~Remik
| Kompresja w porządku. | | | |
~Remik
| Auto powinno mieć seryjnie 258 km a na hamowni wyszło 278 km | | | |
~Remik
| Oleju plynu nie ubywa | | | |
~kiero
| Może być nierówne ciśnienie na cylindrach, luzy zaworowe też do sprawdzenia. To ze ma koniki na hamowni to o niczym nie świadczy. Hamownie też ściemniają. | | | |
~Kris
| A ja bym wysłał go do lekarza. Moze mu się ręcę trzęsą a nie auto. | | | |
~Remik
| Kiero wszystko w normie było sprawdzane. I tu jest problem | | | |
~kiero
| Serwisy autoryzowane omijać, tam pracują wymieniacze oleju i klocków. | | | |
~Remik
| Kris sam mam bmw i jechałem jego.
Drgania są wyraźnie odczuwalne | | | |
~Remik
| Był już u paru mechaników nikt nie wie dlaczego | | | |
~300D
| aso prawdopodobnie w ogóle nie przyjmię do naprawy takiego kwiatka
powód to problem oczywiście tylko i wyłacznie w portfelu właściciela tegoż bmw. | | | |
~Remik
| Tak oni by chcieli najlepiej nowe auto wcisnąć kupując te za 10%wartosci... | | | |
~300D
| kod silnika? | | | |
~Remik
| Muszę zapytać.
Zaraz napiszę. | | | |
~Remik
| N57D30A | | | |
~300D
| aso bmw raczej w ogóle nie kupi tego zepsutego grata dłubanego prze kilku mechaników mietków na częściach badziewiastego lemfordera z turcji.
noo, może za te 10% wartości. | | | |
~300D
| wtryski dopisane? | | | |
~Remik
| Nawet nie wiesz jakie oni auta kupują.
Jak niemcy "dbają" o auta.
O przeciąganiu interwałów olejowych chociaż są ustawione co 30 tyś.
PS też myślałem kiedyś jak to zajepiście kupić auto z DE ale mieszkając tutaj i widzieć jak oszczędzają lub niedbają o stan auta to zmieniłem zdanie.
Przegląd w DE jest na 2 lata i jeżeli progi przez rudą nie są zjedzone czy olej nie kąpie to auto przegląd dostanie... | | | |
~Remik
| Tak wtryski sprawdzone i kodowane. | | | |
~Remik
| Wątpię abyś na odległość mógł coś pomóc.
To takie wróżenie z fusów. | | | |
~300D
| noo, takie hcoo wi o co chodzi
wiem że jest problem w tych skrzyniach.
koleś od skrzyń powiedziałby sprzęgło, potem powiedziałby że nie zrobi, że to pirtoli bo tych ośmiobegowych się nie naprawia, bo nie ma do tego części. | | | |
~Remik
| Niby robią takie badziewie teraz.
Kumpel kupił w Ado vw gti 36 tyś przebiegu i co wymieniają skrzynię bo niby uszkodzona. | | | |
~Remik
| Jedno mnie zastanawia bo u mnie 381 km u niego 278 km te same skrzynie a jakoś nie ma u mnie tego co u niego.
Może faktycznie sprzęgło hydrokinetyczne. | | | |
~kiero
| Widziałem auto z zewnątrz nic nie widać. Silnik ledwo się mieścił. Po pomiarach okazało się krótsze o 5 cm. Miało wcześniej czołowe i się trochę zbiegło w naprawie. Może zawieszenie silnika i skrzyni przekoszone. | | | |
~Remik
| Przebieg różni się o +- 10 tys km więc nie duża różnica. | | | |
~Remik
| Kiero niestety sprzedający nie zawsze są w porządku.
Sam kiedyś na działem się na minę A4 3. 0 tdi przebieg 150 tyś na liczniku a faktycznie było 320 tyś.
Po stanie auta tego widać nie było.
Autostradowe długie przebiegi. | | | |
~kiero
| Uszkodzony konwerter (sprzęgło hydrokineczne) to objawy wyłącznie przy jeździe. Ślizgać się może, albo szarpać przy zmianie biegów. Wibracje podczas jazdy to wał (wyważenie), albo most. | | | |
~Remik
| Kiedyś miałem uszkodzony konwenter zero szarpania zero drgań jedyny objaw falowanie obrotów podczas jazdy.
Skrzynia multitrinic | | | |
~Remik
| Ale wibracje są i na postoju i podczas jazdy. | | | |
~300D
| skoro dało sie zmierzyc kompreche to i da sie zmierzyć korby | | | |
~kiero
| Kiedyś w mojej rodzinie kupili outlandera z niemiec. Przebieg 160 tyś. Silnik po przejechaniu 300 km do remontu. Luzy na panewkach i stojące pierścienie. Musiał długo stać nie odpalany u jakiegoś turasa. | | | |