ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23449)
~Remik | Już poczytałem o tym zawieszeniu... | |||
~Remik | Z tymi drganiami zrobił już około 40 tyś km. Jakby Wał korbowy był krzywy to wątpię aby tyle przejechał. | |||
~kiero | Kiedy drgania, podczas jazdy, czy sam silnik na wolnych obrotach? ?? | |||
~driver | To kalgulator ma luzy | |||
~Remik | I na postoju i podczas jazdy. Auto pali normalnie brak błędów itd. | |||
~300D | driver 2023-04-07 18:08:11 To kalgulator ma luzy ten kalgulator pomiędzy motorem a skrzynią też może być tylko że jest problem, 750netto rbh | |||
~Remik | Przy 140 tyś przebiegu sprzęgło hydrokinetyczne? | |||
~driver | Kalgulator jest w silniku Mechaniku z bożej laski | |||
~Remik | Biegi zmienia płynnie, brak falowania obrotów podczas jazdy, pełna moc silnika a nawet więcej niż seria. | |||
~driver | Sorry karbulatlor | |||
~kiero | Septronic to skrzynia ZF przy regularnej wymianie oleju (120 tys. km) wytrzymuje 500 tys. bez problemu. To raczej problem silnika, lub jego zawieszenia. | |||
~kiero | Karburator to w benzynie, czyli gaźnik inaczej. | |||
~Remik | Olej wymienił przy 60 tyś i 120 tyś | |||
jacek-kuba
| 300d o misiu Kolargolu pisze. Ja nie wiem co on naprawia, ale na pewno nie auta. Ja jestem laikiem, ale widać gołym okiem, że to jakiś matoł jest. W każdym razie nie wierzę, może jakiś młynek do kawy naprawi, sanki, spłuczkę, stary rower -ale nie auta. | |||
~Remik | Zawieszenie silnika, skrzyni nowe LEMFÖRDER. | |||
~kiero | Sprawdziłbym kompresję na cylindrach | |||
~Remik | Wtryski ok, egr i chłodnica na akcji serwisowej nowe org. Kolektor wyczyszczony, odma nowa itd. Dlatego piszę, że prawie pół auta wymienione a nikt nie wie co jest. I to nie tylko w jednym warsztacie. W autoryzowanym serwisie też mówią, że nie wiedzą... Niby auto jeździ skręca, wszystko ok a wibracje są... | |||
~Remik | Kompresja w porządku. | |||
~Remik | Auto powinno mieć seryjnie 258 km a na hamowni wyszło 278 km | |||
~Remik | Oleju plynu nie ubywa | |||
~kiero | Może być nierówne ciśnienie na cylindrach, luzy zaworowe też do sprawdzenia. To ze ma koniki na hamowni to o niczym nie świadczy. Hamownie też ściemniają. | |||
~Kris | A ja bym wysłał go do lekarza. Moze mu się ręcę trzęsą a nie auto. | |||
~Remik | Kiero wszystko w normie było sprawdzane. I tu jest problem | |||
~kiero | Serwisy autoryzowane omijać, tam pracują wymieniacze oleju i klocków. | |||
~Remik | Kris sam mam bmw i jechałem jego. Drgania są wyraźnie odczuwalne | |||
~Remik | Był już u paru mechaników nikt nie wie dlaczego | |||
~300D | aso prawdopodobnie w ogóle nie przyjmię do naprawy takiego kwiatka powód to problem oczywiście tylko i wyłacznie w portfelu właściciela tegoż bmw. | |||
~Remik | Tak oni by chcieli najlepiej nowe auto wcisnąć kupując te za 10%wartosci... | |||
~300D | kod silnika? | |||
~Remik | Muszę zapytać. Zaraz napiszę. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.