ID: 38721
MEXEM OPINIE KIEROWCÓW O TEJ FIRMIE
ID: 38721
ID: 38721
PROSZE O AKTUALNE OPINIE O TEJ FIRMIE.
JESTEM Z PRUSZKOWA A NIEMAM PRAKTYKI NA E I NIEWIEM CZY ZATRUDNIC SIĘ W TEJ FIRMIE.
PROSZE O AKTUALNE OPINIE O TEJ FIRMIE.
JESTEM Z PRUSZKOWA A NIEMAM PRAKTYKI NA E I NIEWIEM CZY ZATRUDNIC SIĘ W TEJ FIRMIE.
~ROBERT*.24.9.244.ipv4.supernova.orange.pl
*.24.9.244.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (79)
~Seba | zmieniło się coś w MEXEM?? Czy są jakieś konkrety bo czytam ten wątek i nic konkretnego dlaczego ludzie niecącą sobie pomóc : ( A już "młodym" stażem to już kompletnie niech sam sie natnie okradną go to się przekona... | |||
~maly | 4 klocki ale dodaj ze za miesiac w budzie buhahaha | |||
g-a
| Seba posluguje sie tez nickami » • ~Seba • ~SkorpionVW • ; ~seba • ~młody • ~Luzak • ~Zielony • ~; ) • ~Skopio • ~Karol • ~kierowca bombowca • ~sebis • ~Czekam na C+E • ~kajjoj • ~boss • ~matys • ~karol • ~pihu miały być opinie kierowców, a nie... | |||
~Daro | ta firma to jedna wielka porażka 4000 wyciągnąć to jest max co można w międzynarodówce i kibel wiecznie za domem | -1 | ||
~tomek | czesc SEBA tak zmienilo sie wyplata jest co 2 miesiace!! pracowalem tam wczoraj zadzwoniłem kiedy dostane reszte wypłaty to mi powiedzieli ze w lutym!!! ale do adblue musisz lac wode bo nie wyjdziesz ze spalania!!! ale mało tego tej obiecaniej premi za spalanie nigdy nie widziałem. | |||
~tomek | jak masz kabotaż w niemczech to nie jak mówia 4 miejsca roz. tylko 18 miejsc i masz na to dwa dni!!! a jak mówisz spedytorowi ze nie dasz rady w takim czasie to ci odp. nie nawijaj makaronu na uszy tylko za*aj!!! | |||
monkton
| Monkton | |||
~Prezes | Jak opserwoje to piszą jedni i ci sami i pewnie niemaja nic wspólnego z mexemem ja tam nigdy nie pracowałem ale jak ktoś chce to może próbować a tak wogole jak już piszecie to piszcie z sensem pozdrawiam prezes | |||
~pedziwiatr32 | Norma 30+1. zarobki około 4. Urlop temat tabu. Do domu ciuchcia lub bus, zwracają za bilety. Czasu nie. | |||
~Salomon | ://etransport. pl/forum38721. 0. html | |||
~Tom | Skoro te same firmy sie ogłaszają cały czas to wiadomo ze dziady !!! | |||
~Tom | Można tylko dzwonić do nich i wyśmiewać | |||
~Tom | Co taka cisza? Nastała | |||
~Tom | Ja nigdy nie mam problemów z pracodawca ponieważ jestem dobrym pracownikiem i za psie pieniądze nie pracuje bo sie szanuje ! Dziadów omijam wielkim kołem !!! | |||
~mimi | skoro są tu takie opinie na temat tej firmy, to ja sie nie dziwie... że kiero prowadząc skład z naczepą o nr rej WU 688 P., zachowuje się jak ciele na drodze... pozdrawiam... -kierowca, któremu w czasie wyprzedzania innym zestawem ( będąc już w pół, tego właśnie zestawu z podanym numerem) jaśnie księciuniu z MEXEMU wyjeżdża, chcąc też wyprzedzić poprzedzjący, i sygnałami dzwiękowymi daje do zrozumienia, że to ON jest KRÓL szos... porażka jak widzę i firma i niektórzy kierowcy (bo nie wszyscy to cielaki i rolnicy od pługa oderwani)... droga Wyszogród-Płońsk | |||
~KAZIO | Koledzy wydajcie parę zeta na papugę a dowiecie się bo pracodawcy wiedzą że nie istnieje coś takiego jak norma spalania dla samochodów ciężarowych. Nawet ta sama ciężarówka z tym samym kierowcą, tym samym ładunkiem i na tej samej trasie może mieć różne spalanie w zależności od natężenia ruchu nie mówiąc o warunkach atmosferycznych Firmy robią szum z normą spalania żeby dodatkowo oszukać i stresować kierowców, ale kierowcy powinni wiedzieć że jest to czysta forma mobbingu, który jest karalny | |||
~KAZIO | Gość ma rację. Nikt normalny nie przyjdzie jeździć w MEXEM. A jak przyjdzie to się rozpije a żona kopnie go w dupę i pozostanie tylko zbydlęcenie do końca życia. | -2 | ||
~Cezary_5 | Nie ma czegoś takiego jak normy paliwowe. Jest to tylko wymysł przedsiebiorców, żeby kiero czasem mu paliwka nie za/ebał. Nie zagladałem i nie zagladam do zbiorników i w firmach z normami paliwowymi pracy nie podejmuję. Dziwie sie tylko kierowcom w komunikacjach miejskich, że dają się tak dymać, bo w tych firmach to jest normalne. | |||
~Karol | A ja pracuje w MEXEMie już ponad 4 lata. Firma ma swoje plusy minusy. Zarobki to podstawa (zależna od stażu) diety+premie. Oczywiście od stycznia u Niemca i Norwega stawka godzinowa. Wypłaty na czas, bez problemu. Samochody godne, do 5 lat max. Dbają o tabor. Współpraca ze spedytorami raz lepiej raz gorzej ale ogólnie dobrze. Jesyny minus to te NORMY PALIWOWE, ale to kwestia przyzwyczajenia. Nie ma tragedii. Poprostu jak ktoś nie ma norm i nie musi to dusi pedał do podłgi. Nas nikt nie goni i możemy sobie spokojnie przepisowo pomykać-norma robi się sama. Dodatkowo mamy już w większości EURO 6 i ich spalanie to już poezja. Koszulki, polary, ciuchy robocze, obuwie, kaski, rękawice-to podstawa i nie ma z tym problemu. Urlop? Ktoś pisał temat TABU, wcale nie, poprostu trzeba go zaplanować odpowiednio wcześniej. | 2 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz