Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wiosenny pokaz mocnych stron

Utworzona: 2022-03-09


Podczas wiosennego spotknia branżowego na Florydzie firma Volvo Trucks North America zaprezentuje dwa modele ciężarowek z napędem konwencjonalnym i elektrycznym, a także nowe silniki - spalinowy i zeroemisyjny.

Podczas wiosennego spotkania Rady ds. Technologii i Serwisowania (TMC), zorganizowanego przez Amerykańskie Stowarzyszenie Transportu Drogowego (ATA) w dniach 7-10 marca w centrum konferencyjnym Orange County w Orlando na Florydzie, firma Volvo Trucks North America zaprezentuje ciągnik Volvo VNR Electric 4x2 i model Volvo VNL 760. Na swoim stoisku nr 105 firma pokaże również przekrój najnowszej generacji silnika D13 Turbo Compound (D13TC) oraz nowy silnik elektryczny VNR.

Na stoisku Volvo Trucks będzie można zobaczyć elektryczny model VNR Electric pierwszej generacji. Pojazd, produkowany w nowoczesnym zakładzie w New River Valley w Dublinie (stan Wirginia) jest przeznaczony do transportu lokalnego i regionalnego.


Zgodnie z zapowiedzią, produkcja pojazdów serii VNR Electric nowej generacji rozpocznie się w drugim kwartale tego roku. Ciężarówka zostanie wyposażona w akumulatory o pojemności zwiększonej o 40% w stosunku do poprzednka, dzięki czemu wersja z sześcioma akumulatorami umożliwi przejechanie o 85% dłuższego dystansu (do 440 km), a czas ładowania zostanie skrócony o 15%.

Kolejną atrakcją stoiska Volvo Trucks będzie flagowy model VNL 760 z pakietem paliwowym Xceed i zestawem FlowBelow AeroKit (na głównym zdjęciu). Zwiędzający będą też mogli zobaczyć przekrój silnika nowej generacji D13TC, który jest montowany standardowo we wszystkich wersjach serii VNL. Silnik D13TC zapewnia zoptymalizowane osiągi, wyższą efektywność i niższe koszty, a także redukcję emisji gazów cieplarnianych - dzięki mniejszemu o 6% zużyciu paliwa w porównaniu z jednostką napędową Volvo D13 VGT.

Volvo VNL 760 - podstawowe dane techniczne

• silnik Volvo D13TC, XE Economy: moc - 425 KM, moment obrotowy - 2372 Nm
• dopuszczalny nacisk na oś przednią: 5987 kg (13200 funtów)
• dopuszczalny nacisk na oś tylną: 18.143 kg (40000 funtów)
• Aktywny Układ Kierowniczy Volvo (VDS)
• Aktywny asystent kierowcy Volvo (VADA 2.0)
• pakiet zwiększający efektywność paliwową
• pakiet aerodynamiczny FlowBelow AeroKit

Volvo VNR Electric (4x2) pierwszej generacji - podst. dane techniczne

• silnik: 455 KM mocy i 5492 Nm momentu obrotowego
• skrzynia biegów I-Shift z dwoma przełożeniami
• dopuszczalny nacisk na oś przednią: 5670 kg (12500 funtów)
• dopuszczalny nacisk na oś tylną: 10.432 kg (23000 funtów)
• Aktywny asystent kierowcy Volvo (VADA 2.0)

Źródło: Volvo Trucks North America
Do ulubionych
FIRMOWY SPOTLIGHT
ADR Adviser Doradztwo i Szkolenia Jacek Pluta


NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

NASZE WYWIADY

OPINIE

NASZE RELACJE

Photo by Josh Hild from Pexels