ID: 285222
Pożary aut elektrycznych to mit? Statystyki mówią jasno: spalinowe płoną częściej
ID: 285222
ID: 285222
Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9, 5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0, 372, a w przypadku aut spalinowych 0, 424.
Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9, 5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0, 372, a w przypadku aut spalinowych 0, 424.
~etransport.pl
Posty (25)
Mazi1234
| Jak długo trwa akcja pożarnicza auta spalinowego a jak długo elektrycznego? To było podane? a czekaj nie to na celu miał ten artykuł hahahahahahahaha | |||
~robert2 | Spalinowe płoną częściej bo jest ich kilkadziesiąt milionów wiecej | 1 | ||
~300D | W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0, 372, a w przypadku aut spalinowych 0, 424. | |||
~300D | pewnie dlatego że elektryki to nowe fury a spalinowe to średnio 20latki | |||
~300D | tee Mazi, może lepiej napraw wycieki w swojej beemce e46 | |||
~300D | o lpg zapomnieli napisać? | |||
~xertoxer | 1. Spalinowych aut jest znaczne, znacznie więcej niż elektryków. 2. Jest ponad połowa spalinowek w wieku w którym wielu elektryków już nie będzie. 3. w aucie spalinowym można pogrzebać, remontowac, w elektryku nie. 4. Po wypadku wiele spalinowek dalej jeździ - elektryki to już odpad, przez co m. in. elektryki są mniej eko niż spalnowki. Po co w magazynach baterii monitoring za pomocą podczerwieni, a dane magazyny są w innej strefie przemysłowej? Dlatego że nawet nowe baterie mogą się sfajczyc a z nimi polowa zakładu. | 1 | ||
~xertoxer | 5. Klasyczne auta spalinowe są zasilane w paliwo o znacznie większej gęstości energetycznej:) niż bateria - najdroższa, najdelikatniejsza, najcięższa, część elektryka. | |||
~300D | Po co? po to żeby wykształceni ludzie mieli robote | |||
~kiero | W piątkowy wieczór w pobliżu lotniska im. Humberto Delgado w Lizbonie doszło do pożaru. Żywioł doprowadził do zniszczenia wielopoziomowego parkingu z setkami samochodów oraz hali magazynowej. Spłonęło ponad 200 samochodów. Pożar zaczął się od samochodu elektrycznego. | 1 | ||
~kiero | Felicity Ace, masywny statek towarowy pod panamską banderą w lutym zapłonął u wybrzeży Azorów na Atlantyku. Pożar wybuchł w przedziale ładunkowym samochodowca, w którym znajdowało się prawie 4 tys. luksusowych pojazdów, m. in. porsche i lamborghini. Samozapłon elektrycznego porsche. | |||
Klawikowski69
| W ev też możesz sobie pogrzebać, powymieniać części, ale po pierwsze potrzebujesz odpowiedniej wiedzy, to nie stary pastuch z 1. 9 A po drugie to ceny części w serwisach są astronomiczne, spruboj jeden z drugim wymienić ogniwo które po około 7latach traci jakieś 60% pojemności, koszty ogromne a i byle Mirek, czy tam szwagier w stodole ci tego nie wymieni. No i trzeba umieć obchodzić się z high volt | |||
~Kalkulator nie kłamie | Cześć. Nie ma się co dziwić. Na świecie jest 1, 47 MILIARDA aut spalinowych i ok 17 skromnych milionów aut elektrycznych. Więcej pali się spalinowych, więcej wypadków jest spalinowych, więcej kół się urywa w spalinowych, więcej kokosów spada na dachy aut spalinowych etc etc... | |||
~Parteigenosse Oskar | Samochód elektryczny po dzwonie jest kwalifikowany do utylizacji. Nie naprawia się elektryków po poważniejszej stłuczce. | |||
~300D | bredzisz Oskar | -2 | ||
g-a
| Niestety, ma rację. Tylko nie chcesz poczytać czegokolwiek na ten temat. Jeszcze się własną niewiedzą chwalisz. To chyba znak czasów. | |||
~300D | coś tam robie w tej branży, coś tam wiem i tyle. | |||
~300D | ubezpieczyciel robi szkodę całkowitą i co nic ma obowiązek zapłacić do stanu sprzed szkody, proste a jak sam przyjepiesz, to od tego masz albo nie masz ac, wtedy ubezpieczyciel wypłaci zgodnie z umową i wszystko w temacie | |||
~300D | a te czerwone łapki to se możesz wsadzić tam gdzie chcesz, tam gdzie ci wygodnie | -2 | ||
~kiero | Płyta podłogowa elektrycznej skody, do której są zamocowane baterie to ponad 10 tyś zł. plus robocizna. | |||
g-a
| Dlatego nie chciałbym takiego wynalazku nawet w prezencie. Na mrozie bateria siada o połowę, ładowanie trwa nie wiadomo ile i jeszcze trzeba ładowarkę znaleźć. | |||
~xertoxer | "A po drugie to ceny części w serwisach są astronomiczne, spruboj jeden z drugim wymienić ogniwo które po około 7latach traci jakieś 60% pojemności, koszty ogromne a i byle Mirek, czy tam szwagier w stodole ci tego nie wymieni. " Elektryki w soczewce. Z utratą pojemności jest taki myk że auta na danej baterii mają zawyżone potencjalne przebiegi w sensie rozładowanie baterii do 100% co jest dla niej szkodliwe. Mało kogo stać na zakup większej baterii co zapewnia pracę w optymum jej pracy w zakresie 40-80% pojemności. Po 2-3 latach przy codziennym, albo częściej rozładowywaniu do prawie 0% i ładowaniu do 100% masz elektroniczny śnieć a nie baterię na którą można liczyć. | |||
~trucker | Niemcy już nie chcą elektryków kupować. Dać Polsce KPO na dopłaty do tych niechcianych aut. | |||
~konfederat | cala Europa tego goowna elektrycznego nie chce... czy polskie wladze i UE chca na sile uszczesliwaiac kierowcow | |||
~300D | tee konfederat- bredzisz. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz