Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Chciał szybciej dojechać do domu, teraz słono za to zapłaci

ID: 252239


Policjanci z Wydziału Ruchu Drogowego KMP w Łodzi zatrzymali do kontroli 57-letniego kierowcę ciężarowego Volvo, który posługiwał się cudzą kartą rejestrującą czas pracy. Mężczyzna został ukarany mandatami karnymi o łącznej kwocie 2650 zł, natomiast jego szefowi grozi kara grzywny w wysokości 3000 złotych.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (38)

~Donn Diego
Czytajac te posty zgadzam sie z opinia, ze polacy to idioci. Tylko dlatego, ze ktos pracuje jako kierowca nie ma prawa byc w domu? Jakby przepisy byly dostosowane do realiow tej pracy nikt by ich nie lamal.
~El Conductore Ordynator!
Trzeba sobie radzić, bo kilometry same się nir zrobią przecie.
~El Conductore Ordynator!
Glaca i tak tylko kwiczy, bo mu się pip do doopy dobrał.
ninobzik
Laki, he he he.
Rozumiem, że cofanie po łuku z przyczepą na "dyszlu" masz opanowane do perfekcji.
I ten kurs kwalifikacyjny ha ha ha.
Jest tak trudny i zawiera tak szeroki zakres informacji, że ciągle ktoś pyta o najprostsze sprawy ; ) ; ) ; )

Panoffie a ile można pauzy zrobić, a co zrobić jak jak tachograf przegne, a ile można jechać etc etc

Laki zabawny jesteś ; )
~Młody
Chciał wrócić do domu po wielu dniach podróży a nie stać na zaszczanym parkingu nastepne 45h.
Przepisy na czas pandemii były naciągnięte i jakoś nikt z jajogłowych nie kwiczal wtedy że kierowcy to zabójcy bo jadą 1h dłużej w ciągu doby.
A teraz przekroczysz 20 minut i już jesteś wielkim przestępcą.
~zcx
wpis wyżej
Święta racja
~El Conductore Ordynator!
Jak ja cofalem do tyłu z dyszlem to łąki no goowno papu wołał.
~zcx
Cofanie do tyłu to dopiero wyczyn.

Ni eto co zwykłe cofanie.
~Twoja stara
Bo kierowca to super zawód. Nawet jak chcesz wcześniej wrócić do domu, po kilku tygodniach w pracy. Złapią cie i połowę zarobionych pieniędzy zabiorą.
laki81
2020-06-17 17:36:45 No tak w latach 70-90 tych na pewno było trudniej zrobić uprawnienia na ciężarówkę, czy ciężki sprzęt budowlany jak dziś - kto ma w to uwierzyć?. Co do jakości szkoleń nie wnikam w temat - bo wielu ludzi z tamtego okresu było dobrze przygotowanych do każdego zawodu od teorii po praktykę. To że tak jest w transporcie to zasługa wielu kierowców z właśnie tamtych czasów, pokazali szefom że można kombinować, robić za dwóch, wszystko się da i wszędzie zdąży i od kilkunastu lat jest taki syf -gdyby nie ITD i te wszystkie kary, konsekwencje (kiepskie ale są ) to pracodawcy zajeździliby kierowców, zestaw by jeździł jak bus, taka prawda. Świat poszedł do przodu i transport się zmienia, czasy kombinatorów z tacho odchodzą, bo tylko głupiec dziś ryzykuje. Owszem zgadzam się że powinno się zmienić pewne zapisy w 561 choćby dodać taką godzinę raz w tygodniu na zjazd do bazy domu - bo czasem tych paru minut braknie, tu przepisy mogłyby być bardziej elastyczne.
~kierowca pl
Pewnie co drugi tak robi, nie ma ci się dziwić ja to rozumiem że lepiej odpoczac w domu jak w kupie złomu.
PavelSPM
2020-06-17 20:52:47
"... powinno się zmienić pewne zapisy w 561 choćby dodać taką godzinę raz w tygodniu na zjazd do bazy domu... "

