ID: 285877
Krytyczne dane z Monachium: brak kierowców, koszty w górę, transformacja bez fundamentów
ID: 285877
ID: 285877
Podczas tegorocznych targów Transport Logistic w Monachium organizacja IRU (Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego) zaprezentowała najnowsze dane i prognozy dotyczące europejskiego rynku transportu drogowego.
Podczas tegorocznych targów Transport Logistic w Monachium organizacja IRU (Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego) zaprezentowała najnowsze dane i prognozy dotyczące europejskiego rynku transportu drogowego.
~etransport.pl
Posty (20)
~Janush without zymbuff | Zeby poprawic sytuacje koniecznie trzeba zwiekszyc wysokosc mandatow x5, calkowicie zakazac wyprzedzania i zlikwidowac co najmniej polowe miejsc parkingowych, zeby nie szerzyc pijanstwa i pederastii. Wtedy bedzie dobrze, a nawet dobrzej. Tak uwazam. | |||
jacek-kuba
| Popyt-podaż, socjalistyczny dziad chce kapitalizmu. 20-30 tys zł netto miesięcznie i od jutra kierowców jest opór. Ale tutaj nie obowiązuje kapitalizm, dziad woli social i socjalizm. Dziad jako socjalista przywiózł tutaj ukraińców -swoich braci. Teraz muzułmanów będzie ciągnął. | |||
~Patryk pogromca dziadów | Polski dziad obiekt śmiechu powoli robi się historyczny. Jedyny ratunek to wsiadać samemu do Bożego Narodzenia. Konsument nie jest glupi dziada kolega z Ukrainy przywiezie towar tak samo jak dziad ale taniej więc dziad musi zejść ze stawki aby było to możliwe musi spakować weki kalesony I do budy ! Nosił wilk razy kilka ponieśli i wilka | 1 | ||
~kierowawa | Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy. Od 1 lipca duże zmiany. Na pewno wszyscy rzucą się zdawać na prawko. | |||
~Geju | Więcej mandatów!!! Teraz dostałem 45 euro za kręcenie śmigłem w kabinie. Nie wiem jak mnie zobaczyli, źle zasunąłem firanki. Gestapo wszystko widzi. Miałem blisko 2 promile więc wzięli mi cmr do poniedziałku rano. Chcieli wzywać pogotowie bo narobiłem w portki z nerwów. | |||
~sid | to w srod tych inzynierow i doktorow co ich mama Merkel milionami do niemiec zaprosila nie znajdzie sie jakis posiadacz CE | |||
~sid | - czy wszystkich do polski odeslali? | |||
~pks poland | Kierowców jest multum. Brakuje oszołomów do pracy tygodniami poza domem za stawkę godzinową z której babcia klozetowa się śmieje. Będą godne warunki / infrastruktura parkingowa, socjale, stawka godzinowa/ to i chętnych będzie tylu, że można będzie z nich płot zrobić. | |||
~Zawodowy | Od nowego roku kończę i ja 17 lat za kółkiem połowę dość karania poniżania I stękania, żałuję tylko że kierowcy nie mają że sobą takiego zgrania jak lekarze rolnicy czy górnicy wtedy by zobaczyli co to za zawód | |||
~Kazimierz002 | Wyjeżdżając na tzw. przeżuty 3/1 to od momentu wyjazdu z bramy do zjazdu za 20 dni w kabinie masz tyle godzin co byś w normalnej robocie 2, 7 miesiąca pracował. Teraz trzeba się zastanowić czy warto? w normalnej robocie dzisiaj masz 5000 na rękę bez problemu, do tego często premie lub inne benefity. O normalnym, poukładanym życiu nie wspomnę. | |||
~Adam | Przyszłość jest, ale nie w tym zawodzie. ten zawód się skończył. jest lekarstwo na uzdrowienie. mianowicie, przedłużyć godziny jazdy, skrócić pauzy z9 g. do 6. szmacic kierowce wszędzie gdzie się da i karać mocniej i drożej... dlatego indie przejęły rynek 1, 5 roku w kabinie za 6 tys miesiecznie | |||
jacek-kuba
| Niestety, dzisiaj nikt już dziadom nie chce dać 2. 60 zł/km. Więc dziad zwozi fachowców bezpośrednio z plantacji bananów. Którzy są transportowani w kartonach po owocach. Natomiast Musk poszukuje siły roboczej w kosmosie. Ale /każden/ jeden, chce co najmniej 20 000 za miesiąc. Dziad nadal jest skazany na dotowanie biznesu. Obecnie firma Bocian oferuje atrakcyjne kredyty dla transów- dotujemy, nie dziadujemy i firmy rozbudowujemy. 100 tys wam dajemy i spłaty nie oczekujemy, bo majątki przejmujemy. | |||
~Herezjusz uwsteczniony | W ramach poprawności zboczono- europejsko-polityczn ej proponuję zmusić kobiety do pracy w tym zawodzie. Albo mamy równouprawnienie albo nie? | |||
~Donald Truck | orzechowi nie chcą deptać | |||
~Jan Paweł | Nie w Europie brakuje kierowców tylko u DZIADTRANSÓW brakuje | |||
jacek-kuba
| To prawda Janie. Tyle, że tutaj nie ma dziadów. Jest może 2-3 przedsiębiorców i kilkunastu gołodupców, amatorów, bez pojęcia o transporcie z zapleczem wartym kilkadziesiąt tys zł w leasingu. Jeden ratuje się kopaniem beczek z ropuchną, inny łapie zawodowo komary i hoduje 2 kury, 2 sprzedaje gofry, kolejny jest dobry w vacie -ale cukrowej, ogórki mają też na odpustach. Jeden stał na rynku w Krakowie z małpką i papugą, ale zasnął i zwierzęta mu ukradli. Do dziada im daleko jeszcze. Oni żyją w czasie szczęk na bazarach. | |||
jacek-kuba
| Ale sny mają podobne -tylko USD i tylko w milionach. Był jeden jeszcze - wszedł w kozy, ma 2 szt. już i coś o serach pisał i exporcie. Mówi, że przebił wszystkich we wsi. | |||
~Przemo | Nie ma szans na poprawę, firmy transportowe padają i będą padać, nie maja możliwości dobrze wynagradzać kierowców z tytułu ciągle rosnących kosztów utrzymania firmy. Ale też winę ponosi część kierowców bo nie dbają o powierzony i sprzęt, lub w piątek wraz z poniedziałkiem są chorzy, a to też naprawdę są duże koszty dla przedsiębiorców, Prawda jest taka że rządy nie robią nic by wspierać transport i nawet nakazać spedycją by podnosili stawki za fracht tak jak narzucają podwyżkę pensji, | |||
~pks poland | Przemo... 100% racja. Po jednej i drugiej stronie barykady są czarne owce. Rynek wymusza ograniczenia kosztów i kto ma siłę kopać się z małpą za kierownicą zestawu za bańke ten może będzie próbował. Reszta czeka byle do emeryturki. Teraz to zajęcie dla masochistów. | |||
~Młody | Krytycznie to dopiero będzie za kilka lat. Koszty w górę, stawki w dół. A na horyzoncie nie widać zapaleńców, którzy chcą się poświęcić pracy za najniższą krajową po 13-15h dziennie. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.