ID: 40805
Zalety i wady naczep typu firanka i burta?
ID: 40805
ID: 40805
Panowie, pewnie mieliście do czynienia z każdą z tych naczep. Jakie są w skrócie zalet i wady każdej z tych naczep dla kierowcy. Będę wdzięczny za jakieś informacje.
Panowie, pewnie mieliście do czynienia z każdą z tych naczep. Jakie są w skrócie zalet i wady każdej z tych naczep dla kierowcy. Będę wdzięczny za jakieś informacje.
~Tetley*.dynamic.mm.pl
*.dynamic.mm.pl
Posty (25)
~Krzysiek | Wprawdzie wpis dotyczy naczep, ale być może komuś to pomoże. Czym różni się firana od burtofirany: ://lamar. com. pl/blog/2015/03/19/f irana-czy-burtofiran a-podobienstwa-i-roz nice/ | |||
~witek | Koledzy jak sobie radzicie z zapinaniem klamry na burtofirankach? | |||
~Scaniatop | Normalnie się klamry zapina jak przy zwykłej firance. Pewnie symulator nie przewidział takiej opcji. | |||
~witek | Chodzi mi o to czy nie macie problemu z klamrami jak macie 3 palety na szerokość albo cos podobnego. Mnie się klamra nie mieści. Nie wiem, dłuższe klamry kupic czy co | |||
Assad
| witek, zmienić przekładkę. | |||
~zcx | taka naczepa ma same wady. | |||
~witek | Assadoo jaka przekladke Ci chodzi? | |||
~roman | Co za przekladka? :o | |||
~Scaniatop | Witek- luzujesz pasek klamry i jest ok | |||
~witek | Ale mi chodzi o klamrę od pasa a nie od plandeki :D | |||
~witek | Pomoże ktos? ?? | |||
MarcinSE
| Pomoże :) :) Słyszałeś kiedyś o pasach jednoczęsciowych z przesuwaną klamrą po całej długości pasa... To działa podobnie jak pas do lawety na koło tylko tam są ograniczniki a w jednoczęściówce możesz klamre po całej długości przesuwać :) bardzo proszę :) | |||
~zcx | sek przekabinowales | |||
MarcinSE
| Niee, dlaczego przekombinowałem? Nie mieści klamry to podałem mu alternatywę :) | |||
~zcx | sek pas na kola jest pasem 3 puktowym a od tradycyjnego 2 punkowego rozni sie dlugoscia i szlufka, niczym wiecej. pas jedno punktowy to pas bez hakow raczej do spiecia towaru ze soba niz przymocowanie go do podloza. zamiast napinacza ma mniejsza klamre. ale kto zabroni pomyslowemu dobromilowi. ; -) | |||
~witek | ://www. dolezych. pl/oferta. php?idKategoria=333 chodzi wam o taki pas tak? Z góry wielkie dzięki ; ) | |||
~zcx | ten pas co ty podlinkowales to ma duzy napinacz o przeciwnym kierunku napinania niz standartowy napinacz | |||
~witek | Ale w tym stylu tak? | |||
~zcx | kup napinacz co ma dluzszy pas, wtedy napinacz wyjdzie po za listwy dolne na firanie czy burte i moze bedzie sie miescil. | |||
~zcx | piszac o pasie mam na mysli ten co jest na stale przy napinaczu. | |||
~Kierowca magnumki | zależy od marki, roku itepe ja mam kronówkę burto firanke, te klamerki od pasów mam poprzykręcane w taki sposób że są składane i chowane, ale jak chce spinać to muszę je wcześniej wyciągać bo jak burta zamknięta to nie chcą wyjść. Wygodne, mniej desek :) ale ale ale - ciut węższa jest w środku od innej krono firnaki. Ogólnie od Ciebie zależy co chcesz | |||
~bankier | Witam a ja muszę rozbierać szmatę a nieraz inną szmatę no i też nie muszę tak jak ktoś wcześniej napisał uprawiać żadnych sportów to mi wystarcza | |||
~badboy69 | Ktoś poda te *e wady i zalety | |||
szatan
| Chyba jedyną zaletą naczepy z burtami jest to że ładunek ma punkt podparcia do wysokości około 40-50cm, a wady ma takie że dużo więcej z nią pracy bo nie dość że ma plandekę, deski to jeszcze burty. Zależnie od wersji burtówka może mieć multilock w połączeniu z pełną kurtyną lub krótką firanę i zaczepy pasów w podłodze, to drugie rozwiązanie jest o wiele lepsze bo przy zamkniętych burtach możesz zapiąć pasy w środku, a z multilockiem jest to prawie niemożliwe. Dobra naczepa kurtynowa, bez burt jest o wiele wygodniejsza, byleby się żadne rolki nie przycinały (łącznie z dachem). | |||
szatan
| Swoją drogą, jak można dokopać się do tematu z przed ponad 8lat? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz