ID: 152058
Mamy w d... kodeks pracy
ID: 152058
ID: 152058
Dlaczego w naszym zawodzie kierowcy, wszyscy mają w głębokim poważaniu Kodeks Pracy? Limit nadgodzin według KP wykorzystujemy już najczęściej po pierwszych dwóch miesiącach roku. KP to tylko bzdurny wymysł nie respektowany w żadnym punkcie przez naszych psiewoźników, oczywiście za aprobatą PIP i elity rządzącej. Harować więc robole...
Dlaczego w naszym zawodzie kierowcy, wszyscy mają w głębokim poważaniu Kodeks Pracy? Limit nadgodzin według KP wykorzystujemy już najczęściej po pierwszych dwóch miesiącach roku. KP to tylko bzdurny wymysł nie respektowany w żadnym punkcie przez naszych psiewoźników, oczywiście za aprobatą PIP i elity rządzącej. Harować więc robole...
~Zakręcony*.dynamic.play.pl
*.dynamic.play.pl
Posty (85)
~Zakręcony 11 lat temu | jak w temacie... | |||
ese
11 lat temu | A może zastanowić się w jakim systemie pracy jest się zatrudnionym? Podstawowym? Równoważnym? Ilu to wie? Bo mam wrażenie, że ta świadomość kończy się na podstawie i dietach | |||
~Zakręcony 11 lat temu | A w którym systemie nie ma limitu? Choćby maksymalny to i tak go przekraczamy biorąc oczywiście pod uwagę, że załadunki itp. to też praca. | |||
gapa
11 lat temu | zmień zawód, machając łopatą zaczniesz dumać inaczej | |||
mikesz
11 lat temu | ese a system równoważny czy podstawowy nie wynika z KP? | -1 | ||
~Zakręcony 11 lat temu | Nie chodzi o dumanie inaczej, tylko o dymanie kierowców przez pracodawców | |||
jacek-kuba
11 lat temu | Połowa Polaków ma śmieciowe umowy i kodeks pracy nie obowiązuje-jak przystało na zieloną wyspę | |||
gapa
11 lat temu | zacgciało sie wam tuskolandi, to zakasać rękawy i bez szemrania zapindalać, URBAN na prezydenta | |||
ese
11 lat temu | 1. To tak jak by zapytać czy to czy się ma prawo jazdy C czy D nie wynika z Kodeksu drogowego 2. Nie da się napisać umowy która nie jest zgodna z Kodeksem pracy, ponieważ z gruntu byłaby nieważna. 3. Umowę podpisują dwie strony. Jeśli się którejkolwiek nie spodoba i jej nie podpisze, to jej po prostu nie ma. | |||
ese
11 lat temu | No i najważniejsze: "Dobry kiero zawsze robotę znajdzie". Więc trzeba się szanować i nie brać roboty z której z góry widać że się będzie niezadowolonym | 1 | ||
mikesz
11 lat temu | umowa umową a pracodawca i tak swoje wie... prawda ese? | -1 | ||
jacek-kuba
11 lat temu | Miliony ludzi w tym kraju, pracują bez jakiegokolwiek ubezpieczenia-bez ZUS-u. Ja chciałem teraz się ubezpieczyć dodatkowo-pracuję jako kierowca. Znalazłem odpowiednią ofertę-ale system mnie nie puszcza-za niski zarobek. Diety nie są ozusowane-więc w świetle prawa -cały mój dochód to jedynie podstawa. Niestety -ale tak mamy niemal wszyscy | |||
~Zakręcony 11 lat temu | ese... co byś zrobił z kierowcą, który zacząłby Ci pracować (załadunki też weź pod uwagę) od kwietnia tylko osiem godzin na dobę. Oczywiście chodzi mi o dobę kalendarzową trwającą 24 godziny. Obaj dobrze wiemy, że według KP tak powinien robić po wykorzystaniu limitu nadgodzin. | |||
ese
11 lat temu | No to kluczyki do baku i do innej firmy. A jeszcze lepiej na działalność własną. Wtedy można prawie dowolną wysokość składki wybrać | |||
mikesz
11 lat temu | można prawie? to jak jest z tym? | -1 | ||
ese
11 lat temu | Można prawie. Wystarczy poczytać dotyczące tego przepisy | |||
mikesz
11 lat temu | no dokładnie i tobie też takowe polecam | -2 | ||
~Zakręcony 11 lat temu | Pracując osiem godzin na dobę, będąc zatrudnionym na najniższą krajową plus najniższe diety i ryczałty za nocleg każdy kierowca powinien dostać według obecnej wykładni minimum 3000 zł, oczywiście pod warunkiem, że nie zjeżdża codziennie do domu. | |||
ese
11 lat temu | No. I tego się trzymać. Nie wsiadać poniżej minimum 3000 za kierownicę. | |||
~Zakręcony 11 lat temu | Jednocześnie dodam, że pracując osiem godzin na Polsce, gdzie załadunki trwają często około x godzin kilometrów samochód zrobi maksymalnie 200, co przekładając na Wasze śmieszne stawki od kilometra stworzy kwotę dużo niższą od tej wynikającej beż żadnej łachy z KP. | |||
~Zakręcony 11 lat temu | ese... dopóki w tym zawodzie będą pracować ludzie od łopaty, dopóty będziecie swoimi błędami obarczać kierowców. To przez Wasze decyzje w transporcie jest źle. | |||
ese
11 lat temu | ~Zakręcony (2014-09-14 15:28:09) ese... dopóki w tym zawodzie będą pracować ludzie od łopaty, dopóty będziecie swoimi błędami obarczać kierowców. To przez Wasze decyzje w transporcie jest źle. - Nie zauważyliście Towarzyszu, że owa epoka się już zakończyła. My spojrzeliśmy w lustro właśnie, i jest nas sztuk jeden. | 1 | ||
ese
11 lat temu | ~Zakręcony (2014-09-14 15:25:30) Jednocześnie dodam, że pracując osiem godzin na Polsce, gdzie załadunki trwają często około x godzin kilometrów samochód zrobi maksymalnie 200.. "- I tutaj pytanie na rozwiązanie równania. Ile wynosi "x"? | 1 | ||
~Zakręcony 11 lat temu | Faktycznie wypowiadasz się tylko w swoim imieniu, jednakże ja miałem na uwadze przedsiębiorców zajmujących się transportem, w tym Ciebie. Po prostu czepiasz się słówek. | |||
~Zakręcony 11 lat temu | W Polsce x wynosi od pól godziny do 40 godz. W każdym bądź razie najczęściej trwa to wraz z oczekiwaniem na wjazd około 3 godzin minimum. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.