~Ł ysy
| Nie pasuje praca, nie pasują zarobki?
W czym problem?
Zmienić zawód i po problemie.
Gorzkie żale już się przejadły każdemu. | | | |
~Koneser jabola
| I reklamówkę z u. je baną skibą | | | |
~Deepee
| Wszyscy to samo, od wielu lat. Nie dajcie sobą pomiatać. Dobry kierowca stawia warunki. | | | |
~kat
| Łysy, tu nie chodzi o obecnych w zepsutej branży. Młodych trzeba ustrzec przed tym błędem. Myślisz, że to źle? | | | |
~AcieK
| Ten artykuł to forma jakiegoś żartu? Zarobki są niewspółmierne z wymaganiami obciążeniami psychicznymi i zdrowotnymi. Ciągle rosnące wymagania i presja czasu. Za takie pieniądze to musisz jeździć po Europie. Jak jedziesz po Polsce stawki są zupełnie inne | | | |
~Janusz
| Za 9000 to sobie szukajcie FRAJERÓW najlepiej z Bangladeszu polskie dziadersy | | | |
~Driver
| Jasne, zatrudniajmy dzieci i masajów z Afryki, najlepiej żeby jeszcze uzyskali prawko bez egzaminu praktycznego, to na pewno poprawi sytuację w transporcie :). Urzędasy, wyjdźcie w końcu zza biurek i zapytajcie samych kierowców dlaczego młodzi nie chcą jeździć | | | |
~Łysy z Mana
| Artykuł typowo propagandowy jak za komuny pisali w gazetach. Nawet słowa nie ma o tym że kierowca jest zatrudniany na umowie B2B i musi sobie opłacać zusy, srusy i podatki i zakupić pojemną skrzynkę pocztową na papiery z urzędów i zdjęcia z radarów | | | |
~Bochul
| Przecież już chyba nie wolno być 4 tygodnie w trasie. O czym ten dziennikarzyna pisze. | | | |
~John vein
| Robota na miejscu gdzie dziennie jest się w domu to jest najlepsza robota w jakiej pracowałem. Żadnego wysiłku fizycznego jeszcze na załadunku lub rozładunku idzie się zdrzemnąć. | | | |
~Sałata
| Przeliczając na dniówki a rodzia a rozłąka z rodziną??? Każdy z szefów narzeka tylko transport się nie opłaca !!! Jak masz wracać do domu to wtedy najwięcej pracy mają dla Ciebie albo jak kończy się pauza weekendową to 45h i 1 minuta najlepiej być spakowanym w auto I trzymać kartę kierowcę przed tachografem !!! Zwykły Kowalski na magazynie zarabia 5 tys za 168 h miesięcznie my zarabiamy 9tys za około 250h do 300h miesięcznie!!! Wracając do rodziny nikt nas nie pyta jak znosimy ciężkie tygodnie w pracy rozłąka z rodziną i wielka odpowiedzialnością za innych uczestników ruchu drogowego którzy mają problemy na drogach bo jeżdżą niebezpiecznie. Kolejny problem wysokość mandatów Kowalski robi w roku 10- 20 tys km rocznie my kierowcy 100tys i mamy tyle samo punków karnych i madaty w tysiącach gdzie obciąża budżet rodziny !!! Takich rzeczy nikt nie widzi !!! | | | |
~Blablabla
| Rosnące zarobki? 15 lat temu 5 x najniższa krajowa, teraz 2 x najniższa krajowa. Faktycznie, wzrost jak uj. Prezes girteki ten portal prowadzi? | | | |
~Blablabla
| Za 3 etaty 8 tys. Wow. Wspaniałą perspektywa dla młodych. | | | |
~Filippo
| Tak i dziad transy Zusy liczą od najniższej krajowej reszta pod stołem i się wzbogacają 9000tyś to chyba za dwa miesiące dziadostwo ile stresu nerwów robisz za kierowcę magazyniera faktury itd. cyrk | | | |
~Pawel
| Driver przecież u ciebie to każdy złodziej i nie rób to poco się udzielasz ty już masz ekipę indianie a by nie za pomnij ich przeszkolić jak się naczepy rozwala przy nie zapiętej stali bo ty to potrafisz | | | |
~Heniu
| Pamiętam jak kiedyś, za świeżaka starszy kolega powiedział- sp. erdalaj, bo będzie za późno, minęło 8 lat i coraz częściej przypominam sobie tą rozmowę. To praca dla kawalerów i rozwodników. Brakuje kierowców? To ściągnijcie ich częściej do domu. 10/4 powinno być obligatoryjne. | | | |
~MrRiverdance
| Czego się na żarł autor artykułu | | | |
~Bolo
| Nie piszcie bzdur że ktoś za 4 tygodnie w budzie zarabia 9tys. Na rękę, za 450zł-500zł dniówka z cotygodniowym zjazdem na baze na 45godz. Pauzy pracy w brud, fakt przy takiej dniówce wymagają wydajnej pracy. | | | |
~pks poland
| Bolo i za te 45 h. w domu odpoczniesz po całotygodniowym huku? wątpliwe. | | | |
~Kasztan
| Wieczni narzekacze kurła.
Nawet tachograf im przeszkadza, bo samodzielnie myśleć już nie potrafią. | | | |
~Kiero ce
| Bo to jest patologia a nie praca | | | |
~kat
| Sła nabywcza pieniądza jest inna.
Wieczni narzekacze?
W 2018r. gdzie siła nabywcza zł. była inna, dniówka w nielicznych firmach wynosiła 360zł.
(np. trasy na GB, tandem. ) | | | |
~Szofer
| 9 tys zł to stawka jak dla jakiegoś śmiecia człowieczego. Kto normalny podejmie pracę kierowcy za takie upadlające godność człowieka ochłapy? | | | |
~sid
| 9000ZL ile to za godzine w pracy wyjdzie? | | | |
~sid
| pytam bo konserwator powierzchni plaskich ma 25 zl /h... | | | |
~sid
| mam kwity na Tyry jam mi wiecej jak przy sprzataniu ulic wyjdzie [25zl/h] to wale jak w dym | | | |
~Jacek
| Ponieważ młoda osoba poniżej 26 roku życia w Warszawie w policji dostaje na start 7200 netto | | | |
~Jacek
| i jest codziennie w domu. | | | |
~Rafał czarna scania 4. 2.
| Po co pisać w kółko to samo...
Po kraju 10 tys...
Międzynarodówka poniedziałek.. piątek 15 rys... problem zniknie... | | | |
~Chuba buba
| Moment moment... Pracujemy dziennie od 12-15 godz jako kierowca, magazynier, spedytor, mechanik, administrator, gdzie w domu nie jesteśmy dziennie spędzając większość w kabinie. Pracując po średnio 13 godz dziennie w skali miesiąca wychodzi 260 godz Czyli półtorej etatu Płaca jako etat z życiem poza domem. Gdzie moje prywatne prawo jazdy użyczam pracodawcy by mógł swoje narzędzie pracy powiedzieć że zarabia | | | |