ID: 247146
Spadają zamówienia, będą zwolnienia
ID: 247146
ID: 247146
Po rekordowym roku 2018, widać już wyraźne zwolnienie tempa wzrostu europejskiego rynku ciężarówek w drugiej połowie br. Mając na uwadze obecne tendencje i prognozy gospodarcze, MAN Truck & Bus dostosowuje swoje moce produkcyjne w segmencie ciężarówek i komponentów.
Po rekordowym roku 2018, widać już wyraźne zwolnienie tempa wzrostu europejskiego rynku ciężarówek w drugiej połowie br. Mając na uwadze obecne tendencje i prognozy gospodarcze, MAN Truck & Bus dostosowuje swoje moce produkcyjne w segmencie ciężarówek i komponentów.
~etransport.pl
Posty (309)
~dobry kolega | dyskusja z nierobami nie ma sensu | |||
~Da_las | A nie pisalem, ze kwadratura kola. Tylko czego sie spodziewac po bezrobotnych bezmozgach, ktorzy ekonomii uczyli sie w komunizmie. Tam tez takie kwiatki wystepowaly. | |||
~kris | Ja pier... ale ty musisz byc sfrustrowany | |||
~Tołdi | Mój ulubiony teks przygłupów, żeby nie powiedzieć poyebańców z ET, to ten: "im więcej dziadów padnie tym lepiej dla kierowców". Czyli że jak spadnie popyt na kierowców, to według tychże samych kierowców będzie im lepiej - w domyśle - zaczną zarabiać więcej. Takiej wersji ekonomii to nawet najbardziej doświadczeni bywalcy szpitali psychiatrycznych w Tworkach, Warcie i Lublińcu nie wykładają! | |||
~Breaker Breaker | Dziady reaktywują swoje chlewnie, a kierowca będzie przerzucal gnój i znów wspólnie przetrwają kryzys | |||
~dobry kolega | jest taka prawidlowosc ze glosiciele ekonomicznych nonsensow sa w 99% wyborcami pisu | |||
~dobry kolega | pewnie ze ci nie grozi jak spisz caly dzien pod lawka w parku zamiast uczciwie pracowac | |||
~dobry kolega | pis namacil we lbach takim nierobom podostawali zapomogi i stawiaja kolejne wymagania | |||
~Da_las | W sumie tak sie dzieje z prostym czlowiekiem, jak nienawisc jest silniejsza od zdrowego rozsadku i logicznego myslenia. W sumie to kolejne chore podejscie wyniesione zywce z komunizmu. Ten cholerny kapitalista... | |||
irish_dude
| Panowie, rzucacie perły przed wieprze :-) Podziwiam Waszą wytrwałość :-) Ciemnota górą - póki co ! | |||
~dobry kolega | ty tez akurat jestes taka ciemnota szpiclu i konfidencie zglos watek do usuniecia | |||
irish_dude
| Doktor Pawłow byłby dumny :-) Dawać, dawać pieski bez rasy :-) Tylko ujadać możecie :-) | 1 | ||
~dobry kolega | irisz jestes wstretnym wrednym osobnikiem o moralnosci alfonsa | |||
~jedker real | w konkretnych firmach sie wszystko oplaca. podstawa to wlasna spedycja na poziomie. nie janek co szuka ogloszen na transie hehe. a przewoznik co jest podpiety pod spedycje to jest czesc wymienna jak dziurawa skarpeta :) wszystko jest dogadane pomiedzy spedycjami ze dostaje tylko na przetrwanie :) | |||
~mecenas | Skoro MAN ogranicza produkcje to znaczy, że zarobi Volvo albo jakiś inny Mercedes lub Scania. W przyrodzie nic nie ginie, a zapotrzebowanie na przewóz rzeczy było, jest i będzie. Nie ma co zaklinać rzeczywistości. | |||
~patriko | szofer zawszs bedzie na przodzie i przewoznicy ze swoimi spedycjami tak sie wykreowal ten swiat. nie ma miejsca na dziadtransa co sb wrzuci i bd zarabial na patrzeniu jak flota lata. teraz jest internet ludzie pokonczyli szkoly umieja mowic w roznych jezykach. dziad trans zatrzymal sie na czasach ze sprzedal pole i traktor kupil 3 zestawy i byl najlepszy na wsi. rynek ich wyeliminowal bo sa niepotrzebni i teraz strugaja pinokio na forum haha. towar wozic sie musi tak? tak do tego czasu prosze o szoferow sie nie martwic. mamy sie dobrze w przeciwienstwie do idiotow z 3 francuskimi trupami z 2012 | |||
~Raf. | Mniej Marnych Aut Niemieckich na drogach zwłaszcza z cudownym skrzyniami 12 biegowymi. 7 lat tym jeździłem, a mój szef nie płacił mi szkodliwego ile relanium zjadłem. Dotrzymajcie słowa a redaktorowi kupię flache. | |||
~Prezes widzi wszystko | Znowu kierowcy wiedza lepiej. Przyklaskując decyzjom, które zredukują etaty. Brawo ciemniaki. | |||
~Prezes widzi wszystko | Jesteście przegrani. | |||
Ł ysy
| Co mądrzy, inteligentni, wspaniali kierowcy całkowicie nie kumają "w czem okoliczność ". Zgodnie ze starym powiedzeniem :ludzie prości uczą się w sposób empiryczny. Jak poczują na własnej du pie, wtedy przyswajają. Trzymajcie się ludziki, czas waszego fikania kończy się. | |||
Ł ysy
| "Ci" | |||
~Ordynator Panteras. | Siema glaca. A mogłeś dzisiej nie kwiczeć. Znowu wszystko spiertoliłeś. | |||
Ł ysy
| Ilość jadu wylewanego przez szoferską hołotę jest wprost proporcjonalna do poziomu strachu i przerażenia. To cieszy. Nie ma nic gorszego od rozbestwionej hołoty. | |||
Ł ysy
| W przeciwieństwie do szoferskiej hołoty znam swoje miejsce w szeregu. | |||
Ł ysy
| Fakty są takie. Firmy redukują zatrudnienie, przewoźnicy redukują ilość samochodów. Place firm leasingowych pełne sprzętu. Z każdym dniem przybywa sprzętu na placach. Przybywa również kieroffcuff szukających pracy. Kierowcy pracy nie szukają. Oni pracę mają. | |||
Ł ysy
| My, przewoźnicy podchodzący racjonalnie do prowadzonej działalności, którym megalomania jest obca, hołocie szoferskiej mówimy spier da laj. Niech z hołotą męczą się bankruci. Każdego jemioła z biblioteką świadectw pracy kierujmy prosto do klozetu. Oczyśćmy polski transport z szoferskiego ścierwa. Tak nam dopomóż Bóg. | |||
Ł ysy
| Wielka szmata. Chcesz papier toaletowy na otarcie łez? | |||
~ostrowiec | Jak czytam te niektóre posty i jad wylewany jednych na drugich chociaż w tej kategorii przodują osoby posiadające CE (celowo nie wymieniam zawodu kierowcy) to mi się śmiać chce... Ale i tak najlepsze perełki to "im więcej firm padnie tym lepiej dla kierowców" lub man ogranicza produkcję, huta w Kr pod znakiem zapytania w SC także, co raz więcej firm bankrutuje, ogranicza zatrudnienie i tekst "pracy jest w bród, wszędzie i na wszystkich stanowiskach, mój szwagier nie może znaleźć kogoś tam od 3 miesiecy... ". Serio nie macie instynktu samozachowawczego? Raptem kilka lat prosperity (2015-2018-9) i już każdy jest panem i władcą, może stawiać wyimaginowane warunki? Dobry buduje się pokoleniami jak np. na zachodzie np. taka Austria czy Beneluxy - ich stać by większość ludzi zarabiała ponad 1800 euro - dobrobyt budują od 70 lat a u nas raptem kila lat jest względnie dobrych i spokojnych. Więcej pokory jedni i drudzy. Pycha gubi każdego, nawet kierowcę. | |||
~x-man | lysy wyluzuj bo ci zylka peknie, szkoda zdrowia, nie wiesz ze kazdy prowadzacy dzialnosc w PL to zlodziej i a transport to juz dziadtrans (nawet te dobre firmy sa obsmarowywane jak tylko sie da). nie ma sensu dyskutowac. na tym forum rodza sie nowe teorie ekonomii itd. tylko niestety ci wszyscy profesorowie nadal sa kierowcami i kierowcami pozostana bo na innych rzeczach sie nie znaja (POmojam 30-40% tych normalnych kierowcow oni sie tu rzadko udzielaja a jak juz to robia to robia to z sensem). naprawde szkoda zdrowia. uniwersytet Garbsen wie wszystko najlepiej. | |||
Ł ysy
| Ostrowiec. Zapomniałeś dosać, że w tym dobrobycie miesięczne koszty za mieszkanie oscylują w przedziale 700-1200eur. Gdzie praca jest, tam są drogie mieszkania. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.