ID: 277384
Pauza 30 min
ID: 277384
ID: 277384
Jeśli mój czas pracy nie przekracza 9h, mam prawo wykręcić 30 min pauza zamiast 45 i Pytanie czy te 30 min mogę podzielić na 15 +15?
Jeśli mój czas pracy nie przekracza 9h, mam prawo wykręcić 30 min pauza zamiast 45 i Pytanie czy te 30 min mogę podzielić na 15 +15?
~Mat*.prudnik.net.pl
*.prudnik.net.pl
Posty (85)
~Dziad cebulowy | Tu tumany nie odróżniają przerw w czasie pracy od przerw w czasie jazdy. Przerwa w czasie jazdy jest jednocześnie przerwą w czasie pracy. Przerwa w czasie pracy zaś nie jest zaliczona jako przerwa w czasie jazdy | |||
~driver | Znajdź przepis o tych 3x15 bo jest tylko jeden na przerwę dzielona 15+30 a nie 30+15 nie wspominając o 3x15 Wy chyba wg nie macie żadnych szkoleń To wszystko jest za kasę I eksternistycznie bez udziału | |||
~driver | Patrz jak się kiedyś załatwił u mnie kierowca Stal na mlotkach 3h potem ruszyl ujechał 4. 30 i dostał nagrodę od bag 2500e za brak przerwy | |||
~Dziad cebulowy | Przerwa w czasie jazdy można dzielić tylko 15+30, nie odwrotnie i nie po 15 minut. Przerwy w czasie pracy można dzielić dowolnie po 15 czy 30. Ale jełopy forumowe tego rozumio | |||
Sikora
| Dzisiaj opiszę temat przerwy po 6 godzinach pracy. Jasno i czytelnie. Ile tej przerwy trzeba... s://www. facebook. com/1281960048516021 /photos/a. 1283087428403283/399 1509707561028/?type= 3 | |||
~Dziad cebulowy | Kolejny tuman driver driver 2 minut temu Znajdź przepis o tych 3x15 bo jest tylko jeden na przerwę dzielona 15+30 a nie 30+15 nie wspominając o 3x15 Wy chyba wg nie macie żadnych szkoleń To wszystko jest za kasę I eksternistycznie bez udziału Masz to nawet napisane dosłownie w Art 13 Przerwa może być dzielona na okresy krótsze trwające co najmniej 15 minut | |||
~Dziad cebulowy | Ustawa o czasie pracy kierowców Art 13 Tuman driver zrozumioł? | |||
~driver | Dla mnie to możesz robić jak ci pasuje Gdy dostaniesz kwita i blankiet na 2500e To będziesz uczył inspektora Że to była taka przerwa Z tego co mowi system rozliczeń czasu pracy to jest naruszenie Rób co ci pasuje i jak | |||
~Mat | Super, dzięki wam za odpowiedź i wyczerpanie tematy. | |||
~Dziad cebulowy | Głąbie inspektory i BAG nie sprawdzają przerw w czasie pracy, siłą rzeczy karać też nie mogą. Rozp 561 /2006 czasu pracy nie reguluje | |||
~Mat | A jak to jest jeśli auto się porusza w promieniu do 50 km od miejsca firmy? | |||
~driver | Widać że kierowca to stan umysłu jednak Jak nie pilnują długości pracy i przerw to pewnie Kontrolują składniki pokarmowe spożywanych posiłków kolor moczu i konsystencje stolca A pip co kontroluje? Czystość kabin? | |||
~Dziad cebulowy | Tak samo | |||
~Dziad cebulowy | Driver idioto Przeczytaj czego dotyczy rozp 561/2006. Napewno nie czasu pracy kierowcy | |||
~Dziad cebulowy | Za czas pracy i za przerwy w czasie pracy kary nakłada na dziad transa PIP | |||
~Kuc | ~Mat To zbyt skomplikowane jak na nasze rozumy o ile takie u nas w mózgu są. A jaka jest różnica w pracy 5 km 50 km czy 500 km od domu? | |||
~Kuc | Jakie dokumenty przygotować podczas kontroli ITD? -Karta kierowcy. -Wykresówki. -Zapisy odręczne i wydruki z tachografu. -Zaświadczenie, o którym mowa w art. 31 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców. -Wypis z zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego albo wypis z licencji. Nie zasługujesz nawet na miano ~dziada. | |||
~miMao | Kolego nie czytaj tych ściemniaczy. Możesz podzielić pauzę jak zechcesz. Nawet 45 pauz po minucie. Tak robie od lat i jest ok:) A jak chcą mi wlepić mandat, mówię że TO NIE JA! Będziesz zadowolony, polecam | |||
~Dziad cebulowy | Nie trzeba mieć żadnego zaświadczenia. . Wystarczy że masz ciągłość zapisów na karcie kierowcy. Kuc po co ty wypisujesz takie bzdury | |||
~Kuc | I to jest racjonalne. Nie będzie ITD pluł nam w twarz i zmuszał do pałz. | |||
~Dziad cebulowy | Ustawa o transporcie drogowym. Tam jest napisane co iTD ma prawo kontrolować | |||
~Mat | Ktoś mi powiedział że jeśli auto porusza się w promieniu do 50km od miejsca firmy to są tam jakieś odstępstwa, dlatego wolałem się upewnić czy jest to prawda, ale już doczytałem że chodzi tu o przewóz osób nie rzeczy i nie w promieniu do 50km a na regularnych trasach do 50 km. | |||
~Dziad cebulowy | To dotyczy zwolnienia rejestracji czasu pracy na karcie kierowcy. Ale przerwy i czas pracy nadal obowiązuje | |||
~Mat | A jeszcze tak zapytam z ciekawości, może akurat ktoś tu jeździ też wywrotką i będzie potrafił odpowiedzieć, jeśli jestem na załadunku na budowie czy tam żwirowni i ładuje mnie ładowarka, to wtedy na tachografie ustawiam młotki, kopertę czy może łóżko że względu na to że czekam i nie wykonuje wtedy żadnej czynności i mogę sobie to liczyć jako odpoczynek? . To z tym łóżkiem podczas załadunku słyszałem od starego kierowcy... | |||
~Kuc | Jako początkujący nic nie wciskaj. Tachograf sam przechodzi w stan łóżka. Masz wtedy czas pracy równy jeździe i nic nie kombinujesz. Jak nabierzesz praktyki wtedy będziesz hulał po tachografie do woli. | |||
~Dziad cebulowy | Kuc bredzisz Fabryczne ustawienia tachografu są takie, że po wyłączeniu silnika jest inna praca rejestrowana. . serwis tacho może to zmienić. Wiesz że nie miał nigdy nowego auta | |||
Sikora
| ~Mat teoretycznie nawet siedząc i czekając na załadunek to jesteś w pracy i powinieneś rejestrować ten czas jako praca (młotki). Odpoczynek czy przerwa w pracy (łóżko) jest wtedy gdy możesz swobodnie dysponować swoim czasem. Tyle teorii. Upierdliwy inspektor może się doczepić za same okresy jazdy no bo nie ma czegoś takiego w praktyce. Na pusto nie latasz a każda czynność załadunku czy rozładunku to jednak praca. | |||
~Kuc | ~Sikor Nie mąć adeptowi w głowie. Będzie jeździł bez pauzy albo zostanie zwolniony z pracy za pauzę po odjechaniu spod załadunku lub rozładunku. | |||
~Malina Cyc | driver, jesteś durniem, właśnie dałeś świadectwo swojej niekompetecji jako szef firmy transportowej. Jak ty człowieku w ogóle zarabiasz na transporcie mając takie sztywne pojęcie o czasie pracy kierowców. Pierwsza pauza z dzielonej 45-tki nie musi trwać tylko 15 minut, może se trwać nawet i 30 minut ale to ta druga pauza z dzielonej 45-tki musi trwać zawsze co najmniej 30 min. To po pierwsze. Po drugie kierowca może zrobić 45-tkę w dogodnym czasie dla optymalizacji czasu trasy np. po 2 godzinach jazdy robi 45-tę, po to by móc dalej jechać non stop 4. 5 godziny po czym robi kolejną 45-tkę, by dojechać ostatnie 2. 5 godziny dobijając do 9. Bo tak mu kurva pasuje z korzyścią dla twojej zas ranej firmy. Ja nawet nie chcę wiedzieć, jak ty głąbie organizujesz pracę kierowców w podwójnej obsadzie, bo wiem, że wg. takich dziadowskich głąbów kierowcy nie mogą się zmieniać częściej jak po 4 i pół godzinnym czasie jazdy. Nie jesteś praktykiem, jesteś dziadem malowanym, niestety jednym z wielu. | |||
~Kuc | Coś taki wzburzon?! - możesz robić jak ci pasuje" Tak napisał więc całkiem logicznie. Jesteś dorosły i odpowiedzialny. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.