Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23466)

~scan cargo
Powoli już widac oznaki tego że ludzie porezygnowali jescze w lutym było mostwo chetnych PKC obecnie coraz mniej osób sami odpowiedzcie ma kase aby dalej dokładac / wierzy w odbicie w kwietniu także powoli w końcu krzywa podazy aut spada
~driver
Scan zobacz jak dawno o tym pisałem Rok temu Że Wielkanoc 2022 będzie ostatnia taka w dobrobycie Na kolejne trzeba zaciskać pas bo nadejdzie bieda i bezrobocie Kierowca jeszcze nie wie że zjedzie i prawdopodobnie to ostatni kurs na długo
~scan cargo
Driver tak z tym masz racje tylko ty liczysz że spowoduje to że spadną zarobki kierowców a ich zaangażowanie bedzie takie samo, ja niestety tu jestem innego zdania to bedzie mega gów.. niana opcja bo kierowcy na siłe beda uciekać do Germańskiego oprawcy, a ci co zostana beda nieszczesliwi że on za całe zło tego kryzysu bedzie obwiniał nowego pracodawce, sytuacja nie poza zdroszcenia
~KAT
Tytuł wątku już nie aktualny.
Dam pracę 257,
szukam pracy 215.
~driver
W Niemczech jest restrykcja w bezrobociu Dostanie delikwent 3x propozycje pracy jeżeli nie podejmie będzie siedział z niczym Po drugie zauważyłem że ostatnio coraz częściej wymóg niemieckie auto niemiecka firma i niemiecki kierowca Niemcy też nie będa ziemia obiecana dla kieroffcow Ilości spadają wszystkim ładunków A naszych tam już jest z 3x więcej niż potrzebne A w tym okresie wezmą taniego ze wschodu podwykonawce sprzedadzą im pasy maty kaski buty Nałożą kary za brak powrotu kabotaze pauzy i tak wyjdą na swoje Niemcy zapłacą za maut? Nie każdy przewoznik na ich rynku Rachunek jest prosty sprzedadzą tanio i tak wyjdą 3x zarobieni Gdyby było z czego każdy by płacił godnie i 3x średnia krajowa Ale chyba nie ma z czego Ani Ty nie płacisz ani ja gierteka i miliony innych to co można i tyle
~driver
Musimy przejść etap Narazie jest to ze jest kilkadziesiąt samochodów do 1 ładunku A kolejny etap to 1ladunek kilkadziesiąt autek i kilkudziesięciu kierowców do tej piramidy Przez ostatnie lata było 1 ładunek na kilkadziesiąt autek i jeden kierowca Czy to było zdrowe? Każdy musi sam odpowiedzi udzielić sobie To zależy od punktu siedzenia
~Frey
Jedno pytanie - na jaki hooj "eksperty" przepisujecie tu nagłówki z de*ilnych portalikow?
Wrócą tuzy intelektu do władzy i wszystko naprawia.
Co się tak martwicie, oby do października..
I paliwo znów będzie po 4 zł. Co, Donald nie załatwi?
Weźmie batiuszka na molo i git
A pisiorow się utopi
I będzie kraina szczęśliwości.
Dla POyebow.
~driver
Co mnie paliwo obchodzi jeżeli będzie stawka to kupisz i za 10zl i będziesz jeździł a jak nie ma po co to i po 3 nie kupisz A koszty utrzymania kierowcę są praktycznie stałe i te trzeba eliminować Brałem po 20 tys tyg litrów na baze do końca grudnia A w marcu przyjechała dopiero 10tys i jeszcze 3500 jest w dołku I 5. 45 mam dziś netto i nie potrzebuje
~driver
Kierowca czy zarobi czy nie to koszt staly Zusu nie przekonam ze nie zarobił i jak mam mu nie zapłacić? Deklaracja i leci kaska do ZUS i Ciebie za leżenie w domu lub na łóżku w kabinie
jacek-kuba
Tomuś nie stresuj się, 500 plus idzie już na 800 plus. Trzymamy rękę na pulsie. Resztę docentów pominę szczególnie Dawida trocinę -bo tego osła nie da się czytać. Bardzo proszę kolegów błaznów o nieszastanie jakimikolwiek datami. To jest śmieszne, zostawcie youtubesrskie teorie dla siebie.
Do Ostrowca-naturalnie, że nikt nie będzie rządził twoją firmą -wybacz ale twojej firmy nie będzie. To nie jest złośliwość. Teraz posłuchaj w spokoju, bez nerwów. Jest masa pracy jeszcze poza transportem, na miejscu z zarobkami w okolicach powiedzmy 5 -6 tys zł netto za 160 kilka godzin. Ja doskonale rozumiem, że nie możesz zapłacić więcej jak powiedzmy 400 zł dniówkę -ale za te pieniądze nikt nie wsiądzie do auta-czy rozumiesz co ja piszę? Ludzie pójdą za tą piątkę robić na miejscu i najwyżej sobie dorobią coś dodatkowo. Pytam czy rozumiesz? Piszę o tym od 3 lat-to nie jest trudne wcale. Nie ma znaczenia co myśli o tym upadły dziad jak np łysy-to nie ma kompletnie znaczenia. Nikt go nie zapyta dlaczego rwie resztę włosów. Dostaje szpica od rynku i karawana idzie dalej. Rozdrobniony transport upadnie, w jego miejsce wejdą koncerny, potem będą małorolni -taki jest świat. Mocniejszy łyka drobnego. Głupota rynku nie będzie trwała dożywotnio. Prościej nie potrafię. Było ale już minęło-to jest ten czas. to właśnie te zawirowania. Pieprzenie do marca, wiosny. lata zimy -zostawcie. To jest nieodwracalny proces. To może trwać 3 miesiące, a może 3 lata, ale to już się nie wróci. Reasumując, to naturalna kolej rzeczy, to standard, to logika, to życie.

-3

~driver
Teraz jest wybór Zwolnić kiera płacić leasing z oszczędności lub żyć marzeniami o dynamicznym rozwoju bolic wypłaty zusy pit4 pefrony i resztę danin
~driver
I patrzeć słuchać ich mądrości
~kiero
driver trolu mój szef dobiera auta i wygryza resztki wieśniaków z firmy od której ma robotę. I to robote w dwie strony.

1

jacek-kuba
To może jeszcze chwilę się zmieniać-lepiej, gorzej, lepiej i wreszcie koniec. Myślę, że ten proces nie będzie ciągnął się bez końca. Uważam, że szybciej pieprznie jak myślimy. Niemniej to cały czas ma powiązanie z sytuacją polityczną na świecie. A tu pisanie scenariuszy nie ma sensu-bo wszystko jeszcze może się wydarzyć. Szkoda życia na wróżenie, bez wszystkich danych. Wracając do transportu-tu są pieniądze tylko i wyłącznie za czas. Za 160h pracy, kierowca zarabia tyle co pani sprzątająca -ani grosza więcej i to kończy definitywnie dyskusję. Nie będzie kierowców nie czarujmy się. Ludzie pójdą jeździć jak nie będzie wyjścia- czyli głód, całkowity brak innej pracy lub dużo większe pieniądze-JASNE?

-3

~driver
Kiero gratulacje cieszę się z jego sukcesu Napisz markę kolor rocznik będę patrzył w czerwcu po placach komorniczych
~xthx
Prawda jest taka że nic się nie rusza z ładunkami stawki w dół wielu nie przetrwa tego
jacek-kuba
Dawid wyobrażasz sobie sytuację -Państwo jedzą obiad, służba skacze ze srebrnymi tacami, paterami, kryształowymi kielichami i nagle wchodzi oborowy, siada przy stole i mówi do Pana domu-słuchaj genek, sprawa jest. Prosiłem-jak elity dyskutują, ty się przysłuc*esz. Zabieraj swój olx tumanie i wy... aj/

-3

~driver
Kiero to oni sprzedają ładunki +samochody Czyli muszą wiedzieć co się szykuje To tak samo jak dartom koimex Maszonski magtrans regesta Oddstawiaja auta i szukają podwykonawców Bezpieczny unik wg mnie
~kiero
U nas nie ma problemu z robotą. Obstawiamy jednego z niemieckich producentów który ma fabrykę w Polsce, to międzynarodówka. Druga robota to dystrybucja żarcia w Polsce. Szef dobiera samochody, postanowił przejąć całkowicie transport dla niemieckiej fabryki. Co ciekawe to tyle ile wypływa gotowego towaru, tyle samo wjeżdża z zachodu surowców.
~Stan
JACEK KUPA Jasne jasne tak bedzie jak mówisz nie denerwuj sie odpocznij wez lekarstwa polez sobie
~kiero
driver my ładunki dostajemy bezpośrednio od działu zbytu fabryki, resztą zajmuje się nasza spedytorka. Ich to odstawia od ładunków nasz szef.
~jarek ogarek
udalo sie jeszcze dzis dodatkowo zarobic 700e ale to był czysty fux
~driver
Amazon też był jedynym dla wielu już nie ma opcji Trafiła się gierteka dała stawkę 0. 6 i Prime jest ich Bajki o wyłączności nie zastąpieniu to musicie po parkingach opowiadać
~driver
Ja też mogę powiedzieć że miałem kilka kierunków odpisane Ale od marca soot transporeon i 100 spedycji przewoźników po @ i w marcu 2 ładunki z 300
~driver
W biznesie sentymentu nie ma Jest tabelka rozsądek i wytyczne Jeżeli nawet ktoś by chciał dać komuś coś poza licytacja czy @z najlepszą oferta jutro jest gotowy czarny worek
~driver
Logistyka załadowcy się msci na ostatnim co to bierze I z przekory tną stawkę bo mają 3x wiecej pracy A było że do 10 rano robota i plaża Dziś kilka razy ogłos licytuj pisz @czytaj decyduj... A i tak będzie źle Więc tną ile wejdzie Dzwonią sami i mówią że trzeba przeczekać bo oni działają O i takie dziś są realia
~kiero
driver masz racje w biznesie nie ma sentymentów ale są koperty z kasą i to wiele rzeczy rozwiązuje :) :) :)
~driver
Prosty przykład był ryczałt do 150km 1800zl i nie ważne że jechałeś dwie ulice dalej czy 149km Dziś jest podział przewóz miejscowy 400zl a pow 15km kilometry I jadą za 650zl 150km Dzień zaladunek dwa boki rozładunek na awizo bo dźwig lub inną maszyna I wali ich to Patrzysz ze same spedycje ładują to ścierwo Miejscowych nie ma nic
~driver
Leć daj już widzę jak biorą Są platformy przetargowe Przykaz jest min 10 licytacji jeżeli cena spada 10e jedno postąpienie w dół Sztuczna inteligencja nie jest przekupna po wygraniu wpisujesz dane awizo i finito jesteś numerkiem bez nazwy
~driver
Zauważ że logistyki są centralne ch... J wie gdzie Włochy Irlandia Niemcy tu zwykle robole zostają i niby zarząd kilku przy*sów
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels