ID: 240091
no i sie zaczeło, duże zwolnienia kierowców po 5-6 telefonow dziennie
ID: 240091
ID: 240091
witam jak w temacie, nie wiem czy to na całej polsce ale kilka znajomych firm wiem że likwidują dość spore ilosci bo 30 ciągnikow na raz + jak jeszcze w zeszłym roku po ogłoszeniu dzwoniło moze 5-6 osób zreszta zarabiających dobrze a szukajacych miodu w d.. , to tak teraz jest 5-6 tel dziennie ludzi którzy już nie maja pracy i szukaja
No i pewnie teraz nowi kierowcy beda już werbowani na nowych warunkach
witam jak w temacie, nie wiem czy to na całej polsce ale kilka znajomych firm wiem że likwidują dość spore ilosci bo 30 ciągnikow na raz + jak jeszcze w zeszłym roku po ogłoszeniu dzwoniło moze 5-6 osób zreszta zarabiających dobrze a szukajacych miodu w d.. , to tak teraz jest 5-6 tel dziennie ludzi którzy już nie maja pracy i szukaja
No i pewnie teraz nowi kierowcy beda już werbowani na nowych warunkach
~scan SE*.146.56.63.mobile.internet.t-mobile.pl
*.146.56.63.mobile.internet.t-mobile.pl
Posty (692)
~Wwwww | Nie dziwię się, że nie przyjmują tego do wiadomości. Ich inteligencja jest znikoma. | |||
~miro | Hmm, jeszcze nie ma kryzysu. Telefony? ech wszędzie mówią o wyższych zarobkach i ludzie szukają nie wiem czego. Ileś zarobisz i szklany sufit. Pewna grupa szuka normalności, stabilizacji warunków pracy itd. Reszta to zwykła rotacja związana z trudami tej pracy. Jedni zwijają się, inni rozwijają. Szefy nie wytrzymują i kierowcy, trudów tej branży. | 1 | ||
~Wwwww | Człowiek nie sznurek, wszystko wytrzyma. Tylko nie za 9 złotych na godzinę. A tyle przewoźnicy oferują kierowcom zawodowym np. na międzynarodówce. Ochroniarze za nicnierobienie mają więcej. | |||
~Pan Ordynator | Wniosek nasuwa się jeden, olać dziadów. A co zrobi dziada?Albo zasugeruje godziwe zarobki, albo klamoty pod płot i wizyta komornika. Potem rynsztok i szambo. Należę do tej grupy zawodowej, ale czasami nie wierzę że ta grupa jest aż tak głupia. Wszystko jest na wyciągnięcie ręki, trzeba tylko chcieć tą rękę wyciągnąć... a nie patrzeć na czyjąś. | 1 | ||
~miro | szefy maja leasingi a wielu kierowcow hipoteki, symbioza | |||
~Wwwww | Może nie olac, ale ominąć i nie zauważać. Wystarczy. | |||
~Pan Ordynator | miro hipotekę spłacisz w każdej firmie, nie tylko u dziada. | |||
~kompost z łysych | No właśnie Ordynator. Hipotekę spłacisz prędzej w normalnej firmie. Dziad kiedy dowie się że masz kredyt a nie daj boże hipotekę będzie cię kroił na wszystkim bo będzie myślał że się nie zwolnisz, że jesteś jego niewolnikiem | 1 | ||
~Pan Ordynator | Dlatego... gumofilce muszą odejść! | |||
Nadul
| 90% to dziady | -1 | ||
~Transportowski | Dlatego dla dziad kierowców na wiosnę szczaw i mirabelki. | |||
~Transportowski | Oraz zielona trawka. | |||
~Wwwww | Mirabelki to będzie jurny Stefan jadł. | |||
~Transportowski | puchatek61 kierowco przed-emerytalny kładź się spać, żebyś był wypoczęty i efektywny w nowym tygodniu pracy. | |||
gigi
| co to tak gęsto przy sobocie na tym forum | -1 | ||
~Andrzej Poznań | U nas szef z 50 aut na 20 schodzi mówi że za te stawami niech sami sobie jeżdżą Niemcy a my kierowcy dostaliśmy wypowiedzenia leasingu splacil i sprzedaje trochę słabo bo każdy pracował po parę lat ale mówi że przy cenach jakie są i stawkach to lepiej sprzedać i olac ten cały syf. I to nie jest takie śmieszne bo 30 chłopa nagle zostaje bez roboty... | |||
~Andrzej Poznań | I jak to ładnie ujął życie nie toczy się tylko wogol transportu i jest wieje innych lepszych rzeczy spokojniejszych niż wieczne szarpanie się z wszystkimi po kolei od kierowców po spedycje a na dziwnych obciążeniach kończąc. | 1 | ||
~Ł ysy | Jak zwykle na etransport raj. Raj lansowany przez kilku szoferskich idiotów. Realia są inne. Co się tyczy gigusiów jeżdżących na Anglię, no, chłopaki mają przesrane. Odpadnie kasa z przemytu fajek i wódy. Jak żyć bez boków? Kto przemytnicze tałatajstwo zatrudni? | |||
~Ł ysy | Z drugiej strony patrząc, nie ma co się dziwić etransportowym szoferzynom. Skąd mogą wiedzieć, o rzeczywistej sytuacji w transporcie skoro siedzą w kabinach, a jedynym źródłem wiedzy jest wykładowca Europejskiego Uniwersytetu Transportowego. | -1 | ||
gustav
| Wątek o zwolnieniach wśród kierowców. Wyszkolony w dziedzinie transportu deratyzator, poczuł świeżą krew, chyba coś nie tak z węchem. Nikt nic nie pisze o przemycie ze wschodu? To się nie urwie, spoko, zluzuj majty. | 2 | ||
gustav
| Szoferów zwalniają i nikt nie dzwoni by obsadzić samotną renatę? | 1 | ||
~Ł ysy | gustav. Czy ryż z Polski przywieziony po świętach plus wory kartofli już zjedzone? | -3 | ||
~Ł ysy | gustav. Najwięcej do powiedzenia ma jak zwykle bankrut. Ściga cię dalej komornik? | -2 | ||
~Andrzej Poznań | Po co obdsdzac renate jak można ją sprzedać albo oddać i spokój nie ma szarpanie się jak to mówi prezes | |||
~Ł ysy | gustav. Najwięcej do powiedzenia ma jak zwykle bankrut. Ściga cię dalej komornik? | -2 | ||
gustav
| Ł ysy, głoduję, od zawsze do Polski tylko latam. tobie pozwalają wsiąść do samolotu z 50 kg ziemniaków? Gdyby nie intelektualna strawa twoich przepojonych wyrozumiałością i znajomością tematu wpisów, już bym odszedł w niebyt. | 3 | ||
gustav
| Pożartowaliśmy? Oki , teraz mam fachowe pytanie; Ziemniaki w Norwegii sprzedają się w cenie która dla polskiego rolnika i konsumenta, jest astronomiczna. Ł ysy, jest biznes, załaduj cztery renaty ziemniakami od teścia (ty będziesz musiał usiąść w czwartej, szofera dalej brak) i jedź na północ. Teraz czekam na odpowiedź specjalisty, jest taki transport opłacalny? | 3 | ||
Kierownikciezarowki
| Andrzej Poznań Przekaż swojemu szefowi najszczersze kondolencje z powodu powolnego upadku firmy. Jak widać, zycie weryfikuje kto jest dziadem, a kto uczciwym i normalnym przewoźnikiem. | |||
gustav
| Ł ysy specjalizuje się w kierunku wschodnim, ale wie jak wygląda przemyt do Anglii, od znajomego architekta. O tym ryżu i ziemniakach to wie z autopsji, widział jak gość pakował bagażnik samochodu przed wjazdem na prom... w Rzeszowie. Ps. jaka jest różnica w przemycie do Anglii wspólnotowej i tej "nowej", albo "starej"? Ł ysy wie! Ma doświadczenie, na Litwie i Białorusi. | 3 | ||
~Andrzej Poznań | Szef nie jest dziadem tylko nie będzie jeździł za dziafowe stawki i mu to obojętnie bo ma więcej interesów i mówi że nie będzie z innych dokładal do transportu a że auta powykupowane to można coś za nie dostać. I bardziej opłaca mówi się sprzedać zredukować kierowców z 55 do 25 bo koszty niższe mniej zusu i co najważniejsze święty spokój. Generalnie to on chyba die cieszy ze redukuje bo patrząc na niego nie widać to rozpaczy. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.