Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Warszawa. Wypadek autobusu na Bielanach. Kierowca pod wpływem metamfetaminy

ID: 252684


WP podaje:
"Kierowca autobusu miejskiego po wypadku na Bielanach został zatrzymany. Policja podała wyniki badań na obecność substancji psychoaktywnych. We wtorek, 7 lipca o godzinie 10. 35. autobus miejski linii 181, jadąc ulicą Klaudyny w kierunku ulicy Rudzkiej, wjechał w trzy zaparkowane samochody i staranował latarnię. W wyniku wypadku jedna osoba została ranna, obecnie przebywa w szpitalu.
Badanie trzeźwości nie wykazało, aby mężczyzna miał spożywać alkohol. Okazało się jednak, że tester narkotykowy wskazał na obecność metamfetaminy. Kierowcy do badań w szpitalu zostały pobrane próbki z moczu i krwi.
Autobus należy do firmy Arriva. Jest to ten sam przewoźnik, który obsługiwał przejazd na trasie S8, kiedy to autobus miejski również uległ wypadkowi i zawisł nad Wisłostradą. Wówczas zginęła jedna kobieta.
Karolina Gałecka, rzecznik prasowy Urzędu Miasta podaje, że jeśli potwierdzą się informacje dotyczące obecności środków odurzających u kierującego pojazdem, miasto rozważy zerwanie umowy z przewoźnikiem. "

Posty (69)

Pan_Ordynator
Dlaczego w Tramwajach Warszawskich nie ma tej patologii?
Kto odpowie?
MagnusSE75
Przewozy Arrivy wstrzymane.

s://www. ztm. waw. pl/informacje-prasow e/2020/07/07/przewoz y-arrivy-wstrzymane/
Kwiatuuu
"Nie bronię ćpuna, ale może należałoby przyjrzeć się dokładniej rozkładowi jazdy. Prawdopodobnie jest na tyle źle ułożony, że wymaga zapi. rdalania"
Magnus: masz racje. ale jest gorzej niż myślisz. to ze maja napięte rozkłady to jeszcze nic. cześć zasuwa jesczcze w innych firmach autobusowych i w sezonie uzupelnia braki w turystyce, a takie młode lepki fruwają jeszcze po robocie na "przewozie osób" w Uberze i Bolcie. wszystko dlatego, bo nie da sie z takiego jednego etatu wyżywić rodziny mieszkając w Warszawie.
Kwiatuuu
Panie Ordynatorze: W Tramwajach nie ma az takiej patologii, bo więcej sie zarabia i przez to bardziej szanuje robotę. dodatkowo uprawnienia na tramwaj ciezej zdobyć.
prawo jazdy na autobusy może mieć każdy kto ma dwie ręce, dwie nogi, dwoje oczu i IQ wyższe od Szympansa. kiedy zaczynaja sie braki kierowców na rynku, bo nikt nie będzie jeździł cały dzień za 3tyspln autobusem w ruchu miejskim, wtedy rynek pracy zaczyna wymiatać doly i doliny.
czy firma jest polska czy za graniczna nie ma tu nic do rzeczy.
Ł ysy
Jak zwykle, głupek zza kierownicy narozrabiał, a odpowie firma. Mało tego, stadio forumowych przygłupów już zbudowało teorię, dlaczego biedny przygłup zza kierownicy jechał naćpany.

-1

Kwiatuuu
L ysy - jeśli chcesz być traktowany poważnie, sprobuj zacząć pisać swoje teorie bez niepotrzebnego obrażania innych. wtedy dyskusja z tobą zacznie mieć sens. póki co, wypada Cie jedynie ignorować. Czuwaj!
Pan_Ordynator
Łysy a kto tego głupka zatrudnił?
Kto tego dnia dopuścił go do pracy?
Pan_Ordynator
Kwiatuuu wyższe place w tramwajach nie są tylko z tego jednego powodu.

Gwarantuje, że gdyby wydzielono prywatne tramwaje, to zarobki by zaraz spadły do minimum i zrobila by się taka sama patologia jak w autobusach.
Pan_Ordynator
W tramwajach nie dostaniesz pracy, jeśli blisko nie mieszkasz.
Na autobusach nikogo to nie obchodzi, możesz sobie i Lublina dojeżdżac,
Kwiatuuu
Panie Ordyatorze? czy uważa Pan ze cala patologia w transporcie jest wynikiem jego prywatyzacji i jedynym lekiem na poprawienie bezpieczeństwa ruchu, przestrzegania praw pracowniczych i zagwarantowania godnych zarobków jest jego nacjonalizacja?? moim skromnym zdaniem to nonsens rzecz jasna.
Pan_Ordynator
Nie dosłownie, ale po co było burzyć coś co dobrze działało?
Pan_Ordynator
Jaki sens miało oddawanie linii prywatnemu przewoznikowi?
Dlac zego on miałby być lepszy od MZA?
Pan_Ordynator
Po co swego czasu sprzedano za bezcen elektrociepłowni Zerań?
laki81
Za kółkiem autobusów ćpuny, na zestawach nie lepiej alkoholicy, magnesy, wyłączniki co to się wyrabia ludzie nie mają za grosz rozsądku i poczucia odpowiedzialności niszczą opinię i zawód tym którzy szanują siebie i swoją pracę. Oczywiście wśród tych plew jest też ziarno, szkoda tylko że jest Go tak mało w stosunku do reszty. Pozdrawiam uczciwie pracujących i szanujących się kierowców.

1

kula540
A nie pamiętacie jak niedawno nawalony tramwajarz zabił dwie staruszki na przejściu, zasnął w kabinie, wyszło że wcześniej na pętli kupował flaszkę, wszędzie się znajdą patusy...
Ł ysy
Przygłupie ku ku. Znoqu piwprzysz głupoty pisząc : "kto mu pozwolił"
Jesteś wyjątkowym osłem.
Puchacz1
Łysy.
"Głupek " jak piszesz, narozrabiał to i głupek odpowie.
Przy okazji dostanie się też firmie i ona odpowie że zatrudnia sobie głupków.
W przypadku tej firmy to już dwóch w niedługim czasie.
I nic tu nie zmieni wynagrodzenie. Jak go stać przy niskich zarobkach na takie popisy, to jak będzie zarabiał 2x więcej też go będzie stać na narkotyki.
Nadul
Ksiądz trafił do piekła, bo jak odprawiał mszę, to wszyscy spali, a kierowca autobusu od razu do nieba, bo jak prowadził, to wszyscy się modlili.


Stare, ale jare...
Pan_Ordynator
Nadul modlisz się w domu przed posiłkiem?
Nadul
Nie muszę, bo moja świetnie gotuje ; -)
Nadul
Nie muszę, bo moja świetnie gotuje ; -)
Nadul
Za to na promach może być różnie ; -) Właśnie idę zaryzykować ; -)
Pan_Ordynator
Ha, ha zgadles.
Gratuluję dobrej kuchni w domu :-)
Kwiatuuu
"I nic tu nie zmieni wynagrodzenie. Jak go stać przy niskich zarobkach na takie popisy, to jak będzie zarabiał 2x więcej też go będzie stać na narkotyki. "

niestety nie zauważasz innej bardzo prostej zależności:
jeśli Arriva płaciłaby dwa razy większe pieniądze, uważana bylaby za lepszego pracodawce i nie musiałaby grzebać w mule na rynku pracownika i zatrudniać z lapanki kogo sie tylko da i nie uciekł z siatki.
tacy dwudziestoparolatkow ie, zwłaszcza ze śladami narkotyków na testach (a jak wiemy utrzymują sie dłużej) nie byliby w stanie sie dostać do takiej firmy.
również wszelkiego rodzaju Janusze z symptomami nadużywania alkoholu mogliby być w stanie wykluczeni na podstawie rzetelnych badan zrobionych przez zaufanego lekarza na stale wspolpracujacego z przedsiębiorstwem;
to samo dotyczy IQ kandydata, sklonosci do niepotrzebnego ryzyka czy rozumienia zależności przyczynowo skutkowych.
Za "tylko". dwa razy większą kasę duża cześć kierowców z turystyki, którzy sa zazwyczaj starsi, bardziej doświadczeni zawodowo i życiowo zlozylaby swoje CV, które wisiałyby u kadrowej niczym Ukraińcy na plocie u Łysego.

Niestety jednak te firmy, póki co, dalej tego nie rozumieją. ale beda musiały teraz za to srogo zapłacić, bo żadne ubezpieczenie nie da im za te wyczyny odszkodowania. za te, jak i za przyszłe. może jednak ktoś to w końcu przeliczy w excelu i stwierdzi, ze nie opłaca sie zatrudniac uzależnionych szympansów za "czapkę śliwek".
Kwiatuuu
Nadul- to wszystko fajne co piszesz, ale czy mógłbym cie prosić o niezaśmiecanie wątku?
Puchacz1
Kwiatuu.
Wysokość wynagrodzenia nie wyeliminuje głupoty za kierownicą.
A z drugiej strony.
Ariva, firma z właścicielem niemieckim.
Dlaczego zanizyla płacę w Warszawie?
Kierowca autobusu w Warszawie zarabia tyle co kierowca w Berlinie?

1

Puchacz1
Kwiatuu.
Nie sądzisz że taka "eliminacja " jaką zaprezentowaleś wyżej nie powinna być PRZED otrzymaniem kat D PJ?
Kwiatuuu
"Wysokość wynagrodzenia nie wyeliminuje głupoty za kierownicą. "
nic całkowicie nie wyeliminuje głupoty za kierownica; ale wysokość placy może wyeliminować głupich ludzi, ktorzy ta glupota emanuja i po prostu nie nadaja sie, żeby prowadzić pojazd który ma 26-40ton. wyższa placa skłoni mądrzejszych ludzi do powrotu/podjęcia sie tego zadania i głupsi odpadną przez lepsza konkurencje; z korzyścią dla nas wszystkich, którzy możemy stać sie ofiarami tępych/zapijaczonych /zacpanych de*ili.
Kwiatuuu
Nie sądzisz że taka "eliminacja " jaką zaprezentowaleś wyżej nie powinna być PRZED otrzymaniem kat D PJ?

tak sadze. taka eliminacja powinna nasteppowac zarówno przed jak i w trakcie, bo ludzie sie zmieniają.
niestety jak widać obecny system badan lekarskich sie nie sprawdza.
Kwiatuuu
Arriva nie zaniżyła stawek. weszla na rynek na którym było juz kilku innych przewoźników, którzy zrobili to juz wcześniej. a polskim menadżerom wydawało sie, ze nie ma potrzeby podwyższać, bo odbiłoby sie to kosztem ich premii. w innych miastach nie ma arrivy a stawki sa na jeszcze niższym poziome. dowiedz sie jakim, a zapłaczesz.
Tylko dla zalogowanych

Wątek ten komentować mogą tylko posiadacze kont w etransport.pl - Zapraszam do zalogowania lub rejestracji.

Zaloguj się Zarejestruj się

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels