ID: 278984
Polscy przewoźnicy stoją na progu rewolucji
ID: 278984
ID: 278984
Jeśli chcemy, aby polska branża transportowa nadal była liderem europejskim, to rewolucja ta jest konieczna – mówił podczas debaty „Zielony transport drogowy” Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska.
Jeśli chcemy, aby polska branża transportowa nadal była liderem europejskim, to rewolucja ta jest konieczna – mówił podczas debaty „Zielony transport drogowy” Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska.
~etransport.pl
Posty (21)
~... | Jeszcze trochę i zakończą się manewry na Ukrainie i to Ukraina będzie liderem. | |||
~DXI | niech się cofną do tego co pasowało, juz było, do stawki 0, 35 gr z km dla kiero, najchętniej bez podstawy i będzie rewolucja, znowu będzie się się opłacać | |||
g-a
| Nie widać tu Lenina. Wątpię w tę rewolucję. Tak jak i w zielony bezład. Padnie nam on jak kawka na mrozie. Po prostu gospodarka i ludzie tego nie udźwigną. | |||
tagoo
| Kiero za to za mniej jak za 510 złotych na dobę nie będzie je rządził. Poza tym, gdzie byliście do tej pory dziady jak Rolnicy protestowali? ! Mówiłem i pisałem, abyście wyjechali, a teraz to pocałujcie się w... nosek. Teraz polegniecie, bo ludziom wystarczająco obrzydziliście protesty na drogach. Ostrzegałem i apelowałem, ale gdzież tam kierman swołocz może mieć rację i wizję. Jeszcze możecie przyłączyć się do protestów z Rolnikami w maju. Wrońskiemu, dać po łapach i zapędzić do roboty, a jak mu coś nie pasuje, to zasadzić tęgiego kopa w du. pę i wywalić na a zbity pysk... | |||
~kuntakinte | Łysy z dupiolipa kieleckiego będzie niczym Napoleon walczył o stawkę dla śiofera 0. 25 g za km | |||
~Ł ysy | 0. 25 groszy za kilometr i pracę będzie miał szofer który coś potrafi i nie jest leniwy. Reszta szoferskiej hołoty będzie klęczeć i błagać o pracę | |||
~młody | Elektryfikacja transportu to szansa na wyjście z kryzysu i zapaści gospodarczo-politycz nej dla... niemieckiej gospodarki oraz dla ukraińskiej fabryki akumulatorów Megatex która ponoć będzie produkować ogniwa do baterii dla ciężarówek. A polska co na tym zyska? Niewiele, no może zyskają banki które udzielą kredytów na nowe elektryczne Mercedesy. Tylko jest pytanie kto te setkitysięcy euro spłaci skoro nasi przewoźnicy już szorują tył. kami po dnie... | |||
~młody | oni robią tylko to na co zezwalają im nasi politycy oraz inspekcja transportu, która widocznie ma odgórny nakaz nie kontrolowania towarów przewożonych przez auta z rejestracją UA | |||
~Kierowca | Skończyło się okradanie w biały dzień kierowcy co i tak sądzę że jeszcze to są za małe pieniądze za tą pracę. Oni teraz płaczą bo mniej do skarpety odłożą i będą musieli dłużej składać. W Niemczech czy Francji się opłaca a Polak wiecznie niezadowolony | |||
szatan
| Chyba mali przewoźnicy muszą się pogodzić z faktem że w ciągu kilku lat transport przejmą duże firmy pokroju Rabena, Schenkera itp. | |||
~bary | Ordynarne lokowanie produktu. Skoro rynek elektrykow sypie sie w osobowkach to nie ma szans w ciezarowkach. Nachalna idoktrynacja naiwniakow i ich problem w razie niepowodzenia. | |||
~Pat | Tak tak będą tylko duże firmy. A kierowcy będą pracować za miskę ryżu. I to zgodnie z prawem EU | |||
~Karolak | Rudy wam teraz da barany. | |||
~Biels | Zielona rewolucja jest znakiem i nastepstwem odwrotu od konsupcjonizmu. Ostatnie kraje, jakie na tym zyskają bądą te, które świadczą usługę daleko od swojej bazy. Co z problemem starzenia się europejskiego społeczeństwa i ubytkiem (zgodnie z planem) kilkudziesięciu milionów konsumentów, spadkiem konsumpcji oraz zmianami w konsumcji (starsze społeczeństwo ma inne potrzeby niż młode). jakoś w mediach o tym cicho. Ten fakt prawdopodobnie zostanie zamaskowany jakąs aferą odciągającą od tej bolesnej dla gospodarki zmiany. | |||
~Kierowca Zawodowy | Polski transport liderem europy? Chyba w kategorii dziad trans. Sprowadzają do polski chordy ukrainców, hindusów, filipinczyków i Bóg wie kogo jeszcze w pogoni za zyskiem. | |||
~Jabol | Zanim szofer będzie kleczal to ty łysy będziesz stal pod biedronka i żebrał | |||
~kiero | Biels starsze społeczeństwo nie myśli wydawać emerytury w Polsce. Bogatsi maja już kupione domy, mieszkania na południu Europy, biedni celują w Tajlandie i Filipiny. | |||
~Gram | Rewolucja polskiego transportu drogowego jest możliwa tylko w jeden sposób: Uruchomić bezpośrednią pociągową linie pasażerską z Azją (Filipiny, Nepal, Tajwan, Wietnam, Bangladesz) Tam są takie części samochodowe które występują między kierownicą a fotelem. Takie części montują z powodzeniem firmy litewskie, łotewskie dzięki czemu w ostatnich latach wygrali z polskim przewoźnikiem i skutecznie nadal wypierają go z rynku. Taki sposób konkurencji cenowej został obrany przez branżę w ostatnich latach. Cofanie się z kosztami wstecz by być atrakcyjnym więc zmierzamy dalej w tym kierunku. Może kiedyś kamienne opony wymyślą by zejść jeszcze z kosztów i mieć lepszą cenę. | |||
~DonaldT | Ja mam inne pytanie. Jak to jest, że przychodzi weekend i za każdym razem wracając do Polski przejeżdżam pół Europy gdzie na drogach jest pusto, sporadycznie jedzie tir. Natomiast wystarczy przekroczyć granice i okazuje się, że w Polsce ciągnie tir za tirem??? Więc jak jest??? | |||
~Oskar | Polacy muszą pracować 7 dni w tygodniu. | |||
~Eagf | DonaldT .lisz z tymi pustyni drogami za granicą. Puste od osobówek to były drogi w kowidiozie, nawet korków nie było, bo korki w Niemczech są powodowane osobowkami. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.