ID: 268740
Dam pracę 600 szukam pracy 130 ogłoszeń
ID: 268740
ID: 268740
i jest git...
i jest git...
~Karooollll*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (23466)
~!!!iiii | Tak jeszcze dla porównania. Turbo do DAF 480 koszt 30tPLN Turbo DAF ATE koszt 8tPLN Więc co mi z tego spalania mniejszego o dwa litry czy droższego Tolla o 3cent. Kontrakt w DAF na 5lat 1340pln Ceny kontraktów są z przed 2-3lat Dziś to już ponad 1800 a nawet ponad 2000zl w SCANI czy Volvo. | |||
jacek-kuba
| To prawda, niedługo nowym wynalazkiem nie dojedziesz od dealera do bazy. Tylko kto to będzie jeszcze naprawiał jak gwarancja się skończy? Śmiechu warte i siły nie ma, bo nie ma jedności. 1000 przewoźników i 1000 jednostek to o czym jest rozmowa. Cały transport drożeje niemiłosiernie -drogowy stoi w miejscu i dziady dalej walczą z wiatrakami i nie wie co się dzieje. Stara unia zaczyna niezgodnie z prawem, oficjalnie dotować własny transport drogowy. A dziad dalej swoje, popyt-podaż. Szkoda czasu na pisaninę. Zresztą wielokrotnie od lat o tym pisałem, to już jest koniec. Przynajmniej dla małorolnych. | -2 | ||
jacek-kuba
| Ale kto ma bronić Polskiego transportu. trociniak, łysy czy np driver? Bo to jedyny wybór. Trzeba wy... ać i to temat zamyka-Miałeś chamie złoty róg. 3majta się. | -2 | ||
~scan cargo | Logic 10 osób tłumaczyło to każdy po kilka razy na spokonie i bez hejtu, ale to naprawde nie ma sensu, kierowcy nie są zainteresowani ta wiedza i nie musza, był rynek pracownika i to wykorzystali wspołczuje tym co ostatnio zmienili prace bo beda pierwsi do odstrzału 2 na facebooku nowe ogłoszenia co chwile i wszytsko podejme od nowego roku podejme od nowego roku oczywiscie opis super debesciaka i stawka oczywiscie min 450 pln tylko jak jescze miesiac temu było kilkanascie odpowiedzi prosze o kontakt na priv to aktualnie wieje pustka, a co do Rynku to już Girteka zaczeła szaleć na rynku i ida po bandzie wchodza z takimi stawkami że nawet tam gdzie już dali * i byli wyrzuceni to jednak CCC i wchodza z powrotem coraz wiecej Rumunów i Bułgarów to co mowiłem wpiernicza sie do tych dobrych spedycji i niestety tłumaczenia w stylu że przecież robimy robote super, ale wiadomo - 20 % rabat robi swoje i na razie dostaja proste roboty ale kto to wie | |||
~scan cargo | no i dodam najważniejsza rzecz czy wiecie jak bardzo zdeterminowana jest osoba której zostało 3-6 miesiecy leasingu przy 4 latce i wykupie 1 % taki przewoźnik bedzie jeździł nawet na stracie - 2 tys Euro byle dotrwać do końca leasingu, i tu kierowcom przyznaje racje te dobre firmy to własnie oni tylko szefostwo moze miec inny plan w głowie niż płacenie pensji w momencie jak społka ma 5 tys kapitału a biorąc pod uwage że jak ogłosza 500 dniowki to beda mieli tabun chetnych wiec każdy z kierowców pomoże mu po 2 miesiece i jakoś dojedzie do końca | |||
~Kolega Pozdrawiam | Z tymi Rumunami scan cargo to bym tak lekceważąca nie podchodził... Okazali się dobrymi pracownikami, nie głupimi "menagerami "i przedsiębiorcami... Mają jeszcze dość istotną zaletę. Nie gryzą się tak mocno między sobą jak Polski " dziad". | |||
