Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Więcej wersji – lepsze dopasowanie do zadań

Utworzona: 2023-12-11


Aby lepiej dopasować pojazdy DAF XD do poszczególnych zadań i wymagań użytkowników, wersja z silnikiem PACCAR PX-7 jest teraz dostępna z rozstawami osi do 6,9 m i trzema kabinami do wyboru. Napędzany lekkim i ekonomicznym silnikiem PX-7 pojazd jest oferowany jako podwozie pod zabudowę w konfiguracji 4x2.

Wyróżniony tytułem „International Truck of the Year 2023” dystrybucyjny DAF XD może być wyposażony w silnik PACCAR MX-11 (od 220 kW/300 KM do 330 kW/450 KM) oraz — w przypadku zastosowań do 19 t — w ekonomiczną jednostkę PACCAR PX-7 o pojemności 6,7 l, która jest o 600 kg lżejsza i rozwija moc od 167 kW/230 KM do 227 kW/310 KM.

Jeśli chodzi o kabiny, to oferta zawiera oprócz dziennej Day Cab także sypialne Sleeper Cab i Sleeper High Cab. Obydwie sypialne zapewniają wyższy komfort jazdy i większą przestrzeń mieszkalną dla kierowcy, umożliwiając pokonywanie długich tras. Leżanka o szerokości 70 cm jest wyposażona w wygodny, gruby materac znany z modelu DAF XF.

Wszystkie oferowane kabiny zapewniają łatwe wejście i wyjście oraz duży zakres regulacji fotela i kierownicy, gwarantując wygodną pozycję siedzącą podczas prowadzenia samochodu. Ponadto w wyniku zastosowania optymalnej konstrukcji przedniej części podwozia, zawieszenia kabiny i zawieszenia tylnej osi uzyskano bardzo dobre właściwości jezdne i wysoki komfort prowadzenia.

Seria XD zyskała również nowe warianty z większymi rozstawami osi. Dzięki długościom wynoszącym do 6,9 m są one szczególnie polecane do zastosowań związanych z dystrybucją (w tym również chłodniczą) wysokogabarytowych, a jednocześnie stosunkowo lekkich towarów dostarczanych do supermarketów i punktów sprzedaży detalicznej.

Źródło: DAF
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
TRONIK Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels