~leży z drutem pod premium
| Dziady to sa totalne ameby umysłowe
Już jeden przez drugiego obniżaja dniówkę dla pana kierowcy, siedza do północy na forum i piertolą
za dwa tygodnie będa pewnie pisac, że max 100 zł dniówki dla pana kierowcy sie należy
Tylko dziady jak nie będzie ładunków to co wy będziecie woźic i z czego płacić
ruszcie koorfa tymi łbami pustymi
Wy prędzej te swoje śmieszne firemki pozamykacie niż 100 zł dniówki zapałcicie
yepane dziadtransy pazerne świnie
TFUU NA WAS KOOORFY TFU !!! | 1 | | |
~Dawid87
| kieroUK więcej szczegółów proszę jakieś liczby i uzasadnienie | | | |
~!!!iiii
| Łysy też mam problem z "ą" szczególnie jak pisze z telefonu.
Dawid plus opląty drogowe 2000eu, plus Pan Kierowca 4000eu, plus paliwa ok 5000eu/netto (11-12tkm) nie wspomnę o amortyzacji. | | | |
~Dawid87
| "!!!iiii
2022-12-08 17:39:32"
oczywiści e zgadzam się z tobą Paliwo, kierowca, autostrady, amortyzacja, jakaś opona, wyposażenie naczepy, samochodu + 1-2 miesiące oczekiwania na wypis z licencji rate trzeba płacic a auto pod płotem, jakiś gps, łańcuchy tego jest bardzo dużo, do tego pierwsza faktura około 45-60 dni po wykonaniu pierwszego transportu
ja pisałem sam leasing | | | |
~Kris
| Ale tu nie chodzi o całkowite koszty. Bo juz tylko róznica w leasingu za nowe auto w cenach obecnych pokazuje ze przy obecnych stawkach to się nie spina. Ale wg a*alfabetów matematycznych takie firmy przetrwają a te z nizszymi kosztami upadną. | | | |
~Kris
| Więc albo Nasierowski jezdzi za 2, 5 euro z km albo po prostu jest chory psychicznie i żona powinna go ubezwłasnowolnić bo działa na włąsną szkodę. | | | |
~Dawid87
| Kris wielokrotnie zadałem to pytanie jakim cudem firmy które mają mniejsze kosztu padną a te z wysokimi kosztami zostaną na rynku, jedyna odpowiedz że mam iśc plac zamiatać itp. nic sensownego.
czekam z niecierpliwością aż ktoś mi to wytłumaczy | | | |
~QAZ
| Panowie, już 4 rok wróżycie Nasierowi szybki upadek, a tu proszę, flota coraz większa, a Wy dalej szczekacie. Psy szczekają a karawana jedzie dalej, jakoś tak to leciało, no nie? | | | |
~kierowawa
| ~Kris
2022-12-08 17:45:34 Ale tu nie chodzi o całkowite koszty. Bo juz tylko róznica w leasingu za nowe auto w cenach obecnych pokazuje ze przy obecnych stawkach to się nie spina. Ale wg a*alfabetów matematycznych takie firmy przetrwają a te z nizszymi kosztami upadną.
Stare to są dobre skrzypce i wino. Ile trzeba ładować pieniędzy w starego rzęcha, ile razy problem z dowiezieniem ładunku na czas. Nowy w leasingu to problem serwisu, wiele firm wychodzi z tego założenia i co 3 lub 5 lat wymienia na nowy. | 1 | | |
~kierowawa
| Dawidku gdzie masz taki bank w którym spłacasz bez odsetek 160 tyś euro? | | | |
~LOGIC
| Nie znam gościa i nie interesuje się ale na Boga napiszcie do spedycji na A czy biorą i ile płacą za km. To nie może być wyższa matematyka całki i pochodne :) jak wam wyjdzie to git. Jak nie to gość jest bocznie sponsorowany albo sam to robi. Trzeciej drogi nie ma. Chyba że koszt z km na poziomie 0. 5 euro. | | | |
~driver
| Dziś spedytora sprzedała z Belgi 90 do pl 05 za 750e ładunek na jutro z czystej przekory odsprzedałem
Bo miałem 150km podjazdu a kierowca miał mało czasu jazdy Gość mnie zaskoczyl bo w opisie byla stawka a on odrazu biorę i numery | | | |
~Dawid87
| kierowca nie ma takiego banku gdzie spłacasz 0% odsetek, pisałem z grubsza o kosztach | | | |
~LOGIC
| Plusy rzecha... Jeździsz tak długo jak się opłaca jak się nie opłaca to stop. Rzech wykazuje zerowa współzależność ze stopami procentowymi. Rzech się zepsuje częściej niż nówka ale biorąc pod uwagę rosnącą awaryjnosc ( tematy ad bllue itd) średnio wyjdziesz lepiej niż na ratę. Nówka sztuka boi się pana kierowcy rzech zabija śmiechem. Rzech boi się tylko rentowności szefa i może sobie pozwolić na chwilowy odpoczynek samego siebie oraz szefa. Rzechy rządzą :) | | | |
~kieroUK
| Przed świętami będziecie ściągać poniżej kosztów jak sobie już nie załatwiliście ładunku na zjazd kierowcy na święta. | | | |
~kieroUK
| ~Dawid87
2022-12-08 18:06:10 kierowca nie ma takiego banku gdzie spłacasz 0% odsetek, pisałem z grubsza o kosztach
To ile z grubsza twoja miotła kosztowała? | | | |
~LOGIC
| Minusy rzecha. Nie daje kierowcy powodu do podbudowania własnego ego ( co prawda jak na razie jestemblieroeca ale za to szpan na wsi nówka sztuka) rzechy nie są kompatybilne z subwooferami bo mogą od nich być tańsze. Rzechy są przepędzane opłatami autostradowymi. Rzech może trochę więcej spalić. | | | |
~Dawid87
| rzech się zepsuje wysyłam lawetę z autem na podmianę, rzecha ma lawetę i do Polski kierowca przesiada się do nowego i jazda dalej, rzech do Mietka stodoły kilka dni i jazda | | | |
~kieroUK
| LOGIC ile pali rzęch? np. DAF 105 a ile pali nowy XG? Ile staroć zeżre oleju i części zapasowych? | 1 | | |
~kieroUK
| ~Dawid87
2022-12-08 18:11:35 rzech się zepsuje wysyłam lawetę z autem na podmianę, rzecha ma lawetę i do Polski kierowca przesiada się do nowego i jazda dalej, rzech do Mietka stodoły kilka dni i jazda
I to wszystko bez kosztowo? | | | |
~Kris
| kierowawa rozumiem ze dla kierowców matematyka to czarna magia ale moze jak wysilisz mozgownicę to zrozumiesz prosty przykład. 2 lata temu nowy daf kosztował 80 tys euro dzisiaj kosztuje 115 tys euro naczepa kosztowała 23 tys euro dzisiaj 35 tys euro. Czy na na zestawie różnica jest 47 tys euro. To przy leasingu na 4 lata masz 1000 euro miesiecznie wiecej. Do tego koszt ubezpieczeia większy bo to% od wyzszej kwoty. Do tego 2 lata temu leasing był na 6% dzisiaj na 15%. To mamy jakies 1200 euro wiecej miesiecznie. To wytłumacz mi jak mając wyzsze koszty o 1200 euro chcesz być bardziej konkurencyjny od tego co ma 2 letnie auto z kontraktem serwisowym. | | | |
~LOGIC
| Nie ma co przesadzać z rzechem euro 6 to za 3 tygodnie min bo cię maut zezre ale lepszy 3 letni rzech niż nówka bo splacony | | | |
~xthx
| Ładunków mega brakuje stawki niskie wszystko schodzi w max 5-10 min | | | |
~Dawid87
| kieroUK kupuje auto około 300 tyś km, wejdźmy na przykład Mana którego kupiłem dwa lata temu w pandemii
Man TGX 440 dałem za niego 75 tyś zł netto z przebiegiem 430 tyś km do dnia dzisiejszego ma 626 tyś km zero awarii abym musiał go na lawecie ściągać do Polski, wymieniłem sprzęgło za 3 tyś zł + robocizna Mietka 800 zł oraz dwie turbiny za 9 tyś zł ( brutto ) , + klocki i tarcze około 3 tyś opon jeszcze do tego auta nie kupiłem był na nowych jak brałem, ( nie pamiętam czy wymieniłem paski i napinacze ) spalanie z lekkimi ładunkami 24-25 litrów za dwa lata dałem mniej do tego auta jak 1 max 2 raty za nowe auto. | | | |
~!!!iiii
| kieroWAWA nikt nie pisze o pojazdach ponad 10letnich. Mam na myśli pojazdy nowe w porównaniu z wolnymi od obciążeń (4-8lat)
Dziś nowy skład pod plandeką w standardzie bez fajerwerków to 135tEU (Ford z wielton) do 170tEU (Scanią 460 z Krone). Dwa lata temu ceny niższe o 40%. Stawki frachtów są płynne a raty od ceny pojazdu będzie stale wysoka przez okres spłaty. Nikt nie jeździ na marżach dwócyfrowych z plandeką a duzi gracze jeżdżą u dużych załadowców i dla nich 10% mniej na frachcie razy ilość wysyłek robi duża kwotę. Nikt nie będzie miał sentymentów. Przyjdzie RobinSmrod, LKWwc czy Re* z armią transportowych zombi i skończy się rumakowanie firm z super nowoczesnym taborem u niektórych załadowców.
Jeszcze niech Transporeon zrobi swoje i tyle było. Wystarczy zobaczyć na cenę diesla w DE i w PL aby zobaczyć co się dzieje na rynku. Spadek ceny detalicznej w Niemczech poniżej hurtu Orlena i kto tu jest złodziej???
Ten spadek wynika ze spadku popytu i to pomimo, że wprowadzono embargo na rosyjską ropę. | | | |
~kieroUK
| DAF XG spalał mi 20-23 l/100 km. Jak jeździłem 105 to 27-31 l/100 km. na tej samej trasie. Jest różnica? Około 7 litrów na 100 km oszczędności. Codziennie robiłem 500-700 km. Nowy, leasing w koszty firmy, potem wykup i jak zajeżdżony, to dziadtransa się puszcza. Nowy nie jest tak często kontrolowany, opłaty drogowe taniej. | | | |
~Dawid87
| "~kieroUK
2022-12-0 8 18:15:27 I to wszystko bez kosztowo?"
nie ma awarii bez kosztów, tylko trzeba policzyć co bardziej się opłaca | | | |
~Remik
| Dawid87
2022-12-08 18:11:35
rzech się zepsuje wysyłam lawetę z autem na podmianę, rzecha ma lawetę i do Polski kierowca przesiada się do nowego i jazda dalej, rzech do Mietka stodoły kilka dni i jazda
I remont silnika 70 tyś + koszta holowania + kierowca plus ładunek nie dowieziony tts | 1 | | |
~Remik
| Same plusy :) | | | |
~Dawid87
| masz bardzo mało prawdopodobieństwo że silnik *e bez wcześniejszych oznak, jest taka szansa ale bardzo mała jak zaczyna dziać się coś złego to trzeba od razu szukać przyczyny | | | |