ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~scan cargo | Powoli już widac oznaki tego że ludzie porezygnowali jescze w lutym było mostwo chetnych PKC obecnie coraz mniej osób sami odpowiedzcie ma kase aby dalej dokładac / wierzy w odbicie w kwietniu także powoli w końcu krzywa podazy aut spada | |||
~driver | Scan zobacz jak dawno o tym pisałem Rok temu Że Wielkanoc 2022 będzie ostatnia taka w dobrobycie Na kolejne trzeba zaciskać pas bo nadejdzie bieda i bezrobocie Kierowca jeszcze nie wie że zjedzie i prawdopodobnie to ostatni kurs na długo | |||
~scan cargo | Driver tak z tym masz racje tylko ty liczysz że spowoduje to że spadną zarobki kierowców a ich zaangażowanie bedzie takie samo, ja niestety tu jestem innego zdania to bedzie mega gów.. niana opcja bo kierowcy na siłe beda uciekać do Germańskiego oprawcy, a ci co zostana beda nieszczesliwi że on za całe zło tego kryzysu bedzie obwiniał nowego pracodawce, sytuacja nie poza zdroszcenia | |||
~KAT | Tytuł wątku już nie aktualny. Dam pracę 257, szukam pracy 215. | |||
~driver | W Niemczech jest restrykcja w bezrobociu Dostanie delikwent 3x propozycje pracy jeżeli nie podejmie będzie siedział z niczym Po drugie zauważyłem że ostatnio coraz częściej wymóg niemieckie auto niemiecka firma i niemiecki kierowca Niemcy też nie będa ziemia obiecana dla kieroffcow Ilości spadają wszystkim ładunków A naszych tam już jest z 3x więcej niż potrzebne A w tym okresie wezmą taniego ze wschodu podwykonawce sprzedadzą im pasy maty kaski buty Nałożą kary za brak powrotu kabotaze pauzy i tak wyjdą na swoje Niemcy zapłacą za maut? Nie każdy przewoznik na ich rynku Rachunek jest prosty sprzedadzą tanio i tak wyjdą 3x zarobieni Gdyby było z czego każdy by płacił godnie i 3x średnia krajowa Ale chyba nie ma z czego Ani Ty nie płacisz ani ja gierteka i miliony innych to co można i tyle | |||
~driver | Musimy przejść etap Narazie jest to ze jest kilkadziesiąt samochodów do 1 ładunku A kolejny etap to 1ladunek kilkadziesiąt autek i kilkudziesięciu kierowców do tej piramidy Przez ostatnie lata było 1 ładunek na kilkadziesiąt autek i jeden kierowca Czy to było zdrowe? Każdy musi sam odpowiedzi udzielić sobie To zależy od punktu siedzenia | |||
~Frey | Jedno pytanie - na jaki hooj "eksperty" przepisujecie tu nagłówki z de*ilnych portalikow? Wrócą tuzy intelektu do władzy i wszystko naprawia. Co się tak martwicie, oby do października.. I paliwo znów będzie po 4 zł. Co, Donald nie załatwi? Weźmie batiuszka na molo i git A pisiorow się utopi I będzie kraina szczęśliwości. Dla POyebow. | |||
~driver | Co mnie paliwo obchodzi jeżeli będzie stawka to kupisz i za 10zl i będziesz jeździł a jak nie ma po co to i po 3 nie kupisz A koszty utrzymania kierowcę są praktycznie stałe i te trzeba eliminować Brałem po 20 tys tyg litrów na baze do końca grudnia A w marcu przyjechała dopiero 10tys i jeszcze 3500 jest w dołku I 5. 45 mam dziś netto i nie potrzebuje | |||
~driver | Kierowca czy zarobi czy nie to koszt staly Zusu nie przekonam ze nie zarobił i jak mam mu nie zapłacić? Deklaracja i leci kaska do ZUS i Ciebie za leżenie w domu lub na łóżku w kabinie | |||
jacek-kuba
| Tomuś nie stresuj się, 500 plus idzie już na 800 plus. Trzymamy rękę na pulsie. Resztę docentów pominę szczególnie Dawida trocinę -bo tego osła nie da się czytać. Bardzo proszę kolegów błaznów o nieszastanie jakimikolwiek datami. To jest śmieszne, zostawcie youtubesrskie teorie dla siebie. Do Ostrowca-naturalnie, że nikt nie będzie rządził twoją firmą -wybacz ale twojej firmy nie będzie. To nie jest złośliwość. Teraz posłuchaj w spokoju, bez nerwów. Jest masa pracy jeszcze poza transportem, na miejscu z zarobkami w okolicach powiedzmy 5 -6 tys zł netto za 160 kilka godzin. Ja doskonale rozumiem, że nie możesz zapłacić więcej jak powiedzmy 400 zł dniówkę -ale za te pieniądze nikt nie wsiądzie do auta-czy rozumiesz co ja piszę? Ludzie pójdą za tą piątkę robić na miejscu i najwyżej sobie dorobią coś dodatkowo. Pytam czy rozumiesz? Piszę o tym od 3 lat-to nie jest trudne wcale. Nie ma znaczenia co myśli o tym upadły dziad jak np łysy-to nie ma kompletnie znaczenia. Nikt go nie zapyta dlaczego rwie resztę włosów. Dostaje szpica od rynku i karawana idzie dalej. Rozdrobniony transport upadnie, w jego miejsce wejdą koncerny, potem będą małorolni -taki jest świat. Mocniejszy łyka drobnego. Głupota rynku nie będzie trwała dożywotnio. Prościej nie potrafię. Było ale już minęło-to jest ten czas. to właśnie te zawirowania. Pieprzenie do marca, wiosny. lata zimy -zostawcie. To jest nieodwracalny proces. To może trwać 3 miesiące, a może 3 lata, ale to już się nie wróci. Reasumując, to naturalna kolej rzeczy, to standard, to logika, to życie. | -3 | ||
~driver | Teraz jest wybór Zwolnić kiera płacić leasing z oszczędności lub żyć marzeniami o dynamicznym rozwoju bolic wypłaty zusy pit4 pefrony i resztę danin | |||
~driver | I patrzeć słuchać ich mądrości | |||
~kiero | driver trolu mój szef dobiera auta i wygryza resztki wieśniaków z firmy od której ma robotę. I to robote w dwie strony. | 1 | ||
jacek-kuba
| To może jeszcze chwilę się zmieniać-lepiej, gorzej, lepiej i wreszcie koniec. Myślę, że ten proces nie będzie ciągnął się bez końca. Uważam, że szybciej pieprznie jak myślimy. Niemniej to cały czas ma powiązanie z sytuacją polityczną na świecie. A tu pisanie scenariuszy nie ma sensu-bo wszystko jeszcze może się wydarzyć. Szkoda życia na wróżenie, bez wszystkich danych. Wracając do transportu-tu są pieniądze tylko i wyłącznie za czas. Za 160h pracy, kierowca zarabia tyle co pani sprzątająca -ani grosza więcej i to kończy definitywnie dyskusję. Nie będzie kierowców nie czarujmy się. Ludzie pójdą jeździć jak nie będzie wyjścia- czyli głód, całkowity brak innej pracy lub dużo większe pieniądze-JASNE? | -3 | ||
~driver | Kiero gratulacje cieszę się z jego sukcesu Napisz markę kolor rocznik będę patrzył w czerwcu po placach komorniczych | |||
~xthx | Prawda jest taka że nic się nie rusza z ładunkami stawki w dół wielu nie przetrwa tego | |||
jacek-kuba
| Dawid wyobrażasz sobie sytuację -Państwo jedzą obiad, służba skacze ze srebrnymi tacami, paterami, kryształowymi kielichami i nagle wchodzi oborowy, siada przy stole i mówi do Pana domu-słuchaj genek, sprawa jest. Prosiłem-jak elity dyskutują, ty się przysłuc*esz. Zabieraj swój olx tumanie i wy... aj/ | -3 | ||
~driver | Kiero to oni sprzedają ładunki +samochody Czyli muszą wiedzieć co się szykuje To tak samo jak dartom koimex Maszonski magtrans regesta Oddstawiaja auta i szukają podwykonawców Bezpieczny unik wg mnie | |||
~kiero | U nas nie ma problemu z robotą. Obstawiamy jednego z niemieckich producentów który ma fabrykę w Polsce, to międzynarodówka. Druga robota to dystrybucja żarcia w Polsce. Szef dobiera samochody, postanowił przejąć całkowicie transport dla niemieckiej fabryki. Co ciekawe to tyle ile wypływa gotowego towaru, tyle samo wjeżdża z zachodu surowców. | |||
~Stan | JACEK KUPA Jasne jasne tak bedzie jak mówisz nie denerwuj sie odpocznij wez lekarstwa polez sobie | |||
~kiero | driver my ładunki dostajemy bezpośrednio od działu zbytu fabryki, resztą zajmuje się nasza spedytorka. Ich to odstawia od ładunków nasz szef. | |||
~jarek ogarek | udalo sie jeszcze dzis dodatkowo zarobic 700e ale to był czysty fux | |||
~driver | Amazon też był jedynym dla wielu już nie ma opcji Trafiła się gierteka dała stawkę 0. 6 i Prime jest ich Bajki o wyłączności nie zastąpieniu to musicie po parkingach opowiadać | |||
~driver | Ja też mogę powiedzieć że miałem kilka kierunków odpisane Ale od marca soot transporeon i 100 spedycji przewoźników po @ i w marcu 2 ładunki z 300 | |||
~driver | W biznesie sentymentu nie ma Jest tabelka rozsądek i wytyczne Jeżeli nawet ktoś by chciał dać komuś coś poza licytacja czy @z najlepszą oferta jutro jest gotowy czarny worek | |||
~driver | Logistyka załadowcy się msci na ostatnim co to bierze I z przekory tną stawkę bo mają 3x wiecej pracy A było że do 10 rano robota i plaża Dziś kilka razy ogłos licytuj pisz @czytaj decyduj... A i tak będzie źle Więc tną ile wejdzie Dzwonią sami i mówią że trzeba przeczekać bo oni działają O i takie dziś są realia | |||
~kiero | driver masz racje w biznesie nie ma sentymentów ale są koperty z kasą i to wiele rzeczy rozwiązuje :) :) :) | |||
~driver | Prosty przykład był ryczałt do 150km 1800zl i nie ważne że jechałeś dwie ulice dalej czy 149km Dziś jest podział przewóz miejscowy 400zl a pow 15km kilometry I jadą za 650zl 150km Dzień zaladunek dwa boki rozładunek na awizo bo dźwig lub inną maszyna I wali ich to Patrzysz ze same spedycje ładują to ścierwo Miejscowych nie ma nic | |||
~driver | Leć daj już widzę jak biorą Są platformy przetargowe Przykaz jest min 10 licytacji jeżeli cena spada 10e jedno postąpienie w dół Sztuczna inteligencja nie jest przekupna po wygraniu wpisujesz dane awizo i finito jesteś numerkiem bez nazwy | |||
~driver | Zauważ że logistyki są centralne ch... J wie gdzie Włochy Irlandia Niemcy tu zwykle robole zostają i niby zarząd kilku przy*sów |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.