Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń

ID: 268740


i jest git...

~Karooollll
*.neoplus.adsl.tpnet.pl

Posty (23467)

~leży z drutem pod premium
~Remik
2023-02-26 17:47:32 Ciekawe dlaczego żaden z dziadów nie poda nazwy firmy swojej!?
Pewnie to piszą spedzie a nie szefowie :)

bo sie dziady wstydzą, o tych ich "firmach" to tylko w internecie huczy
np" wielka " firma łysego
buhahahha
o firmie gostka o ciepłym nicku kris pewnie dowiedziałbym sie tego samego
a driver tez ci nie poda, bo ta jego firma to tylko istnieje w jego urojonej główce
~Remik
Scan co tu liczyć Dawid podał zarobek z paru aut.
Pewnie z tych co najlepiej zarobiły czyli 4500 euro a teraz rata za nowy zestaw wynosi plus minus 4 tyś euro.
Ile zarabia szef na aucie?
~Remik
~leży z drutem pod premium
2023-02-26 17:54:28

Jak em prowadził firmę i się nie wstydził to podałbym bez dwóch zadań
Tu piszą chyba ludzie co mają schizofrenię albo chcą być kimś kim nie są.
Zamiast milionów na koncie mają ale miliony długów.
Ostatnio jeden typek pisał jak to zajepiście na swoim wyszedł.
~leży z drutem pod premium
~scan cargo
2023-02-26 17:51:55 z jednym macie racje firma która posiada np 50 aut w leasingu defacto jest goła jak świety turecki to co pisał Logic że znajdzie sie sporo kierowców którzy maja majatek wiekszy niż ta firma, podam przykład sa 2 firmy jedna to typowy dziad ma 10 starych aut własnych jak ktos tu napisał ogląda każdy grosz 10 razy serwisy robi samodzielnie u Pana Mietka, i jest druga firma która na pierwszy rzut oka wyglada solidnie auta 1-2 letnie nowa hala, biuro nowe naczepy, jest jedno ale ta pierwsza firma jest warta liczac nawet po kosztach sprzedazy sprzetu do handlarza 1 mio + ma jakiś kapitał zapasowy, a druga firma jesli byśmy przyjeli wartość faktyczna na dzień dzisiejszy jest warta zero bo auta sa własnością leasingu hala jest własnościa banku, oczywiscie z punktu widzenia wizerunkowego to ta druga nie jest dziadem wygląda lepiej i tak jaby dla osoby z zewnatrz to tu widzi biznesmena a tam dziada, i powiem tak może mieć racje bo jesli firmie B cały plan zagra i kiedyś w końcu wykupią hale od banku i spłaca leasingi, wtedy na pewno beda lepiej sytuowani niż firma A ale jest tu duże ryzyko w długim okresie czasu, gdzie każde potkniecie może skutkować nawet nie "zerem" ale długami


