Wspólne wartości, zaufanie, zrozumienie, a także umiejętność elastycznego dostosowywania się do dynamicznie zmieniających się warunków biznesowych to najlepsza recepta na długoletnią współpracę. Przez ostatnie 20 lat wypracowaliśmy innowacyjne, optymalne rozwiązania logistyczne, które pozwalają nam osiągać doskonałość operacyjną i realizować cele strategiczne oraz kierunki rozwoju obu firm. Zrównoważony rozwój, automatyzacja, robotyzacja, sztuczna inteligencja to również obszary, w których patrzymy w tym samym kierunku i razem wdrażamy najlepsze rozwiązania
– mówi Edyta Śmiechowicz, dyrektor Platformy Logistycznej w Jarostach, FM Logistic.
Zakres usług świadczony przez FM Logistic na rzecz szwedzkiego koncernu przez lata współpracy ewoluował. Dziś operator zapewnienia m.in. kompleksową obsługę magazynową zarówno kanału sprzedaży B2B, czyli dostaw do sklepów IKEA, jak i kanału B2C, który obsługuje e-commerce szwedzkiej firmy. Jednocześnie zarządza kadrą, w skład której wchodzi blisko 700 pracowników.
Łączy nas zbliżona kultura organizacyjna, gdzie nadrzędną wartością są dla nas pracownicy, ich bezpieczeństwo, szacunek i równe traktowanie. Sprawy społeczne, ochrona środowiska to również obszary ważne dla obu organizacji. IKEA wspólnie z FM Logistic często uczestniczą w projektach mających na celu poprawę warunków codziennego życia i ochronę środowiskaDodajmy, że FM Logistic oferuje usługi związane z magazynowaniem, składowaniem, co-manufacturingiem, co-packingiem oraz transportem i dystrybucją towarów.
– mówi Sebastian Kaczmarski, Central Fulfilment Oprations Manager, IKEA Distribution Services.
Źródło: FM Logistic