ID: 247146
Spadają zamówienia, będą zwolnienia
ID: 247146
ID: 247146
Po rekordowym roku 2018, widać już wyraźne zwolnienie tempa wzrostu europejskiego rynku ciężarówek w drugiej połowie br. Mając na uwadze obecne tendencje i prognozy gospodarcze, MAN Truck & Bus dostosowuje swoje moce produkcyjne w segmencie ciężarówek i komponentów.
Po rekordowym roku 2018, widać już wyraźne zwolnienie tempa wzrostu europejskiego rynku ciężarówek w drugiej połowie br. Mając na uwadze obecne tendencje i prognozy gospodarcze, MAN Truck & Bus dostosowuje swoje moce produkcyjne w segmencie ciężarówek i komponentów.
~etransport.pl
Posty (309)
~x-man | osrowiec, niestetety to sa fakty. jeszcze w wakacje u nas byla akcja z panami kierowcami albo dostanie po 200-300 eur podwyzki albo sie zwalniamy. no te najwyzszy stwierdzil to sie zwalniajcie czesc. on nie bedzie zakladnikiem grupy osob ktora ma tylko uprawnienia itd. jak narazie tylko jeden sie zwolnil i reszta czescie gaciami. stale przyjmuja tylko te firmy co maja burdel i nie da sie pracowac. normalne firmy maja wzgledny spokoj i kadre ktora pracuje po kilka kilkanasice lat. fakty sa takie ze dla branzy nadchodza ciezkie czasy. my mamy stale zlecienie kontkarkty (TC, trans nie uzywamy) w pazdzierniku porownojac rok do roku byl spadek o 10% to duzo. po rozmowach z klientami i nie tylko wsyzstko mowia ze jest mniej zlecen/zamowien i wsyzstko spowalnia wiec to nie fikcja. tylko zaklinacze rzeczywistoscie na tym forum tego nie widza i snuja inne torie. transpot byl i bedzie to fakt ale w najblizsyzm czasie bedzie zapotrzebaowanie na te uslugi spadac. | |||
~x-man | Wielki szu mieszkales, mieszkasz, ze wiesz jakie sa zarobki??? | |||
Ł ysy
| Ponowie, wierzycie, że taki przygłup ku ku pracuje? To bezrobotny idiota z min wiedzą o zawodzie. Pomijam młodych wyszczekanych de*ilków w osobach Ronin, kiero82. Pomijam bajkopisarzy w osobie kierowcy i kilku nawiedzeńców. Te intelektualne złamasy liczą na cud. Wierzą, że wypisywane głupoty mogą cokolwiek zmienić. Mogą przestraszyć szefów. Mogą wyciągnąć podwyżki. Od lat twierdzę, praca jest aktam woli. Musi pasować jednej i drugiej stronie z tym, że to pracodawca oferuje warunki pracy i płacy. Jak tylko Pan Kieroffca zaczyna fikać należy go zwolnić. Aby tak funkcjonować należy mieć stabilną firmę, należy mieć kasiorę. Hołota lubi biednych zadłużonych szefów. Tymi może rządzić, bo każdy dzień postoju fury przybliża bankructwo. Co najweselsze, ci de*ile uważają, że jak koła się kręcą szef zarabia. Jak się szybko kręcą, szef zarabia krocie. Niech za przykład posłuży gwiazda Adaru brodoty. Na początku pieprzył bez sensu o "potężnym "zysku. Z czasem entuzjazm opadł, pojawiły się realia. Koła się kręcą zysku "nie ma ". To tyle. | |||
~x-man | mieszkajac w DE dowiedzialem sie nowej rzeczy zarobki sa podawane netto. gratulacje. najnizsza krajowa to 9, 19 Eur Brutto za godzine pryz umowie 160 godzin to jest 1470, 40 Eur Brutto. w DE nikt nie poda pensji netto tylko brutto. netto jest uzalznione od klasy podatkowej, liczby dzieci, landu itd. jak nie wiesz to nie pisz bzdur. kierowczy na plandekach maja 1800-2200 eur ale Brutto plus diety. | |||
Ł ysy
| Brodatego mi szkoda, to porządny facet. Dał si8364; wkręcić. Druga gwiazda, to typowy szoferski idiota. | |||
~Miro | Polityka ciągłego zwiększania zatrudnienia, przy zewnetrznie niekorzystnych warunkach, nie będzie wiecznie trwać. Już dzisiaj rząd polski powinien przykręcać nielimitowany napływ ze wschodu. Gospodarka jest jak pory roku. Jesień widać za oknem. Na kryzysie nikt niczego nie ugra, 95% spoleczenstwa dostanie po plecach. Pamiętajmy że jesteśmy podwykonawcami! | |||
Ł ysy
| Panowie podjarajcie przygłupa Wielką szmatę. Jest szansa na spazmy. | |||
Ł ysy
| Pozostaje tylko czekać na posty o podwyżkach. Przygłup ku ku podwyżkę dostaje co kwartał. Przygłup kierowca co miesiąc. Szkoda, bo to wirtualne podwyżki. Ale i tak miło. Tak to już jest, jak się u dziada nie pracuje. | |||
~x-man | wieki Szu jelop to ty jestes. piszesz o czyms o czym nie masz pojecia. zamieszkaj, pomieszkaj za granica a potem pisz jak jest. nie byl nie widzial, ale wie. 1800-2200 netto to kierowca dostaje z dietami i innymi dodatkami a na umowie ma 1800-2200 Brutto albo inna kwote i bajki ze ma wiecej to na GArbsenie sprzedawaj. | |||
~Sancho Pancho | X man, tyle to ma się na kurierce w Niemczech. Wejdź na ogłoszenie DPD. A jak ktoś woli pracować za niskie stawki, to będzie w Polsce pracować za 3000 zł netto na dużym | |||
~jarek ogarek | panowie stop agresji -to do niczego nie doprowadzi, rozmawiajcie na poziomie | |||
Ł ysy
| Czy przedstawianie faktów jest formą agresji? | |||
~x-man | ja napisalem jakie sa realia i przyklad. to ze ktos ma wiece to wiem, wsyzstko zalezy do specyfiki firmy i pracy jaka sie wykonuje. co do warunkow w PL to wiem jakie sa i podstawy sa za niskie ale to jest temat na inna dyskusje. niestety taka byla polityk od lat 90 i to sie msci | |||
~Sancho Pancho | Sprawdź sobie tutaj, a później napisz coś więcej. To jest przez agencję pracy. s://asmo-solutions . pl/oferty-pracy-niem cy/ | |||
Ł ysy
| Pany kieroffce. Nie tylko przemysł siada. Spada również popyt na produkty spożywcze. Nowalijka -firma zajmująca się dystrybucją swieżych warzyw też redukuję załogę. Kilku kierowców wyląduje lub już wylądowało na bruku. Takie faktyPany Kieroffce. | |||
~Sancho Pancho | Więc się zemscilo, wszyscy odchodzą od tej pracy, bo zarobki są skandaliczne. I nie piszcie bzdur że koszty utrzymania są bardzo wysokie w DE. Może 10% więcej, możeeeee :) | |||
kiero82
| A mega przygłup Łysy od rana prawi swoje wywody. Wszędzie widzi nierobów, zlodzieji itd. Glaca, o mnie się nie martw. Pracuję, i mam się dobrze. A ze tobie klamoty stoją, bo chętnych do pracy brak, to pozostaje wylewanie żali tylko na forum. | |||
kiero82
| Bo kto by chciał jeździć paryżanką powiązaną na drut. | |||
~x-man | Sancho Panchsa BDF, SILO, Walking Floor, Chlodnia to nie plandeka!!! czytac ze zrozumieniem. BDF, Chlodnie 99% nocki, Silo praca w weekendy i swieta bardzo czesto, nigdzie nie pisza jaka dostaniesz podstawe. | |||
Ł ysy
| Filou. Błędne odczucia. | |||
~ostrowiec | Wielki Szu - po pierwsze nic mi nigdzie nie uciska i wypraszam sobie takie komentarze od osoby, która tylko obraża innych i "wie jak powinno być". Wyzywasz innych od dziadów zaprzańców a sam co robisz? Może powiedz jak to sobie paliwkiem handlowałeś i to nie swoim? Pensje, które podałem to już takie realne, netto, ogólnie abstra*ąc od kierowców bo tu zarobki są uzależnione od wielu czynników. Mówisz, "wszyscy wyjechali" - spoko tylko tak jak kiedyś CI pisałem wyjeżdzasz do obcego kraju często z podstawową lub brakiem znajomości języków i obaczyjów, przeliczasz wszystko na złotkówki, myślisz jak Polak a nie jak Niemiec więc sorry ale zawsze będziesz imigrantem i tego nie zaprzeczysz. Wyprowadzka spoko - ale do czego? Żeby całe życie wynajmować mieszkanie i być jednym z wielu, którzy nie mają wpływ na kraj w którym mieszkasz? Spoko, emigracja zarobkowa na rok, dwa, trzy jasne rozumiem. Sam kiedyś pracowałem na zachodzie ale szybko się przekonałem, że jestem tylko numerkiem. Nie zaklinaj rzeczywistości jak to tam jest super, bierz poprawkę, że u nich dobrobyt trwa bardzooo długo a u nas raptem kilka lat. | |||
kiero82
| A co innego glaca ma robić. Klamoty stoją bo nie ma komu jeździć, także dorabiać musi pisząc brednie na forum. Cóż, takie życie dziad psiewoźnika. | |||
Ł ysy
| Kiero82. Ludzka mendo, pokaż dzisiajszy mój post, w którym użyłem terminów :złodziej, nierób. Potrafisz? Jak nie, przeproś i zamknij ryja. | |||
Ł ysy
| Kiero82. Gdzie te klamoty stoją? Na placu? Jeszcze i h nie ma. Od jutra do poniedziałku będą stały. | |||
Ł ysy
| Kiero82 Rozumiem, taki jełop jak ty chciałby, aby auta stały. Ale tak nie jest. Powiem więcej. Takim jak ty mówi się spier da laj, a auta jeżdżą. | |||
~Miro | Sprzedaż Man a wrośnie. Receptą jest postawić skrzynkę wody w biurze projektowym. Zaczną rysować krzywe linie, choćby okien. Inni już zaczęli pić i zwiększyli. | |||
Ł ysy
| Kiero 82 Dobiję cię jemiole. Do wtorku wszystko ogarnięte. Pełen luz. Mogę sobie popisać na etransport. Wiem, prawdziwy szef nie ma czasu. On organizuje robotę. | |||
~Sancho Pancho | Wiesz co Łysy, mnie najbardziej wkur, to że ciągle gadacie, rozmawiacie. Kierowcy będą jeździć za 4000 zł netto. Więcej zarabiałem 12 lat temu. Jakbyście normalnie płacili, ludzie by nie szukali czegoś innego. Zarobki w De różnią się bardzo, bo będą mieć emeryturę a nie zbierać po święceniach aby wyżyć. W kurierce w DE zarobki są od 1500 euro netto plus nadgodziny plus napiwki. Nie napisze o Berlinie, bo pewnie tam zarabia kurier 3000 euro. Miłego dnia, położę się :) odpocznę :) | |||
~Transportowski | Przyglup z Ząbek poza pier dalał tym swoim Uberem już do Niemiec, wozić kurierkę. Co za de*il. | |||
~Ordynator Pantera. | Stwierdzam że jestem tu. tyle wiem |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...
Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.