Josephs.ScotBorowiak Properties Ltd

Jak należy rozumieć obowiązek powrotu kierowcy do 'domu'?

ID: 255758


Komisja Europejska tłumaczy o co chodzi w Pakiecie Mobilności.

~etransport.pl

Wątek dotyczy tej informacji prasowej

Posty (45)

~Jojo
Największy problem to najniższa krajowa i 30 PLN diety ale w złodziejskim kraju to nie problem
~kiero
Tylko idiota pracuje dziś za najniższą krajową.
~Ccc
Czyli wszystkie siofery to idioci
~//~
Jakim "nie przewidującym" powinien być kierownik firmy żeby zwiększyć swoje koszty na opodatkowywaną pensję i premiowe pracownika kosztem zaniżenia zwolnionych z podatku (do określonej kwoty) diet.
Jakim trzeba być "naiwnym" pracownikiem, żeby uwierzyć, że firmy mają wpisane w wewnętrznych dokumentach czy wpiszą w umowę o pracę odpowiednie wyjątki dla zaniżenia diet.

NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ!!!

Przy zwykłej (nie śmieciowej) Umowie o pracy (bez żadnych wyjątków gdziekolwiek), standardowe (nie zaniżone) wszystkie normy, stawki, kwoty, limity Kodeksu Pracy i Rozporządzenia MPiPS od 01. 03. 2013 r. obowiązkowe są dla pracowników wobec wszystkich stref (budżetowych i poza budżetowych).

Polski Kodeks Pracy jest obowiązkowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych na Umowie o pracy i jest też obowiązkowy dla ich pracodawców wobec wszystkich stref (budżetowych i poza budżetowych).

KP Art. 9. § 2. Postanowienia układów zbiorowych pracy i porozumień zbiorowych oraz regulaminów i statutów nie mogą być mniej korzystne dla pracowników niż przepisy Kodeksu pracy oraz innych ustaw i aktów wykonawczych.

KP Art. 77. 5. § 4. "Postanowienia układu... , regulaminu... lub umowy... nie mogą ustalać diety (diety są jak krjowe tak i zagraniczne)... niższej niż dieta (krajowa i zagraniczna) z tytułu podróży służbowej (podróż też może być jak krajowa tak i zagraniczna) na obszarze KRAJU określona dla pracownika (czyli krajowego i zagranicznego), o którym mowa w § 2 (Art. 77. 5. § 2. "Minister... określi, w drodze rozporządzenia, wysokość... należności... NA obszarze KRAJU oraz POZA granicami KRAJU... "). "

Dyskryminacji pracowników wobec wypłat, na zasadzie stref zatrudnienia (budżetowych i poza budżetowych), a priori nie może być w prawnym polu. To że ktoś "przymyka oczy" na nieadekwatne interpretacje KP Art. 9. § 2 i Art. 77. 5. § 4, na absurdalne sprzeczne decyzje sądowe z tamtym powiązane jak i na śmieciowe Umowu o pracy z przestępczymi wyjątkami (unikając kolaps i katastrofę w branży transportowej) to już inna sprawa (świadczy o braku praworządności, nieobecności mocy prawa, głębokim kryzysie prawnych struktur państwa).

Przypominam dla wszystkich prawdziwych i szanujących się kierowców.
Kierowcy ani jak nie zabrania się prowadzić dla siebie ewidencję i archiwizację godzin pracy i w razie czego (problemy z wypłatami całego zarobku i/albo wypłat związanych z podróżami służbowymi) mieć dowody na rękach (będzie w przyszłości z czym pójść do PIP, sądu i t, d). Kopii (ksero, skany, zdjęcia) wykresówek (dodatkowo CMR-ek i t. d. ) jak i sczytujące urządzenie dla KK nie drogo kosztują.
Wystarczy nie podpisywać wątpliwych dokumentów, ta jeszcze inblanko, i po sprawie (nie trzeba będzie w przyszłości iść po swoje zarobione i przysługujące do sądu).

1

~kiero
Szoszon pracuje się za odpowiednio wysokie wynagrodzenie za pracę, nie za jedzenie.
Za minimalną pensję pracują tylko idioci i szoszony
~kiero
~//~
2020-12-03 13:28:46
Jakim "nie przewidującym" powinien być kierownik firmy żeby zwiększyć swoje koszty na opodatkowywaną pensję i premiowe pracownika kosztem zaniżenia zwolnionych z podatku (do określonej kwoty) diet. "


Nie każdy jest dziadem.
~//~
Żaden "przewoźnik" (typu zawoalowanego "KIERO-wnika"), ta jeszcze i prywaciarz, nigdy nie zapłaci za pracę więcej niż to co jest określone przepisami zobowiązującego prawa państwa, bo zza swego skąpstwa, nawet za jeden grosz, zadusi się.

1

~kiero
Szoszonowi nigdy.
~kiero
Polakowi musi.
~//~
Oj jak strasznie Ukraińcy (banberowcy) zgwałcli jakiegoś zawoalowanego "KIERO-wnika". Jak widać jego psychiczny uraz stale o siebie przypomina (we wszystkich widzi / szuka szoszonów). Co komu boli i dokucza ten o tym stale i wspomina. ; -)

1

~kiero
Zmień płytę szoszon lub poproś mentora o nowy zestaw odpowiedzi.
~Transportowski
Moim zdaniem obowiązek powrotu do domu wynika z ważnej sprawy, którą trzeba załatwić w miejscu zameldowania lub zamieszkania, Np. sprawy urzędowe, ewentualnie ślub, pogrzeb itd. Sam powrót żeby uprać gacie i kalesony nie wchodzi w grę. Popatrzcie na Ukraińców, jeżdżą chłopy po pół roku, lub do momentu ważności wizy. Taki powrót w celu wydania wizy jest jak najbardziej uzasadniony. Wszak uprać gacie i wysuszyć kalesony można w kabinie.
~kiero
SPM by się nadał?
~zcx
Transportowski idiotą jest pewnie już w którymś pokoleniu.
~driver
a co ma pm do kp polskiego Szoszon jak zwyle udowadnia ze najlepiej siac zamęt
Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 18.221.141.44

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2024
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels