Nasze mobilne społeczeństwo jest intensywnie zajęte tematem dostaw na ostatnim odcinku. Chcemy zaoferować klientom nowe rozwiązania komponentów do rowerowych przyczep towarowych. Modułowa koncepcja podwozia AL-KO, dzięki zwiększonej ładowności przyczepy pomaga producentom rowerów towarowych poszerzyć swoją ofertę dostaw na ostatnim odcinku - wyjaśnia Harald Hiller, prezes i dyrektor generalny AL-KO Vehicle Technology Group.Urbanizacja, redukcja emisji i cyfryzacja to czynniki, które kształtują branżę transportową. Miejska logistyka towarów, od rowerów towarowych po pojazdy użytkowe, ma do czynienia ze złożonymi zadaniami logistycznymi, których przyczyną są tak różne czynniki, jak presja czasu, braki kadrowe czy utrudniony ruch. Zoptymalizowana logistyka ostatniej mili daje przewagę konkurencyjną hurtownikom, detalistom lub rzemieślnikom.
AL-KO Vehicle Technology Group ma wieloletnie doświadczenie w sektorze przyczep użytkowych. Jako podstawę wykorzystano wysokiej jakości komponenty z wyższego zakresu wagowego do przyczep do 3500 kg.
Wykorzystaliśmy nasze doświadczenie z sektora przyczep komercyjnych, aby stworzyć atrakcyjną ofertę dla rynku rowerów towarowych. Nasze wypróbowane i przetestowane komponenty pozwalają na znacznie większą ładowność do 240 kg, jednocześnie zapewniając niezawodność i trwałość. Są to kluczowe przewagi konkurencyjne nad obecnie dostępnymi naczepami towarowymi - wyjaśnia Hiller.Źródło: AL-KO