ID: 283568
Odnawianie naczep coraz popularniejszym rozwiązaniem ze względu na rosnące koszty nowego sprzętu
ID: 283568
ID: 283568
Renowacja spełnia wszystkie wymagania, jest opłacalna i przyjazna dla środowiska. To kluczowa alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. W poniższym artykule TIP Group omawia kluczowe korzyści, jakie daje renowacja naczep i przedstawia podstawowe kwestie, jakie należy rozważyć decydując się na taki krok.
Renowacja spełnia wszystkie wymagania, jest opłacalna i przyjazna dla środowiska. To kluczowa alternatywa dla zakupu nowego sprzętu. W poniższym artykule TIP Group omawia kluczowe korzyści, jakie daje renowacja naczep i przedstawia podstawowe kwestie, jakie należy rozważyć decydując się na taki krok.
~etransport.pl
Posty (180)
Puchacz1
| Łysy. Jakiej marki naczepy traktujesz taką renowacją? I jakie roczniki produkcji? | |||
Puchacz1
| "4 minut temu Typowe dla wiejskiego filozofa. Szybcie wycofanie z braku argumentów. Ogarnij się głupku. " Łysy Nieśmiało przypomnę, że ty też dałeś dyla w dyskusji o tym kto zapłaci za uszkodzony pociąg i infrastrukturę kolejową. Dałeś dyla po moim pytaniu kto zapłacił za uszkodzony dystrybutor twoim pojazdem. | |||
Ł ysy
| Kris. Gdybyś miał minimalne pojęcie o dyskutowanym temacie, twoja reakcja byłaby zbieżna z moją. Nie idzie czytać wypocin idioty z du py wziętych. | |||
Ł ysy
| Puchacz1. Był czas, że praktycznie żyłem ze sprzedaży naczep na wschód. Teraz już się w to nie bawię. Wiem jedno, takiej zgnilizny jak jest na Krone nie znajdziesz na innych naczepach. Śmieszą mnie wypociny pajaców, którzy nie mają zielonego pojęcia, ale ryje drą. | |||
Ł ysy
| Puchacz 1. Zaczynasz bredzić z odszkodowaniami. Za moment rozmowa sięgnie absurdu kończąc się jedną właściwą tezą. Kierowca za nic nie odpowiada. | |||
~300D | tee Łysek- idę robić bo robota goni na uzasadnienie bedziesz musiał poczekać generalnie chodzi o to że ile byś nie rzeźbił to z goowna bata nie ukręcisz dobrze piszesz, zawieszenie hamulce piasty elektryka spoko, alle rdzy nie pogonisz spadam. | |||
~kris | Niestey łysy ale problem polega na tym ze ty nie dyskutujesz na temat artykułu tylko próbujesz wszystkim udowodnic ze są głupkami a ty jestes mądry i znasz sie na wszystkim. Kazdą naczepę da sie przywrócic do stanu fabrycznego. Tylko jest kwestia kosztów i sensu takiego działania. Z punktu widzena ekooszołomów moze miec to sens a z twojego wydanie 50-60 tys na remont naczepy moze byc bzdurą. Piszesz ze krone sie nie nadaje. A ja twierdzę ze włsnie dlatego ze one szybko rdzewieją to renowacja jest w pełni tego słowa znaczeniu bo tam własciwie trzeba zrobic wszystko a nie jak w ocynkowanym smicie wymienic plandeki. Ale jak mowię nie w tym rzecz. Bo dyskusja jak zwylke poszła w innym kierunku czy mozna piaskowac czy nie co zrobic z odpadem itd itp. A zawsze pada argument ze wszyscy sa głupi. Mozesz chociaz raz skupic się na sednie problemu a nie próbowac udowodnic ze masz największego. | |||
Puchacz1
| Łysy. Fakt. Większego badziewia jak Krone podczas swej pracy jako kierowca jeszcze nie spotkałem. Rdzewieje to to w oczach. Po kilku miesiącach ( w ramach gwarancji) oczywiście odlatujące płyty podłogi. Mój "Wyzyskiwacz" już dawno dał sobie spokój z tą marką naczep. | |||
~300D | pozostaje pytanie, czego łysek nie rozumie potwierdzam to co napisał a ten pajac do mnie fika | |||
Puchacz1
| 4 minut temu Puchacz 1. Zaczynasz bredzić z odszkodowaniami. Za moment rozmowa sięgnie absurdu kończąc się jedną właściwą tezą. Kierowca za nic nie odpowiada. Nigdy nigdzie nie napisałem, że kierowca za nic nie odpowiada. Zadałem ci tylko pytanie- kto zapłacił za uszkodzony "instrybutor"? | |||
~kris | Ty piszesz o "renowacji" w stodole a tu chodzi o renowację przemysłową. Juz renault odnawia kilkuletnie auta fabrycznie, przerabiając je na wersje budowlane. Sachs regeneruje sprzegła, a knorr zaciski. I tu własnie chodzi o taki trend również w naczepach a nie piaskowanie w stodole. | |||
Ł ysy
| Kris. Proponuję przeczytać ze zrozumieniem mój pierwszy post na tym wątku. | |||
Ł ysy
| Kris. Nie zamierzam udawać, że totalnego dyletanta, wręcz głupka jakim jest 300D traktuję poważnie. Miałbym kupować, tolerować jego pierdy? W imię czego? | |||
~kris | No własnie o tym napisałem. Kazdego uwazasz za głupka i w kazdym wpisie próbujesz to udowdnic. A jaki jet temat wątku to dla ciebie nieistotne. | |||
Ł ysy
| kris. W tym momencie ty wychodzisz na przekorę. Czym może się różnić renowacja powłoki lakierniczej wykonywanej" w sposób przemysłowy "od tej w stodole? Nic na ten temat nie wiesz. | |||
Ł ysy
| No właśnie kris. Teraz powinienem siedzieć cicho i ze100% tolerancją czytać twoje pierdy. | |||
Ł ysy
| Kris. Czy ty czasem nie jesteś wyznawcą PO? | |||
~kris | Pewnie nie wiem bo nie robiłem. Ty za to wiesz bo masz piaskarkę z castoramy. Wiemy juz ze masz najwiekszego we wsi. Mozemy juz zakonczyc temat paskowania czy bedziesz dalej pokazywał ze wiesz wszystko najlepiej. Tutaj idealnie pasują twoje własne słowa jak to mozliwe ze tacy miszczowie pracują jako kierowcy. jak to mozliwe ze ekspert we wszystkich dziedzinach prowadzi mały geszeft transportowy. Kooorwa oszczedz mi pisania w stylu ze godnie zarabiasz i ci to wystarczy. Bo sie kooorwa zrzygam. | |||
~K. | Jest lepszy sposób Spezedajesz naczepę do Daleszyc i za 3 tyg szukaj w otomoto Masz po renowacji Przekonasz się co możesz zrobić że starej naczepy | |||
~K. | Bez względu na marke | |||
Ł ysy
| Kris. Przyjmij moją zasadę, nie wypowiadaj się w tematach, o których nie masz zielonego pojęcia. Uderzasz w retorykę szoferskiej hołoty. Skąd założenie, że piaskarka jest z Castoramy? Przejaw braku argumentów? | |||
jacek-kuba
| No dwóch bolszewików z PO wzięło się za łby. Obaj pójdą głosować przeciwko Polsce na dupiorza zaliwajko dżastin. Ale tutaj rżną idiotów. Natomiast piaskarka syfonowa była z lidla. | |||
~K. | Łysy pasuje do przypowieści o ośle lwie i tygrysie i niebieskiej trawie Więc szkoda pary na takich | |||
Puchacz1
| Właściwie, to czapka z głowy przed Łysym. Facet jest po zakupie zestawów pt Renault Premium + naczepa ( niewiadomej marki) właściwie samowystarczalny. Regeneracja DPF, katalizatorów, układów hamulcowych itd itp wszystko we własnym zakresie w klimatyzowanej hali naprawczej. Obecnie dochodzi kompleksowa odnowa naczep. Za jakiś czas na pewno nie będę zdziwiony, jeśli Łysy wyprodukuje ( w tej klimatyzowanej hali) swoją markę samochodów ciężarowych i naczep. Powodzenia! | |||
~300D | do tego hodowla psów kotów dezyntarycośtam prawo certyfikaty itd... noo, szacun, czapka z głowy sama spada | |||
~kris | Łysy ale to nie jest dyskusja o tym czy ja ma pojęcie o piaskowaniu. Artykuł jest o trendzie jakim jest renowacja sprzętu w miejsce produkowania nowego. Ekooszołomstwo wchodzi czy nam sie podoba czy nie. I nie pier. dol ze krone nie nadaje sie do takiej renowacji bo własnie nadaje sie najbardziej własnie dlatego ze najszybciej z wszystkich rdzewieje. W 7 letniem szmicie wymienisz plandekę i podłogę i wygląda jak nowa a w krone muszisz rozebrac do gołej ramy piaskowac i na nowo malować. I nie wazne czy ma to uzasadnienie ekonomiczne. Odnosiłem sie do artykułu a ty musisz wszystkim pokazac jaki jestes boss i sie znasz na piaskowaniu. Zapamietaj choooj mnie obchodzi co robisz w swojej stodole. Mozesz tam spawac tzw SAMoróbki i potem je rejestrować. Mozesz wozic towary furmanką. Choooj mnie to obchodzi. Tylko nie pier. dol ze sie znasz na wszystkim bo jedyne na czym sie znasz to druciarstwo. | |||
~kris | Nikt o zdrowych zmysłach nie bedzie wyposażał stodoły w piaskarkę zeby raz na 10 lat wypiaskowac jedną z 5 naczep jakie ma. | |||
Puchacz1
| W pędzle też trzeba zainwestować! Piask owanie to dopiero początek drogi. Kiedyś, gdy nie było jeszcze ekooszołomów były specjalistyczne firmy zajmujące się remontami kapitalnymi samochodów i autobusów. Te remonty były podyktowane po prostu brakiem nowych samochodów i autobusów na rynku. Już tych zakładów nie ma. | |||
~300D | trudno porównywać renowacje mercedesa W123 do naprawy zardzewiałej naczepy | |||
Ł ysy
| Kris. Nie widzisz, że sam sobie zaprzeczasz? Jeżeli nie ma w odrestaurowywaniu starych naczep przesłanek ekonomicznych, po jakiego wała to robić? Przy minimalnych nakładach zmieniasz podjechaną naczepę w nową. I o to chodzi. Po drugie, czy tylko można piaskować naczepy? Innych rzeczy się nie piaskuje? Kris, nie wypowiadaj się w tematach, o których nie masz zielonego pojęcia. Post puchacza powalił mnie. Facet płynie na fali "współczesnych "biznesmenów. Obrót na koncie, zajebiste obroty i wiaterek w kieszeni. Puchacz, właśnie takie ludziku obecnie przechodzą weryfikację swoich "biznesplanów". A szyja pętle czuje. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.