Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

REKLAMA

Jak skończyć z odsprzedażą ładunków na giełdach
ID: 159545

W sektorze transportowym powszechnym jest zlecanie ładunków podwykonawcom w sytuacjach, kiedy firma sama nie jest w stanie obsłużyć wszystkich zleceń bądź nie posiada wolnego pojazdu na danej trasie.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej
REKLAMA

Posty (58)

~hipis
2015-01-28 03:43:26
dawid jest dobry. jakis czas temu udalo mu sie skapletowac frachty zarobil 600 euro i do dzisiaj z tego zyje. a teraz pytanie dawidku kiedy znowu bedziesz kapletowac.
~hipis
2015-01-28 03:50:33
nie rozumiem jak mozna z timo cos sprzedac dalej jak na dzien dzisiejszy to stawki na timo sa nie do przyjecia. i nie rozumiem firm transportowych ktore swoja dzialalnosc opieraja tylko na gieldach. przez takie firmy stawki sa lipne biora wszystko co jest na gieldzie bo nie maja swoich klijentow.
~dawid
2015-01-28 10:22:59
hipis już komplatuje :) obserwuj jutro giełde może ładunek bedzie dłużej niz minute:) a nie pisze sie klijentów a klientów widać że masz mase roboty z pierwszej ręki :)
~anty przepisywacz
2015-01-28 11:36:00
W KONCU NADCHODZI KONIEC PRZEPISYWACZY I PSELDO SPEDYCJI!!!
~Celina26
2015-02-25 17:37:15
Jak szukacie ładunków lub frachtów? Macie handlowców, spedytorów czy sami wszystko ogarniacie? a może tylko z giełdy bierzecie ładunki?
R2D2
2015-02-26 07:18:49
Przepisywacze frachtów będą istnieli tak długo aż przewoźnikom którzy je biorą skończą się pieniądze i zaczną myśleć i liczyć koszty jakie faktycznie ponoszą jadąc za "cenę paliwa" załadowanym 24t autem. Tylko ekonomia jest w stanie to zmienić ponieważ mentalności nie ruszymy.
~cham
2015-02-26 09:13:05
powtorka 39. roku. Inaczej kicha!
~LOGIC
2015-02-26 19:23:02
Panowie. Taki handelek to żyła złota, Głupi byłem i we flote inwestowałem, teraz żelazna zasada, ładunek ok potwierdzam, ale zanim przekręce kluczyć w stacyjce, wrzutka na transa. Tam mają takie stawki, że nie warto przekręcać kluczyka.
~Janekodfiranek
2015-02-26 19:32:31
Pozamykać "kanapowe spedycje". Wtedy będzie porządek.
~LOGIC
2015-02-26 19:37:20
Janku, ależ ja nawet nie jestem kanapową spedycją, Byłem sobie spokojnym przewoźnikiem, aż odkryłem, że nie warto jeździć bo inni używają lepszych kalkulatorów, nadal mam 20 samochodów, ale przebiegi spadły do 5 tyś km na miesiąc, Tak to już jest wynegocjujesz stawkę 1600 Euro a tutaj na transie wciskają ci numery za 900 EUro, Jechać sensu nie ma, no to stoisz dalej i przodem puszczasz, lepszych od siebie.
Alina26
2015-02-26 19:39:09
każdy chce zarobić... jak ktoś się zgadza jeździć za półdarmo...
~LOGIC
2015-02-26 19:41:29
Właśnie tak jest. Wszyscy się wsciekają, że kanapowe spedycje. A to nie spedycje są winne, tylko wyceny polskich przewoźników (dotyczy pewnie też pozostałem wschodniej europy)
bogdan81
2015-02-26 19:52:24
powiem krotko, trzeba wprowadzić licencje na prowadzienie spedycji. przecież kierowca musi mieć kwity, przewoznik też, a taki pajac z zadupia kupi laptopa w biedronce i pier... robote. A tak na marginesie to po co jest zrzeszenie transportowcow, sami se mogą problem rozwiazac z spedycjami, chyba ze tam sami cieńkie bolki siedzą

1

Alina26
2015-02-26 19:52:50
a poza tym - jak skończyć z czymś co przynosi pieniądze? Jest podaż jest popyt...
~LOGIC
2015-02-26 19:54:40
Teraz proponuje aby temat umarł. Każdy chciałby widzieć, w roli wroga kanapowe spedycje, które ich okradają z godziwego zarobku a tutaj zong. Ktoś się określa, jako przewoźnik, który latami o swoje walczył, ale nie pokona rzeczywistoścj ani kalkulatora. I teraz nie wiadomo co odpowiedzieć. C*owy to jakiś przewoźnik. mogł jeździć i chicho siedzieć a on mówi, że za tyle, za ile jeżdżą transowcy jeździć nie chcę, I jest zagwozdka.
~LOGIC
2015-02-26 19:57:25
Bogdan jeszcze raz łopatologicznie czy wytłumacze, jestem przewoźnikiem, ale coraz mniej jeźdże. Wprowadziłem złotą zasadę, zanim wyśle kierowce na załadunek, oferta na transie, marżę dochodzą do 1000 Euro na ładunku. Na cholere jechać za grosze? puszczać lepszych od siebie przodem i nie męczyć sprzętu. Jestem patologią czy nie? bo sam nie wiem.
bogdan81
2015-02-26 20:04:39
logic ja jestem tylko kierowca i nie mam wglądu w takie sprawy jak trans czy inne spedycje. Mnie to interesuje żeby rozladowac i załadować, reszta to nie mój problem. Skoro przewoźnicy nabrali aut i chcą żeby jezdzily, a że sami się wykoncza to już nie mój problem. ale jeśli chodzi o twój tok myslenia to się zgodze, bo za darmo to teraz nawet w ryj nie dają.
bogdan81
2015-02-26 20:06:09
Sorki. Ja nie czytałem forum, tylko napisałem w związku z tematem.
~LOGIC
2015-02-26 20:08:45
spoko, ja to rozumiem, mało tego, zmuszony jestem swoim kierowcom robić wykłady pod tytułem, dlaczego nic nie robisz. Wiec tłumacze, nie jezdzimy za grosze, wiec stoisz a ja puszczam przez to, ze stoisz kila ladunków dziennie. Srtać mnie aby ci zaplacic (stawka stała niezaleźna od kilometra) a za grosze jechał nie bede. Zarabiają uczciwie, wiec sie dziwia, jak to mozliwe, ale nie protestuja.
robin2552
2015-03-02 19:31:20
~LOGIC na jakim kierunku uda ci się zabrać 1000€ z frachtu??? pytam grzecznościowo jeśli to nie tajemnica??
~woytek
2015-03-02 19:33:14
Wiekszosc firm transportowych ma spedycje ktore handluja zleceniami. Wozy stoja w europie, spdi lapie z gieldy i nim zleci wlasnemu kierowcy wystawia na gielde. Jezeli sprzeda korzystniej i na tym zarobi kierowca gnije w cabinie bo go olewaja, jezdi z kilometra lub na %. Sprzeda tak 10 zlecen i na kazdym ma 100 euro to jedn spedi przynosi 1000 euro zysku. Spedi robimza 1260nzl polskich caly miesiac. Nie sprzeda jedzie kierowca po ladunek. Dalej gowno prawda?
R2D2
2015-03-02 21:14:29
Bogdan81 licencja na pośrednictwo (spedycję) jest wymagana w naszym prawie. Zaniżanie stawek do granic absurdu zakazane niestety nie jest i nie będzie - to się właśnie nazywa wolny rynek. Ktoś wraca poniżej kosztów bo zarobił w jedną stronę i już nie liczy powrotu ile traci na eksploatacji sprzętu.

1

~kemiz
2015-03-02 21:26:48
Ja stosuje klauzulę że wymagam komplet dokumentów firmy oraz dowód rejestracyjny auta. Jest różnica nie jedzie.
~driver uk
2015-03-02 21:32:55
wy dziady na krus.. ach zawsze te same problemy macie. niestety ktos glupi zawsze hraht za pare groszy kupi hahaha
~jogi bubu
2015-03-02 21:41:01
Łyżka handlu = tona roboty... słowa mojego śp. Dziadka
Alina26
2015-04-17 18:52:24
Na jakich giełdach najczęściej się z przepisywaczami spotykacie?
~LOGIC
2015-04-17 19:13:56
1000 Euro to juz jednak hard core, tutaj w sumie w normalnej sytuacji nie mozliwe, ale 500-800 jest mozliwe, bardzo dalekie trasy na busy (gdzie de*ile licza kilometry a nie licza sie z tym, ze nie ma powrotu z poludniowe hiszpani, wloch, ale ze szwecji. Na busach dosc czesto moze byc tak, ze marza jest wieksza niz to co dajesz przewoznikowi. busiarzowi
Alina26
2015-04-17 19:24:30
Jeden fracht na kilku giełdach - wybierasz najlepszą ofertę
~mario trucker
2015-04-17 19:44:12
łysy do rygi jeździ za 500 euro i powrot ma za 150 i jest zadowolony

-2

~LOGIC
2015-04-17 20:42:34
Alina26 - takie wybieranie najlepszych ofert moze tydzien po swietach, jak aut brakuje pozostale 90% czasu, to zajete i temat nieaktualny. Tak, że szczesliwy ten kto na gielde w calach znaleznienia (a nie sprzedania) ladunku zagladac musi jak najrzadziej
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.238.90.95

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

REKLAMA

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2022
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels