Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23466)

~Ordynator jest jeden!
Hej człowieku w każdym wieku możesz ***** ***!
~scan cargo
do Miska ryżu hej pisałeś o 3 firmach z maszewo zachodniopomorskie które padły, skąd to info bo mnie to interesuje mocno
~driver
Chyba rusza się już na dobre
www. tygodnik-rolniczy. pl/articles/aktualno sci_/basf-zamyka-dwi e-fabryki-i-zwalnia- 2600-pracownikow/
~scan cargo
do iiii i dlatego ja podpinam sie pod skandynawów choć Duńczyków wykluczam z tego grona, co śmieszne ja dostałe bezpośrednio od korpo z wielkiej piątki stawki dużo niższe niż mam od szweda który kiedyś u nich pracował który bierze od nich ot kuriozum :-)
~miska ryżu dla was
scan to, ze padly 3 firmy z maszewa mowili mi chłopaki z goleniowa, ktorzy wozą scanbet i zalando na skandynawie
~!!!iiii
Scan też już od kilkunastu lat mam partnerów z DE i Fr i jest jak zauważyłeś, że bezpośrednio odemnie wymagają niższej stawki niż to idzie przez mojego partnera, więc taka sama sytuacja. Jedna rzecz mi się podobała, bo do wyceny zawsze proszą o licencję transportową i nr posiadanych pojazdów, więc spedycje bez własnych pojazdów od razu do widzenia.
~scan cargo
driver ok te wiadomości sie sumują a propos utraty miejsc pracy itp, jesli ktoś liczy że wróci sytuacja że kierowcy beda wisieli na płocie to jest naiwny, bo rynek sie zmienił diametralnie przez ostatnie 20 lat, jeszcze nawet 10 lat temu nie było prosto wyjechac do niemiec czy do innego kraju od tamtej pory firmy miały lub zatrudniły dyspozytorów polsko ukraińsko jezycznych i zaczeli na potege sciagac kierowców, a nie oszukujmy sie jednak gospodarka Niemiecka Duńska czy Holenderska jest duzo bardziej rozwinieta niż gospodarka Polska wiec w konkurencja na zarobki nie mamy szans, i nie ma co sie zrzymać po prostu tak jest, u nich zycie jest droższe ale wiadomo że kierowca zarabia tam wydaje tu
~!!!iiii
Driver ale Remik mówił, że wróżka ze mnie. Przecież BASF to ten od kaset magnetofonowych lub VHS to przecież zamyka fabryki, bo tego już nikt nie używa.
~driver
Tylko w kontekście że chemia jest potrzebna do wszystkiego I jak odbije się to na produkcji reszty rzeczy Więc śmiało można powiedzieć że dwa lata mamy spokoju
~!!!iiii
Scan tylko, że w Niemczech jest ciężka praca tam Niemiec więcej obraca jedno euro niż polski dziad.
Tam są exele, algorytmy i inne udziwnienia badające i kontrolując wydajność. Niemiec, Holender, Belg wie, że taki wschodni chce lub nie ale będzie musiał się podporządkować jego zasadom i warunkom, bo dalej na zachód to tylko ocean. Czyli robisz po mojemu albo wracaj skąd przybyłeś. Moi partnerzy na zachodzie jak jeszcze przed wakacjami 22 czuli problem z obsadą aut tak teraz nie ma problemu z kierowcami z paszportem DE. Oczywiście mówię o niemieckiej firmie z pracą krajową, ewentualnie bliska zagranica ale ewenementem u nich jest 2 noce w tyg dla kierowcy po za domem może dlatego, że to nie dystrybucja tylko FTL. Nie sądzę, że kierowcy będą wisieć na płotach ale myślę, że pensje na jakiś rok raczej nie ulegną zmianie w górę i oby nie w dół, bo są już takie manewry w niektórych firmach. Pensje są dość wysoko ponadto co trzeba płacić względem przepisów czyli są możliwości. Też niewiadomą jest to jaki wpływ będzie miała utrata pracy przez mało wykwalifikowanych pracowników, którzy będą chcieli lub trochę zmuszeni sytuacją życiową zrobią uprawnienia lub wyciągną z szuflady CE i odnowią kwalifikacje. Oni zarabiali stacjonarnie może 5tys a teraz mają możliwość 8tys i to może być dla nich jedyna i w miarę łatwa i szybka alternatywa po utracie pracy.
~scan cargo
iii zgadzam sie w 100 % zreszta kierowca patrzy na wynagrodzenie netto a obciązenia fiskalne wzrosły masakrycznie pomimo że defacto frachty spadły to wszystko sie sumuje że sam sie zastanawiam jak firmy dadza rade ale to nie moj problem nie moje małpy nie moj cyrk ja konsekwentie realizuje swój plan wyjscia taktycznego z tego cud biznesu
~LOGIC
Kto z kierowców miał wczoraj jaja, ten od dziś już cieszy się nową podwyższoną stawką...
~LOGIC
:) cza sie umić szanować, a nie tylko dziadowi kabzy napychać... u dziada się nie robi, chyba, że dnwka, minimum 500, co ja gadam, inflacja 20%, 500 to już było teraz inflacyjnie, jak ci górnicy, 600 albo nie robie...
~LOGIC
i pamietać, ze 20 % inflacja, to już była do końca roku a teraz już marzec na karku, głupio co miesiac po podwyżke chodzić jak planują 20% na ten rok infomacji, to tak, żęby do czerwca mieć spokuj z lataniem po podwyżke uwzglednijcie dodatkowo 500 + 20% + 10% (za pierwsze pół roku)...
~driver
przetarg u duzego załadowcy Cena podana przez konkurencje ad 2009 Za takie stawki ludzie bedą jechać w drugim kwartale 2023 Powodzenia Zaden przewoznik nie zakwalifikował sie do rundy 2 W drugiej rundzie same spedycje i walka na noże o ladunki Gratulujemy wygranej Czekamy jak mieso armatnie wywiezie te ochłapy
~miska ryżu dla was
robote ktora robiłem przez 2lata w tym roku do ceny doliczyłem po 100e - inflacja i na przetargu wypadłem n a 3 cim miejscu, wiec do konca marca tylko robota, ze 2-3 kierowcow napewno zwolnie, nie bede na chłodniach wyjezdział z polski poniezej 1, 4e / km to przeciez bez sensu
~scan cargo
driver spedycja zakłada w takim układzie dno i 5 metrów mułu i że znajdzie desperados co to łykną
~scan cargo
Ale resume tego jak wiadac jest proste że tylko chrzescijańska postawa czyli podziel sie z bliźnim wstepnie gwarantuje dobre frachty, choc jak pamietam z pracy handlowca w brazy elektryczno / budowlanej tam wogole to % od wartosci kontraktu dla kierownika budowy był takjakby stałym elementem z góry ustalonym, wiec 100 % ofertentów to dawało i oczywiscie musiało to wklakulować a i tak walka cenowa była i pytanie ile ktoś weźmie na niższych poziomach żeby przyklepać np przewód o przekroju 1, 5 mm zamiast 2 mm bo kontrakty były tak skalkulowane że nie dało sie tego zrobić na nominalnych wartosciach no chyba że ktos miał to za darmo :-)
~!!!iiii
Driver, bo spedycja policzyły nie koszty transportu tylko zamiast mieć marże np: 100e na ładunku teraz zrobił 50e na ładunku. Oni handlują nie transportują, więc im zwisa. Klient (załadowca) zadowolony, bo w exel wyszło -3% koszty transportu
~driver
jedyne co pociesza to niski wolumen ładunków zakładają na 2 kw Wiec kazdy sie bił chyba o te ochłapy Teraz poker face i pas zobaczymy co bedzie gdy nie bedzie autek nawet na ten ochłap Licze na to że Styczeń luty wyczyscił kase marzec tez nie bedzie lepszy Wiec nie na długo wystarczy desperatą paliwa w postaci kasy
~scan cargo
No ale to jest własnie dziaderstwo i coś czego kierowca nie może przeboleć to bo przez ostatnie klika lat kierowca miał władze mogł pracowac lub nie obecnie nie ma takiej władzy
~driver
ciekawe jak wyjda z tego młodzi przewoznicy ; / Nieswiadomi tego co postępowało od roku A to dopiero poczatek jazdy w dół
~driver
I to pewnie dlatego zamiast kierowców teraz kołchozy szukają podwykonawców z nożem na gardle Lepiej 50e x ilosc ładunków niz 50e x ilosc własnych samochów
~!!!iiii
Jak już nie szukają kierowców?? To po co te ogłoszenia 80/90/110/120/150 dniówki, 12000/14000/16000/19 000 miesięcznie? Już nawet nie wiadomo brutto czy netto.
~LOGIC
Wy którzy handlujecie ładunkami, NIE PODAWAJCIE waszej ceny, albowiem powiadam wam, ja Yoda - Mistrz Jedi Zielony, rasy nieznanej. Zaskoczyć potrafią przewoźnicy was ceną swoją... Nie wymyślicie, wcale jak niskie koszty mają. Jechać tak tanio będą, że nie ogarniecię tego, stroną mocy jasną. Paliwo tylko liczyć będą bo kierowcom chyba płacić nie planują...
~scan cargo
No dokładnie teraz nie podawc stawki tylko prosić o podanie i normalnie moga zaskoczyć pozytywnie :-)
~Abdul Wisimulacha!
U mnie roboty od hcooja!
~!!!iiii
Pewnie już próbują jak to będzie z autonomiczną flotą i eliminują koszt kierowcy ; -)
~LOGIC
Ależ to już wiadomo, jak to będzie z autonomiczną flotą. Ludzie piszą, że nie polegają na giełdzie po z torbami by poszli i przedstawiają się jako super goście... Tylko, że na cholere im problem w postaci kierowcy? na giełde wystawiasz i schodzi w cennie paliwa. Puszczajcie lepszych sobie przodem. nawet jak padną i konie zdechną z braku owsa, i dalej nie pojadą, to kierowcy rzucą się na was niczym zoombi w Last of US kiedy znów będziecie ich chcieli zatrudnić...
jacek-kuba
Przy całkowicie autonomicznych pojazdach, dziada wybiją do zera. Pozostanie kilka firm. To powinno być oczywiste dla magistrów ekonomistów. To tak samo jak coraz więcej przewozów w starej unii, robią dotowane rodzime firmy. A dziad podskakuje i myśli, że transport siadł całkowicie. Gdyby dziad podniósł łeb wyżej-widziałby może więcej.

-3

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.114

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels