ID: 279509
Bo to wcale nie pojazdy bezemisyjne stanowią wąskie gardła lecz brak warunków
ID: 279509
ID: 279509
Czołowi europejscy dyrektorzy generalni firm produkujących samochody ciężarowe i autobusy zwrócili się z kolejnym apelem do europejskich decydentów, przedstawiając manifest na rzecz wprowadzenia zeroemisyjnych ciężarówek i autobusów.
Czołowi europejscy dyrektorzy generalni firm produkujących samochody ciężarowe i autobusy zwrócili się z kolejnym apelem do europejskich decydentów, przedstawiając manifest na rzecz wprowadzenia zeroemisyjnych ciężarówek i autobusów.
~etransport.pl
Posty (4)
~Ryszard | Peron odjechał. Nie to jest problemem, że ciężarówki na baterie mają 300 km zasięgu, ale to że nie ma ich gdzie ładować. Boże miej w opiece ten kontynent. | 2 | ||
~Ryszard | Acha. I za mało płacimy mautu za emisję CO2. Będzie zajefajnie. | |||
g-a
| Ciężarówki na baterie to ślepy zaułek ewolucji. Im szybciej dotrze to do zakutych łbów tym straty będą mniejsze. | |||
~nadaje spod premium | i brak miejsc P |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.