ID: 207664
REDUKCJA MOCY BŁĄD ECU SILNIKA!!!
ID: 207664
ID: 207664
Mam błąd czujnika temp. spalin i wysoki noix, co robić?
Mam błąd czujnika temp. spalin i wysoki noix, co robić?
Posty (9)
HERETYK88
9 lat temu | jak w temacie... | |||
trucktech
9 lat temu | a jakie dokładnie masz kody? mid 128 itd.? | |||
~mechanik 9 lat temu | Są dwa wyjścia iść do szkoły zrobic sobie prosty zawód mechanik samochodowy, albo drugie rozwiązanie jechać do servisu, apsolutnie nie grzebać samemu, | |||
trucktech
9 lat temu | Jak poda kody zaraz naprawimy :) | |||
~Z. 9 lat temu | Jakie auto, jakie kody błędów. Stawiam na walnięty czujnik, ale bez kodów to strzał w ciemno. | |||
HERETYK88
9 lat temu | Mam takie kody: PPID386, PSID98 Do Volvo FH13 2009r. Auto dużo pali i turbina nie wychyla się tak jak kiedyś. | |||
trucktech
9 lat temu | A to kody standard. Gdyby nie było psid386 tem przed katalizatorem to szukałbym od filtra powietrza, nieszczelność układu turbo, zawór epg (górski). Musi mechanik sprawdzić drożność katalizatora. Jeśli nie ma manometru do pomiaru ciśnienia spalin to najlepiej odłączyć tłumnik i wyprowadzić peszlem dodatkowym spaliny na zewnątrz tak by nie spalić samochodu. Skasować błąd i próba załadowany. Obserwować zmiany na wskaźniku turbo. Jeśli się okaże, że rakieta to brawo. Ale nie wiemy co spowodowało zatkanie. | |||
~Tom 5 lat temu | I co było dalej? | |||
~Pan Ordynator jest jeden! 5 lat temu | Myślisz że on ponad trzy lata siedzi na wątku? |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.