ID: 279084
Tachograf, okres pracy
ID: 279084
ID: 279084
Witam. Jako że jestem świeżym kierowcą, a nie chce zrobić lipy to chciałbym zadać tutaj pytanie. Mianowicie zakończyłem pracę około 14:00 w piątek i oczywiście karta była wyciągnięta, a tachograf w trybie out. W niedzielę czyli dzisiaj około 16:30 podczas sprzątania auta niechcący zahaczyłem i zalogowałem kartę w tacho na jakieś 20 minut. Co prawda minęło ponad 50 godzin odpoczynku, ale jednak wolę się poradzić was. Czy oprócz 50 zł za nieprzeklinanie państwa i daty grozi mi coś podczas kontroli inspekcji? Pracę zaczynam jutro o 4:20 i będę pracował 5 dni jeżeli to ma jakieś znaczenie. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.
Witam. Jako że jestem świeżym kierowcą, a nie chce zrobić lipy to chciałbym zadać tutaj pytanie. Mianowicie zakończyłem pracę około 14:00 w piątek i oczywiście karta była wyciągnięta, a tachograf w trybie out. W niedzielę czyli dzisiaj około 16:30 podczas sprzątania auta niechcący zahaczyłem i zalogowałem kartę w tacho na jakieś 20 minut. Co prawda minęło ponad 50 godzin odpoczynku, ale jednak wolę się poradzić was. Czy oprócz 50 zł za nieprzeklinanie państwa i daty grozi mi coś podczas kontroli inspekcji? Pracę zaczynam jutro o 4:20 i będę pracował 5 dni jeżeli to ma jakieś znaczenie. Pozdrawiam i liczę na odpowiedź.
Posty (23)
Daniel199717
| jak w temacie... | |||
~Ted | Jako info. KK niczym nie różni się od innych osobistych rzeczy kierowcy. Starczy poprawnie ją włożyć i/lub wyjęć do/z tachografu (z omijaniem wszelkich wpisów manualnych) i odpoczynek lub przerwa nie przerwie się. Jeśli kierowca ominie wszelkie wpisy manualne przy włożeniu i/lub wyjęciu KK do/z tachografu (W TACHOGRAFACH cyfrowych NOWSZYCH wersji, jak przykład VDO DTCO wersji - 4. 0, NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ Cytat z instrukcji (strona 46) : "... WSKAZÓWKA Jeśli kraj nie zostanie wprowadzony w ciągu jednej minuty, wysunięcie karty zostanie przerwane... " h t t p://www. vdo. lontex. pl/pliki/4. 0. pdf (żeby link zadziałał trzeba usunąć w nim odstępy) jak i nie zarejestruje żadnej aktywnej ("jazda", "młotki") i/lub pasywnej ("koperta") czynności podczas jej znajdowania w tachografie, to z czasem będzie to samo co i przy logowaniu i/lub wylogowywaniu muzycznego dysku albo pendrajwu do/z radia pojazdu podczas odpoczynku lub przerwy. :-) Z reguły, poważni kierowcy od nudzenia "nie bawią się" z KK jak z muzycznym dyskiem lub pendrajwem. :-) | |||
~Teddy | Szoszon głąbie jak można zalogować kartę i nie zrobić wpisu manualnego? | |||
~mAŁY | Po pierwsze jak karta była wyciągniętą skoro ja zalogowałeś przypadkiem??? Po drugie skoro karty nie było w tycho co robiłeś w aucie??? Po trzecie tydzień pracy zacząłeś w momencie zalogowania karty czyli w niedzielę o 16. 30 | |||
~Bek | ~Teddy 11 godzin temu "Szoszon głąbie... " Szoszonem, jak widać po twoim (~Teddy) zachowaniu, to był ten, z którym twoje babcie i matka w młodości nastawiały "rogi", zachodząc w ciążę, twoim panom niby to "dziadkom" i "ojcowi". Więc, od tego że kogoś nazwiesz szoszonem sam byś szoszonem nie przestanesz. :-) Przeczytaj, skompleksowany dureń (~Teddy), uważnie ze zrozumieniem jeszcze raz to - Wątek "Czas pracy kierowcy - wątek zbiorczy kołchoźnika" ~kumid an 2023-03-13 12:08:56 "... Szkopy zwą nas poloczkami, tak tak... to taki wzorzec tego synonimu Polaka, inni to ciapaci, jeszcze inni to szoszony, zupełnie inni to ciemne Cygany i Rumuny, a tak zupełnie inni są oczywiście ''czarnuchy''... '' , i więcej nie przekładaj swoje kompleksy (zwłaszcza związane z różnymi wyzywaniami cię) na inną osobę, mniej w przyszłości ośmieszysz się. :-) Ta, i nie obrażaj szokaniem przodków (ukraińców, zwolenników bandery) swojego prezydenta - duudy, a skacz i krzycz zigując - "slawa ukrainie... ukraina ponad use... ", bo inaczej na giliaku (na gałąź). :-) Dla "napłyniętych" do Polski ukraińców, ta jeszcze z zachodniej części Ukrainy gdzie władza wypuściła z więzień przestępców i bezkontrolnie porozdawała wszystkim życzącym broń palna i nie tylko, kto nie skacze zigując ten moskal (ruski, kacap, kołchoźnik... ). :-) | |||
~Teddy | Szo ty szoszon szoszonisz? | |||
~Teddy | mAŁY 5 godzin temu Po pierwsze jak karta była wyciągniętą skoro ja zalogowałeś przypadkiem??? Po drugie skoro karty nie było w tycho co robiłeś w aucie??? Po trzecie tydzień pracy zacząłeś w momencie zalogowania karty czyli w niedzielę o 16. 30 Karta była w szufladce, którą przypadkiem nacisnął, więc karta się zalogowała. Po drugie zakazana jest jazda bez zalogowanej karty, a nie przebywanie w kabinie. Po trzecie tydzień zaczyna się w poniedziałek o 0. 00 zawsze, Kolejny głąb | |||
~Ron | ~Teddy 12 godzin temu "... głąbie jak można zalogować kartę i nie zrobić wpisu manualnego?" Star czy na pytanie "wpis manualny? Nie/Tak" podczas logowania KK do tachofrawu wybrać "Nie?" i KK zaloguje się bez wpisu manualnego. Jednak wychodzi że głąbem jesteś ty ~Teddy. :-) | |||
~Zen | Przenosić zaznaczone czynności z wykresówek, wydruków, wszelkich innych dokumentów pomocniczych (jak wariant, zaświadczenie o działalności - tak zwana "urlopówka") na kartę kierowcy nie trzeba. Rozporządzenie nr 165/2014/2020. Art. 34. Użytkowanie kart kierowcy i wykresówek. "3... b)... Państwa członkowskie NIE NAKŁADAJĄ na kierowców OBOWIĄZKU PRZEDKŁADANIA FORMULARZY potwierdzających ich CZYNNOŚCI w trakcie ODDALENIA się od pojazdu. " Nie dziękuj głąbie szoknięty (~Teddy) za informację. :-) | |||
~Teddy | Szoszon na okres odpoczynku, urlopu czy zwolnienia lekarskiego kierowca ma obowiązek zrobić wpisu manualny na karcie kierowcy. Jak go brak to mandat za każdy dzień bez takiego wpisu. Więc sam sobie loguj kartę bez takich wpisów głąbie. | |||
~Tor | Dureń opętano-szoknięty na głowę oraz w tyłek znawcio-kłamcio (~Teddy), od tego że kogoś kłamliwie nazwiesz "Szoszonem" być skrzywdzonym w tyłek przez pedała / pedofila w czarnej sutannie, będąc w katoliko rejchu pederastycznym - LGBTQIA+, nie przestaniesz. :-) Jako info. Istnieje oznaczenie czynności (wpisane ręcznie podczas wpisu manualnego i/lub automatycznie przy omijaniu wpisu manualnego) piktogramem - "?" (nieznana aktywność) obecność którego w pamięci karty kierowcy i tachografu cyfrowego można wytłumaczyć przy kontroli wyjaśnieniem różnymi sposobami, w tym i za pomocą nadania zaświadczenia o działalności, tak zwanej "urlopówki" (jak wariant, inne sposoby - nadanie wykresówek, wydruków, nawet w ręcznym wykonaniu na stronie odwrotnej). W zaświadczaniu o działalności, które nadal stosuje się w praktyce, na potrzebne okresy czasu, też można zaznaczyć wszystkie istniejące działalności (czynności) po kolei, dokonując nieprzerwalność (ciągłość) działań, tak samo jak i przy wpisie manualnym w tachografie cyfrowym. Z przyczyny wielkiej ilości czynności zaświadczenie może składać się z kilka listów. Jak przykład: ZAŚWIADCZ ENIE O DZIAŁALNOŚCI ... w okresie: 12. 1. od (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 17:00-12-10-2020 13 . 1. do (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 08:00-19-10-2020 14 . 1. "X" przebywał na urlopie wypoczynkowym (*) 15. 1. "... " przebywał na zwolnieniu chorobowym (*) 16. 1. "... " miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (*) 17. 1. "... " prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR (*) 18. 1. "... " wykonywał pracę inną niż prowadzenie pojazdu (*) 19. 1. "... " pozostawał w gotowości (*) w okresie: 12. 2. od (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 08:00-19-10-2020 13 . 2. do (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 12:00-19-10-2020 14 . 2. "... " przebywał na urlopie wypoczynkowym (*) 15. 2. "... " przebywał na zwolnieniu chorobowym (*) 16. 2. "... " miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (*) 17. 2. "X" prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR (*) 18. 2. "... " wykonywał pracę inną niż prowadzenie pojazdu (*) 19. 2. "... " pozostawał w gotowości (*) w okresie: 12. 3. od (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 12:00-19-10-2020 13 . 3. do (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 13:00-19-10-2020 14 . 3. "... " przebywał na urlopie wypoczynkowym (*) 15. 3. "... " przebywał na zwolnieniu chorobowym (*) 16. 3. "X" miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (*) 17. 3. "... " prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR (*) 18. 3. "... " wykonywał pracę inną niż prowadzenie pojazdu (*) 19. 3. "... " pozostawał w gotowości (*) w okresie: 12. 4. od (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 13:00-19-10-2020 13 . 4. do (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 17:00-19-10-2020 14 . 4. "... " przebywał na urlopie wypoczynkowym (*) 15. 4. "... " przebywał na zwolnieniu chorobowym (*) 16. 4. "... " miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (*) 17. 4. "... " prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR (*) 18. 4. "X" wykonywał pracę inną niż prowadzenie pojazdu (*) 19. 4. "... " pozostawał w gotowości (*) w okresie: 12. 5. od (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 17:00-19-10-2020 13 . 5. do (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 18:00-19-10-2020 14 . 5. "... " przebywał na urlopie wypoczynkowym (*) 15. 5. "... " przebywał na zwolnieniu chorobowym (*) 16. 5. "... " miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (*) 17. 5. "... " prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR (*) 18. 5. "... " wykonywał pracę inną niż prowadzenie pojazdu (*) 19. 5. "X" pozostawał w gotowości (*) w okresie: 12. 6. od (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 18:00-19-10-2020 13 . 6. do (godzina-dzień-miesi ąc-rok) : 08:00-23-10-2020 14 . 6. "... " przebywał na urlopie wypoczynkowym (*) 15. 6. "X" przebywał na zwolnieniu chorobowym (*) 16. 6. "... " miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (*) 17. 6. "... " prowadził pojazd wyłączony z zakresu stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR (*) 18. 6. "... " wykonywał pracę inną niż prowadzenie pojazdu (*) 19. 6. "... " pozostawał w gotowości (*) i t. d. (w miarę potrzeby)... 20. Miejscowość: "xxxxx" Data: "xx. xx. xxxx" Podpis przełożonego: "@" 21. Ja, jako kierowca, potwierdzam, że w wyżej wymienionych okresach nie prowadziłem pojazdu wchodzącego w zakres stosowania Rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 lub AETR. 22. Miejscowość: "xxxxx" Data: "xx. xx. xxxx" Podpis kierowcy: "&" ... (*) Można wybrać tylko jedną z rubryk. Właśnie od tego, że to zaznaczenie wszystkiego wymaga czasu (jest nudnym zajęciem), odpowiedzialne za transport w firmach (przełożone), podczas wypisywania zaświadczenia o działalności, wszystkie okresy czasy łączą w jeden i zaznaczają go jako - "X" miał czas wolny od pracy lub odpoczywał (z tego pochodzi ta, przewodząca niektórych w błąd, nazwa - "urlopówka") i całkiem nie przejmują się tamtym bo "kierowcy" i tak to podpisują, biorąc na siebie część odpowiedzialności i zaniżając sami sobie zarobki i/lub odpoczynki (dzienne / dobowe i/lub tygodniowe). Więc, czyja by krowa muczała że ktoś jest "głąbie" a twoja prawdziwy głąbie (~Teddy) by pomilczała. :-) | |||
~Bin | Jako info. Rozporządzenie nr 165/2014/2020. Art. 36. Zapisy przechowywane przez kierowcę. 2. Jeśli kierowca prowadzi pojazd wyposażony w tachograf cyfrowy, musi być w stanie okazać, na każde żądanie upoważnionego funkcjonariusza służb kontrolnych: (i) swoją kartę kierowcy; (ii) wszelkie zapisy odręczne oraz wydruki sporządzone w ciągu bieżącego dnia oraz poprzednich 28 dni (od dnia 31 grudnia 2024 r. - 56 dni) zgodnie z wymaganiami niniejszego rozporządzenia oraz rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020; (iii) wykresówki odpowiadające okresowi, o którym mowa w ppkt (ii), w trakcie którego prowadził on pojazd wyposażony w tachograf an alogowy. 3. Upoważniony funkcjonariusz służb kontrolnych może sprawdzić przestrzeganie przepisów rozporządzenia (WE) nr 561/2006/2020 POPRZEZ an alizę WYKRESÓWEK, WYŚWIETLONYCH, WYDRUKOWANYCH LUB POBRANYCH DANYCH zapisanych przez tachograf NA KARCIE kierowcy, LUB w przypadku ich braku, WSZELKICH INNYCH DOKUMENTÓW POMOCNICZYCH, usprawiedliwiających nieprzestrzeganie przepisów, jak określono między innymi w art. 29 ust. 2 i w art. 37 ust. 2 niniejszego rozporządzenia. ZAŚWIADCZENIE O DZIAŁALNOŚCI (tak zwana "urlopówka") JEST niczym innym jak JEDNYM Z możliwych DOKUMENTÓW POMOCNICZYCH usprawiedliwiającym przestrzeganie kierowcą przepisów jak i jest jednocześnie FORMULARZEM potwierdzającym CZYNNOŚĆ kierowcy w trakcie ODDALENIA się od pojazdu (Rozp. nr 165/2014/2020 Art. 36 ust. 3). | |||
~Teddy | Szoszon głupek nadal nie poniał? Masz mieć zrobiony wpis manualny na karcie kierowcy, a nie jakieś tam uropowki. | |||
~Teddy | Nie masz zrobionego wpisu, to płacisz mandat. Urlopowki za czas odpoczynku, urlopu i zwolnienia możesz sobie wsadzić w żopu. | |||
~Teddy | Szo? Czy na Białorusi tak płacą? | |||
~Ron | ~Teddy 8 godzin temu "... Urlopowki... wsadzić w żopu. " Kto o czym, a szoknięto dziurawy durnio pederasta stale o swoim, erotycznym spacerowaniu z przygodą na "kiju". Typowy lacho przek. :-) | |||
~Art | Tak do "wyjątkowo utalentowanych czepiaczo zadzieraczów" forumowych, jak widać, i nie dochodzi że czym więcej starają się kogoś "ukąsić", tym jeszcze więcej są "oblane swoimi pomyjami". :-) Oj jak niby to "panowie" nisko spadliście i coraz niżej spadacie. Nie "skręcajcie" z tej "krzywej drogi". Niechaj każdy widzi / wie kim / czym jest współczesny polski niby to "pan". | |||
~Teddy | Wsadz se w żopu. To taki idiom idioto, znaczy tyle, że jest to zbędne. Ale jako przygłupi troll tłumaczysz sobie to dosłownie. Mimo, iż wielokrotnie pisałeś, że jesteś Polakiem to w rzeczywistości nigdy nim nie byłeś i nie będziesz. | |||
~Teddy | Idiom szoszonie to taki zwrot, którego nigdy nie tłumaczy się dosłownie. | |||
~Teddy | Ruskie trolle nie znają języka polskiego, korzystają z tłumacza google i gotowych do kopiowania tekstów. Nie rozumieją więc co wklejają i na jaki temat. Przykładem ten tu obecny troll znany jako Pavel SPM | |||
~Mik | Kwicz, kwicz... , stanie lżej. Tylko to ci (~Teddy) dureń opętano-szoknięty pozostało. Na ubogich nie obrażają się. :-) | |||
~Dziad Trans | Kuijpers Cargo Service na dzień dobry obciążenie za szkolenie AVTEC | |||
~Opolchama! | Kołchoźnik bećka znowu zesrał całego foruma! Hahahahafla hahahaflahaa! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.