ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23461)
~scan cargo | Oczywiscie można sie dąsać na to że prosty robotnik po podstawówce czy zawodówce po miesiacu kursu CE oczekuje od 10 tys w góre ale zawsze zawirowania podazy i popytu powoduja takie sytuacje to jak dąsanie sie np na to że wegiel przez chwile poszedł w góre 3 razy czy gaz czy inne artykuły dopóki nie sciagnie sie wystarczajacej ilosci obcokrajowców tak jak to zrobili niemcy że sciagneli Polaków Ukraińców czy włosi rumunów to nie bedzie równowagi na rynku, dlatego duże firmy ciągna na potege kierowców z Indi Filipin, zreszta braki kierowców są na całym swiecie dlatego ciagna z tych biednych krajów bo tylko tam jeszcze ktoś chce pracować w tym zawodzie | |||
~scan cargo | Niestety w chwili obecnej jesteśmy zdani na import siły roboczej z biedniejszych krajów lub nadpłacanie, lub na słabych i problematycznych pracowników a małe firmy które nie chca zatrudniac obcokrajowców to niestety muszą czekać aż rynek sie na tyle nasyci że miejsca premium beda zajete i wtedy z braku miejsc premium krajowy kierowca sie znajdzie | |||
~scan cargo | mam na mysli ogólnie bo teraz jest zawirowanie na rynku i faktycznie kierowców nie brakuje, choć jak pisałem ja bym sie bał przyjmować tych gości co teraz szukaja bez polecenia bo to sa " spady " osoby które firmy sie pozbyły bo i tak nie mieli by z nich żadnego pożytku, ale jak tylko sie unormuje i transport wróci na własciwie tory to znow zacznie sie brak pracowników, dlatego co bogatsze firmy przyjmują ukrainców i płacą im podstawy daja im jakieś miejsce do mieszkania i maja siedzieć na pupie i czekac, lub sciagaja kierowców z Azji bo to czasami jest i poł roku zanim taki kierowca zaczenie pracować | |||
~Kris | Oczywiscie ze duze firmy myslą w długiej perspektywie i jzu teraz inwestują w kierowców z bidnych krajów. Tylko my nie pownnismy jako społeczenstwo się zgadzac zeby jakies koorwy z korporacji które myslą tylko o zyskach robily nam bangladesz w kraju. Oni siedzą na malediwach i pierd. olą do jakich napiec społecznych doprowadzą. To tak jak mafia włoska dla kasy sprowadza czarnuchów do włoch. Dla nich liczy się kasa od łba a nie problemy w kraju. W przypadku transportu czy fabryk to nie jest brak rąk do pracy tylko pier. dolona zachłanność. Bo wystarczy zobaczyć na przykładzie parówek czy innego goowna robionego z odpadów a oni jeszcze wciskaja jakies zamienniki. | |||
~Kris | Wystarczy logicznie ułozyc operacje transportowe a się okaze ze poła transportów jest zbędna. Polska huta wysyła blachę do niemiec A niemiecka huta sprzedaje blachę polskiej firmie. I się jezdzi bez sensu a potem brakuje kierowców | |||
~Ordynator jest jeden! | Mao! | |||
~driver | W śmietniku firma z Wielkopolski 300 silosów 280 zł dniuffki +0. 15premia od kilometra | |||
~Ł ysy | Specyficzny zawód?To fakt. Dlatego za prostą pracę są bardzo wygórowane zarobki. Płacimy przede wszystkim za rozłąkę. Co do Twoich przewidywań, mam inne zdanie. Ten kryzys jest inny. Potrwa znacznie dłużej. Polski transport podzieli los zachodnich przewoźników. Zostanie zastąpiony przez tańszych graczy z Ukrainy, Moldawii, Bulgarii. Już widzę polskiego misca kieroffnicy ustawiającego ukraińskiego, mołdawskiego, rumuńskiego szefa. Będzie zabawnie. | |||
~Ł ysy | Panowie, czas napisać prawdę. Co czwarta fura idzie do huty, a rynek i tak nie odczuje braku pojazdów. Co czwartego poskramiacza 40tonowego smoka czeka zielona trawka. Już na własnych czterech literach odczuwają zmiany Pany Kieroffce. Szukają pracy, a nikt ich nie chce. Wiem, za moment wpadnie przygłupiasty jacek -sraka pisząc elaborat o obowiązującej dniówce na poziomie 700zł. Chyba już nikt nie traktuje poważnie przygłupa? | |||
jacek-kuba
| Szanowni Państwo docenci, doktorzy, magistrzy, inżynierowie, w każdym razie multimilonerzy, ukryci przez skromność za swoimi imponującymi nickami. Informuję, że pierwsi Indianie wczoraj stanęli na naszym lądzie. Przybyli, ocenili i zażądali 600 zł dniówki netto. mgr od piłeczek ping pongowych, łysa sraka -prezes. Kolejny raz odszedł z kwitkiem i kwikiem. | -3 | ||
~driver | Rumuny łykają ładunki jak pelikany po 0. 8e bez zbędnych pytań | |||
~Ł ysy | Kris. Tu nawet nie chodzi o bezsensowne przewozy. Wystarczy zatrudnić normalnych kierowców i okaże się, że robotę trzech, czterech matołów może zrobić dwóch kierowców. Tobor o połowę mniejszy, robota zrobiona. W kieszeni dwa razy tyle kasiory. | |||
jacek-kuba
| Kolejna teoria dziada runęła -co dalej. Były małpy, ukraińcy, pojazdy autonomiczne, teraz indianie i nadal zestawy w łopianie. Co dalej z dziadem? Czy dziad ze swoim rozumem i umiejętnościami -podejmie jeszcze jakąkolwiek pracę? Do Orlenu przecież ich nie wezmą, bo paliwa braknie w 1 dzień. Do Polmosu tym bardziej. Pisałem, że ja podatków na swołocz nie będę płacił. Problem jest potężny i więzienia przepełnione. | -3 | ||
~kiero | Według nauk łysego co czwarty przewoźnik do likwidacji. A rumuny łykają? A jak wygląda korupcja i płacenie podatków w Rumunii? | |||
~Ł ysy | jacek -sraka. Śnij dalej przygłupie. | |||
~Ł ysy | kiero. Gdybyś miał bardziej ubruzdowiony płat czołowy wiedziałbyś, korupcja jest jednym z wielu elementów gry rynkowej. "Taki mamy klimat". Możesz zaklinać rzeczywistość. Mnie to lotto. | |||
jacek-kuba
| Dziad musi odejść -to jest pewne. Tylko dokąd, oto jest pytanie. Kto na nie, odpowiedzieć jest w stanie? Jednego kopertę można utrzymać, nawet rodziny dupiarzy. Ale całą rzeszę dziadostwa? nigdy. | -3 | ||
~Kolega Pozdrawiam | Łysy - nie tak dawno przepowiadales inwazje ogromną i duże zagrożenia taniością firm bałkańskich. Nic takiego się nie stało. Teraz mówisz o Moldawi itp... Jakieś twarde dane czy tylko ot tak "jedna baba drugiej babie"?? | |||
~Kris | Łysy nawet normalny kierowca nic nie poradzi jak stoi 2 dni na granicy albo 20 godzin na załadunku. Tutaj jest pole do poprawy wydajności w transporcie a nie sprowadzanie indian | |||
jacek-kuba
| łysa sraka dzisiaj w formie-komornicy wyjechali na weekend. Zjeżdżaj dziadu kury nakarmić i podwórze zamieć z gówien. Bo wieczorem odszczurzanie masz. | -3 | ||
~kiero | Ł ysielec to guru transportu, wszystkie niepowodzenia tłumaczy brakiem profesjonalizmu kierowcy. Nawet karę za sent. | 1 | ||
~driver | Ile musi odejść Jak w kiepskim styczniu pojechało 48 ładunków z jednego zakładu a w lutym 8 Cementownia Ożarów planuje wznowić produkcję cementu w kwietniu Tak szaleją budowy | |||
~Ł ysy | Kris. Bądź realistą. Jak brakuje samochodów, jakoś załadowcy sprawniej pracują. Kilka numerów, oczekiwanie po 20godz i nikt nie chce podstawiac pojazdów. Gdy ładunków nie ma, zlecenia idą na pniu, opieszałość przy zał/rozładunkach staje się faktem. Ale nie o tym pisałem. Zatrudniając Pana Kieroffcę czas przewozu przedłuża się, koszty rosną, stopa wykorzystania jednostki transportowej leci na pysk. I tu jest pole do popisu. Wygoń Pana Kieroffce, zatrudnij kierowcę, a zaczniesz zarabiać. Wtedy masz z czego dobrze zapłacić kierowcy. Proste jak drut. | |||
~kiero | Cementownia Ożarów- Cement Roadstone Holdings, czyli własność Irlandczyków. Mieszkaniówka wyhamowała, a turecki cement jest tańszy i białoruski nawet przywożony okrężna drogą. | |||
~Ł ysy | Kiero. Nie jestem żadnym guru tylko realistą. Guru masz w osobach :jacek -sraka, kierowca, Remik, kierowawa i cala rzesza parkingowych "jęteliengentuff". | |||
~Ł ysy | Jeszcze kilka lat rządów?obecnej hołoty, a tańszy będzie cement wieziony z Ameryki Południowej. | |||
~Ł ysy | driver. Jak mam odczytać Twój ostatni post? Znaczy, że koniec z szantażem związanym z zamianą znienawidzonej kabiny na przyjazną budowę? Budów ponoć brak. | |||
~kiero | Ł ysy jak zatrudniasz bezdomnych to jemu obojętne gdzie bedzie w weekend. Ja jak jeździłem w kółkach PL-UE-PL zawsze cisnąłem spedytora o ładunek żeby wrócić na weekend do domu. Al jak to spedytor, bywało ze dawał załadunek za 2 dni, wtedy rozstawałem się z firmą. | |||
~!!!iiii | Kris tylko przewoźnik nie ma zbyt wielkiego wpływu na wolny rynek. To że firma w Polsce kupuje stal w DE a firma z DE kupuje stal w PL to wolny rynek w wolnej UE. Nie masz wpływu na zatory czy przestoje w punktach dostaw czy odbioru towaru. To tak jakbyś napisał, że wystarczy zlikwidować korki na drogach. Za to masz wpływ na własne decyzje. I jak taki SKAT ma Hindusa za 8000 brutto czy Kiomex do tego zakupy flotowe to robi im się większy margines na wąchania rynku jak takim co mają 3-30 składów. Do tego taki Hindus naprawdę nie może tak łatwo zmienić pracodawcy, bo ich pobyt jest zależny od pracodawcy, który ich tu ściągnął. To wygląda trochę inaczej jak w przypadku Ukr/BY/Rus/Md/Kaz, bo te zezwolenia tylko przez wojewodę a nie starostwo i UP. | |||
~kiero | Rolnicy narzekają że hodowla świnek jest nieopłacalna. Ale kto ma kupować jak większość polskich zakładów mięsnych jest w rękach obcego kapitału, albo zlikwidowane. Grupa sokołów sprowadza wieprzowinę z Danii bo to duńska grupa. To samo stało się z cementowniami i wieloma innymi polskimi fabrykami. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.