jacek-kuba
| Tego dziad również nie załapie, bo w gazetkach branżowych wyczytał i kaniec filma. Żaden kierowca nie będzie jeździł za drobne-te czasy minęły bezpowrotnie. Szkoda czasu na pisanie z ludźmi z takimi ograniczeniami. Poczta Polska dała ludziom ponad 500 zł podwyżki, a to firma która najchętniej nie płaciłaby wcale. Wszyscy którzy mogą, chronią ludzi-żeby nie zostać z ręką w nocniku za chwilę. Dobra kończę, to płytcy, głupi ludzie. Zaślepieni drobnymi pieniędzmi, myślą, że koniec świata nadejdzie za miesiąc. Spadam. | -2 | ||
~LOGIC | ja sie tylko zastanawiam temu co ma 3-6 miesieczy, przy racie powiedzmy 2 tys euro, po kiego wuja jezdzic dalej i generowac strate 2 tys euro, jak mozna po prostu nie jezdzic i tez generowac strate 2 tys euro, to a propos twojego przykładu Scan... ale ogólnie poza nielicznymi wyjatkami, to suma podazy przewyższa pobyc. Paradoksalnie Jacek Kuba napisal, coś z czym poraz pierwszy moge sie zgodzic chociaz nie powiedzialbym, ze to stara unia. Waberers, glosno o tym było w pandemi bankrut dzis flota dwa razy taka... co robi girteka, wszyscy wiemy. ostatnio mega rozpycha sie baltic trans. tworza molochy (kto i po co to finansuje?) zbyt duze, zeby upasc i robia sztuczny popyt na kierowce, zasypujac rynek autami. Ci to sie w ogole z kalkulatorem nie widzieli. Ale jak maja gigantyczne linie kredytowe, to moga cos tak przyziemnego jak rentownosc miec w tupie. liczy sie wykorzystanie lini kredytowych, a taki smok, z takim dopalaczami (leasing pod korek + gigantyczne linie kredytowe) to pociagnie latami zanim w koncu padnie... | |||
jacek-kuba
| O cześć, te z czworaków co tam u ciebie? wszystko oki? Dalej kodowców reprezentujesz? nadal wierzysz w potęgę bolszewii? 3maj się nie odpowiadaj. | -2 | ||
~Kris | Patryk nie ma znaczenia czy bierzesz teraz volvo czy iveco. Tylko jak teraz bierzesz nove volvo to masz 1200 euro wiecej miesiecznie niz ten co brał nove volvo 2 lata temu. I jak chcesz z nim konkurowac. Poki było duzo ładunków to jakos sie kreciło. teraz jest łądunków mniej niz aut. Wiec ten co nizsze koszty moze obnizyc stawkę a ten z drogim autem się wyłozy. | |||
~!!!iiii | Jacek codziennie do mnie do firmy przychodzi listonosz i takiej rotacji jak tam to nawet u kurierów nie widziałem. Jak masz ochotę to bierz Pan tą robotę za 500 extra. Nie obrażaj inteligentnych czy mam rozumieć, że kierowcy bez pracy będą listonoszami, bo 500brutto podnieśli. Nie wiem czy wiesz ale jest takie badanie w UE, że w prostych nisko wykwalifikowanych profesjach motywacja kończy się powyżej średniej krajowej. Jaka jest średnia krajowa w PL ile zarabiają kierowcy?? | |||
jacek-kuba
| Wykrzyknik ty nie rozumiesz co ja piszę, kompletnie nie rozumiesz przekazu, a ja prościej nie umiem i to widocznie moja wina. Spadam definitywnie, musze jeszcze z rybami walczyć, czasami coś jeszcze robię. PS nie bierz może tego do siebie, ty grzeczny chłopak jeszcze jesteś, nie chcę cię obrażać no i śmieszysz mnie czasami. Ukłony | -2 | ||
jacek-kuba
| Do żony mówię dziesiąty raz i ni chu chu -nie łapie nic, zero efektu. To musi być moja wina w końcu. Jakoś ch... owo tłumaczę chyba. Ale jakbym miał bat, to ludzie by zrozumieli po pierwszym świście -żartuję -cześć.. | -2 | ||
~Kris | Jacek to ze idziemy w korpokomunizm to oczywiste. Wiec nie ma znaczenia czy się polskie firmy ze sobą dogadają czy nie. Na razie nikt nie pozwala się konsolidować własnie po to zeby firma nie mogła narzucic warunków. Zresztą nawet taka Giretka ma chooja do gadania z 8 tys aut. Moze na Litwie by to przeszło to juz w polsce jest za mało. A jakoś nie widzę mozliwosci zeby powstałą firma która ma 50 tys aut. Wiec to pitolenie o tym ze dziad jest głupi bo woli miec 10 aut niz zrobic firmę z 10 tys aut. Zresztą to jakieś rozdwojenie bo dziad polski jest zły ale niemiec jak ma 10 aut to wzorcowy model biznesowy bo on nie jest zachłanny jak poski dziad. Ty jestes jak kierowcy. Bez względu co zrobi polski przedsiębiorca dla ciebie to jest dziad. | |||
jacek-kuba
| Kris oczywiście -ale mieliście wiele lat, żeby cokolwiek przynajmniej robić-palcem nie tknęliście. Przyznaję, że to akurat ewidentna wina rządu, roz, bać taki sektor gospodarki, potężny sektor. Wy nic nie zrobiliście-oni palcem nie tknęli-a zapłacimy wszyscy, Każdy teraz patrzy jak przewraca się góra z kart, warta majątek. Nie ma mnie, bo do rana się nie odrobię. | -2 | ||
~Ł ysy | Jakim prawem o transporcie wypowiada się busiarz bankrut? jacek -sraka, ogarnij się. | |||
~Kris | Jacek ale co zrobic? A gdzie indziej co zrobili? | |||
~driver | Takie tam z fb jak postępują teraz kierowcy między sobą Jeszcze nie dawno to zbierali chleb papierosy kawę cukier piwo Ale taki dzban kreatywny jeszcze mi się nie trafił LUDZIE TO WILKI Właśnie dzwonił do mnie kierowca bus plandeka. Od wczoraj stoi w Danii. Po południu podjechał i stanął koło niego jakiś duży i po jakimś czasie podszedł z prośbą o pożyczenie butli bo jego pusta itp. Mój Krystian dobre serce oczywiście, że nie ma problemu. Po 15 min Rysiek z dużego oddał butlę, bo kawa zrobiona, podziękował i grzecznie pojechał dalej. Nawet pogadali z 10 minut. Po jakimś czasie Krystian chciał sobie zagrzać wodę na kawę i zgadnijcie co się okazało? Tak - Rysiek podmienił "słoneczko" w butli i ogień na pół metra. Co za gnój... Może kogoś ostrzegę, Scania biała i kierowca Rysiek. Brak słów co my sobie robimy. | |||
~LOGIC | driver, pierwsze skojarzenie, jakie mam, jak baza na lewo od wisly, do sciagnij tego busa z Dani na pusto, mniejsze koszty bedziesz miał... sorry za czarny acz prawdziwy "humor" | |||
~Patryk pogromca dziadow | Czytałem ten post. 100 procent jeździ u dziada i ma wypłatę na raty lub nie jest pewny WGL jej dostania. To typowy dziad szofer. Dziad i dziad szofer przyciągają się jak magnesy. Jeden udaje że pracuje drugi udaje że płaci. Normalny człowiek idzie na stację i kupuje kuchenkę :) to nie są jakieś mega wydatki więc jak ktoś u dziada nie robi to ujj nie wydatek :) | |||
~Kris | NO i juz mamy wytłumaczenie. To ze ktos jest złodziejem i koorwą to wina dziada. Dziad odpowiada za całe zło swiata. Jakby nie było dziada to ten gnój by nie ukradł. | |||
~Ł ysy | Kris. jacek -sraka jest idiotą. Zrozumienie oczywistych oczywistosci przez tego natcyza wykracza poza jego zdolności intelektualne. | |||
~scan cargo | off topic czy ktoś sam wie lub moze polecic doradce podatkowego, chodzi mi o przeniesienie ciagnika siodlowego juz dawno zamortyzowanego do majatku prywatnego i czy w obu przypadkach place podatek w sensie w firmie dochodowy wiadomo od przychodu a prywatnie od wzbogacenia, i czy moge jako osoba prywatna wynajac ten ciagnik do spolki z o. o. czy taka konstrukcja nie ma sensu? czy lepiej najzwyczajniej w swiecie sprzedac go do spolki i tyle ( mam awersje do wrzucania wszytskiego do jednego worka ) | |||
~Ł ysy | Warto postawić zasadnicze pytanie? Na jakiego wala rowijać firmę do granic absurdu? Przecież ma to byc sposób zarobkowania. Ile kasiory potrzebne jest do wygodnego życia? Pięć, dziesięć, pietnaście, dwadzieścia tysięcy euro na miesiąc? Co mi po pieniądzach będących w obrocie, mających charakter wirtualny?Tak jest przy prowadzeniu firmy. Jaka jest różnica standardu życia przy dochodach 15 tyś eur, a 100tys eur? Raczej pytanie retoryczne. Zatem wolę być dla głupawych szoferzyn dziadtransem z kapitałem wolnego czasu niż zawalonym po uszy robotą lub odpowiedzialnością szefem dużej firmy transportowej. Nie muszę nowym Porsche podjeżdżać pod samo wejście marketu. To tyle. Reszta płatna na terapii u mojej żony. | |||
~LOGIC | nie wiem, jak go przenieśc ze spółki zoo do prywatnego, ale wydaje mi sie, ze konstrukcja, wynajmu od prywatnego do firmy ma sens (jesli nie zarzuca celowości pokrewieństwa) bo od samego wynajmu jak od mieszkania płacisz ryczałtowy dochodowy a w koszty wciagac tak jak liczy firma lub spółka... | |||
~Kris | Scan cargo trochę za duzo kombinowania jak dla mnie. Osoba prywatna wynajmująca ciągnik tez by musiała płacic podatek od dochodu. Jako osoba prywatna nie wystawisz faktury vat więc spółka sobie nie odliczy. | |||
~Kris | Logic ale nie ma pewnosci czy tez bedzie ryczałt jak przy mieszkaniu. Bo nawet z mieszkaniem jak masz więcej to juz musisz działalność założyć. | |||
~scan cargo | Logic tu chyba bedzie potrzebny doradca bo zrylem net i nie znajduje odp bo tak przeniesienie byloby z JDG na majatek prywatny i pozniej osoba prywatna wynajmowalaby ten ciagnik do spolki ale tu jest oczywiscie pokrewienstwo bo wynajmujacy jest udzialowcem | |||
~Kris | To ze wynajmujący jest udziałowcem to akurat w niczym nie przeszkadza. Bo wspolnik moze swiadczyc usługi dla spółki, moze nawet udzielac pozyczek. Tylko nadal nie rozumiem co by to miało dac w sensie podatkowym | |||
~LOGIC | moim zadnien na CZYSTY wynajem jest zryczałtowana stawka od przychodu = chyba 9 albo 12%, podatkowo to ma wiec sens o ile nie korzystasz z amortyzacji lub jest ona pomijalna bo dochodu placisz 9% od przychodu a kosztow odliczasz tu zalezy min 19% + zalezy czy spółka czy JDG (tam jesze zdrowotna i solidarnosciowa bo oczywiscie, jestesmy wsród samych milionerów :) |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.