ID: 162103
Jaki kupić ciągnik siodłowy na obecą chwilę
ID: 162103
ID: 162103
Zamierzam kupić ciężarówkę do jazdy po kraju, zastanawiam się nad kupnem DAF 105. 410 rocznik 2007 co o tym sądzicie, na co należy zwrócić uwagę przy zakupie
Zamierzam kupić ciężarówkę do jazdy po kraju, zastanawiam się nad kupnem DAF 105. 410 rocznik 2007 co o tym sądzicie, na co należy zwrócić uwagę przy zakupie
~Marek*.neoplus.adsl.tpnet.pl
*.neoplus.adsl.tpnet.pl
Posty (60)
~Marek | jak w temacie... | |||
~Dziad Bozpolski | Na obecną chwilę najlepszy jest WADER. | |||
~sid | nowe tylko nowe | |||
~xxx | Nie kupuj drogiego sprzętu na kraj bo polegniesz, kup ciągnik za max 15-20 tys. zł to w rok wycofasz kase, a dalej będziesz się zastanawiał, przeczekać tą padake, jest ''kicha''w tej chwili straszna. | |||
~Dziad Bozpolski | ~xxx (2015-03-11 16:09:29) Co ty bredzisz !? Transport to żyła złota. Dom z basenem i i Gelenda (x6 już jest niemodne) w max jeden rok to standard. | |||
~czesiek | witaj NAJWIEKSZY IDIOTO w powojennej POLSCE... !!! witaj DZIAD BOZPOLSKI... !!! ... DOCENIAMY TRANSPORTOWYCH IDIOTÓW... !!! | |||
~sid | xxx jak bedzie jezdzil po tyle co ty to napewno polegnie | |||
~kierowca | Na olx są naczepy po 22 000 nawet | |||
~marek | za 20 tys kupie euro 1 lub 2 będą opłaty droższe za wiatol | |||
pawelt1975
| Daf jest dobry na zagranicę na dłuższy okres poza domem i jest drogi. Kup sobie Premium lub Stralisa, ten sam rocznik i euro 5 a 20-30 tyś zł taniej. Robotę ta sama zrobią co Daf. Zresztą będziesz co weekend w domu wiec nie potrzebujesz salonów. | |||
~marek | Renault nie wiem czy cieszy się dobrą renomą w większości na naszych drogach widać dafy i scanie a nie chcę się ograniczać tylko do kraju w przyszłości, masz może jakieś doświadczenie wiesz na co zwrócić uwagę kupując taki ciągnik | |||
~darek | nie wierzę, czy to się dzieje naprawde? | 1 | ||
pawelt1975
| Napisałeś że zamierzasz jeździć po kraju, ale jeżeli także za granicą to kup Dafa ale 460 koni zamiast 410 bo jak dostaniesz ładunek po górach to będziesz się męczył. Na co zwrócić uwagę? Hmm na wszystko!auto będzie miało swoje przejechane i nawet jeżeli będzie sprawne to musisz się liczyć z miesięcznymi kosztami na naprawy. Najlepiej jeżeli pojedziesz na serwis, zapłacisz 300-500 zł ale będziesz wiedział co kupujesz. Ciężarówki jak się psują to naprawy dużo kosztują. :- ( | |||
~tom | 1f i 1g do huedin. droga 108a jest nieprzejezddna a do alsed tonazowka | |||
~marek | Daf z 2007 roku srednio mają przejechane 800-1100tys km. Mam pytanie ile wytrzymują do remontu silniki daf 105. 410 -105. 460, czy się różnią większą pojemnością te silniki | |||
irish_dude
| kolego marek - jeśli to ma być prowokacja, to dość nędzna :) jeśli natomiast pytasz poważnie, to moja rada jest taka : rób dalej to, co dotychczas i daj sobie spokój z transportem :) pozdrawiam | |||
pawelt1975
| Remontów silnika się już nie robi, nie te czasy. Kupiłem 4 lata temu Actros po remoncie silnika, który zrobił lekko ponad 80 tyś i padł. Lepiej kupić inny silnik, ja kupiłem z Anglii i chodził jak ta lala. Moje zdanie jest takie, że jak mechanik polski wlozy ręce w grubsza naprawę to długo nie pojezdzi. | -1 | ||
~??? | Daf z 2007r jak tylko wyjechał z fabryki to już potrzebował remontu bo oleju wjecej spalał niż paliwa, a 800tyś przebiegu to już totalny złom | |||
~Leon | 8lat x140000km na rok to ma 1120000km minimum oczywiscie jesli chodzil w pojedynczej obsadzie wiec juz napewno jest po remoncie... Wnioskuje ze wogole nie masz pojecia o transporcie a tym bardziej o konstrukcji auta ciezarowego wiec moze uderz w inna branże niz transport bedzie jednego DZIADA MNIEJ na rynku | |||
~marek | irish_dudeirish, nie wiem o co dokładnie ci chodzi i dlaczego mam w transport nie wchodzić? | |||
irish_dude
| patrz post wyżej - Leon opisał szczegółowo. | |||
~marek | Pracuję w transporcie tylko osobowym, chciałbym trochę to rozszerzyć i myślę o transporcie rzeczy, dlaczego mnie tak zniechęcacie, w końcu każdy jakoś na tym przędzie, nikt się nie urodził uczony dlatego pytam doświadczonych ale widzę że wiedzy tu nie uzyskam | |||
BAGERA85
| 1. wejdz na "40ton". 2. jak już jestes biznesmenen, to wiesz, że koszty trzeba minimalizować 3. Kup coś starego na kraj i wyremontuj porządnie, to co zaoszczędzisz na starszym roczniku, wpakuj w PORZĄDNY REMONT. 4. Jak okaże się, że się nie opłaca, albo się mało zarabia (a tak jest na 1000% na początku), to nie będzie aż tak szkoda "małych inwestycji", jak wydania kupy kasy... | |||
irish_dude
| racja, wiedzy tu nie uzyskasz. taką wiedzę zdobywa się przez lata ciężkiej pracy. ja cię nie zniechęcam, doradzam tylko, a i tak zrobisz, jak zechcesz. usiłuję tylko dać do zrozumienia, że każdy powinien robić to, na czym się zna (piekarz piecze chleb, murarz buduje domy, itd. ) jeśli nie masz elementarnej wiedzy o ciężarówkach, to lepiej zostań w swoim zawodzie. | |||
BAGERA85
| 5. zaraz się dowiesz, że mam prawo jazdy na kat. "C" od miesiąca, nie umiem jeździć itp -wszystko się zgadza. 6. Za to mam biznes plan na firmę transportową i temat mocno zgłębiony na papierze i w cyfrach. 7. ETRANSPORT. PL to nie jest forum do zasięgania informacji, tylko do wzajemnego opluwania się:) 8. Pozdrowienia do dla normalnych | |||
irish_dude
| bagera - dodaj jeszcze, że twój plan na firmę jest poza Polską, bo to dość ważne :) | |||
BAGERA85
| Wszystko się zgadza, jest nastawiony na "zagranicę", ale nie kierunek taki u wszystkich. Wyśle Ci Irish adres na priv do pewnego miejsca wejdź i pogrzeb... | |||
irish_dude
| popatrzę, teraz mam ważną rozmowę na skype :) | |||
~obserator | nowymi wózkami goscie jeżdzą i po 6000tys zarabiaą. to policz sobie leasing i wypłata dla szofera 6tys i przecież musi jeszcze cos zostac dla firmy. a opłaty itd?niech nikt nie opowiada że sie nie opłaci. to są bujdy na resorach. | -1 | ||
~Dziad Bozpolski | ~obserator (2015-03-11 18:29:38) Trzeba być skończonym jołopem, żeby będąc w posiadaniu tej tajemnej wiedzy nie iść na swoje ! W czym problem? | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.