ID: 247696
dmc 40 t, 44 t
ID: 247696
ID: 247696
w dowodzie mam 40t, na słupku tabliczka znamionowa lewa strona 40 t a po prawej 50t, specyfikacja od producenta 40 t. chcą, mnie wysłać na wożenie kontenerów z portu do klienta albo z pociagu do klienta i twierdzą że w transporcie kombinowanym intermodalnym można tak jeździć! ja uważam że nie można ale nie wiem jak przekonać szefa i jakich argumentów użyć. z góry dzięki za podpowiedzi.
w dowodzie mam 40t, na słupku tabliczka znamionowa lewa strona 40 t a po prawej 50t, specyfikacja od producenta 40 t. chcą, mnie wysłać na wożenie kontenerów z portu do klienta albo z pociagu do klienta i twierdzą że w transporcie kombinowanym intermodalnym można tak jeździć! ja uważam że nie można ale nie wiem jak przekonać szefa i jakich argumentów użyć. z góry dzięki za podpowiedzi.
~przekliniak*.red-2-136-180.staticip.rima-tde.net
*.red-2-136-180.staticip.rima-tde.net
Posty (9)
~przekliniak | jak w temacie... | |||
~dobry kolega | Oczywiscie ze mozna sam tak jezdze oficjalnie do 150 km ale pewnie u ciebue zdarzy sie i dakej smignac | |||
~dobry kolega | Ja akurat mialem na slupku 44t i w papierach tez jest to legalne bo kontenery kolejowe maja inne dopuszczalne wagi a kolej nie dochodzi wszedzie i czasem kontener trzeba przewiezc po drodze | |||
~prrrrr | no, ale wtedy po pierwsze: zestaw musi byc do tego przystosowany ( tzn ciagnik o wiekszym DMC ) oraz musi byc zezwolenie. po drugie - w polskim prawie ( kodeks ruchu drogowego ) jest napisane ile jest dopuszczalne RMC na polskich drogach. wszystko powyzej wymaga zezwolenia | |||
~dobry kolega | Nie wiem jak to dziala w pl bo jezdze w ch a tam zadnych dodatkowych pozwolen nie trzeba ladujesz kontener i jedziesz | |||
~prrrrr | ale gdzie zdawales na prawko? w pl, czy ch? | |||
Pan_Ordynator
| ROZPORZĄDZENIE MI NISTRA INFRASTRUKTURY I BUDOWNICTWA 1 z dnia 6 maja 2016 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia 2 3 . 1. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu, z zastrzeżeniem ust. 2-20, nie może przekraczać w przypadku: ) ciągnika siodłowego o trzech osiach i naczepy o dwóch lub trzech osiach, uczestniczących w operacjach transportu intermodalnego, przewożących jeden lub więcej kontenerów lub wymiennych nadwozi, o maksymalnej długości całkowitej wynoszącej do 45 stóp (13, 72 m) - 44 tony, | |||
~dobry kolega | W pl w 2007 roku ale potem wymienilem na d a od 6 lat mam rowniez ch | 1 | ||
~zcx | Jakie 44 tony Powiedz szefowi niech sam tyle laduje |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.