Renault Master E-Tech electric oferuje dwa rozwiązania ładowania - jednofazową ładowarką pokładową AC 7,4 kW, odpowiednią do różnych punktów ładowania oraz ładowarkę szybkiego ładowania DC o mocy 22 kW, za pomocą której w 45 minut można naładować pojazd do jazdy z zasięgiem 50km. Akumulator Master E-Tech electric można naładować do 80% w około 5 godzin za pomocą punktu ładowania o mocy 7,4 kW. Silnik elektryczny o mocy 57 kW (76 KM) jest szczególnie wydajny i idealnie nadaje się do jazdy w terenie miejskim i pozamiejskim.
Renault oferuje Master E-Tech electric w trzynastu wariantach, zamiast jedenastu, jak dotychczas. Na przykład pojazd użytkowy o mocy 52 kWh jest dostępny w trzech długościach i trzech wariantach wysokości oraz o ładowności 3100, 3500, a w przyszłości 3800 kg.
Cztery wersje modelu oferują pojemność ładunkową od 8 do 15 m3. W rezultacie Renault Master z napędem elektrycznym oferuje taką samą przestrzeń ładunkową jak wersje z silnikiem spalinowym. Dodatkowo posiada tryb Eco, który ogranicza moc silnika i prędkość maksymalną oraz opony o niskim oporze toczenia, by jeszcze bardziej zoptymalizować zasięg i komfort.
Źródło: Renault
Utworzona: 2022-08-13