + numerek w bazie i tylko solidne duże molochy tylko one docelowo maja szanse przetrwać to sie nazywa konsolidacja rynku a małe firmy to tylko lokalnie rzemieślniczo, to tak jakby porównywać pieczywo mrożone produkowane przemysłowo z naturalnym niby wszyscy chca to drugie ale CCC i kupuja to pierwsze
~driver
Kierowcy to pikuś Gorzej będzie z opłacalnymi frachtami Jak na razie to może być problem
~driver
Scan oni wywiną kopyta i dobrze zarobią na tym Zmiana nazwy i dalej robienie syfu na rynku Ludzie kontakty zostaną i tak się toczy Weberes link gierteka hegelmann to tylko nazwy
~scan cargo
Driver czy ja wiem jednak popatrz na to realnie z poziomu statystyki codzinnie upadaja firemki 1-10 aut co jakiś czas takie ciut wieksze 50-100 a realnie ile było takich upadków molochów słynne Ricco czy Willy Betz przez ostatnie 10 lat, znasz powiedzenie za duzi by upaść, waberers jak zjechał na giełdzie chyba o 90 % to zaraz sie okazało że to firma strategiczna dla gospodarki wegier i nie może upaść itd itd
~driver
jak widze ceny tranportu dane przez molochów nie widze tego na dłużej Chyba ze na przeczekanie wyciąc konkurencje i podniesc stawki Moge sie mylic Ale cos musi puscić w tym układzie
jacek-kuba
W Polsce mamy najniższe bezrobocie w Europie. Każdy pracownik na wagę złota, a o kierowcy można zapomnieć. Kolejne podwyżki się szykują i to wysokie. dziad kolejne kredyty musi brać chcąc jeździć.

Praca dla kierowców:
Szukam pracy (99)
Dam pracę (286)

-1

~driver
narazie jest kolejne -5% z frachtu na maj A dzis dostałem propozycje zabrania ładunku z polski bez licytacji (przywilej ; ) za Uwaga 0, 75e do belgii Takie kąski sa na rynku
~Remik
Allianz Trade podaje, że liczba niewypłacalnych firm transportowych w pierwszym kwartale wyniosła 110.
~Remik
W CEPiKu zarejestrowanych jest obecnie 3 610 745 samochodów ciężarowych.
~Remik
To jest kropla w morzu.
A najczęściej jak scan pisze padają firmy małe.
~driver
to jeszcze sprawdz 84% polskich firm to własnie firmy 1-10autek
~Remik
Czyli nawet biorąc 110x 5 aut to jest pół tysiąca mniej aut.
Nie licząc tych firm co się dopiero otwierają.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels