~haha
| jak 4-dniowy jak po pół roku siedzą. Co to za głupoty, kierowców brak. | | | |
~sid
| Jestem na TAK | | | |
~sid
| a dla haha pozostawil bym 7 dniowy ; ] | | | |
~Nie daj sie
| Jak się nie da wprowadzić w transporcie 4 dni pracy po 8 godzin tj 32 razy 4 tygodnie 128 godzin 10 dni w trasie po 13 godzin i jest to samo 20 dni wolnego i dopiero nowy miesiąc trzeba zaczynać | | | |
~koks
| A w handlu mają POnownie 7 dni w tygodniu pracować, to kto im dowiezie towar... ? ! | 1 | | |
~olo
| dziad by się powiesił... hA... ha... | | | |
~Alfred2024
| co drugi news to lepszy, widocznie brak fachowców się rozwiał jak nic LOL | | | |
~Alfred2024
| i jak to pogodzić to z ofertami 3/1 - to nie są 4 dni ale tygodnie! | | | |
~Alfred2024
| i te gamonie nich podadzą jakieś liczby które ktoś nie zależny może potwierdzić, takie pier... e o chopinie | | | |
~Geju
| Byłoby super! Do Hiszpanii i z powrotem jechałbym z moim chłopakiem Misiem 3tygodnie. Ale byłaby zabawa! Trzeba by było zabierać w trasę dużo więcej wazeliny, kond. omów i viagry | | | |
~Kasztan
| Kierowcy pracują w systemie równoważnym.
Problem w tym, że tumany nie wiedzą nawet co to oznacza. | | | |
~Jacek
| Tam siedzą sami synowie wiatru korzu. TUMANY. | | | |
~Morowy
| .ły.
4 dniowy tydzień pracy jest dla budżetówki, to zaawulowana podwyzka (za mniej roboty dostają tyle samo lub więcej kasy) i żeby upchać w urzędach jeszcze więcej pociotków | | | |
~Morowy
| 1/3 do 1/2 budżetówki powinna być zastąpioną automatami, część urzędów zlikwidowana np. urzęd pracy. Na . to komu, od dziesiątek lat mamy prywatne agencje pośrednictwa pracy, internet a w nim miliony ogłoszeń..
1/3 urzędasow jest zbędna. | | | |
~Donn Diego
| Morowy, 9/10 urzędasow jest zbędna. Jest eobywatel przeciez. | | | |
~Wojtek
| Czterodniowy system pracy powinien zostać wprowadzony, co to za argument, że niektórzy "siedzą po kilka tygodni w trasie", duża część pracuje od poniedziałku do piątku. Dodatkowo czas pracy dzienny też powinien ulec skróceniu, kto wymyślił, że kierowca może pracować 15h dziennie. Jeżeli w innych zawodach wprowadza 4-dniowy system pracy, a w transporcie nie i nie wpłynie to na zmniejszenie pensji to przewiduje, że będą raczej masowe odejścia z tej branży, bo stanie się ona po prostu nieopłacalna. | | | |
~Kierowca
| Wygląda na to że kierowca to nie człowiek zawsze dyskryminacja inni po 4 dni a Ty non stop. Tylko jak zabraknie kierowców to dopiero będzie płacz. W pandemii bohaterowie teraz dziady | | | |
~K.
| Może lepiej pójść krok dalej i pracować 2 dni a 5 mieć wolnych Praca to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu Do tego podwoić wynagrodzenie i niech płacą pracodawcy | | | |
~koks
| Ha ha ha | | | |
~Zwz
| Kolejny martwy przepis | | | |
~Kasztan
| 99 procent kierowców pracuje w systemie równoważnym.
Tych nie dotyczy żaden pięcio czy czterodniowy tydzień pracy. | | | |
~Kasztan
| Więc się tym głupki niech nie podniecają. | | | |
~Sirkod
| Podnieta dla głupków.
Praca w transporcie, fabryce czy innym zakładzie związana jest z godzinową wydajnością.
Jeśli w ciągu 8h przoduje się z dobrą to w ciągu 7h wyprostuje się mniej danego dobra, w transporcie będa to tonokilometry. W związku z czym pracodawca żeby osiągnąć to dlaczego założył firmę - satysfakcjonujaxy zysk będzie musiał z jednej strony gnębić kierowcę który jest częścią kosztów, a z drugiej rządac więcej kasy za transport.
Kto wie czy w przyszłości tego typu zagrywka nie będzie pretekstem żeby wprowadzić automatyzację na drogi, zakładów pracy.
Odległym pokłosiem tej całej sprawy będzie być może łatwiejsze pożycie się wyżu demograficznego, który po 65 roku życia jest zbędny, bo doi budżet, nawet kobiety coraz mniej się opiekują wnukami. | | | |
~Przemo
| Jak będzie 4 dniowy tydzień pracy, to przedsiębiorstwo zatrudni dodatkowo następnego kierowce na każde auto, wiąże się to z wyższymi kosztami, automatycznie wszystko znowu podrożeje w sklepach, do tego już nie będzie mowy o podwyżce dla pracownika, bo skąd mają brać na wyższe koszty, pozostaje jeszcze zamknięcie firmy, Może wtedy powstanie stary PKS i niech sobie wtedy panstwo płaci wszystko,
Wykończyli firmy państwowe, terax wykończą prywatne, Brawo Rząd!!! | | | |
~kiero
| ~Kasztan
22 godzin temu 99 procent kierowców pracuje w systemie równoważnym.
Tych nie dotyczy żaden pięcio czy czterodniowy tydzień pracy.
Jak zwykle idota się wymądrza.
Równoważny czas pracy charakteryzuje się tym, że pracownik może pracować więcej niż 8 godzin na dobę, ale ta dłuższa praca, musi być mu zrekompensowana krótszym czasem pracy w innych dniach lub udzieleniem dnia wolnego. | | | |
~Kasztan
| Tylko durniu nikt nie proponuje zmniejszenia tygodniowy wymiaru czasu pracy.
Cały myk polega na tym, że będzie on nadal wynosił 40 godzin.
Dlatego powtórzę, że tylko idioci się tym pomysłem podniecają.
Nawet szoszon. | | | |
~driver
| ciekawe jak bedzie wygladac zycie na zasiłkach? Ciekawe kto wytrzyma takie koszty? dzis z kazdego 1000zł wypłaconego pracownikowi trzeba dopłacic państwu 700 Jak jeszcze pojda podwyzki i skrucenie czasu pracy to chyba nie ma szans na utrzymanie miejsc pracy Dlatego kazdy ucieka z Polski lub zamyka kram | | | |
~Kasztan
| Dla przykładu w Austrii tygodniowy czas pracy wynosi 35 godzin.
Firmy i pracownicy swobodnie rozkładają to w tygodniu. | | | |
~driver
| tak tylko to powinno wygladac tak ze masz te 35h ale pon -pt Wyrobisz i masz wolne A nie tak że np pon-czw i zamkniete na amen wszystko I to chyba raczej tak bedzie wygladac Ale do tego powinna byc zastępowalnosc ze jak kogos nie ma to ktos za niego zrobi I bedziesz musuiał zatrudnić dodatkową ilosc pracowników kytorzy i tak nie są potrzebni Bardziej to chodzi o to żeby zredukować bezrobocie niż dawac wolne | | | |