a myślisz, że jak dziad ma 10-15, letnie kalmoty z milionowymi przebiegami, stare naczepy na drucie to on jest jakis mega zarobiony?
gdzie on tym żelastwem pojedzie, może prybałty robić jak glatze i piertolic jaki on wielki byznesman
myślisz, że zajechane klamoty, naczepy nie psuja się? nie musisz wkładac w nich grubego hajsu
to bardzo sie mylisz
~scan cargo
Remik pisałem ogólnie ty np jak sam pisałeś to to że dziad nic nie potrafi i że umiejetności prostych prac remontowo budowlanych sa zarezorwowane dla nie dziadów, czy kwestie wyszształcenia, ja skompresowałem w jeden post wyobrażnie kierowców co do " dziadów "
takie kompendium, " jaki obraz dziada kierowca forumowy musi stworzyć aby poczuł sie lepszy "
~Remik
Jak dla mnie im więcej szef zarobi tym lepiej też dla pracownika.
Firma jest stabilna i nie musi za bardzo bać się zawirowań.
Warto też godziwie wtedy pracownika wynagrodzić za jego wkład który daje firmie.
~LOGIC
cała ta dyskusja, jest wyrazem myślenia życzeniowego. Lepiej kierowcy żyje się w świecie, w którym, jego (akurat jego, co za przypadek) firmy nie dotyczy kryzys, bo przeciez akurat, kto jak kto, ale ta firma doskonale rozumie jaką wartością jest pracownik. Dzisiaj, zupełnie przypadekiem wdalem sie w dyskusje z człowiekiem, ktory nie wiedząć, że jestem pracodawca, opowiadał mi historie, gdzie zwrócił się do pracodawcy o podwyżke, ten mu odpowiedział, ze nie ma na podwyżke, czyli mu odmówił, a potem kupił sobie dom i drogi samochód. Facet nie mógł wyjśc z oburzenia. przedstawiłem kontrargument, że może faktycznie aktualnie, nie ma nadwyżek finansowych z bieżącej działalności bo akurat nie ma aktualnie miodu, co przeciez nie czyni go automatycznie osobą biedną, bo mógł zarobić te pieniądze, w czasie, kiedy on sam godził się pracować, za tyle co dotychczas... facet patrzył na mnie jak na kosmite. kolejnym argumentem było, że przecież może i ma prawo nie dając mu podwyżki, grać w rzeczywistosci na jego odejście, bo może chcieć zmniejszać firme... Albo też, zwyczajnie, może trzepać kokosy, i nie chcieć się dzielić, ryzykując nawet złóżenie przez drugą strone wypowiedzenia... Dzisiaj byłem kosmitą...
~Remik
Scan nie pisałem o dziadach tylko o ludziach z wyższym wykształceniem co do np prac brukarskich, malowania, ociepleń się nie wezmą.
~Kris
wg druciaza i przygłupiego remika prawa ekonomiczne zależa od tego kto je wygłasza i od tego czy mowiący ma 1 czy 20 aut albo wogóle.
~Remik
Kris pajacu czytaj że zrozumieniem.
Ja pracuje dla firmy i też chcę być godziwie wynagradzany za wkład swojej pracy.
Ale taki dzban jak ty nigdy tego nie pojmie.
~LOGIC
Remik, przepraszam, że zburze twój obraz. te 2 rzeczy nie są kompletnie skorelowane... Firma, która świetnie zarabia, a może zarobić jeszcze wiecej, chętnie wymieni cię na lepszy i tańszy model. Oczywiscie, i mam nadzieje, że się nie myle, ty swoim zaangażowaniem, w rozładunach paleciakiem dymając, dzień po dniu pokazujesz, że ten tańszy niekoniecznie będzie lepszym, (jest to komplement w twoją strone) dzięki czemu dokładasz cegiełke do stabilności tego układu. Ale w kwestii, ze dobra finansowa sytuacja = twoje bezpieczeństwo miejsca pracy, mylisz sie, moim zdaniem.
~leży z drutem pod premium
~Kris
2023-02-26 18:01:51 wg druciaza i przygłupiego remika prawa ekonomiczne zależa od tego kto je wygłasza i od tego czy mowiący ma 1 czy 20 aut albo wogóle.

cicho amebo umysłowa
ty nawet nie rozumiesz kto co pisze
ale czego sie spodziewać po przewoźnikach?
~scan cargo
, biznes ma to do siebie że w odrożnieniu od pracy etatowej nie gwarantuje comiesiecznego zarobku, podobnie jak inwestycje możesz zarobić mozesz strafic, jak ktoś chce non stop zarabiac stała pensje to idzie na etat a nie prowadzi biznes, czasami jest tak że jest tłusty okres a czasami chudy i po to firma tworzy podusze finansową aby w chudym okresie moc funkcjonować, popatrzcie na wyniki firm, np taka tesla przez wiele lat generowała poteżne straty czy Philips, moja koleżąnka która jest dyrektorem fiansowym, pamietach jak społka w której pracowała całymi latami była na stracie i własciciel ja dokapitalizowywał, i chyba dopiero po 5 latach zaczeła przynosić zyski, ale obecnie przynosi ponadprzecietne zyski, firma logistyczna gdzie kiedyś pracowałem jej linia drobnicowa 3 lata była deficytowa itp przykłady można by mnożyć, czesc inwestycji które pochoneły miliony Euro były w pewnym momencie zamykane, biznes to nie jest praca etatowa !!!
~Remik
Logic mogę się mylić.
Rzeczą ludzką to jest :)
Dlatego mam zabezpieczenie w razie W :)
~LOGIC
o tym czym jest "godziwe" wynagrodzenie, nie decyduje, ani kierowca, ani nawet sam szef, który zarabia kokosy, albo nie. O tym co jest "godziwe" decyduje rynek. Były tutaj dyskusje, że dlatego, żę praca kierowcy jest specyficzna itd, rozłąka, stawki nie zejdą... tu też się nie zgodze, o tym zdecyduje rynek. Jeśli czysto hipotetycznie, rynek się załamie., to alternawywa zaróbków kierowcy może być na tyle ciekawa, że przyciągnie wiekszą uwage, rynku pracownika, załamując stawke samego kierowcy. Nie twierdze, żę tak będzie, twierdze, że tak może być i nie wiemy tego. 15 lat temu, można było zatrudniać polskich kierowców bez fikania z ich strony. Wiele firm, w tym i ja, długo wstrzymywały się, z zatrudnianiem UA itd. ale o wszystkim, zdecydował rynek. UA może byc wyparte przez INDIAN. Tak to działa. Niewidzialna ręka rynku.
~LOGIC
Remik, szanuje twoją przezorność bo jest to wspaniałą cechą. Świetnie jest być przygotowanym na najgorsze, wierząc, że nastąpi tylko najlepsze. Jest to dojrzała postawa. Ciesze sie, że wśród pracowników, takie są możliwe.
~Kris
Remik zapytam jak dzban. Co ma twoje doopienie do sytuacji na rynku? Kogo obchodzi ze ty chcesz zarabiac. Ja tez chce zarabiac. Komu mam to powiedziec?
jacek-kuba
Czytałem, że łysa sraka do packera aplikował, a driver do nasiera. Ale nikt złodziejami nie był zainteresowany.

-3

~Robin
lysy to zrobil z siebie dzisiaj pajaca piszac o zlotych strzalach do UK. Odrealniony zupelnie. Blazen.

1

~Robin
Fobie sie leczy.
~Remik
Kris ja w pracy się nie opiertalam chociaż mając 22e/h a później nadgodziny 50% i 100%
Przeważnie jeżeli praca jest na 10h zrobię ja w 8/9 h i idę spokojnie do domu.
Tak exel robi swoje, przychodząc do pracy widzę plan i ile trwa tura.
Oczywiście mogę siedzieć do oporu i robić nadgodziny ale to nie w moim stylu.
Może jakby mi brakowało kasy to faktycznie bym specjalnie w korek wjechał i postał z 2/3 h bo nadgodziny extra płatne.
Ale wolę zrobić swoje i do rodziny iść.
~Ordynator jest jeden!
Co tu się kurna znowu dzieje pissbolszewiki!
~Remik
Kris już pisałem firma w której robię za zeszły rok zarobek kilkanaście miliardów euro na plusie, więc nie dup że ich nie stać.
jacek-kuba
Robin nie czytam z zasady wypocin łysej sraki. 12 lat temu zorientowałem się, że to półgłówek.

-3

~Ordynator jest jeden!
Yacenty yepaleś już dzisiaj piss?
~Robin
Pracuje u transportowca ktory funkcjonuje na rynku od 80lat. Dziady beda sie przescigaly w postach ze moja pozycja jest taka sama jak u drivera lub innego pionka. Dziady sa niereformowalne I nie rozumieja ze na szachownicy sa pierwsi do odj_eba_nia.

1

~Robin
Nikt dziady z ruskojezyczna zaloga za wami nie zaplacze.

1

~Robin
Spora czesc dziada to tylko podwykonawcy podwykonawcow. Oni pierwsi ida pod noz.
~scan cargo
Robin cieszymy sie Twoim szczesciem, to wspaniała i wyczekiwana informacją że pracujesz w tak renomowanej i stabilnej firmie
jacek-kuba
Dziad już jest /odjechany/ tylko dziad jest tępy i nie rozumie, że się cofa -idzie do tyłu i nie wie, że za chwilę jest urwisko. Pisałem o tym wielokrotnie od 2-3 lat, wyznaczając przełom 22/23 jako termin ostateczny. Teraz dziad pisze -zaczęło się -ale nie wie co się zaczęło. To takie proste-zaczął się upadek łora, eliminacja z rynku i wyrzucenie z pamięci ścierwa zwanego dziad-transem. Pomóżmy gnidom upaść, czasami trzeba pomóc i popchnąć mendę. Musimy dbać o środowisko.

-3

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 216.73.216.24

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels