Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Polscy przewoźnicy stoją na progu rewolucji

ID: 278984


Jeśli chcemy, aby polska branża transportowa nadal była liderem europejskim, to rewolucja ta jest konieczna – mówił podczas debaty „Zielony transport drogowy” Piotrek Urban, dyrektor sprzedaży i marketingu Daimler Truck Polska.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (21)

~...
Jeszcze trochę i zakończą się manewry na Ukrainie i to Ukraina będzie liderem.
~DXI
niech się cofną do tego co pasowało, juz było, do stawki 0, 35 gr z km dla kiero, najchętniej bez podstawy i będzie rewolucja, znowu będzie się się opłacać
g-a
Nie widać tu Lenina. Wątpię w tę rewolucję. Tak jak i w zielony bezład. Padnie nam on jak kawka na mrozie. Po prostu gospodarka i ludzie tego nie udźwigną.
tagoo
Kiero za to za mniej jak za 510 złotych na dobę nie będzie je rządził.

Poza tym, gdzie byliście do tej pory dziady jak Rolnicy protestowali? !
Mówiłem i pisałem, abyście wyjechali, a teraz to pocałujcie się w... nosek.

Teraz polegniecie, bo ludziom wystarczająco obrzydziliście protesty na drogach.

Ostrzegałem i apelowałem, ale gdzież tam kierman swołocz może mieć rację i wizję.

Jeszcze możecie przyłączyć się do protestów z Rolnikami w maju.

Wrońskiemu, dać po łapach i zapędzić do roboty, a jak mu coś nie pasuje, to zasadzić tęgiego kopa w du. pę i wywalić na a zbity pysk...
~kuntakinte
Łysy z dupiolipa kieleckiego będzie niczym Napoleon walczył o stawkę dla śiofera 0. 25 g za km
~Ł ysy
0. 25 groszy za kilometr i pracę będzie miał szofer który coś potrafi i nie jest leniwy.
Reszta szoferskiej hołoty będzie klęczeć i błagać o pracę
~młody
Elektryfikacja transportu to szansa na wyjście z kryzysu i zapaści gospodarczo-politycz nej dla... niemieckiej gospodarki oraz dla ukraińskiej fabryki akumulatorów Megatex która ponoć będzie produkować ogniwa do baterii dla ciężarówek. A polska co na tym zyska? Niewiele, no może zyskają banki które udzielą kredytów na nowe elektryczne Mercedesy. Tylko jest pytanie kto te setkitysięcy euro spłaci skoro nasi przewoźnicy już szorują tył. kami po dnie...
~młody
oni robią tylko to na co zezwalają im nasi politycy oraz inspekcja transportu, która widocznie ma odgórny nakaz nie kontrolowania towarów przewożonych przez auta z rejestracją UA
~Kierowca
Skończyło się okradanie w biały dzień kierowcy co i tak sądzę że jeszcze to są za małe pieniądze za tą pracę.
Oni teraz płaczą bo mniej do skarpety odłożą i będą musieli dłużej składać.
W Niemczech czy Francji się opłaca a Polak wiecznie niezadowolony
szatan
Chyba mali przewoźnicy muszą się pogodzić z faktem że w ciągu kilku lat transport przejmą duże firmy pokroju Rabena, Schenkera itp.
~bary
Ordynarne lokowanie produktu. Skoro rynek elektrykow sypie sie w osobowkach to nie ma szans w ciezarowkach. Nachalna idoktrynacja naiwniakow i ich problem w razie niepowodzenia.
~Pat
Tak tak będą tylko duże firmy.
A kierowcy będą pracować za miskę ryżu. I to zgodnie z prawem EU
~Karolak
Rudy wam teraz da barany.
~Biels
Zielona rewolucja jest znakiem i nastepstwem odwrotu od konsupcjonizmu.
Ostatnie kraje, jakie na tym zyskają bądą te, które świadczą usługę daleko od swojej bazy.

Co z problemem starzenia się europejskiego społeczeństwa i ubytkiem (zgodnie z planem) kilkudziesięciu milionów konsumentów, spadkiem konsumpcji oraz zmianami w konsumcji (starsze społeczeństwo ma inne potrzeby niż młode). jakoś w mediach o tym cicho. Ten fakt prawdopodobnie zostanie zamaskowany jakąs aferą odciągającą od tej bolesnej dla gospodarki zmiany.
~Kierowca Zawodowy
Polski transport liderem europy? Chyba w kategorii dziad trans. Sprowadzają do polski chordy ukrainców, hindusów, filipinczyków i Bóg wie kogo jeszcze w pogoni za zyskiem.
~Jabol
Zanim szofer będzie kleczal to ty łysy będziesz stal pod biedronka i żebrał
~kiero
Biels starsze społeczeństwo nie myśli wydawać emerytury w Polsce. Bogatsi maja już kupione domy, mieszkania na południu Europy, biedni celują w Tajlandie i Filipiny.
~Gram
Rewolucja polskiego transportu drogowego jest możliwa tylko w jeden sposób:
Uruchomić bezpośrednią pociągową linie pasażerską z Azją (Filipiny, Nepal, Tajwan, Wietnam, Bangladesz)
Tam są takie części samochodowe które występują między kierownicą a fotelem. Takie części montują z powodzeniem firmy litewskie, łotewskie dzięki czemu w ostatnich latach wygrali z polskim przewoźnikiem i skutecznie nadal wypierają go z rynku.
Taki sposób konkurencji cenowej został obrany przez branżę w ostatnich latach. Cofanie się z kosztami wstecz by być atrakcyjnym więc zmierzamy dalej w tym kierunku. Może kiedyś kamienne opony wymyślą by zejść jeszcze z kosztów i mieć lepszą cenę.
~DonaldT
Ja mam inne pytanie. Jak to jest, że przychodzi weekend i za każdym razem wracając do Polski przejeżdżam pół Europy gdzie na drogach jest pusto, sporadycznie jedzie tir. Natomiast wystarczy przekroczyć granice i okazuje się, że w Polsce ciągnie tir za tirem??? Więc jak jest???
~Oskar
Polacy muszą pracować 7 dni w tygodniu.
~Eagf
DonaldT .lisz z tymi pustyni drogami za granicą. Puste od osobówek to były drogi w kowidiozie, nawet korków nie było, bo korki w Niemczech są powodowane osobowkami.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.222.110.189

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels