ID: 253000
Ile kierowca powinien zarabiać?
ID: 253000
ID: 253000
Jaka dniówka satysfakcjonuje dzisiejszego kierowcę? Czego realnie spodziewa się kierowca i w jakim systemie zgodzi się jeździć?
Niech wątek będzie barometrem oczekiwanych wynagrodzeń. Na komentarze typu jak najwiecej, albo 1000zl dziennie są inne śmieć wątki. Przez to nikt tam nie zagląda, a oczekiwania kierowców trafiają na margines.
Jaka dniówka satysfakcjonuje dzisiejszego kierowcę? Czego realnie spodziewa się kierowca i w jakim systemie zgodzi się jeździć?
Niech wątek będzie barometrem oczekiwanych wynagrodzeń. Na komentarze typu jak najwiecej, albo 1000zl dziennie są inne śmieć wątki. Przez to nikt tam nie zagląda, a oczekiwania kierowców trafiają na margines.
~Piotr*.149.29.176
*.149.29.176
Posty (4316)
Puchacz1
| Kolega po fachu. Mogę, ale to niczego nie dowodzi. Bardziej sposób pisania wskazuje na osobę. To jak linie papilarne:) :) :) Czas się przejechać że 3, 4 godziny. | |||
~kiero | No to jak tam asus i inni znawcy prawa? Minął cały dzień prawie, a żaden z, was nie podał przepisu, który nakazuje wypłatę diet po waszych stawkach? | |||
~Gucio | Ile kierowca powinien zarabiać na pewno nie tyle co w PL czyli 2600 złotych brutto, bo jak to się ma do wynagrodzenia z Niemiec średnio 1800-2600 brutto euro. Jak myślisz idąc do banku w PL co usłyszysz, jaką masz zdolność kredytową - jesteś nikt, a czy Niemiec usłyszy to samo Nie no właśnie. Polski kierowca żeby nie jadł jedzenia z puszek i słoików z marketów (lub sam nie szykował torby jedzenia z domu) , to nie opłaca się jeździć. A to że chwali się wielu Ja mam 8tys, Ja 10 tys zł /mies okey, a emeryturę jaką dostaniesz od najniższej krajowej, no właśnie (musisz część oszczędności odkładać by nie zdechnąć na emeryturze). | 1 | ||
~kiero | Gucio dlatego od dawna tu pisze. Wyższa podstawa i niższe diety. Do reki tyle samo, a korzysci dużo większe. | 1 | ||
~kiero | A idioci wciąż się plują o większe diety. Pytam się po co i na jakiej podstawie prawnej? Odpowiedzi brak. | |||
~Uzbekistan | Niby jak rozmawiać z ludźmi zaprzeczającym istnieniu wirusa, za to wierzącymi we wszystkie inne bzdury jak 5G. Kierowcy ja coś wiedzą, to wiedza nie to co trzeba. Cała wiedza jaką zgromadził przeciętny kierowca, przeważnie to stek bzdur. W takim razie czego od nich wymagacie? Dla mnie to jasne. Kierowca kieruje, kreci kierownicą. Do tego nie trzeba doktoratu. Toteż jakiekolwiek rozmowy z przeciętnym kierowcą inne niż co lądowałem i gdzie jechałem dosłownie w pełnym znaczeniu nie mają sensu. Rozmawiać z sensem można z 1%. Czyli szanse na to, że trafiłeś na półgłówka wynoszą 99%. | |||
~Uzbekistan | Przeciętny kierowca życzy sobie, aby polskie firmy zbankrutowały. Myślę, ze wystarczająco dobrze widać na tym przykładzie z jaką formą de. bila mamy do czynienia. Ciekawe czego będą sobie życzyć jak naprawdę zbankrutują. Może żeby niemieckie tez zbankrutowały... co dalej? Wszyscy bankrutują? Będzie płacz jak nigdy. Pan kierowca zaleje łzami podłogę w pośredniaku. On sam nie wie co dla niego dobre, a co złe. Wykorzystują pana kierowce do walki w nie jego interesie. Ten ślepo wali we własne kolano. Jeszcze się cieszy dur. eń. 99% ciemnej masy. Na. srac pod naczepę i nachlać się. To wie jak zrobić. Nadchodzą dla was bardzo ciężkie czasy. Pomoc z zachodu może okazać się batem. Tam nie podskoczysz. Dostaniesz numerek i do roboty za najniższą krajową. Tyle samo co ty zarobi Turek sprzątający kible. Tylko on tam mieszka, codziennie wraca do domu. Ty będziesz dojeżdżał tysiące km. A dom zobaczysz raz na cztery tygodnie. Na własne życzenie staniesz się tania siła robocza. Nowoczesnym niewolnikiem. Tacy mądrzy. 99% baranów. | -2 | ||
~Ł ysy | Ubekistan. Trochę przesadziłeś. Stawiam na 10-15% normalnych w tym zawodzie. Resztę stanowią proste cherepy z horyzontami sięgającymi do pobliskich krzaków. Sztuką jest postawić i zatrusnić z tych 10-15 procent, konsekwentnie mówiąc motłochowi spier da laj. Poziom obecnych kierowców i kieroffcuff jest skutkiem głupoty przewoźników Brak jakichkolwiek wymagań. Nadrzędnym celen jest "aby koła się kręciły ". Zamiast ograniczyć ilość jednostek transportowych do ilości pozwalającej na racjonalne gospodarowanie i zyski, to przewoźnicz swołocz poszła na ilość. A zysk z pojazdu jest wręcz znikomy. Stąd cyrki ze stanem tecznicznym, płatnościami. Wieczny ból głowy, bo na siłę zatrudniony baran za kierownicą notorycznie generuje koszty. | |||
~Ł ysy | Uzbekistan. To fakt, większość szoferskich przygłupów życzy polskim firmą plajty. Wierzy, że wtedy pojawi się praca za zajebiste pieniądze u zachodnich przewoźników. Nic z tego, miejsce po polskich firmach wypełnią firmy z Bałkanów i Pribałtyki. Już widzę jak polski szoferzyna fika u Rumuna czy Litowca. | |||
~Stary tertyk | Łysy. Ty zmień profesje. Zacznij nauczać swoich de*ilnych kolegów po fachu rzemiosła. Mysle, a wręcz pewny jestem, że osiągniesz w tej dziedzinie sukces, bo w transporcie jak zwykle doopa. Teria lepiej Ci wychodzi. Z praktyka masz na bakier. Miom zdaniem jesteś yebak teoretyk. | |||
~Ł ysy | "firmom "- zaczynam pisać jak prawdziwy kieroffca. | |||
~Ł ysy | Stary tetryk. Co ty o tym możesz wiedzieć. Kolejny leszcz pier do lący bajki. | |||
~Kierowca | Łysy, ty już piszesz o bezrobotnych kierowcach od 10 lat i do tej pory to się nie sprawdziło, może ci życia nie starczyć żeby zobaczyć statystyki że kierowców jest za dużo :-) | |||
~Transportowski | Ile kierowca powinien zarabiać? Tyle ile wypracuje, tyle na ile wyceni go rynek. Akurat szczekanie i szanowanie się kierowców nie ma na to rzadnego wpływu. | |||
~Stary tertyk | Łysy bajki to są o Królewnie Śnieżce, o Alibabie i takie tam. A to są fakty o Tobie yebako teoretyku. Garbusen czeka na Twoje wykłady. Szkoda tylko, że Twoje Paryżanki tylko do Bautzen dojeżdżają. Garbsen jest tylko w zasięgu Twoich marzeń. Taka utopia, to tak jakby świnia o niebie marzyła. | |||
~Stary tertyk | Transportowski. Kierowca może dużo, ale bardzo często bywa, że taki cwok jak Ty nie potrafi zapewnić mu zajecia, jak więc może coś wypracować?Jak może kierowca coś wypracować, jak jeździcie dziady za stawki, które ledwie wam starczają na utrzymanie i dlatego kradniecie co i jak się da?Najbardziej okradacie kierowców. | |||
~Transportowski | Stary tetryku to może wytłumacz mi jakim cudem kiedyś na stacjach ON kosztował np. 5, 5-5, 6 zł/ za litr, na dzień dzisiejszy kosztuje 4, 3 zł za litr? Tak samo z wasza praca. Kiedyś zarabialiście 5-6 tys zł za miesiąc siedzenia w budzie, a dziś siedzicie za 4-4, 5 tys zł. | |||
~Driver | Większość pewniakow już siedzi w firmach gdzie ich przyszłość nie jest pewna Ciekawe jest to ze zawsze wciskają swoje kindole tam gdzie ich sprawy nie dotyczą Te rozmowy o zarobkach i sposoby rozliczeń Każdy chyba wie za ile może pracować czy nazwie to dieta km czy obrót to i tak kwoty są zbliżone za miesiąc | |||
~Stary tertyk | Transportowski jak większość z Was jesteś kłamcą. Paliwo Ciebie kosztuje za litr około 3, 4. Nie wnikam ile masz upustów tam gdzie tankujesz. Następna sprawa to jak pan taki kram. Jesli masz takich, którzy ewentualnie w co nie wierzę, żeby Ci za 5tys miesiąc w kabinie siedzieli masz to gratuluję Im głupoty. Ja podam Ci tylko na swoim przykładzie za 22dni 6700pl i jakoś mało mi się wydawało. Bylem co weekend w domu. Zmienilem na 8300-8700 w zależności ile dniówek w aucie. Nie cały miesiąc, zaznaczam, że to się działo w obecnej dobie qut@$o-swirusa. Zatem reasumując drogi Transportowali sfera marzeń w Twoim wykonaniu sięga Zenitu. | |||
~Irina | Etam szkoda tego guwna czytac, walka o śmietnik i tek de*ili czeka nawet nie zdajo sobie z tego sprawy, | |||
~Łysy | Stary tetryk. Tacy jak ty już krążą od firmy do firmy z nadzieją, że się załapią. I się załapują u zadłużonych po uszy megalomanów. W normalnych firmach słyszą krótkie spier da laj. Swoją drogą, każdy wie, brakuje kierowców na stojące samochody, które są zbędne na rynku. Ponoć tyle aut stoi z braku Panuff Kieroffcuff i co, rynek nie reaguje? Reaguje niezgodnie z prawami ekonomii, ceny przewozów spadają. Kolejny mit parkingowych osłów. Spada ilość zleceń i rośnie zapotrzebowanie na kierowców. Takie tezy mogą postawić tylko prymitywne matoły. Stary tetryk, jak myślisz, kesteś matołem? | |||
~Stary tertyk | Łysy jeśli jest coś nad Zenitem, to Twoje zaklinanie rzeczywistości tam jest. Nadal jest popyt na dobrych starych tertykow, którzy pojadą wszędzie. Widzisz nigdy nie usłyszałem nawet grzecznie spi... talaj. Moze dlatego, że mam 195cm i ważę 120kg. Moze dlatego, że z każdej pracy odchodziłem w dobrej atmosferze?!Nie wiem. Gdybym usłyszał to od Ciebie już dawno musiałbyś odwiedzić protetyka i psychologa. Traume miałbyś do dziś. | |||
Driver12
| Brak chlosty parobom poprzekręcał w głowie Zależnoś pracownik - pracodawca jest prosta Pracujesz nie dyskutujesx dostajesz wypłatę i tak co umówiony okres rozliczeniowy Dyskusja w tym układzie jest zbędna | |||
~Irina | Stary tetryk do nimca jadz tam rozumu cie nauczo, masz zymby? Napewno nie turki co majo firmy transportowe lubio bez zymbuw, jedynie co dostaniesz z tej emigracji to dużo spermy, | |||
~Stary tertyk | Irina. Pi co do Niemca, skoro porządny Polak daje tyle zarobić?Mnie nie trzaba uczyć rozumu, mam swój od dawna ukształtowany tak jak i charakter. Nie rozumiem zupełnie oczyma Ty idiotko piszesz!!! | |||
~Irina | W Niemczech większość firm po otwierała przybysze, tradycie przenoszo z kraju pochodzenie, co może parch bezembny dostać u nimca? Młody żona jego i on bedo dziwkami, a stary 200eur w miesioncu na wódkie a potem ptaka do mo*dy, parch ma swedzie poważanie, | |||
~Staryy tertyk | Irina przykro mi, że masz tak traumatyczne przeżycia z podboju Niemiec. Ale czemu się dziwić, skoro Ty dobrze po Polsku nie potrafisz się wyrażać. WPolsce też Cię wszędzie yuchali!? | |||
~Breaker Breaker | Skoro za euro każą nam płacić razy 4, to i zarabiać powinniśmy razy 4. Ktoś nas nieźle strzyże | |||
~Kokon | 4tys na krajówce jest ok. | |||
~Ordynator w trasie! | Aby zarobić "cza wyrobić". PRL już się skończył. Matoły tego jeszcze nie ogarniają. |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.