Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Dlaczego brakuje kierowców zawodowych w Polsce? Dowiesz się tego dzisiejszej nocy słuchając "Jedynk

ID: 209373


Od 0:10 do 3:00 Maciej Wroński, prezes Związku "Transport i Logistyka Polska" przedstawi wyniki raportu, który szczegółowo opisuje sytuację w transporcie, mówi o przyczynach i daje sugestie do działań w tej dziedzinie.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (523)

~URME1
tam jest szpital psychiatryczny. chu.. mnie interesuje twoja lisica. niestety ciezarowka sie sama nie poprowadzi. miej sobei swoicj kierowcow godnych swoich reno premium i placi im na wschod 4000zl to jeszcze ci posprzataja obore w sobote z wdziecznosci.
~URME1
łysy zatrudnia kierowcow bez dostepu do internetu bo gdyby sie dowiedzieli co ich szef tu wypisuje o kierowcach to nie wiem co by to bylo.
Ł ysy
UMRE1. Doskonale wiedzą jakie mam podejście do szoferskiej hołoty, a jakie do kierowców. Oni są kierowcami, ty szoferską holotą. Ot, cala różnica.

3

~chris
~URME1
2016-12-04 13:43:49 Łysy tobie sie cos pomylilo. Gdzie tak jest, ze to szef powie spier.. kierowcy. Chyba raczej jest zupelnie odwrotnie jak to wynika z mojego wieloletniego doswiadczenia w tej imitacji transportu.

w zeszłym tygodniu powiedziałem podobnemu do ciebie, tak samo jak ty nie zrozumiał dlaczego...

3

Ł ysy
UMRE1. Kończę z tobą dyskusję, budzisz we mnie obrzydzenie.
~URME1
dobra dobra.
~Falsyfikot
URME1 dobry jest. Czyta sie przyjemnie. Na pohybel dziadom i swołoczy.

-2

~Falsyfikot
ł ysego Białorusy czytać nie potrafią. Ludzmi mało światłymi łatwiej się steruje. To cała filozofia dziadtransów.
wesolek
C ycol
ty już masz tymi plusami cała doope oklejoną.
a ilu procentowo jest kierowców a ile hołoty, bo to ważne w dalszej dyskusji.
za to mogie ci powiedzieć, jak to sie ma u przewozników zorganizowanego transporta gminnego. ::)

-1

konserwacje_zabytkow
ja nie mam takich doświadczeń jak Łysy z kierowcami zawodowymi, ale mam doświadczenie w zatrudnianiu pracowników. I prawda jest taka: jeżeli ktoś - dla uproszczenia załóżmy, że jest to murarz a nie kierowca zawodowy - i że ten murarz uważa, że musi zostać zatrudniony, bo w gazecie napisali, że np. dużo murarzy wyjechało do Anglii i że należy mu się wynagrodzenie tzw. "z nieba" - to musi być bardzo, ale to bardzo naiwny. Prawda jest taka, że wypłaty w firmach prywatnych zależą TYLKO od UMIEJĘTNOŚCI i ZAANGAŻOWANIA - ja nigdy nie płaciłem za leżenie, za tzw. gotowość do pracy czy za cokolwiek innego. Nie płaciłem za opowieści o tym, że "Panie, w internetach napisali, że teraz murarzy w Polsce nie ma, to murarz musi przecież zarobić, co nie?" - za takie coś NIKT NIGDY NIE OTRZYMAŁ PENSJI. Ale prawdą jest, że jeżeli już trafi się pracownik zaangażowany, pracowity i taki, który traktuje pracę jak coś własnego a nie przymus, to takiego pracownika wynagradzam w taki sposób, że żaden pracodawca z Niemiec czy Holandii itp. nie będzie mógł ze mną rywalizować w tej kwestii
wesolek
te konserwator renowacyjny.
a za co niby miałeś jeszcza płacić.
jak kierowca czekał na załadunku lub rozładunku, także mu nie płaciłeś
zapewne na czole masz wytatuowany napis "wyzyskiwacz kierowcĂłw".. ::)

-1

konserwacje_zabytkow
tak, jestem dziadtransem, de*ilem, głupkiem, oszustem, gumofilcem - tego dowiedziałem się po pierwszym dniu na tym forum. A od pracownika wymagam jednej prostej rzeczy: ma traktować pracę i powierzone mu mienie tak jak by to była jego własna praca i jego własne mienie. Wiem, że dla ciebie to pojęcia abstrakcyjne, dlatego nie musisz rewanżować się ripostą. zrozumiem to.
konserwacje_zabytkow
*jakby - byka sam sobie poprawię :)
wesolek
a godziny nadliczbowe, nocne oraz nalezne diety wypłacałes???::)

-1

konserwacje_zabytkow
wesołek - ja wypłacam stałe, miesięczne wynagrodzenie. nieważne ile km przejedziesz i o której godzinie. u mnie jest jak w raju: czy się stoi, czy się leży... resztę znasz. Ale żeby była jasność: już po pierwszych 2 tygodniach wiem, czy będziesz pracował dalej czy nie - o tym mnie informuje moja niezawodna i doskonała spedytorka - Pan Iza
wesolek
nic dodać nic ująć.
najlepiej, jak zatrudniasz nowego pracownika, skieruj go na badanie krwi.
niech specjaliści ocenia, czy ma twoją oferowaną pracy w doopie czy we krwi.
na moje wychodzi, ze ma w doopie jak i całą reszte, za te pieniądze, ktore mu oferujesz za prawie 300 godzin, spedzonych w kabinie, takze nie pitol gupot, wielki wirtualny psiewożniku. ::)
~Falsyfikot
Końserwator- takich jak ty jest na pęczki. Spadaj dziadu
wesolek
konserwator
chciał bym poznać ta ize. ha ha ha ::)
wesolek
zle hasło wyznajesz.
wszystko w rękach pani izy.
jak jest robota poukładana w miare, az sie milo pracuje.
gdy tego brakuje, to albo magnes w dłon i na koń lub olewa sie wszystko.
ja olewałem.
nic mnie nie było w stanie wyprowadzić z rownowagi. ::)
konserwacje_zabytkow
wesołek - ja rozmiem, że większośc swojego życia zawdowego spędziłeś w kabinie luksusowego ciągnika siodłowego za pół bańki i że czujesz w związku z tym dyskomfort, bo dowiedziałeś się, że prezes NBP zarabia 50. 000 zł miesięcznie a ty tylko 5. 000. uwierz mi, to nie jest powód do zmartwień - ludzie mają większe problemy
konserwacje_zabytkow
falsyfikot - mnie nie złapiesz na popperowską metodologię ; )
konserwacje_zabytkow
wesołek, popisałbym z tobą ale brakuje mi kamienia z Rosetty - i nie potrafię odcyfrować twoich hieroglifów
konserwacje_zabytkow
o falsyfikacji masz pojęcie szczątkowe zdaje się
wesolek
konserwator.
kierowcy na kraju powinni miec płacone minimum 5500.
sa firmy, ktore tyle płacą i jakoś nie bankrutuja.
jazda na całkowitym legalu.
napisze ci hieroglifami nazwe jednej z firm, które tak płacą-RT.. ::)
konserwacje_zabytkow
Popperysto, wszystkie parametry otrzymuje od scanii - wyobraź sobie - średnie spalanie miesięczne: 27 L. - przy ładunkach 24. 000 kg. O auta się nie martwię, bo jadą i kierowcy też świetni. dlatego Pani Iza ma mało pracy i nie musi się przemęczać - i o to chodzi w pracy. Tak mi się wydaje
konserwacje_zabytkow
wesołku, gdyby kierowca w mojej firmie chciał użyć magnesu lub lewej karty - natychmiast by pożegnał się z pracą. Już 10 raz piszę na tym forum: ja bardzo lubię święty spokój. mi nie sa potrzebne problemy z kontrolami, z magnesami, z lewymi kartami itp.
~Falsyfikot
Kiepskich masz spedytorów co ładunki po 24 tony łatwią. Same odpady. Czym tu się chwalić?

-1

konserwacje_zabytkow
Popperysto, chcesz przez to powiedzieć, że wesołek - prosty kierowca - uzywa TOR? fiu, fiu no to trafiłem na forum ; )
wesolek
konserwator
trochu przesadziłes
moĹźe i tak jest, gdy kierowiec nie przekroczy 70 km/h. ::)
~Falsyfikot
Dziś kierowca który żegna się z pracą idzie do jeszcze lepszej pracy. Kogo ty grubasie straszysz?
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.188.241.82

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels