Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Niska pozycja za kierownicą zapewni doskonałą widoczność i zminimalizuje martwe pola

Utworzona: 2024-02-04


Dobra widoczność, to jedna z cech, która zapewniła modelowi Volvo FM Low Entry pięciogwiazdkową ocenę w standardzie Direct Vision, który ocenia pojazdy ciężkie poruszające się w Londynie i który wejdzie w życie w IV kwartale 2024 roku.

Dzięki możliwości przewozu dużych ładunków i doskonałej widoczności dla kierowcy, FM Low Entry to elektryczny samochód ciężarowy zoptymalizowany pod kątem bezpiecznej i wydajnej jazdy w obszarach miejskich. Ponieważ coraz więcej miast dąży do poprawy swojego środowiska poprzez obniżenie poziomu emisji, szybko rośnie popyt na ciężarówki o zerowej emisji spalin, które mogą spełnić te nowe wymagania klientów. Najnowszy model uzupełniający gamę elektrycznych pojazdów ciężarowych Volvo Trucks – Volvo FM Low Entry – to ciężki samochód ciężarowy opracowany specjalnie do realizacji różnorodnych zadań transportowych na obszarach miejskich. To także pierwszy model opracowany przez Volvo, który dostępny jest wyłącznie z napędem elektrycznym.

Ten samochód ciężarowy o zerowej emisji jest doskonałym uzupełnieniem naszej oferty pojazdów elektrycznych, doskonale nadaje się do transportu miejskiego i został zaprojektowana z myślą o kierowcy. Jest mocny, a jednocześnie zachowuje płynność podczas prowadzenia i łatwość manewrowania. Nowe Volvo FM Low Entry doskonale wpisuje się w nasze ambicje rozszerzenia oferty pojazdów elektrycznych, umożliwiając jeszcze większej liczbie klientów zmniejszanie emisji gazów cieplarnianych wyjaśnia Roger Alm, Prezes Volvo Trucks.
Volvo FM Low Entry jest bardzo wszechstronne i można je dostosować do specyficznych wymagań różnych zadań transportowych, takich jak gospodarka odpadami, dystrybucja i budownictwo. Ciężarówka bazuje na dobrze znanym modelu Volvo FM. Przestronna kabina została obniżona i przesunięta do przodu, a płaska podłoga ułatwia wsiadanie i wysiadanie z niej. Te cechy konstrukcyjne tworzą ergonomiczne, wygodne i wydajne środowisko pracy dla kierowców w ruchliwych lokalizacjach miejskich. Nowe FM Low Entry będzie początkowo sprzedawane w Europie, w tym w Turcji i Korei Południowej. Rozpoczęcie sprzedaży przypada na I kwartał 2024 r., a rozpoczęcie produkcji na II kwartał 2024 r.


Osiem modeli elektrycznych

Dzięki tej nowej, całkowicie elektrycznej ciężarówce miejskiej Volvo ma obecnie w swojej ofercie łącznie osiem modeli elektrycznych. W 2019 r. Volvo Trucks jako pierwszy światowy producent rozpoczęło seryjną produkcję ciężkich elektrycznych samochodów ciężarowych, a celem firmy jest, aby w 2030 r. 50% światowej sprzedaży nowych samochodów ciężarowych Volvo było pojazdami elektrycznymi.

Najważniejsze cechy Volvo FM Low Entry:

🚛 Widoczność (ze standardową specyfikacją) spełnia pięciogwiazdkowy standard Direct Vision wydany przez Transport for London.
🚚 Pojazd wyposażony jest w Aktywny Układ Kierowniczy Volvo, który zapewnia łatwe kierowanie i redukcję drgań.
🚛 Dostępne są trzy opcje siedzeń: Kierowca + 0, 1 lub 3 pasażerów. Dzięki umieszczeniu foteli pasażerskich w tylnej części kabiny, nie są one widoczne dla kierowcy. Minimalizuje to martwe pola i przyczynia się do doskonałej widoczności.
🚚 Wiele ergonomicznych rozwiązań obejmuje płaską podłogę i dobrze rozmieszczone uchwyty umożliwiające łatwe i bezpieczne wychodzenie z kabiny.
🚛 Samochód ciężarowy jest dostępny z nowym, zaawansowanym Systemem Kamer Monitorujących Volvo.
🚚 Jest dostępny w dwóch wysokościach (stojących): Sleeper Cab (1575 mm) i Extended/High sleeper (1945 mm).
🚛 Dostępne konfiguracje osi: 4X2, 6X2, 6X4, 8X2, 8X4
🚚 DMC: 19-32 ton
🚛 Silnik: 330 kW
🚚 Bateria: 360 kWh (4 baterie)
🚛 Zasięg: do 200 km (zasięg zależny od kilku parametrów takich jak masa ładunku, styl jazdy, cykl jazdy, topografia, temperatura itp.)
🚚 Ładowanie: 250 kW (DC), 43 kW (AC)
🚛 Rozstaw osi: 3900-6000 mm.


Źródło: Volvo Trucks Polska
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
LESZEK Transport i Spedycja Daniel Leszek


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels