ID: 283926
Nowy ciągnik utrapieniem właściciela. Miał zarabiać, a stoi w serwisie
ID: 283926
ID: 283926
Józef Myrek z Krakowa jest zawodowym kierowcą prowadzącym jednoosobową firmę transportową. Pół roku temu wziął w leasing nowy ciągnik siodłowy Scania, który okazał się bardzo awaryjny. Miał zapewnić bezstersową pracę, a stał się przyczyną nerwów. Miał zarabiać, a głównie stoi w serwisie. Opowiada o tym materiał "Interwencji" Polsatu.
Józef Myrek z Krakowa jest zawodowym kierowcą prowadzącym jednoosobową firmę transportową. Pół roku temu wziął w leasing nowy ciągnik siodłowy Scania, który okazał się bardzo awaryjny. Miał zapewnić bezstersową pracę, a stał się przyczyną nerwów. Miał zarabiać, a głównie stoi w serwisie. Opowiada o tym materiał "Interwencji" Polsatu.
~etransport.pl
Posty (16)
~Mokebe | Scanio to są złomy i zdania nie zmienie | |||
~Rene | Okradli gościa z elektroniki, taką prawda, oczywiście serwis go okradł | |||
~Kiero na swojm. | Kiero na swojm i wsio jasne. Mógł wziąć busa by skończył jak nasz biznesmen Doradca transportu Jacek-kuba w kuble i z komornikiem. | |||
jacek-kuba
| No na swojm ruski ciulu. Co wymagać od Scanii skoro sportowcy medale zwracają olimpijskie, bo już pękają, rdzewieją i się kruszą. Pokolenie milenialsów zaoszczędziło 60 gr na stopie. Idiotyzmu, idiota nie wyleczy przecież. | |||
~xthx | Volvo obecnie też nie ma jakości auto przereklamowane ciasne i nic więcej. | |||
~Dakota Down | Eksperymenty są kosztowne... Kto brał udział w randomizowanych eksperymentach medycznych w cyrku się nie śmieje. | |||
~Dakota Down | Co on myślał, że oprogramowanie w aucie to jak elektronika w smartfonie? taki Android to jest OpenSource bez "darmowej"* pracy setek tysięcy programistów i testerów nie mielibyśmy zaawasowanych telefonów i perfekcyjnie działających aplikacji. Branża motoryzacyjna bardziej skupia się na zabezpieczeniach, zamkniętości, backdorach niż na lekkiej i bezproblemowej pracy oprogramowania. Sa auta, które dostają aktualizacje bezpieczeństwa, tworzone przez programistów wolontariuszy np. na Gitgubie kilka godzin, dni po wystąpeiniu problemu? | |||
~Dakota Down | Branża motoryzacyjna to często zamkniety na 4 spusty innowacyjny skansen. | |||
~przewoźnik | Wszystkie nowe czy to ciężarówka, czy osobówka można sobie w d.. e wsadzić. Lepiej starego euro 6 zrobić remont i dalej następną bańkę bez awaryjnie pośmiga. | |||
jacek-kuba
| Telewizor też lepszy czarno-biały i napędzany dynamem. Bo po co prąd płacić. To żart był. Zgadzam się, że zaczyna nas otaczać absolutne badziewie. Tandeta pogania tandetę. Jakie pokolenie, takie produkty. | |||
~kiero | Dziś znaczący udział w projektowaniu aut mają księgowi, tną koszty gdzie się da. | |||
~300D | nia ma co sie czepiać auta, są jakie są w połowie to wina ekologicznych poyebańców tu właściciel sobie nie radzi z serwisem i tyle co znaczy jedna zyebana scania nic | |||
~lolo | to teraz wiadomo ile leasing co miesiac kosztuje na 1 zestaw - 10 tysięcy :) do tego za km masz 5-8 zł, a kierowca najnizsza krajowa i brak diet i ryczałtów hahahaha skonczyla się era eldorado teraz będziecie płacić złofzieje !! | |||
~Kuku to dzban | Co na to kuku na muniu? Gdzie on jest? | |||
~David | Jezdze 8 letnim manem i... nie ma zadnych problemow. Ogien na tloki i furmanka idzie. Prawie 800tys naleciane. Po co mi nowe auto?Zeby sie wk... c po drodze? | |||
szatan
| ~David, many euro 6 to złomy, pękające zawory, zacierające wały, zacierające tłoki... niemiecka motoryzacja dzisiaj jest synonimem zawodności. SCANIA została całkowice przejęta przez złomotwórcę vw w 2014, a większościowo w 2008 i od tego roku zaczęto ją systematycznie niszczyć. Tak samo stało się z MANem, który przed przejęciem w 2012r przez vw był w miarę mądrym wyborem. Skoro za profesjonalne oprogramowanie do naprawy tych złomów trzeba płacić haracz/abonament producentowi to mamy gwarancję wiecznych usterek. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.