~kiero
| ~!!!iiii
2023-04-07 17:30:54 C5/C6 najbardziej komfortowe auta. Nikt nie dogonił zawieszenia hydro. No ok jeszcze jest zawieszenie BOSE (to firma od Car audio) ale nie trafiło do seryjnej produkcji.
Taka ciekawostka. Citroen C6 nie był składany w Francji. Robili go w montowni mercedesa. To najbardziej komfortowe zawieszenie dla pasażera na tylnej kanapie. Za to na zakrętach duże przechyły. | | | |
~Kris
| Chłopie porównujesz auta róznych klas. O czym z ciulem dyskutować? | | | |
~przeor z Chrzanowa
| Remik
2023-04-07 19:49:38
Tak paryżanki są tanie :)
Po chooju są dobre.
Tak samo ford.
Tylko jakoś mao ich widać :)
No tak, profesor Remik nie widzi paryzanek i fordow to znaczy ze ich mao i tego wszyscy powinni sie trzymać:) | | | |
~Kris
| We francji pewnie mowią ze nie widac manów więc znaczy ze choojowe. | | | |
~Remik
| Zaraz wpadnie jeszcze srajwer i będzie piertolił o życiu na kredycie.
Ja się wypisuję nara. | | | |
~kiero
| ~Kris
2023-04-07 19:41:30 No i tak to jest jak robol chciał się lansowac autem dla klasy sredniej wyzszej. A wystarczyło kupic golfa zeby dojezdzac do fabryki na 3 zmiany
Masz racje ja codziennie dojeżdżam do roboty dieslem, bo mało pali, producent napisał że to model X351. A jako ten robol mam do zabawy benzynę 510 KM producent określił go jako X260. Niemieckich aut nie lubię. | | | |
~przeor z Chrzanowa
| Nastepna zlota mysl Remika, podobna do tej o prosperity w gospodarce bo za nim "tiry"jadą:) :) :) | | | |
~Kris
| Nareszcie koorwa bo myslałem ze cały wieczór bedziesz doopił o dobrobycie w de jak to robol jezdzi bmw tylko mu sie rece trzęsą jak musi rate kredytu zapłacic | | | |
~300D
| C5 to raczej wielowahacz tak jak w 407. hydro rzadko się widzi, właściwie wcale tego niema, może w starszych trupiszczach
a C6 to francuska porażka tak samo jak 607
rynek tego goowna nie łyknął i tyle | | | |
~przeor z Chrzanowa
| Kris
2023-04-07 20:01:54
:) :) :) :) | | | |
~Kris
| Rynek nie łyknął bo robole się chcą lansowac w 15 letnich bmw i audi. A potem piszą posty auto drga co robic? | | | |
~kiero
| 300D rynek wielu aut nie łyknął. Jednym z lepszych niemieckich aut był VW Pheaton, ale nie miał wyglądu topowego auta. Cena najdroższego modelu oscylowała około milina złotych. Był nawet silnik V12. | | | |
~Kris
| wygląd to on miał tylko znaczek nie ten | | | |
~300D
| rynek nie łyknął bo to było goowno nie samochody
patrz- 407 i c5 sprzedał się jak świerze bułki a C6 i 607 nie.
alle do kogo ja to piszę, do matoła krisa. | -1 | | |
~Remik
| ~Kris
2023-04-07 20:05:26
Rynek nie łyknął bo robole się chcą lansowac w 15 letnich bmw i audi. A potem piszą posty auto drga co robic?
Ty jesteś nawet za głupi aby policzyć że 2015 rok to jest 8 lat a nie 15 więc o czym gadać z tobą? | | | |
~Remik
| Kris
2023-04-07 20:01:54
Nareszcie koorwa bo myslałem ze cały wieczór bedziesz doopił o dobrobycie w de jak to robol jezdzi bmw tylko mu sie rece trzęsą jak musi rate kredytu zapłacic
Dziwne tylko że kredyty w pl teraz x 2 trzeba płacić a w Niemczech tyle co wcześniej :) | | | |
~Ordynator jest jeden!
| Kris, w pewnym sensie każdy jest robolem
Pracownik i pracodawca.
Przy tym pracownik posiada ten przywilej, że nie prowadzi działalności gospodarczej.
A podobno w państwie pissowskim, nie jest to łatwe i przyjemne. | | | |
~Kris
| Fakt nie mamy o czym gadać. Chciałes sie pochwalić bmw? nam to yebie czy jezdzisz rowerem czy bmw i tak jestes ciiulem. Więc na przyszłość jak bedziesz kupował auto to szkoda kasy bo i tak na nikim to nie robi wrazenia. | | | |
~Remik
| Przecież dziad płaczę jak mu opona jepnie za 3 tysie więc co porównywać do robola co wjepał 10 tys i auto dalej drga! | | | |
~Remik
| Kris ty faktycznie idiotą jesteś.
Auto moje jest w porządku, to kumpel ma problem. | | | |
~300D
| a rzędowe szustki dizla z bavari to wcale nie takie złe
główny problem to dostęp do oryginalnych części no i kawałek wiedzy odnośnie diagnostyki komputerowej
wielu mekanikom sie wydaje że ogarnie delphim a bavareczka na to- mam cie w doopie | | | |
~Kris
| tak 300d to były goowna. A bmw czy audi nie miały wtop. Myslisz ciołku ze jak napiszesz cos o kompresji to juz robisz za eksperta. | | | |
~kiero
| ~300D
2023-04-07 20:08:04 rynek nie łyknął bo to było goowno nie samochody
patrz- 407 i c5 sprzedał się jak świerze bułki a C6 i 607 nie.
alle do kogo ja to piszę, do matoła krisa.
Kwestia ceny. To jak gwiazda klasy E i S. | | | |
~Stopa bajkal
| C5 -3 to był często spotykany w hydro. C, 6 był drogi i rzadki. Co więcej stylistyka wnętrza była trudna tzn ekstrawagancka. A poza tym to był potężny zawalasty kajak. Co prawda C5 w hydro to wypisz wymaluj C6 ale środek już nie jest ekstrawagancki a powala a auto już nie przypomina zawalastego batyskafu. | | | |
~Kris
| Remik powtarzam mi yebie czym jezdzisz. Naprawdę nie robi to na mnie wrazenia. Ciul zawsze bedzie ciulem nawet jak przyjedzie maybachem | | | |
~Remik
| Szczególnie taki jak ty który dzieci bije fraje rze! | | | |
~Kris
| Ale takie ciule z kompleksami muszą byc na swiecie. To oni ciągną swiat do przodu. Bez nich motoryzacja stała by w iesjscu bo normalnym ludziom wystarczył golf 2 i mercedes beczka | | | |
~Stopa bajkal
| C5 -3 to był często spotykany w hydro. C, 6 był drogi i rzadki. Co więcej stylistyka wnętrza była trudna tzn ekstrawagancka. A poza tym to był potężny zawalasty kajak. Co prawda C5 w hydro to wypisz wymaluj C6 ale środek już nie jest ekstrawagancki a powala a auto już nie przypomina zawalastego batyskafu. | | | |
~Kris
| Zwykły niemiecki robotnik nie kupuje drogiego auta. Tylko polaczki co na swieta jada do polski zeby sie polansowac na wsi. Koniecznie z duzych kofrem zeby zabtrac zapasów z polski na nastepne 3 miesiące. Zawsze to lepsza kiełbasa z psa w polskim miesnym niz w niemieckim aldiku i mozna zaoszczedzic. Bedzie na ratę. Załóż sobie jeszcze fanfary to tego bmw jak bedziesz jechał po wsi w wielkanoc | | | |
~300D
| koorva kris takie f10 to normalny samochód, żaden wypas żaden obciach, po prostu bmw
może u was pod hutą powoduje wkoorwienie alle tak w ogóle to tylko stara piątka | | | |