ID: 235217
Wiedzą jak radzić sobie z brakiem kierowców
ID: 235217
ID: 235217
Firmy europejskie stoją przed wielkim problemem braku wykwalifikowanych kierowców. Szacuje się, że z tego powodu 20% niemieckich ciężarówek nie jest wykorzystywanych. Tymczasem, firma Girteka Logistics nie tylko powiększyła wielkość swojej floty do 5. 000 ciężarówek i 5. 500 przyczep, ale również liczbę zatrudnionych kierowców z 8. 000 w styczniu br. do 10. 000 w sierpniu.
Firmy europejskie stoją przed wielkim problemem braku wykwalifikowanych kierowców. Szacuje się, że z tego powodu 20% niemieckich ciężarówek nie jest wykorzystywanych. Tymczasem, firma Girteka Logistics nie tylko powiększyła wielkość swojej floty do 5. 000 ciężarówek i 5. 500 przyczep, ale również liczbę zatrudnionych kierowców z 8. 000 w styczniu br. do 10. 000 w sierpniu.
~etransport.pl
Posty (46)
~Pan kierowca | Transportowski i cała reszta gumowców może już robić C+E, bo jak ich wykoszą to będą razem z Panami kierowcam w kolejce po robotę stać. Szkoda tylko że bez doświadczenia za dużo nie osiągną | |||
~Pan Ordynator | Transpurtowski może maksymalnie zrobić B. Wyżej psychotesty go nie puszczą. | 1 | ||
~Bolek | Wszystko zależy tylko i wyłącznie od kasiory, będą dobre zarobki dla kierowców to nie będzie ich brakować. Nikt już nie będzie jezdził za grosze kazdy chce wreszcie zarabiać tyle ile zarabia sie w Zachodniej Europie | |||
~Transportowski | Bolek swoje mądrości możesz puszczać swoim bezrobotnym kolegom kiero82 i ku ku na muniu, możecie sobie podebatować na forum jak być powinno, a jak nie powinno. Na szczęście kierowca jest od kręcenia kołem a nie od myślenia. | 1 | ||
~kierowca | Faktem jest, że coraz mniej kierowców godzi się na jazdę z % lub km i bardzo dobrze. Tak samo faktem jest, że coraz mniej chętnych na tzw. kombinacje z tacho. Młodzi znają swoją wartość, a uprawnienia tanie nie są, a stracić można szybko. Wszystkim radzę omijać takie firmy, a rynek sam ich zweryfikuje. | 1 | ||
~Pan Ordynator | Sposób wynagradzania nie ma żadnego znaczenia. Każdy kierowca ma do wykonania pewne zadanie, w określonym terminie. I robi to ( oczywiscie zgodnie z przepisami). | |||
~Kiero82 | Ku-ku, otoz ma. Przepis mowi wyraznie, ze kierowca nie moze otrzymywac wynagrodzenia w systemie akordowym, aczkolwiek zycie jak wiemy, pokazuje ze jest inaczej. Rozliczanie z km jeszcze moglbym zrozumiec, biorac pod uwage, ze postoje godzinami za rozladunkiem badz zaladunkiem beda dodatkowo platne. Za to rozliczania z % nigdy nie zrozumiem. Najbardziej zlodziejski system wynagradzania. | |||
~Kiero82 | Puchatek "i robi to zgodnie z przepisami". Wg mnie ku-ku mial na mysli jazde zgodnie z przepisami, bo wynagrodzenie akordowe nie jest zgodne z przepisami. | |||
~MIRAS | Hej co Wy za brednie wypisujecie odkąd Girteka wygrała przetarg w Poznaniu tj. Jakieś 2lata to jeździmy u nich na podwójnej obsadzie z żoną mamy linie do D co drugi dzień w domu kasa w euro nie będę się chwalił ale lepsza jak u Polaka auto na stałe od 2lat we wrześniu dostajemy nowe mogę dać namiary na gościa od rekrutacji proces ten odbywa się tydzień tzn siedzisz w hotelu jeździsz służbowym autem do siedziby firmy i siedzisz na bhp tacho pozdrawiam | |||
~kris | Artykuł o niczym. W tytule piszą że wiedzą jak radzić sobie z brakiem kierowców a w tresci ani słowa o tym. | |||
~Zygmunt | Girteka I hotele co za bzdura Girteka I podwyżki autor jest ćwierćinteligentem. Etransport dno | |||
~Krzysztof | Witam. Miras jak z językiem? | |||
~Kiero82 | Miras, a niby gdzie ta girteka laduje sie w Poznaniu, bo oprocz bridgestone, to ich nigdzie nie widac. | |||
maro12
| Kiero82 2018-08-09 17:14:41 Puchatek "i robi to zgodnie z przepisami". Wg mnie ku-ku mial na mysli jazde zgodnie z przepisami, bo wynagrodzenie akordowe nie jest zgodne z przepisam Doczyta les brendzlu ten przepis do końca jak Ci puchatek radził? | |||
~mn242 | ~Kiero82 A ładuje się na przykład w Unileverze na Bałtyckiej, i to bardzo często. I pewnie nie tylko tam. | |||
~Kiero82 | Mn242, Unilever i bridgestone, i nigdzie indziej w Poznaniu girteki nie widać. Zreszta przy unilewerze coraz mniej ich widuje. Oni obstawili zachod europy i skandynawie. Tam mają lepszy pieniadz. | |||
604215776
| Baju baj, prpaganda sukcesu! | |||
MANnalegalu
| o kurna... wie ktos na jaki adres mozna do nich wyslac cv? | |||
~kompost z łysych | transportowski ma w nosie fajerę. On studiuje otwieranie bramy z rozszerzeniem na bramy odsuwane. | |||
~Bobo | Widziałem już 2x za szybą zestawu Girteki niemiecką flagę. Chyba tylko Polacy nie darzą sympatią tej firmy? | |||
~mt. | Bobo chyba ci nie musze tlumaczyc, na 6000 zestawow na 4000 sie zarabia a 2000 puszcza w dumpingu, zeby wybic konkurencje. 2000 aut po 2 zl za km w Polsce na rynku zrobia male zamieszanie. Po tym jak konkurencja padnie podnosi sie stawki. Zleceniodawca musi zaplacic tyle ile spedycja zechce, poniewaz wszelka konkurencja zostala wybita | |||
~inż. mechanik | Co się dzieje że tylu kierowców co niby mniało zarabiać po 8000 na miesiąc walą na państwowe posady za 3500 brutto czyli ok 2500 na ręke i to z taką praktyką kolejki do firm państwowych że można przebierać i przeważnie wszyscy po technikum samochodowym o co chodzi czyżby zarobki w granicach 6000- 8000 na miesiąc to by było oszustwo. | 1 | ||
~kompost z łysych | mtole ty tak robisz z myszami jak puszczasz do stajenki sąsiada. Tyle tylko że wideł z ręki nie da ci się wydrzeć | |||
~kompost z łysych | mtole ile dzisiaj jeszcze nicków zmienisz | |||
Twardy72
| Girteka to firma Władimira Władimirowicza P. z Moskwy. Kontrakty to oni wygrywaja na poziomie ministerstwa. | |||
~Kpr. Wiaderny | ~inż. mechanik 2019-02-08 20:03:24 Przecież nie jest powiedzane, że kierowcą cza być do emerytury :) | |||
~kiero | Inż. mechanik, bo prawda jest taka że większość płaci najniższą krajową czyli 2500 brutto. Coraz więcej kierowców woli mniej na rękę, a pracę koło domu i większe składki odprowadzone. Na tułaczkę, na przerzutach zgadzają się ci co potrzebują więcej zarobić, z różnych przyczyn. Maja kredyt, albo konkretny cel, na który brak kasy. | 1 | ||
~Stary Drajver | Byznesmeny same będą za fajere siadać i śmigać po Europie. Zaplac kierowcy jak Bóg Przykazal to będą pracować. Żelazo będzie kilometry robić i kasa na konto wpływać. Nikt niebedzie za grosze siedział w budzie tygodniami. | 1 | ||
~Ł ysy | Mój kot najszczał mi do musztardówki z bimbrem. | |||
~Milicja | Stary Drajver, to temat o firmie Gierteka, tam sie jeździ miesiącami w podwójnej, a co niby innego większość z was potrafi? Pisać sobie może jak powinno być, ustalenia z parkingu nikogo nie interesują | 1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz