ID: 234489
ANTRANS Olkusz
ID: 234489
ID: 234489
Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?
Orientuje się ktoś może jak wygląda praca w tej firmie?
Posty (137)
~Robert rr | Super firma połowa to ukr | |||
~Świerzy kierowca. | Byłem na rozmowie i nie polecam tej firmy szukają taniej siły roboczej. | |||
~J23 | Ogolnie Spedycja AntransBis to jakas porażka. Zazwyczaj po rozładunku stanie i czekanie na jakiś ładunek około 26h i zdarzyło się i więcej. Jak załadujesz przyjedziesz na rozładunek okazuje sie że rozładunek jest na następny dzień. Miesięcznie kierowca z systemem PL-I-PL i 45h w domu to ledwo zrobi 10500km, a bywało nawet i po 9000km z czego i tak wszystkie trasy liczą za pomocą map google i jeszcze ujmują. Nie wiem jak się opłaca przewoźnikom jeździć dla tej firmy. | |||
Ł ysy
| Wystarczy powiedzieć bezpośredniemu klientowi, że jeździ u Was przygłup ku ku. Spokojnie dostaniecie 0, 95 eur + specjalnie dla przygłupa 0, 3 eur/ km. | |||
~Bill | ~J23 i zaplac teraz kierowcy jego 7-8 tysiecy + ZUS. Przy tych kosztach autostrad jezdzac na wlochy i robiac 9-10 tys km. Lepiej nie liczyć bo humor bedzie *... ny. | |||
~Bill | Bedziesz robił W-we tam i spowrotem i okarze się ze kasy zostaje 2 razy wiecej. Zagranina to teraz jest dla dla sadomaso frajerów, którzy maja 30 aut w leasingu i ganiaja byle leasing zaplacic. | |||
~Bill | Dla mnie osobiście jazda przy obenych kosztach dla tych super zagraniccznych specycji co daja po 0, 92-0, 95 za km + leasingi to "robota dla ulomnych ". Za... acie tymi autami po zachodzie cieszac sie zyskiem 2tys zł na miesiac. Współczesne niewolnictwo. | |||
~Bill | P. S. do Antransu nic niemam. Znam ale nie miałem przyjemnośi wspólpracować. | |||
~xthx | Zawsze się ktoś znajdzie co będzie dokładał do interesu albo może na zero wychodził | |||
~Pan Ordynator | Przygłupie glaca pamiętaj, nie dla psa kiełbasa. Ciesz się że ktoś jeszcze rzuci ci gnata, którego możesz ogryść. Ale i to kiedyś dobiegnie końca, bo rynek wypluwa dziadów. | |||
~J23 | Tak jak pisze. Nie opłaca się. Stawki w kołku Pl-I-Pl 0, 82-0, 84. I dużo przestoi, nie mają roboty a ogłaszają sie że specjalizują sie w rynku włoskim... Chyba najpierw ładują swoje auta, pozniej co zostanie auta przewoźników. Zazwyczaj w jedną i drugą strone 24t | |||
~kris | Kolego Bill czesciowo masz rację że lepiej krótko a dobrze. Tylko ze jak masz nowy auto za 90 tys euro to musisz zapie... po zachodzie i robic duzy obrót bo by ci na raty nie starczyło. Nie jestes w stanie na kraju utrzymac nowego auta. A ktos musi je kupowac zeby po 4-5 latach ktos taki jak ja mógł kupic za pól ceny i dalej sobie smigać | |||
~adamus | jaki burdel byl w spedycji antrans w zeszlym roku taki jest dalej, widac. postoje, brak ladunkow to bylo to samo co w zeszlym roku. | |||
~Kierowca/przewoznik | Witam koledzy. Chciałem się was zapytac jaki jest koszt przejazdu z Polski do Włocha (oplaty drogowe). Jestem przewiznikiem/kierow cą z jednym zestawikiem. Pozdrawiam. | |||
~bywalec | zależy skąd jedziesz z PL, ale przyjmując śląsk - mediolan to w jedną stronę autem euro6: -czechy 875kr -austria 180e netto -włochy ok 120e chyba brutto plus Polska ale to zalezy skad do kąd | |||
~kris | Bywalec a słowenię to samolotem czy jak? Tak więc stawka na włochy powinna byc od 1, 5 euro w górę. A zazwyczaj jezdzą za max 1 euro więc ja nie wiem jak to komus wychodzi. Są oczywiście tacy co to wezmie jeden krążek 18 ton i 5 doładunków ale jak masz ładunek 24 tony za 0, 95 euro to jest dramat. A takich jest nawięcej. | |||
~Ż jak żywiec | Piszą że jeżdżą po 0. 82centy... gdzie tu sens? | |||
~bywalec | kris - żeby z PL dojechać przez Austrię do IT nie trzeba jechać przez Słowenię | |||
~Kris | Bywalec to Oświec mnie jak jechać na Włochy nie jadąc przez Słowenie | |||
~bywalec | hehe ok oświecam cie:z Polski A1 wjezdzasz do czech i lecisz na mikulov, wjazd do austrii i przez wieden i dalej caly czas A2 az do granicy włoskiej - ludzie wy nie umiecie nawet gmaps odczytać? z kim tu prowadzić merytoryczną dyskusję? | |||
~kris | I co ze niby blizej albo taniej? | |||
~super kiero italo | @bywalec niektórzy to nieraz nie wiedzą przez jaki kraj przejeżdżają, a bez nawigacji to są czarnej d... więc wiesz jak to jest z drajwerami | |||
~Błażej lololo | Dziadtrans hahaha | |||
~Przypadek | OMG jak tu u Was pracować. Na początku myślałem że to jakieś forum fantazjujacych busiarzy. Okazalo się że to kwiat polskiego biznesu transportowego. Od 15 lat jestem kierowcą u Niemca, dzieli Was przepaść co najmniej dwóch dekad... pzdr. | |||
~Bartek | Kierowca zarabia 12% z frachtu. Na konto dostaje roznice pomiedzy swoim obrotem i podstawa, a reszte dostaje do reki w biurze rozliczen. Dzieje sie tak dlatego, ze psietsiempiolcy nie stac na kilometrowke - robi sie tutaj 12 - 13 000 km i wowczas zarobek wyniesie ok 6500 zl; dla psietsiempiolcy to duza oszczednosc na niewolniku. Niewolnik natomiast moze zarobic 5000 zl, czekajac 2 tygodnie w trasie; jest system tygodniowy i 2 tygodniowy. Towar wiezie sie w glebokie Wlochy, powrot to zbieranina po 2 - 4 palety w miejscach, do ktorych czasami trudno wjechac ciezarowka. Oczywiscie lepiej na zaladunku nie ruszac czasu tacho: Wowczas mozna np. czekac na zaladunek od 8. 00 do 18. 00, a jak juz zaladuja, jechac do 5 rano, aby wyrobic sie w czasie pracy: Czesto na baze zjezdza sie naruszywszy go (chyba, ze ktos lubi stac na weekend 50 km od bazy). Kierowca podpisuje w umowie aneks, wedlug ktorego pokrywa wszystkie koszty uszkodzenia zestawu do 1000 zl, poniewaz psietsiempiolca oszczedza w ten sposob na procedurach ubezpieczeniowych. Kierowca podpisuje rowniez zobowiazanie, ze jesli zlozy rezygnacje z pracy, to jeszcze przez dwa tygodnie musi jezdzic, poniewaz inaczej zaplaci 2000 zl. Za rozladunki i zaladunki niewolnik zarobi prosto w twarz 50 zl, przy czym jesli np. spedytor zleci rozwiezienie tego towaru po Polsce innemu kierowcy, to ten pierwszy jest obciazany za to, ze ten drugi rozladuje, np - 150 zl: Kolejny sposob na to, zeby suma sumarum psietsiempiolce bylo stac na rate leasingu porsche cayenne. Szkolenie odbywa sie na stojaco, przed biurkiej w dziale rozliczen. Przed wyjazdem trzeba podpisac protokol odbioru naczepy i jakies inne swistki, ogolnie potrzebuja czlowieka wszedzie, podobnie po powrocie przy tankowaniu i myciu zestawu dzwonia z dzialu rozliczen i trzeba troche pobiegac. Spedytorzy nie maja zycia w obozie pracy, poniewaz psietsiempiolca zmusza ich do tyrania rowniez podczas weekendow - po 18. 00 zjazd w sobote, spotykam spedytora sprzatajacego naczepe. Ile placi spedycja podwykonawcy? Otoz 82 eurocenty pusty/pelny. TYLE W TEMACIE. | |||
~Bartek | Ja sie zwalniam po miesiacu pracy w tej firmie. Wspolpracownicy, spedytorzy, rozliczeniowcy i ogolnie kadra jest w Antransie ok., ale wiadomo, ze efektywnosc transportu jest podnoszona przez kadre zarzadzajaca i tutaj mialbym ogromne watpliwosci wzgledem etyki traktowania pracownikow. Kapitalizm w najbrutalniejszej postaci. | |||
~olo | kołchoz i tyle większość już stanowią ukry. Tacho na maxa a i tak mało. | |||
~Bartek | Dzis przynioslem do biura rozwiazanie umowy o prace. Nie do konca jestem w stanie zrozumiec powodu, dla ktorego ratlerek z biura zaczal drzec po mnie ryja (tak - darl ryja), ze jestem bezczelny; w koncu najzwyczajniej na swiecie przynioslem rozwiazanie umowy, przy okazji - w biurze - informujac ludzi, ze sie zwalniam. Nie mialem jechac w trase - ciezarowka w serwisie, przede mna Nowy Rok, tak wiec postanawiajac sie zwolnic, zgodnie z normalnymi procedurami przynioslem rozwiazanie umowy, a nie np. nie pojawilem sie rano, kiedy mialbym wyjechac. Pelnia kultury, bez szkody dla psietsiempiorcy. Mniej wiecej godzine zajelo zdawanie protokolow, liczenie pasow, kantowek, napinaczy, desek na naczepie, kluczy w ciagniku, kabla usb od komorki, i innego gowna, ktorgo nie ma sensu krasc chehehehe. Ratlerek wydarl ryja, ze moja wyplata JEST ZAMROZONA. Kiedy lagodnie poinformowalem frustrata, iz wyplata za wykonana robote nalezy mi sie z urzedu i jesli chce, mozemy spotkac ie w Sadzie Pracy, tepak ten - gotujac sie z wscieklosci - krzyknal, ze nie znam sie na prawie i ze zaraz skontaktuje sie z prawnikiem. CHAHAHAHAHAHAHahahah ahahhahaha, kochani koledzy kierownicy - NIe WDEPNIJCIE W TO GOWNO!!! :D :D :D | |||
~Fart | Bartek ma rację jeździłem w Antransie dwa miesiące nie polecam jak i firmy Natanek z Krakowa | |||
~Łysy | Antrans i Natanku połowa conajmniej to Ukraina |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.