ID: 106790
RENAULT MASTER 2, 3 ZDZIERANIE OPON
ID: 106790
ID: 106790
ZDZIERANIE OPON W RENAULT MASTER NOWY MODEL!!
NIESTETY W DUŻEJ ILOŚCI NOWE RENÓWKI ZDZIERAJĄ OPONY JEDNOSTRONNIE DLATEGO SPRAWDZ U SIEBIE. PRZÓD STRONA WEWNĘTRZNA I TYŁ STRONA ZEWNĘTRZNA.
ZE WZGLĘDU NA TRUDNE DOCHODZENIE SWOICH PRAW A SERWIS I RENAULT POLSKA UDAJĄ ZE NIE MA PROBLEMU ZACHĘCAM DO ZGŁOSZENIA SIE PO STWIERDZENIU WADY NA MEILA TRZEBA ZADZIAŁAĆ GRUPOWO BO Z MOICH OGLĘDZIN PRZYPADKOWO SPOTKANYCH AUT W TRASIE PROBLEM DOTYCZY SETEK AUT. ZAPRASZAM NA MEILA pum72@interia. pl
ZDZIERANIE OPON W RENAULT MASTER NOWY MODEL!!
NIESTETY W DUŻEJ ILOŚCI NOWE RENÓWKI ZDZIERAJĄ OPONY JEDNOSTRONNIE DLATEGO SPRAWDZ U SIEBIE. PRZÓD STRONA WEWNĘTRZNA I TYŁ STRONA ZEWNĘTRZNA.
ZE WZGLĘDU NA TRUDNE DOCHODZENIE SWOICH PRAW A SERWIS I RENAULT POLSKA UDAJĄ ZE NIE MA PROBLEMU ZACHĘCAM DO ZGŁOSZENIA SIE PO STWIERDZENIU WADY NA MEILA TRZEBA ZADZIAŁAĆ GRUPOWO BO Z MOICH OGLĘDZIN PRZYPADKOWO SPOTKANYCH AUT W TRASIE PROBLEM DOTYCZY SETEK AUT. ZAPRASZAM NA MEILA pum72@interia. pl
~PITI*.130.197.7
*.130.197.7
Posty (24)
~like 11 lat temu | witam. Chciałem sie dopytac jak tam sprawa tych opon? | |||
~like 11 lat temu | powiem od razu autko nie przeładowane. na drugim przegladzie 40000km było zgłaszane ze cos sie dziejie z oponami typu ząpkowanie i prawy tyl zewnętrzny scinanie, ale wtedy serwis zrobil wymiane oleji a reszty nie sprawdził ze wzgledu awarie. dopiero w innym serwisie sie zainteresowali przy 80000km wysłali na geometrie bo u nich tez nie mozna bylo przeprowadzic, okazala sie belka do wymianykaty pochylen zle i zbieznosc, renault wymienila belke na nowa i oddała opony. Po wymianie belki i opon w trase po przejechaniu 9600km zauwazam ze nie ma poprawy to spowrotem do serwisu, z serwisu na badania okazuje sie katy sa ok tylko zbeznosc do bani, ale juz serwis sie miga, wysłałi mnie do serwisu renault i tam odkryli ze wszyskto sie ok tylko wina uzytkownika niskie cisnienie opon, OCZYWISCIE NA SPRAWDZENIE NIE ZAPROSILI I TRZA IM WIERZYC NA SLOWO | |||
~Masterek 11 lat temu | We wtorek bylem na przegladzie i pro forma zapytalem jeszcze raz czy Renault znalazlo przyczyne nierownego i szybkiego zdzieranaia opon. Odpowiedz padla, ze prawdopodobnie cos z belka tylna jest nie tak, ale konkretnego lekarstwa na to nadal nie maja. | |||
~mały 11 lat temu | za malo ladujecie na te wasze wynalazki ja proponuje tak z 5T wrzucic i bedzie ok aa i nie zapomnijcie powiesic sobie z tylu kartki "jak urosne to zostane TIRem" hehe | 1 | ||
~like 11 lat temu | jak ktos nie ma masterka lub jest z renault niech głupich tekstów nie pisze o przeladowaniu autka. i tych reklam ze po 600tys i nic sie nie dziejie. Bo w serwisie cie nie dopuszcza zebys byl przy pomiarach i przegladzie. A normy techniczne sobie zmienili tak zeby im wszystko gralo. A jak czlowiek pojedzie do niezaleznego serwisu juz wychodzi ze auto jest zbiezne, i czasami dochodza katy pochylen kół | |||
~Strach jeździć 11 lat temu | Za nowe mastery ktoś z fabryki powinien siedzieć, w rocznym aucie najpierw zablokowały mi się klocki w prawym tylnym kole, po 2 miesiącach w lewym, bo fabryka przy zakładaniu klocków niczym nie posmarowała ich mocowań. Przy 32000 km URWAŁA mi się śruba mocująca skrzynię biegów, ta spadła na półoś i ją złamała. O awariach elektryki już nie wspomnę i dolewaniu oleju co 6tys km. | |||
~tomco23 11 lat temu | a amortyzatory czasem wymieniacie czy ciagle te z fabryki. | |||
marinns
11 lat temu | Witam, wracam do tematu ścinania opon w renault master 2013r. Czy komuś udało się z tym coś zrobić.. ? ?? W moim masterze już drugi komplet (tym razem zimówek) ścięty... A w serwisie stara śpiewka (... ) PRZEŁADOWANE I DODANE PODUSZKI... | |||
~ktosik 11 lat temu | ale ty oczywiscie nie przeladowywales i nie dodales poduszek. prawda? | |||
marinns
11 lat temu | Oponki (GoodYear) ścięte i zząbkowane a w przodzie po 40tyś km bieżnika prawie nie ma, dodam tylko, że nie szaleję tym autem, Ktoś na forum pisał o wymianie opon na inne i problem znikł, ja mam ten problem dalej. teraz założę letnie opony i pewnie po 40tyś km też będą do wyrzucenia... | |||
~ktosik 11 lat temu | drewniane zaloz. i snijcie dalej ze nic sie nie dzieje z autem ktore jest notorycznie przeladowywane. | |||
marinns
11 lat temu | oczywiście poduszki już były jak auto kupowałem zw salonie a co do przeładowywania to kolego mam stałe ładunki max 800kg | |||
marinns
11 lat temu | a zresztą co ma przeładunek do ściętych opon tylko po zewnętrznej ich stronie... ? ?? | |||
~Kondek 11 lat temu | odnośnie ścinania przednich opon to wina PODKŁADEK POD WACHACZAMI. pękają i zaczyna ścinac opony | |||
~marinns 11 lat temu | i znowu wracam do zdzierania opon w masterze. przejechane 120 tyś km -opony w tyle zząbkowane i ścięte po zewnętrznych krawędziach. zrobiona geometria 3D w serwisie renault i... I wszystko w normie... już trzeci komplet tak jak pisałem wcześniej będzie do wyrzucenia. Czy ktoś wie czy serwis powinien aktualizować oprogramowanie (do geometrii) bo może np. w 2012r. coś w tych zawieszeniach zmieniono.? ? | |||
~mario535 11 lat temu | a ja myślę, że na ścinanie tylnej prawej opny jest bardzo prosta metoda a nawet dwie - wyprostować ronda we Francji, Włoszech - jeździć autostradami a nie nacionalkami | |||
jacek-kuba
11 lat temu | Mnie tam nic nie ścina i 0 problemów. Ale z ciekawości zapytam-ma ktoś RM z silnikiem twin turbo? Prosiłbym o 1 wrażenia, spalanie, różnica w mocy odczuwalna? może ma ktoś z podwójną kabiną? również jakie spalanie, która konkretnie zabudowa i wymiary | |||
~waldek 10 lat temu | 100 tys km. na oponach Mi. starczaja na gora 50 tys km. A nadmieniam iz zadnych tanich Pirelli czy innych znanych ale budzetowych marek nie uzywam. Mam YOKOHAMY. | |||
~slavek 10 lat temu | kolego po zdarciu 3 kompletów na tyle wymianie piór, ustawiania kontów okazało sie że wystarczyło wymienić belke i problem znikł | |||
~Marcin 10 lat temu | Z kolegą jeżdzę Masterem z 2013 na bliźniakach. Zdzierają sie dwie przednie opony od wewnątrz. Przebieg auta - ok. 45 tys. km. W tym połowa na zimowych. Na serwisie stwierdzili, że to prawdopodobnie wina opon. w to oczywiście nie wierzę, zresztą widać gołym okiem jak koła stoją okrakiem. Z tego co tu widzę to będziemy mieli niezły problem | |||
~piotr099999 9 lat temu | ustawia się to na otworach w kształcie jajka. tam sie luzuje i tnie. co 2 miesiace ustawic i opon wtedy nie tnie | |||
~lać... pałą!!! 9 lat temu | Lać pałą!!! | |||
~ddddd 8 lat temu | "ustawia się to na otworach w kształcie jajka. tam sie luzuje i tnie. co 2 miesiace ustawic i opon wtedy nie tnie" Kolego możesz opisać dokładniej? Twój opis to do regulacji tyłu czy przodu, mi standardowo jak reszcie tnie prawy tył, przód jest ok. | |||
~Liliana 2 lat temu | Szeroki wachlarz opon w korzystnych cenach => www. plusgum. pl |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.