ID: 94438
Koledzy prowadżmy ewidencje czasu pracy i jazdy!
ID: 94438
ID: 94438
Koledzy.
Nie jeden z nas zostal oszukany przez UCZCIWE firmy i szefów.
Znalazłem prosty sposób jak można walczyc o swoje.
Od samego początku trzeba prowadzić ewidencja czasu pracyi jazdy.
Już wyjaśniam.
Nie podpisywać na pałe umów. Wiedzieć co sie podpisuje.
Ksera tarczek, wydruki z kart lub czytników.
Gdzie w jakim państwie staliśmy-diety ryczałty za spanie w budzie.
Gdy zostaniemy obciążeni i nie wypłacą wynagrodzenia, z tymi papierami udajemy sie do PIPu i inspektor wylicza ile godzin pracowaliśmy+ diety + ryczałty+praca w nocy+praca w niedziele itd.
Każdy adwokat wygra taką sprawe o ile sam inspektor pracy nie zajmie się/z reguły odrazu nadaje tok sprawie//i ściąga wam kase od UCZCIWEGO.
Koledzy.
Nie jeden z nas zostal oszukany przez UCZCIWE firmy i szefów.
Znalazłem prosty sposób jak można walczyc o swoje.
Od samego początku trzeba prowadzić ewidencja czasu pracyi jazdy.
Już wyjaśniam.
Nie podpisywać na pałe umów. Wiedzieć co sie podpisuje.
Ksera tarczek, wydruki z kart lub czytników.
Gdzie w jakim państwie staliśmy-diety ryczałty za spanie w budzie.
Gdy zostaniemy obciążeni i nie wypłacą wynagrodzenia, z tymi papierami udajemy sie do PIPu i inspektor wylicza ile godzin pracowaliśmy+ diety + ryczałty+praca w nocy+praca w niedziele itd.
Każdy adwokat wygra taką sprawe o ile sam inspektor pracy nie zajmie się/z reguły odrazu nadaje tok sprawie//i ściąga wam kase od UCZCIWEGO.
~kierowca*.dynamic.inetia.pl
*.dynamic.inetia.pl
Posty (21)
~kierowca | czy dieta i ryczałt za nocleg należy się w przypadku pracy na umowę zlecenie lub na własnej działalnosci? | |||
~mecenas | Kierowco nikt Ci przecież karabinu do głowy nie przystawiał żebyś podpisał umowę albo założył działalność, zwłaszcza w sytuacji kiedy praca dla kierowców jest! I z reguły znalezienie nowego zatrudnienia nie stanowi problemu. Chłopaki bądzcie odpowiedzialni za to co robicie, chcecie diety to szukajcie roboty na umowe o pracę. Uważam KIEROWCO, że coś ci w główce świta (jak tu wyrwać trochę kasy), tak po ludzku mówiąc zwykłe naciągactwo. Może się mylę... ? | 1 | ||
~mecenas | a propo - wydaje mi się, że niektóre wątki na tym forum są poruszane przez osoby które po prostu chcą na KIEROWCACH ZAROBIĆ ! Nikt nie jest filantropem w tych czasach i każdy kij ma dwa końce. | 2 | ||
~lexpremium. pl | diety i ryczałty za noclegi przysługują tylko jeżeli masz umowę o pracę. Jeżeli masz umowę zlecenia albo samozatrudnienie, to przysługuje ci tylko to, co masz wpisane w umowie. | 1 | ||
~kierowca | dziękuję za odpowiedź | |||
~~~~~~~~~; ) | "Tymczasem większość parkingów jest własnością prywatną i nie leży w pasie drogowym, a w konsekwencji odpoczynki i sen odbierany poza drogami publicznymi nie stanowi podróży służbowej. " Mariusz Miąsko I co wy na to? Po parkingu można zatem śmigać bez tacha bo jest prywatny? | |||
~KLP | Coś ostatnio nie za często ogłaszają się prostytutki szukające nowych jeleni. Coś się zmieniło? | 1 | ||
~Piotr | Witam kojarzy może ktoś taką firmę jak Green Factory Logistic? Bo mam jedno auto i tak myślę podjąć z nimi współpracę, ale nie wiem nic na ich temat... | |||
~Stefan | Ja polecam Two-M. Świetna firma. Na prawdę. | |||
~Smiaszek | Zlecenie jest mao legalne na miezynarodowce. Ono jest dla prac na 1dzien przy z gory okreslonej sciezce wykonania. | |||
~kaskader | ja wszystko piszę, liczę i wypłaci jeszcze nie wie ale wypłaci | |||
tago1
| Powiem tak i będę bardzo surowy w ocenie, całkowicie się Wam koledzy narażając. Nie chcę uchodzić za adwokata Panów Przewoźników, ale wg mnie każdy z Was nim podpisze umowę o pracę dokładnie omówi wszystkie aspekty przyszłej pracy z wynagrodzeniem na czele. Jeśli już wszystko omówiłeś i otrzymałeś satysfakcjonującą odpowiedź, to przechodzisz do podpisania umowy w której powinny być zawarte przynajmniej warunki płacowe, a resztę i tak niezależnie co w niej będzie, będzie regulował na koniec kodeks pracy. Więc jeśli tak było i odpowiadały ci pieniądze, to zachowuj się jak dżentelmen i dotrzymuj ustaleń podjętych przed podpisaniem umowy, a nie jak świ. nia bez honoru i zasad ! Nie pasuje idź dalej szukaj, ale nie ryj pod nikim, bo sam zostaniesz kiedyś podryty i kopnięty w zadek. Karma przemądrzałe i przebiegłe mądrale wraca - kwestia czasu ! Nie psujcie reputacji porządnym kierowcą ! | |||
tago1
| Coś poszło nie tak, oczywiście winno być kierowcom. | |||
tago1
| Nie wolno kapować ! | |||
tago1
| Kapować no i donosić też ! | |||
~sid | kto sie dymac nie daje, roboty ni ma | |||
~nadaje spod premium | kierowca tak się stawiał tak ewidencjonował swoje czasy że już od kilku lat nie jest kierowca, sefy wykończyły, poddał się | |||
tago1
| Wyżej wuja nie podskoczysz. Aby się sądzić, trzeba mieć czas i... piniendze na adwokata - przynajmniej jednego. A co może goło.c kopiący dołki pod porządnymi ludźmi. Do roboty kurła dzięciole lepiej się przyłóż porządnie. | |||
tago1
| Te młode, to dzisiaj tylko kombinowałyby i wszystkim kurła pyskowały ! No taki obserwator życia na to, pyskuje i pyskuje dzięcioł ino na każdym kroku i wątku. | |||
~Dziad cebulowy | Nie musita głąby nic prowadzić. Wszystko jest zapisane na karcie kierowcy i wg tego zgodnie z prawem macie płacone. | |||
tago1
| Dziadu, co będziesz im tłumaczył, przecież na busikach wówczas nie było tacha, a marzyli o fortunach dzięcioły. Stąd ta desperacja i poświęcenie. Poza tym nie wiedzieli, że aby cokolwiek udowodnić przewoźnikowi on sam musiał przedstawić do kontroli dokumentację, a wystarczyło, że powiedział, że jej nie ma, bo nie musi dokumentować pracy na sprzęcie, który nie był wówczas wyposażony w tacho. Dla PIPu jakakolwiek dokumentacja sporządzana przez kierowcę nie jest w żaden sposób miarodajna oraz podstawą do rozliczeń przewoźnika. | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
![](/i/hand.jpg)
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.