Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

super okazja "milijony" do zgarnięcia dla większości docentów parkingowych wydymajcie dziadtransa

ID: 207098


Ostatnio mój kierowca stał kilka dni w Niemczech i spotkał rodaka kierowce który mu wyłożył taką oto tezę że polscy pracodawcy to krwiopijcy, i że on to pracuje u Niemca bo Niemiec się zadowala się kwotą 1 tys Euro z auta miesięcznie na czysto a Polski dziad trans tak wykorzystuje kierowce bo musi mieć 15000 pln
Patrząc na firmę posiadającą 10 aut mam propozycję

10 aut w/g docenta i 90 % docentów parkingowych daje 150 000 miesięcznie czyli 1 800 000 rocznie zysku

ja mam propozycję że odsprzedam firmę za jednie 6 miesięczne zarobki czyli 900 tys i oddaje ze wszystkimi papierami itp

Kochani Kierowcy pomyślcie warto sprzedać pole dom, oddać żone w zastaw po 6 miesiącach leżycie i pachniecie i liczycie kase 1 800 000 pln rocznie po 5 latach macie 9 mln złotych i żyjecie już tylko z odsetek

prosze się nie pchac przemyśleć, sprawdzić odłożone pieniądze, mogę przyjąc 70 % w gotówce + dom w dobrej lokalizacji w rozliczeniu


Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących

Posty (31)

Rysiu777
zapytam co chciałbyś sprzedać co miałoby dla mnie materialną wartość? bo wg mnie firma transportowa to nie żelaza, nie papiery ale posiadanie dobrych zleceniodawców a tego nie kupisz

-1

magsteel
no jak co? prosperująca firmę zleceniodawców, pełną płynność, co prawda zyski nie takie jak stwierdził " docent" :-) ale przecież patrząc na wiedzę docentów to jak zatrudni kilku równych sobie mistrzów mowy parkingowej to na pewno takie zyski osiągnie bez problemu w krótkim czasie

1

magsteel
Rysiu777 ale przecież jakie są zyski dziadtrasów to każdy kierowca na parkingu zachodniej jewropy wie najlepiej nawet lepiej niż jego pracodawca jest w stanie wyliczyć, wiec sokoro zysk z auta jest 15 tysi na czysto to o "so" chodzi

Brać i nie czekać

1

silwio
magsteel-po co tłumaczysz rysiowi. On jest lepszy niż wszystkie docenty parkingowe, wystarczy poczytać co wypisuje na forum-:) -:)
Rysiu777
zyski są zależne od kosztów i zleceń wiec co ma do rzeczy posiadanie 10 starych rupieci?
znam różne przypadki i nie z opowieści i można mieć jednego ogryzka i samemu jeździć wcale nie za miedzę i żyć na bogato a można się wpier w kilkadziesiąt nowych zestawów i jedyne co zaznać to nie przespane noce, siwiejące włosy a potem gładką głowę i czekających pod bramą komorników dlatego jak ktoś reaguje z euforią na słowa własna firma to jest głupcem

-1

Rysiu777
silwio - na forum różne głupoty piszą i ja czasem też a z kim masz do czynienia to nie wiesz
silwio
A nie mówiłem że rysio nawet nie zrozumiał co napisałeś w wątku tylko rozwija swoje opowieści dziwnej treści-:)
Rysiu777
silwio - powiem ci tak i nawiązując do oferty sprzedaży firmy przez magsteel, głupi by to kupił ale nie ma za co a mądry zrozumiał i na tym skończmy dziś dzień

-1

magsteel
Rysiu nie chodzi o stare rupcie a flote Euro 5 i Euro 6, chodzi mi o zwrócenie uwagi na inny aspekt, Moj topic ma formę zaczepną starającą sie uświadomić się ludziom którzy wysnuwają tego typu opowieści na parkingach i przy wódce ich ogromną ignorancje
silwio
Brawo rysiu, tylko troszkę inaczej... mądry zrozumiał prosty przekaz, Ty... niestety nie (i próbujesz się mądrzyć docencie) -:)
rao
15 tysi pln to oczywisty absurd. Ale mentalność polaczków niestety jest taka, że polaczkowi musi z auta zostać x tysi. Niemcowi, w sensie szefowi, wystarcza, że z aut, którymi dysponuje (bo to auta lizingowe albo pożyczone w najem długoterminowy) zostaje dobra wypłata (z całej floty, nie z jednego), a zyskiem jest auto, które po 3-4 latach lizingowania, zostaje mu w gratisie. Ot, cała różnica. Temat znam z obu stron, więc wiem, co piszę.
silwio
Hmmm rao-to ile wynosi ta dobra wypłata niemca (właściciela firmy transportowej), a ile polski przedsiębiorca chce mieć tych tysi???

Piszesz że znasz temat z obu stron to poprzyj konkretami bo jak narazie to piep. rzysz jak profesorek na parkingu z wysępioną fajką w zębach-:)
magsteel
Rao z tym się zgodzę ale u nas też w tej chwili wygląda to podobnie, na pewno nie tak jak w Niemczech bo jesli popatrzymy na ich gospodarkę i naszą to się troszkę róźnimy :-) tak samo mentalność jest taka że niemiecka spedycja dostaję o 20 % wieksze stawki na dzień dobry za ten sam fracht a jak widzą obcą firmę to od razu tną fracht ( najlepiej sobie załoźyć VOIP z niemieckim numerem i podawac że za Niemieckiego Turka albo Jugola :-)

a wracając do głównego nurtu to czy u nas jest inaczej że leasingując auto od nowości to ono przez 3 lata pracuje na minus zero tzn przynosi stratę ale minimalną i dopiero odsprzedaż " złomu" w slangu kierowców generuje zysk, co tez nie jest proste bo rynek jest tak opanowany przez handlarzy że można zapomnieć o cenach w ogłoszeniaach nawet z dolnej półki
magsteel
Dodam że w Polsce w tej chwili duża częśc aut flotowych np Dartom chyba 200 aut to wynajem długoterminowy, wiec Polacy nie pozostają w tyle z rozwiązanimi

róźnica między wynajmem jest tylko taka że inaczej się to ksieguje nie psuje bilansu i auto nie jest twoje, trochę droższe od leasingu ale wygodniejsze i bardziej " bezpieczne "
Dawid87
nie od dziś wiadomo, że transport to najprostsza droga, aby zostać milionerem, tylko na początku trzeba troszkę popracować, wybrać sobie furę i naczepę ale to przyjemność, potem mniej przyjemna rzecz mianowicie leasing, karty paliwowe, odroczony termin zapłat za autostrady, wybrać sobie spedycje, zatrudnić kierowce, wszystko to trwa max 2 tygodnie, potem siedzisz sobie wygodnie, w fotelu, i obserwujesz jakie szalone pieniądze wpływają na konto, no i zostaje ci jedno zmartwienie co z tą ku/pą pieniędzy zrobić
mariusz90014
A może dziadtransy opowiecie jak się szmacicie i bierzecie frachty 100euro taniej od sąsiada z wioski. Sami z*iscie transport. Chciwe sku... syny.. Filar każdej firmy to polski kierowca. Jak kogoś nie stać na polskiego kierowcę to dla mnie szmaciarz jest

-3

magsteel
mariusz90014 Zgodze sie z jedym Filar to kierowca - dobry kierowca niekoniecznie polski
magsteel
Oczywiście dużo zalezy od tego w ilu językach rozmawia szef / dyspozytor bo niestety dużo kierowców ze wschodu nie mowi po polsku i wiadomo w podstawowych kwestiach można się dogadać ale jednak w jakiś sytuacjach problemowych juz znajomość jezyka jest wymagana z obu stron
Ł ysy
Nie dyskutujcie z rao, to parkingowy przygłup.
Przygłupie, miałbym zainwestować kilka milionów zł i zarabiać '' dobrą wypłatę"?
Przygłupie pomyśl zanim coś napiszesz.
rao
Oj, coś dziadowi ciśnienie nie trzyma że do wątków sprzed roku wraca. Weź głęboki oddech, rozpęd, pizgnił łysym durnym łbem o ścianę, może pomoże.
Dla mnie na rynku nie powinno być miejsca dla takich de*ili i złodziei jak ty. Oszukujesz państwo, nikt już nie chce w twojej pożalsieboże pracować (bo który normalny kierowca chce się turlać osraną premiumką z milionowym przebiegiem), a za hasło o przynoszeniu wypłaty w zębach powinieneś najnormalniej w te zęby (o ile je jeszcze masz) zarobić. Bez odbioru śmieciu.
Ł ysy
rao. Tak trzymaj, wszyscy wiedzą, ze polski szef to oszust i złodziej. Dlatego te epitety z twoich ust spływają po mnie jak woda po kaczce.
Moje auta są już na wyższym poziomie, nikt nie chce pracować, a auta jeżdżą. Widocznie same jeżdżą, bez kierowców.
Co do " zarobieniu w zęby " bądź tak miły i odważny, zrób to sam.
Takich jak ty ćwoku od lat spuszczam do klozetu. Dzięki takiej polityce mam się bardzo dobrze.
Ł ysy
Czytam : dziad, gumofilc, złodziej, oszust, prostak, prymityw itp. itd.
Kto to pisze?
Ci, którzy kradną paliwo i przewożony towar.
Ci, którzy mają Golfa dwójkę i dwie pary butów z klapkami włącznie.
Ci, którzy edukację skończyli na szkole max zawodowej.
Trochę to trąca paranoją.
Jakie jest wasze zdanie?
Uprasza się parkingowych przygłupów o nie zabieranie głosu.
Wasze opinie są znane wszystkim. Niech krążą tylko w parkingowej przestrzeni.
visitors
nie
" trąca paranoją "
lecz
" trąci paranoją "

wiem to ja, chlopak po zawodówce
visitors
nie jestem pewny czy moglem zabrac glos...
Ł ysy
visitors. Postu z godz. 12:12:12 nie chcę komentować. Nawet nie wiesz dlaczego.
Pokory życzę, najwyraźniej brakuje.
visitors
a to peszek.
post z godz 12:12:12 zostal wykasowany
Ł ysy
visitors. Zarozumialstwo kiedyś cię zgubi. Nie cwaniakuj więcej niż potrafisz.
visitors
az sie boje spytac czy twoje porady sa darmowe czy bierzesz oplaty...
szafranski87
do Ł ysy proszę odpowiedz mi grzecznie jeśli potrafisz dlaczego Polski pracodawca daje podstawy max 2100 brutto??? plus diety??? ewentualnie jakieś dzikie frachty czy km...
pracując dla holenderskiego dziada (posiada filię w PL więc umowa polska) podstawy mam 5100 brutto plus diete... jak widzisz jest różnica...
szkoda ponieważ nie uważam się za alfe i omegę, praca jest specyficzna dlatego poszukuję innej mniej męczącej za nawet mniejsze pieniądze ale 2100 to przesada... już nawet nie patrze na podstawę ale aby z dietami 7500 netto wyszło a w PL tyle to żaden nie da... większość tylko pod siebie patrzy.
PawelUKR
popieram autora wątku w całości. bo większość parkingowych specjalistów To hołota bez wykształcenia.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels