Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Wzywają do obniżenia minimalnego wieku kierowców zawodowych

ID: 254807


Międzynarodowa Unia Transportu Drogowego prosi rządy do obniżenia minimalnego wieku kierowców zawodowych do 18 lat, niezależnie od typu pojazdu (ciężarówki, autobusy i autokary). Zdaniem IRU, ten prosty środek złagodzi długotrwały niedobór kierowców, umożliwiając absolwentom szkół rozpoczynanie szkoleń zawodowych i pomagając w zwalczaniu bezrobocia wśród młodzieży.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (51)

~Piotrek
Barany jeszcze do was nie doszło?!! Młodzi ludzie nie chcą wykonywać tego parszywego zawodu. I mają rację. Moi synowie na pewno nie będą. Nie jestem zwyrodnialcem żeby wsadzić dzieci na taką mine.

1

~kiero
U mnie pracuje kilka takich par ojciec -syn i młodzi chwalą sobie pracę i zarobki, mimo że niektórzy mają tytuł magistra.
~Piotrek
Gdzie są biedadmeny co twierdzą że kierowców jest jak psów w schronisku? Tepaki wasz czas dobiega końca widly i obora was uratuje!
~kiero
Piotrek idioto
IRU piszę o ogólnej sytuacji w Europie, gdzie Ukry raczej jako kierowcy nie pracują.
Natomiast w Polsce Ukrów jak psów i można przebierać
~jaTowiemm
juz wam biegną młodzi do waszych zapierdzianych kabin i nabijają wam sakwe hahahahahaha zobaczycie co bedzie za 5 10 lat jak to pokolenie tych młodych wejdzie w dorosle zycie, im sie nie chce do sklepu iść a wy myslicie ze oni beda ciezarówkami jezdzic :D ci młodzi są przyzwyczajeni do łatwego pieniadza siada przed kompem nagrywa film odpala live i ma wywalone na wasze biznesy hahahaahhaa

1

~pasazer
gdybym mial jechac busem lub autokarem ze szczeniakiem za kierownica to widze dwa wyjscia : nie wsiadac i zadac zwrotu za bilet, lub patrzec mu caly czas na rece i a jak zlamie jakis przepis, to od razu telefon na policje.
moje zdrowie i zycie jest dla mnie wazniejsze niz zarobki gowniarza
laki81
Ta praca nie jest zła, ale trzeba znaleźć firmę gdzie pracuje się pn-pt nawet kółka na UE, gdzie kierowca pracuje na swoim czasie bez żadnych wspomagaczy typu -wyłączniki, drugie karty, magnesy, firmę gdzie wynagrodzenie kierowcy jest zgodne z przepisami (nie jakieś km, %) , gdzie auta są sprawne technicznie i w miarę świeże. Co do zaniżania wieku na kategorie CE, D to uważam że jest to błąd, bo jednak to nie jest osobówka a konsekwencje w sytuacji wypadku itp. są zawsze bardziej poważne, trzeba mieć świadomość jak takie auto 40 t się zachowuje choćby w różnych warunkach atmosferycznych itp. Do tego temat zabezpieczania ładunków, co u Nas na kursach to czysta teoria, kilka obrazków, filmików - gdzie np: w Niemczech tego uczą praktycznie dlatego kurs tyle trwa i kosztuje dużo więcej jak u Nas.
~zcx
i tu idiota kiero daje popis swojej głupoty.
~Pozdrawiam
Idiotyczny pomysł z prostej przyczyny. Człowiek w wieku 18lat nie jest dość dojrzały żeby prowadzić ciężarówke. Zresztą w tym wieku każdy normalny człowiek powinien się uczyć a nie tyrać.

2

~zcx
nie masz czasu na nabazgrałeś prawie 50 linijkowy elaborat nie na temat.
~pasazer
oo przylazl miszcz z IQ 61 :D
laki81
~jaTowiemm
2020-10- 17 10:56:05 Niestety ale tu Kolega napisał wiele prawdy.
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
Spokojnie. Ta nasza złota młodzież nie jest w stanie wytrzymać 15 minut bez facebooka. Oni będą co 15 minut stawać, żeby pochwalić sie na faceboku ile przejechali km, albo będą (co bardziej prawdopodobne) patrzyć na telefon podczas jazdy. Kilkanaście zestawów w rowie i nawet największy idiota zwolni gówniarza, a w jego miejsce zatrudni doświadczonego kierowcę. Nawet jeśli będzie 2 razy droższy.
Ja już wynegocjowałem 300zł dziennie i pracuję 5h dziennie. Nie podoba się. Proszę bardzo.
Zimę przeczekam w domu i zobaczymy ile zestawów po śniegu poleci w rów. Ja jestem cierpliwy. Niejednego młodzika za kierownicą już przeczekałem i jeszcze niejednego przeczekam.
~Cyprian Kleofas Kozłowicz
A trzeba wziąć pod uwagę, że starsi też się wykruszą, bo odchodzą na emeryturę i jeszcze ich koronowirus zdziesiątkuje.
Kierowców jest za mało, a będzie jeszcze mniej. Młodzi się do tego absolutnie nie nadają i nie chcą tej pracy wykonywać.
Dziady już posyłają córki i synów na kursy, bo im się czas kończy.
~Alekx
Skąd ta pewność, że ich koronowirus zdziesiątkuje starych kierowców? Ile mają ci kierowcy wiosen więcej niż 80 lat?

Koronowirus ma rozwalić klasę średnią. Jakby nie patrząc to kolejny krok ku korpokomunie.
~Alekx
Starz (jaki przedział wiekowy stary to 50+?) kiero najczęściej odchodzą z powodu problemów zdrowotnych tak było jest i będzie brak ruchu i zła dieta + stres daje problemy ze wzrokiem, z kregosłupem, żyłami, układem pokarmowym ogólnie szybsze starzenie się organizmu jak u każdego skazańca robiącego w innych biurowych srestujących warunkach zdala od rodziny. Dodatkowo w tej pracy pojawiają się dodatkowe czynniki stresu jak hałas (strzały klapy skutecznie niszczą słuch budowlańcom), zimno (praca nieraz w ekstremalnych warunkach w zimie) lub upały jak w piecu lub sałnie zła chigiena życia codziennego jak niedosypianie, izolacja społeczna tego zawodu nie poprawiały zdrowia.
~Alekx
Poza tym większość kierowców nie oszukujmy się wywodzi się z dołów społecznych i zawsze będzie fanatycznie przestrzegać wszelkich zakazów lub nakazów, bo oni sa głupi (tak sa opisywani i pewnie sami tak myślą) a ci wyżej są pewnie mądrzy, bo mają dostęp do wiedzy?
~Alekx
Gdyby rządzący mieli, choć za grosz rozsądku nie zarzynali by gospodarki dla 0, 5% schorowanego społeczeństwa które niedośc, że nie pracuje to jeszcze jest obciążeniem.
Poza tym przyszłe pokolenia na tej pseudopandemicznej intrydze zmanipulowanej przez starych *i z komórki propagandy tracą przyszłość w imię czego komuny? Szczęśliwości po wsze czasy? Dobra korporacji?
~Alekx
Młodych rządzący chcą zainteresować transportem względnie informując o trudach tego zawodu i podkreślając pieniądze i dobrą zabawę zupełnie jak w grze. Autonimiczne pojazdy potrzebują operatorów nikt nie wspominał ze to muszą być doświadczeni lub starzy kierowcy.
laki81
Może IRU zastanowi się dlaczego nie ma chętnych na pracę jako kierowca zawodowy??? Bo sama "produkcja" kierowców by mięli uprawnienia i po przygodach z różnymi firmami wysiedli z auta i zrezygnowali z pracy za kółkiem nie ma sensu, trzeba szukać przyczyny i poprawiać warunki pracy kierowców, a jest co robić.
~dgdfgdgdfgdg
laki81 dokładnie wina nie leży po stronie kierowców a firm transportowych, co z tego ze ludzi z lejcami jest cała masa jak wiekszosc nawet nie chce słyszeć o tym zawodzie bo ich wielki biznesmen juz na samym poczatku skutecznie odstraszył

1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.137.174.216

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels