Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Zakaz odpoczynku w kabinie i delegowanie kierowców – jak Niemcy egzekwują przepisy?

ID: 283849


Unijny pakiet mobilności, przyjęty w lipcu 2020 r., ma na celu poprawę warunków pracy kierowców, ujednolicenie przepisów transportowych w UE oraz stworzenie uczciwej konkurencji na rynku transportowym.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (21)

~Stary
Pakiet mobilnosci to jest tylko i wylacznie ochrona wlasnego rynku dla wlasnych firm,
~luk
Dlaczego do bezdomnych się nie rzucają że śpią wszędzie a ja we własnym łóżku nie mogę i gdzie ta demokracja. Czy mogę żyć po swojemu czy muszę jak inni każą. Czy wtedy nie jestem jak ten niewolnik...
Dominik2016
Nic wspólnego z demokracją tu się z tobą zgodzę
~Amator
luk... "we własnym łóżku" będzie twoim własnym jak będziesz wpisany w dowód rejestracyjny i miał licencję na siebie. Inaczej jesteś tylko "czymaczem". Poniał? ?? Jak się zatrzymasz np w Francji swoim prywatnym (nie zarobkujesz) samochodem to na parkingu spać możesz i tydzień pod czyjąś naczepą jak ci zezwoli. Czaisz różnicę? ??

1

~@lex
Proszę uściślić że strajk był spowodowany zaległościami płacowymi polskiej firmy która nie płaciła kierowcom i zatrudniała na lipnych umowach. Taki drobny szczegół.
~Bolek
Amator jak nick wskazuje lepiej słuchaj i się ucz gdy profesjonalista się wypowiada.
~Marek
A ja proponuję 3 tygodnie bez ciezarowek na drodze. Pracodawcy przecież bankrutuja. Będzie I pakiet mobilności i social dla kierowcy i będzie fajnie
~luk
Wiecie o co z łóżkiem chodzi a co w hotelu jest moje? Chodziło mi o to że jeżdżę jednym autem tzw swoim i mam swoje wyro na którym nikt nie spi
~Powrót normalności
Najprościej znaleźć taką pracę żeby być co weekend w domu. Nie ruszają żadne pakiety mobilności. Żona zadowolona bo ma z męża pożytek. A przy domu zawsze znajdzie się coś do zrobienia.

A tak po prawdzie, wykonujemy zawód gdzie policja wszystkich krajów TROSZCZY SIĘ o to żebyśmy mieli czas na odpoczynek. Nie znam drugiego takiego zawodu. A my narzekamy. :-)
~luk
Ta co tydzien w domu na 2 dni - no to faktycznie żona ma pożytek. Pomijam już zarobki 3-4 tys mniej niż na przerzutach
~Powrót normalności
Jest oczywiste, że coś za coś. Zarobki, co oczywiste, są zróżnicowane w zależności od charakteru pracy. Nigdy nie jeździłem na przerzutach. A "przez dom" przejeżdżam również w środku tygodnia. Zwykle zjeżdżam w piątek, wyjeżdżam w poniedziałek.
~J 23
Rozmowa jest taka drętwa jak ta praca jeden wraca na weekend drugi nie, po co ta głupia mowa jeden zjada obiada pierze skarpetki klepie żonę i w drogę drugi nie po co sobie dogryzać do kogo należy łóżko, czy to aby nie wszyscy jedziemy na tym samym wózku i tutaj nie czepiać się proszę o markę takowego. Koledzy proszę zacznijcie proszę bardziej dbać o siebie na wzajem choćby tylko w mowie ( od czegoś warto zacząć) a poprawi się sytuacja naszej wspólnej ciężkiej pracy i przede wszystkim szacunku do nas samych, z pozdrowieniami dla wszystkich kierowców od kierowcy.
~MrRiverdance
Ale ci Niemcy dobrzy i troskliwi
~luk
Nie ma nawet z kim pogadać. Większość tylko ile zarabiasz, jesteś bezdomny bo 4 tyg w trasie a potem masz filmy daj fajkę daj piwo i przygody sindbada na zaladunkach - tak jak pisałem ja chce żyć po swojemu...
~Dziadek
Macie dom, to go szanujcie
~Tyle
Polskie roboty wypowiedziały się. Co z tego wynika? Nic. Powiedzcie kiedy przestaniecie sobie do gardeł skakać ku uciesze kolonizatorów? Wy na własne życzenie apartheid sobie wprowadzicie! Nie dość rycia za najniższą krajową? Nie dość rycia bez diet? Jak długo jeszcze kiero będą tuczyć pańskie dupsska własnymi pieniędzmi?
~Radek
Niemcy chronią się przed nami a my przed ukrami!!!
Ci sami pracodawcy płaczą że muszą przestrzegać pakietu mobilności a jak ukry wchodzą na rynek przewozów to też płacz bo jeżdżą taniej niż polacy.
~sid
Radek, pozdrow Zone
~Endriu
Żeby przepisy byle egzekwowanie to trzeba nad kierowcami popracować jak się sami nie szanują byle co zje, byle jaka lewa pauzę wymaluje i gaz gaz a często manipulacja w tachoszajbiei km dla szefa jak długo będą głupki tak robiły to to żadne przepisy nie pomogą, głupków nie sieją co dzień przybywa
Ł ysy
Tyle. W czym problem? Przecież jesteście najlepsi, wszystko wiecie, na wszystkim się znacie, brak odwagi?
Do banku, potem po nową Scanię, licencja i jest ok.
Gwiazdy Adaru miały rozbić system, pokazać transport z ludzką twarzą.
Efekty znamy wszyscy.
Nie ma chętnych?
Jak nie ma, to grzecznie do roboty.
Uwierzcie, nikogo nie interesuje, co wam się w głowach telepie.

2

~Oraćszkopaiue
Ebać UE. i te przepisy w sam zad. Własnych interesów pilnują łajzy a reszta to wyrobnicy którzy mają nic do powiedzenia.
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.97.14.81

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels