ID: 157678
zrobiłem 7 okresów prowadzenia pojazdu...
ID: 157678
ID: 157678
Witam jaka kara za to grozi? nie przekroczyłem 56 godzin prowadzenia ale zajebałem się z liczeniem.. w jednym dniu prowadziłem tylko godzinę.
Witam jaka kara za to grozi? nie przekroczyłem 56 godzin prowadzenia ale zajebałem się z liczeniem.. w jednym dniu prowadziłem tylko godzinę.
~bi-jay*.11.13.242.ipv4.supernova.orange.pl
*.11.13.242.ipv4.supernova.orange.pl
Posty (191)
Mięsnyjeż
| Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 11:41:07) Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 11:36:23) A jak będzie np 15 h "pracy" i 20 h odpoczynku to co? Takie | |||
zibi1906
| ~szczypiorek (2014-12-22 11:53:12) ja nie czekam tak dlugo za ładunkami np 20h Ale możesz np. tyle spać... albo "dochodzić do siebie". | |||
zibi1906
| Podgląd konta MięsnyjeżMięsnyjeż (2014-12-22 11:54:38) Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 11:41:07) Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 11:36:23) A jak będzie np 15 h "pracy" i 20 h odpoczynku to co? Takie Ni jak się ma. !5+20 to nic innego jak okres prowadzenia i dobowy odpoczynek skrócony. I nie ma to nic wspólnego z tym że po 6-ciu 24-ro godzinnych okresach prowadzenia musisz rozpocząć następny odpoczynek tygodniowy (regularny lub skrócony). | |||
Mięsnyjeż
| Wyjaśnisz mi to zibi1906? | |||
zibi1906
| Podgląd konta zibi1906zibi1906 (2014-12-22 09:51:39) 6. W ciągu dwóch kolejnych tygodni kierowca wykorzystuje co najmniej: — dwa regularne tygodniowe okresy odpoczynku, lub — jeden regularny tygodniowy okres odpoczynku i jeden skrócony tygodniowy okres odpoczynku trwający co najmniej 24 godziny. Skrócenie to należy jednak skompensować równoważnym odpoczynkiem wykorzystanym jedno razowo przed końcem trzeciego tygodnia następując ego po danym tygodniu. Tygodniowy okres odpoczynku rozpoczyna się nie później niż po zakończeniu sześciu okresów 24 godzinnych licząc od końca poprzedniego tygodniowego okresu odpoczynku. Bardzo proszę. | |||
zibi1906
| Jeśli część dziennego okresu odpoczynku zawarta w 24 godzinnym okresie wynosi co najmniej 9 godzin, ale mniej niż 11 godzin, wówczas ten dzienny okres odpoczynku uznaje się za skrócony dzienny okres odpoczynku. I jeszcze może to. | |||
Mięsnyjeż
| Dzięki zibi1906 za cierpliwość. | |||
zibi1906
| h) „ tygodniowy okres odpoczynku” oznacza tygodniowy okres, w którym kierowca może swobodnie dysponować swoim czasem i obejmuje „ regularny tygodniowy okres odpoczynku 221; lub „ skrócony tygodniowy okres odpoczynku” : — „ regularny tygodniowy okres odpoczynku” oznacza odpoczynek trwający co najmniej 45 godzin, — „ skrócony tygodniowy okres odpoczynku” oznacza odpoczynek trwający krócej niż 45 godziny, który można, na warunkach ustalonych w art. 8 ust. 6, skrócić do nie mniej niż 24 kolejnych godzin; i) „ tydzień” oznacza okres od godz. 00. 00 w poniedziałek do godz. 24. 00 w niedzielę; I to. Mamy już chyba "kumplet". | |||
zibi1906
| Podgląd konta MięsnyjeżMięsnyjeż (2014-12-22 12:06:12) Dzięki zibi1906 za cierpliwość S poko, nigdy nie miałem w sobie za dużo energii. Dlatego jestem tu gdzie jestem:) | |||
Mięsnyjeż
| Tak. Komplet przepisów które powinien znać każdy zawodowy kierowca. I pewnie każdy je zna. | |||
zibi1906
| Pewnie nie. Ale cóż... taki rok:) | |||
~kerowca | mozesz i 10 okresow miec w te 6 dni nikt nie mowi ci ze mozesz miec 6 okresow prowadzenia pojazdy masz wyrobuc sie w 6rownych dni od rozpoczecia pracy do zaczecia oddawania tygodniowego odpoczynku | |||
~kerowca | przepraszam za bledy szybko pisze :/ | |||
~Barek | kolega zadal inne pytanie a te inaczej odpowiadaja i jak zwykle sie kloca... | |||
zibi1906
| Nie widzę tu kłótni. "Problem" też już chyba wydaje się być rozwiązany. | |||
zibi1906
| Do wygrania paczka chipsów! 1. Jadę z punktu A do punktu B jako pasażer, w punkcie B przesiadam się do kierowcy jadącego do punktu A (mamy dalej jechać jako załoga), możemy stanowić załogę czy nie? 2. Z punktu A do punktu B jadę jako załoga, reszta patrz pytanie nr. 1.? Czekam na odpowiedzi, czas start! | |||
~Maciek | pytania złożone. ad1 dołączyć do załogi możesz jeżeli czas pracy "w pojedynkę" nie przekroczy godziny. Więc jeżeli gość do którego się dosiadasz przyjechał do A i dosiadłeś się do niego to możecie być załogą, pod warunkiem że ani on ani Ty nie pracowaliście dłużej niż godzinę. Dojazd jako pasażer to dyspozycja - koperta, a to zalicza się do pracy. ad 2 podobnie z tą różnicą że albo będziesz miał do godziny kierownicę, albo młotki - zależy czy auto do czy powyżej 3 i pół tony dmc | |||
~Maciek | to którym dojechałeś do A | |||
~Maciek | do mięsnyjeż "takie sytuacje" możesz mieć o ile nie przekroczysz ilości skróconych odpoczynków dobowych w jednym tygodniu (pamiętamy że tydzień to od poniedziałku od 00:00 do niedzieli do 23:59 - a to nie to samo co 6 okresów 24ro godzinnych). Ja wiem że dziwnie się to czyta ale tak to jest skonstruowane. Z tymi okresami 24ro g. najłatwiej wytłumaczyć to tak: Po odpoczynku tygodniowym rozpoczynasz swoją aktywność i w tym momencie włączasz stoper. Pracujesz sobie, pracujesz, jeździsz, robisz odpoczynki dobowe (całe i skrócone) znowu sobie jeździsz, ale (możesz wcześniej jak zechcesz, albo jak Ci się tak robota ułoży) jak budzik zadzwoni po 144 godzinach, to choćby się paliło i waliło Ty stajesz, wrzucasz na łóżko i robisz odpoczynek tygodniowy. | |||
~ku-ku | Co tu sie kurna dzieje! | |||
~ku-ku | Zara dzwonie do Alvina! | |||
~mar | Moja stara też dostała okres, już 12 w tym roku, ciekawie jakiego kwita wylapie, nie miała żadnej przerwy | |||
Mięsnyjeż
| Ciesz się, że nie ma trzy razy w m-mc. Przez przypadek akurat kiedy wracasz z trasy :) | |||
~mar | jak ona Ci tak mówi, to pewnikiem ma kochanka, a Ty jesteś od oddawania wypłaty | |||
Mięsnyjeż
| Przynajmniej jest jakiś podział obowiązków :D | |||
~ku-ku | Zara sie biere za odpowiedż! | 1 | ||
~ku-ku | Tylko se jarne i łykne! | |||
~ku-ku | Bo tak trza! | |||
Mięsnyjeż
| Kwestia co jarniesz i co łykniesz? :) | |||
~ku-ku | Tera jade, wio patataj patataj patataj! |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.