Jeśli planować jak i pracować i/lub jeździć po 8 godzin dziennie przeciętnie 5 dni w tygodniu, to czas pracy i/lub jazdy dzienny, dobowy, tygodniowy i t. d8230; nie wyjdzie i, powiedzmy w sytuacji 100 km od bazy (od domu), nie trzeba będzie wykręcać dodatkowy odpoczynek (9h; 11h; 24h; 45h) czy naruszać przepisy (kombinować) ryzykując otrzymać karę, bo spokojnie uda się dojechać do bazy, wykorzystując dozwolone dodatkowe godziny.
~Ordynator zostań w domu!
Szoszo co ty bredzisz?
PavelSPM
Jeśli po 8 godzinach pracy ("jazda" i/lub "młotki") kierowcy brakuje dodatkowych 2 godzin "jazdy" czy 2-4 godzin "młotków" w ramach granic 15-godzinowej pracowniczej zmiany, to takiemu kierowcy zmiana pewnych zapisów w 561 nie pomoże. ; -)
PavelSPM
~Ordynator zostań w domu! (~fryc, ~Sanitariusz ku-ku)
2020-06-17 21:34:20
:Szoszo co ty bredzisz?"

An alfabeta (wielotwarzowy, ten kto sam ciebie identyfikują jako COCON), cię nazwać COCO czy COCONEM to chociaż jest to logicznie bo CO-kasz. Ludzi mieszkających na wschodzie poza Polską (a mianowicie w Białorusi) nazywać SZOSZO czy SZOSZONAMI to, co najmniej, jest głupstwem. Oni nie SZO-kają, bo przeważnie powszednio posługują się językiem rosyjskim i rzadko białoruskim, w których nie ma takiego ("SZO", czyli po polsku "CO") brzmienia (wiem bo jestem obywatelem Białorusi polskiej narodowości i od urodzenia mieszkam w Białorusi). Tak że nadaremne te twoje wypociny z tym wyzywaniem, tylko ośmieszasz sam siebie. ; -)

1

~Ordynator zostań w domu!
szoszon co ty zażywasz, że tak bredzisz po tym?
~Pan Ordynator jest jeden!
Siema podróbka.
Lej szoszo.
PavelSPM
2020-06-17 21:49:20
"szoszon co ty zażywasz, że tak bredzisz po tym?"
020-06-17 21:50:29
"... Lej szoszo. "

Idiota (przepraszam ale inaczej cię nie nazwiesz bo nawet głupek po paru wyjaśnień choć trochę mądrzeje) nie zaciągaj z wizytą do lekarza. Choroba, jak widać, intensywnie progresuje. ; -)
~Ordynator zostań w domu!
Lustereczko dla tiebia!!!
Kwiatuuu
"Skrajną formą zmęczenia psychicznego jest znużenie, występujące po długim obciążeniu, szczególnie pracą monotonną, zautomatyzowaną, taśmową. Jest to stan, który powstaje na skutek obniżenia poziomu aktywacji w ośrodkowym układzie nerwowym. Konsekwencją jest upośledzenie sprawności psychofizycznej, połączone z uczuciem senności, zmniejszeniem wydajności, chęcią przerwania pracy. Znużenie często towarzyszy pracy kierowców, zwłaszcza na długich monotonnych trasach. "

a niektórym cały czas mało. później jedzie takie zombie przez cala Polske bo chciql wrócić na weekend do domu. A pózniej "Ola boga", bo nie wiadomo czemu wjechał w korek bez hamowania, albo zdjąl zepsuty pojazd na pasie awaryjnym. "i niech mu ziemia lekka bedzie jak bedzie podrozowal niebieskimi autostradami. "
niestety cześć kierowców opóźnionych w rozwoju w stopniu lekkim nigdy nie pojmie tej zlozonosci przyczynowo-skutkowe j.

1

~Ordynator zostań w domu!
Wszystkie wypadki powodują tylko ci, co jeżdżą pełen legal, to co się czepiata msgnesiarzy i dwukartowcow???
~Ordynator zostań w domu!
Oni jeżdżą bezpiecznie przynajmniej.
gigi
generalnie co do tych kar, niskie czy wysokie... skoro taki raban to co proponujecie mędrcy transportowi? wiadomo szkoły skończyliście, wiedze macie, itd, i doświadczenie z tymi mykami, bo najwięcej krzyczą Ci co znają temat...
~srucio
Dlaczego Wy specjaliści od robienia porządków w transporcie robicie to od doopy strony? Te przegięcia to są efekty m. in. nieplanowanych opóźnień na załadunku (nie z winy przewoźnika), a oczywiście awizo na rozładunek nie ulega zmianie. Auto spóźnione = oczekiwanie albo kara. Dlaczego awizo obowiązuje tylko przewoźnika? Jak zaplanować wcześniej kolejny załadunek, jeśli tutaj mamy nieplanowany poślizg. Czy trzeba mieć papugę na etacie, żeby móc odzyskaś swoje pieniądze za usługę?
kiero82
Na zdjęciu premiumka, czyli obraz nędzy i rozpaczy.
Za kierownicą ukr lub Białoruś, który jeździ w poważnej firmie że smardzewic.
Kwiatuuu
Srucio napisał:

" Te przegięcia to są efekty m. in. nieplanowanych opóźnień na załadunku (nie z winy przewoźnika), a oczywiście awizo na rozładunek nie ulega zmianie. Auto spóźnione = oczekiwanie albo kara. "

czyli wychodzi na to, ze obowiązkiem i powinnoscia kierowcy jest nadrabianie straconego czasu powstałego na załadunkach i w utrudnieniach na drodze. Zatem kierowca ma brać na siebie konsekwencje zlej organizacji na magazynach, leniwych magazynierów, bledow spedytorów/dyspozyto row, którzy nie potrafią poprawnie wyliczyć czasu załadunku, czasu przejazdu, czasu wymaganych prawem odpoczynków kierowcy i ograniczeń z tego wynikających. KIEROWCA ma ratować świat, ma być zbawca, superbohaterem, który na każda sytuacje odpowiada bohaterskim " jak sie da to sie da". wydaje mi sie, ze jeśli tak miałoby być, to na skutek opoznien na magazynie powinien dostawać od kierownika magazynu "kartę suerbohatera" do tacho, ktora nie tylko w magiczny sposób nie uwzględnia czaszow pracy i jazdy, ale dodatkowo odcina ogranicznik prędkośc, tak aby kierowca mial większe możliwości nadrabiania wolnego czasu.
tak wiec póki takie cos nie zostanie wprowadzone, zostaje jednak zatrudnienie papugi, jeśli nie chce sie płacić kar za przewinienia w czasie pracy.
kierowca to nie superbohater, ze ma brać na plecy wszystkie obsuwy i owoce głupoty ludzkiej na wszystkich etapach transportu.

2

~srucio
Kwiatuuu wybacz, ale wszyscy w budżetówce nie możemy robić. Nikt nie oczekuje medalu. Kierowca przyjeżdża na umówioną godzinę i chce załadować. Zazwyczaj ładuje. Niestety niezawsze, wtedy zaczynają sie schody (poganianie przez spedycje/pośrednika lub długie oczekiwania na kolejne awizo ewentualnie mniejszy fracht).
~2PAG
Hehe. 57 lat a głupi jak but z lewej nogi. Skoro za przekroczenie prędkości pow. 50 km/h zabierają prawko, to tak samo powinno być za to. Złapali Cię. To 500zł mandatu i na pół roku prawko do wydziału komunikacji. Moment był by spokuj z takimi IDIOTAMI.
ninobzik
Wszystkie służby kontroli znają temat i nic z tym nie robią.
Psy szczekają a karawana jedzie dalej.
gruby28
~Ordynator zostań w domu! kolego ty to możesz nawet żone szefowi pożyczyć jak cie poprosi na pare nocy kr*yn

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.144.97.189

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels