ID: 234489
ANTRANS Olkusz
Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?
Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?
Posty (103)
~przewoźnik 2019-03-31 11:20:40 | Kolego Volvo płacą na czas więc możesz być spokojny. Tu nie ma żandej umowy więc możesz w każdym momencie odejść jak robota nie będzie Ci się podobać. Pozdro. | |||
~Początkujący 2019-04-29 15:15:11 | Witam pytanko do kierowców pracujących w firmie. Jak wyglada sprawa bez doswiadczenia ile czasu w podwójnej sie jezdzi, jaka kasa na przyuczeniu itp. czy weekendy w domu tak jak mowia? z góry dzieki za info i pozdrawiam :-) | |||
~Gość 2019-05-07 00:16:05 | Witam, przeczytałem was tu troche i widze ze to fajna firma. Zwlaszcza kris... Wszyscy nażekaja ze sie nie opłaca, a co rok nowe auta biorą. Byle by tylko pracownikowi wiecej nie zapłacic. Załujcie dalej waszych pracodawcow, a oni z was sie smieja... żenada ten wasz geszeft | |||
~Pacia 2019-06-04 16:17:38 | Pacia pacia nić sie nieopłacia | |||
~Robert rr 2019-06-04 16:23:20 | Super firma połowa to ukr | |||
~Świerzy kierowca. 2019-06-18 09:17:24 | Byłem na rozmowie i nie polecam tej firmy szukają taniej siły roboczej. | |||
~J23 2019-09-26 16:39:11 | Ogolnie Spedycja AntransBis to jakas porażka. Zazwyczaj po rozładunku stanie i czekanie na jakiś ładunek około 26h i zdarzyło się i więcej. Jak załadujesz przyjedziesz na rozładunek okazuje sie że rozładunek jest na następny dzień. Miesięcznie kierowca z systemem PL-I-PL i 45h w domu to ledwo zrobi 10500km, a bywało nawet i po 9000km z czego i tak wszystkie trasy liczą za pomocą map google i jeszcze ujmują. Nie wiem jak się opłaca przewoźnikom jeździć dla tej firmy. | |||
Ł ysy
2019-09-26 17:35:06 | Wystarczy powiedzieć bezpośredniemu klientowi, że jeździ u Was przygłup ku ku. Spokojnie dostaniecie 0, 95 eur + specjalnie dla przygłupa 0, 3 eur/ km. | |||
~Bill 2019-09-26 17:46:00 | ~J23 i zaplac teraz kierowcy jego 7-8 tysiecy + ZUS. Przy tych kosztach autostrad jezdzac na wlochy i robiac 9-10 tys km. Lepiej nie liczyć bo humor bedzie *... ny. | |||
~Bill 2019-09-26 17:50:45 | Bedziesz robił W-we tam i spowrotem i okarze się ze kasy zostaje 2 razy wiecej. Zagranina to teraz jest dla dla sadomaso frajerów, którzy maja 30 aut w leasingu i ganiaja byle leasing zaplacic. | |||
~Bill 2019-09-26 17:55:00 | Dla mnie osobiście jazda przy obenych kosztach dla tych super zagraniccznych specycji co daja po 0, 92-0, 95 za km + leasingi to "robota dla ulomnych ". Za... acie tymi autami po zachodzie cieszac sie zyskiem 2tys zł na miesiac. Współczesne niewolnictwo. | |||
~Bill 2019-09-26 17:57:33 | P. S. do Antransu nic niemam. Znam ale nie miałem przyjemnośi wspólpracować. | |||
~xthx 2019-09-26 20:23:02 | Zawsze się ktoś znajdzie co będzie dokładał do interesu albo może na zero wychodził | |||
~Pan Ordynator 2019-09-26 20:31:12 | Przygłupie glaca pamiętaj, nie dla psa kiełbasa. Ciesz się że ktoś jeszcze rzuci ci gnata, którego możesz ogryść. Ale i to kiedyś dobiegnie końca, bo rynek wypluwa dziadów. | |||
~J23 2019-09-26 21:52:32 | Tak jak pisze. Nie opłaca się. Stawki w kołku Pl-I-Pl 0, 82-0, 84. I dużo przestoi, nie mają roboty a ogłaszają sie że specjalizują sie w rynku włoskim... Chyba najpierw ładują swoje auta, pozniej co zostanie auta przewoźników. Zazwyczaj w jedną i drugą strone 24t | |||
~kris 2019-09-26 21:56:01 | Kolego Bill czesciowo masz rację że lepiej krótko a dobrze. Tylko ze jak masz nowy auto za 90 tys euro to musisz zapie... po zachodzie i robic duzy obrót bo by ci na raty nie starczyło. Nie jestes w stanie na kraju utrzymac nowego auta. A ktos musi je kupowac zeby po 4-5 latach ktos taki jak ja mógł kupic za pól ceny i dalej sobie smigać | |||
~adamus 2019-09-27 12:25:05 | jaki burdel byl w spedycji antrans w zeszlym roku taki jest dalej, widac. postoje, brak ladunkow to bylo to samo co w zeszlym roku. | |||
~Kierowca/przewoznik 2019-09-27 17:28:47 | Witam koledzy. Chciałem się was zapytac jaki jest koszt przejazdu z Polski do Włocha (oplaty drogowe). Jestem przewiznikiem/kierow cą z jednym zestawikiem. Pozdrawiam. | |||
~bywalec 2019-09-27 17:40:22 | zależy skąd jedziesz z PL, ale przyjmując śląsk - mediolan to w jedną stronę autem euro6: -czechy 875kr -austria 180e netto -włochy ok 120e chyba brutto plus Polska ale to zalezy skad do kąd | |||
~kris 2019-09-27 19:38:33 | Bywalec a słowenię to samolotem czy jak? Tak więc stawka na włochy powinna byc od 1, 5 euro w górę. A zazwyczaj jezdzą za max 1 euro więc ja nie wiem jak to komus wychodzi. Są oczywiście tacy co to wezmie jeden krążek 18 ton i 5 doładunków ale jak masz ładunek 24 tony za 0, 95 euro to jest dramat. A takich jest nawięcej. | |||
~Ż jak żywiec 2019-09-27 19:48:28 | Piszą że jeżdżą po 0. 82centy... gdzie tu sens? | |||
~bywalec 2019-09-27 20:03:49 | kris - żeby z PL dojechać przez Austrię do IT nie trzeba jechać przez Słowenię | |||
~Kris 2019-09-27 20:16:01 | Bywalec to Oświec mnie jak jechać na Włochy nie jadąc przez Słowenie | |||
~bywalec 2019-09-27 23:01:44 | hehe ok oświecam cie:z Polski A1 wjezdzasz do czech i lecisz na mikulov, wjazd do austrii i przez wieden i dalej caly czas A2 az do granicy włoskiej - ludzie wy nie umiecie nawet gmaps odczytać? z kim tu prowadzić merytoryczną dyskusję? | |||
~kris 2019-09-28 07:48:12 | I co ze niby blizej albo taniej? | |||
~super kiero italo 2019-09-28 14:32:27 | @bywalec niektórzy to nieraz nie wiedzą przez jaki kraj przejeżdżają, a bez nawigacji to są czarnej d... więc wiesz jak to jest z drajwerami | |||
~Błażej lololo 2019-10-28 14:41:30 | Dziadtrans hahaha | |||
~Przypadek 2019-10-28 19:48:46 | OMG jak tu u Was pracować. Na początku myślałem że to jakieś forum fantazjujacych busiarzy. Okazalo się że to kwiat polskiego biznesu transportowego. Od 15 lat jestem kierowcą u Niemca, dzieli Was przepaść co najmniej dwóch dekad... pzdr. | |||
~Bartek 2019-12-23 08:13:00 | Kierowca zarabia 12% z frachtu. Na konto dostaje roznice pomiedzy swoim obrotem i podstawa, a reszte dostaje do reki w biurze rozliczen. Dzieje sie tak dlatego, ze psietsiempiolcy nie stac na kilometrowke - robi sie tutaj 12 - 13 000 km i wowczas zarobek wyniesie ok 6500 zl; dla psietsiempiolcy to duza oszczednosc na niewolniku. Niewolnik natomiast moze zarobic 5000 zl, czekajac 2 tygodnie w trasie; jest system tygodniowy i 2 tygodniowy. Towar wiezie sie w glebokie Wlochy, powrot to zbieranina po 2 - 4 palety w miejscach, do ktorych czasami trudno wjechac ciezarowka. Oczywiscie lepiej na zaladunku nie ruszac czasu tacho: Wowczas mozna np. czekac na zaladunek od 8. 00 do 18. 00, a jak juz zaladuja, jechac do 5 rano, aby wyrobic sie w czasie pracy: Czesto na baze zjezdza sie naruszywszy go (chyba, ze ktos lubi stac na weekend 50 km od bazy). Kierowca podpisuje w umowie aneks, wedlug ktorego pokrywa wszystkie koszty uszkodzenia zestawu do 1000 zl, poniewaz psietsiempiolca oszczedza w ten sposob na procedurach ubezpieczeniowych. Kierowca podpisuje rowniez zobowiazanie, ze jesli zlozy rezygnacje z pracy, to jeszcze przez dwa tygodnie musi jezdzic, poniewaz inaczej zaplaci 2000 zl. Za rozladunki i zaladunki niewolnik zarobi prosto w twarz 50 zl, przy czym jesli np. spedytor zleci rozwiezienie tego towaru po Polsce innemu kierowcy, to ten pierwszy jest obciazany za to, ze ten drugi rozladuje, np - 150 zl: Kolejny sposob na to, zeby suma sumarum psietsiempiolce bylo stac na rate leasingu porsche cayenne. Szkolenie odbywa sie na stojaco, przed biurkiej w dziale rozliczen. Przed wyjazdem trzeba podpisac protokol odbioru naczepy i jakies inne swistki, ogolnie potrzebuja czlowieka wszedzie, podobnie po powrocie przy tankowaniu i myciu zestawu dzwonia z dzialu rozliczen i trzeba troche pobiegac. Spedytorzy nie maja zycia w obozie pracy, poniewaz psietsiempiolca zmusza ich do tyrania rowniez podczas weekendow - po 18. 00 zjazd w sobote, spotykam spedytora sprzatajacego naczepe. Ile placi spedycja podwykonawcy? Otoz 82 eurocenty pusty/pelny. TYLE W TEMACIE. | |||
~Bartek 2019-12-23 08:22:19 | Ja sie zwalniam po miesiacu pracy w tej firmie. Wspolpracownicy, spedytorzy, rozliczeniowcy i ogolnie kadra jest w Antransie ok., ale wiadomo, ze efektywnosc transportu jest podnoszona przez kadre zarzadzajaca i tutaj mialbym ogromne watpliwosci wzgledem etyki traktowania pracownikow. Kapitalizm w najbrutalniejszej postaci. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.