ID: 256253
Apel do przewoźników by nie wysyłać aut na Francję i Anglie.
ID: 256253
ID: 256253
Proszę was po tym wszystkim, nawet jak już to się skończy nie wysyłajcie za żadne pieniądze tam samochodów. Musicie pokazać swój sprzeciw co oni tam robią z kierowcami! To jest jakiś dramat nie można używać kuchenki, odpalić silnika, czujemy się jak w getcie. Kible zasrane po deskę. Takie Święta zgotował nam los.
Proszę was po tym wszystkim, nawet jak już to się skończy nie wysyłajcie za żadne pieniądze tam samochodów. Musicie pokazać swój sprzeciw co oni tam robią z kierowcami! To jest jakiś dramat nie można używać kuchenki, odpalić silnika, czujemy się jak w getcie. Kible zasrane po deskę. Takie Święta zgotował nam los.
~Kamil*.dynamic.gprs.plus.pl
*.dynamic.gprs.plus.pl
Posty (97)
~Milicja | Po co więcej płacić, bo inne auta zostały zablokowane na kilka dni, litości. | |||
~skg dk | wiadomo ze dziadtransy polskie beda sie chcialy wyslizgac z zapaty za ten okres bo przeciez to nie ich wina ze auto nie zarabialo a za straty moralne kierowcy i stres sie nie paci | |||
~skg dk | szkoda mi troche kierowcow ze wschodu ja dzis krotka traska z basel z poczta ok 3 godziny pracy od 10 do 13 i swieta oczywiscie mam cala dniowke 220 chf | |||
~JAREK | Jak sief i spedytor taki mądry to niech sam pojedzie, spedytorek godzina 16 zamyka laptopa i do domu i w pisdzie ma co z kierowcą się dzieje, niech sam jedzie do UK jak taki mądry | 1 | ||
~Fiołek | Mi się udało wrócić, ale to dzięki temu że nie wracałem na ostatnią chwilę. Też jestem za żeby tam nie jeździć, ale firmy podniosą kasę za frachty tak, że z pewnością się znajdą chętni. | 1 | ||
~Anty dziadtrans | Skg dk : jak jesteś ze wschodu to wypad z polskiego portalu na swój ukraiński czy jakiś tam inny. Przestań wypisywać bzdury, to nie przedszkole | |||
~Paweł | Heh już to widzę jak nikt nie pojedzie. W transporcie nie ma solidarności i tu jest problem | 1 | ||
~Milicja | ~Paweł, jechać nie jechać, to reguluje rynek, opłaca się wysłać auto do Anglii, Trzeba jechać, już widzę jak staje transport bo kierowca "obliczył " że się nie opłaca. Kierowca ma jechać punktu A do punktu B. Od liczenia jest SZEF | |||
~Gucio | Kamilek jak Nasi nie pojadą do F czy GB to gdzie będą jeździć, polski transport wyspecjalizował się w przerzutach po UE, dlaczego tylu Naszych stoi w UK, bo jak wiesz frachty na ten kierunek poszły w górę i szefy poczuli kasę, a że się tak porobiło no to trudno. Po powrocie dostaną parę groszy więcej do wypłaty, boss poklepie po ramieniu i już 2. 01. 2021 będą lecieć na UK z powrotem-może kilku bardziej kumatych zrezygnuje z tego kierunku, reszta to się jeszcze będzie chwalić że walczyli w porcie i takie historie. | 2 | ||
~Adam | Gucio tak jak mówisz jestem też tego zdania że się tym staniem nic nie nauczą i po nowym roku wszystko dalej będzie jeździć | 1 | ||
~zcx | Teraz to co niektórzy dopiero zaczną jeździć na gb. | |||
~Toma | Jarek Ty masz siano w głowie, chyba nie wiesz ile spedytor -prawdziwy spedytor - ma na głowie. Kierowca przy tym to jest pikus | |||
~Jarek | Toma ty jesteś jakis popiertolony, widzę jak pracują jak jestem w biurze, jajaca sobie poł dnia przekładacie i plotkujecie przy kawie w ciepłym biurze, ty byś jednego dnia na międzynarodówce nie wyrobił trolu juz o spaniu w budzie na obszczanym parkingu z chłodniami wyjącymi dookoła nie wspominając | |||
~Milicja | Taki dziad trans jak ja ma nie jeździć za takie piniochy? W życiu. Znowu miałem solówkę z moją Helyną (coraz lepiej mi idzie, może w końcu wygram), wygrała ze mną przez przypadek. Potknęła się i wysadziła mi z bani w orzechy, zaraza. Do nowego roku będę chodził jak kaczor... psia mać. | |||
~Grisza 1978 | Kamilku... Proponuje zmienić system płacy... Może system 2/1 8500 brutto plus 42 euro diety.. Każdy dzień w Dover 500 złoty brutto plus 42 dieta... Dałbyś do marca... Lecz zgodziłaś się robić za michę zupki i płaczesz... Do czasu, jak Ci się nie skończy darmowy internet.. Może problem jest w tym, że nie umiesz sprzedać swojej pracy za godne pieniądze... Mój szef nie może sobie pozwolić na stanie auta, a jak już stanie, to płaci dniówki i żyjemy dalej... Pozdrawiam Grzegorz | |||
jacek-kuba
| Panowie dlaczego takie zamieszanie robicie. Każdy przewoźnik płaci normalną, pełną dniówkę za to stanie i zapewne premie dołoży. O czym wy rozmawiacie. Stało się i czasu nikt nie cofnie-natomiast trudno sobie wyobrazić sytuację, że ktoś tam stoi za free. Bez przesady. No może kilku dziadów z forum ma inne zdanie-ale tylko dlatego, że nie mają kierowców którzy pojadą na wyspy-zresztą to margines. Nie warty komentarza. | |||
jacek-kuba
| Przepraszam za dziadów-przez święta nie chcę nikogo denerwować. Kłaniam się nisko. | |||
~Paweł | Teraz szef mówi jeździmy na Anglię specjalizujemy się w kierunkach poza ue więc stawki na GB pójdą w górę i będzie można jeździć. Ktoś kto jeździ poza ue więc co czekać może dosmotr itd itp a jak ma się sammelguty to i miesiąc można spędzić na dosmotrze. | |||
~mistrz | Kierowca ma jezdzic a jak nie to do kolejki do pup :) polskie szofery wytrzymałe, za miesiac beda sie szczycic tym jak fajnie sie stało w Angli :) | 1 | ||
~Taka prawda | Nikt nikogo nie zmusza tam jeździć, kto chce to jedzie a że wyszło jak wyszło to i z takimi sytuacjami trzeba się liczyć. Po jakimś czasie powiedzą było minęło i dalej będą ładunki przewożone. Chwilę pogadają i będą jeździć. | 1 | ||
~Taka prawda | Że akurat wyszło na tych kierowców że w danym czasie muszą tam siedzieć przez święta można by powiedzieć maja pecha. Nie znajdą chętnych za takie pieniądze, dadzą więcej że zawsze jakiś głupi się znajdzie. To są realia rynku. | 1 | ||
~skg dk | po prostu musza to robic bo inaczej wiele firm padnie jezdzenie do tego syfu to nie jest kwestia wyboru tylko warunek przetrwania wielu firm | 1 | ||
~STOP tęczowym | STOP tęczowym STOP POwcom strefy wolne od lewicy | |||
~przewoźnik | Dziad z obsranymi majtkami, wcześniej narzyga do sałatki niż nie puści auta do F, czy GB. Na wszystkich co tam wysyłają auta należy patrzeć jak by mieli obsrane majty. Z tym niech się kojarzą. Bojkotować Francję. | |||
Ł ysy
| Kierowca jest od wykonywania poleceń szefa, a nie od ustalania polityki funkcjonowania firmy. Nie pasuje praca? Żegnam życząc sukcesów w innej firmie. | 2 | ||
Ł ysy
| Niby dlaczego kierowcy mieliby zarabiać więcej? Przecież wy dumni macie diety, co za różnica czy jedziecie, czy stoicie? Kasa ta sama. | 2 | ||
Ł ysy
| Szantaż porzucenia pracy nie wyjdzie. Czasy czerwonych dywanów przeszły do lamusa. Gdzie to przemytnicze tałatajstwo znajdzie pracę? Kto zatrudni ten element? Pokory i rozwagi życzę. | 2 | ||
Puchacz1
| "Apel do przewoźników by nie wysyłać aut na Francję i Anglie. " Spokojnie można to nominować do tytułu "Hasło (apel) miesiąca". Transport nie znosi "próżni". Na miejsce polskich firm pojawia się inni- litewskie, rumuńskie, bułgarskie. Gdzie podzieją się kierowcy z firm polskich które nie pojadą "na Anglię"??? | 2 | ||
Ł ysy
| Ceny przewozów na wyspy wzrosną. Spadnie ilość "strzałów " w miesiącu. Czy ktoś widzi przesłanki do podniesienia wynagrodzeń? Ja nie. Tak sobie myślę, będąc na miejscu szefów zatrudniających płaczków z Dover, po przyjeździe zwolniłbym ich. To wstyd, aby kierowca międzynarodowy nie miał zapasu wody i jedzenia na kilka dni. Na jakiego wała takie "cuś" podjeło pracę w międzynarodówce? | 2 | ||
~zcx | Łysy idiota zabłysnął. | -1 |
Opcje - szybkie linki
Wybierz
Wątki Admina
Wybierz
TOP 20 - przez was wybrane
Wybierz
OSTATNIO KOMENTOWANE
Ogromna prośba...

Reklama to nasze JEDYNE źródło dochodu.
Reklam nie jest wiele, nie wyskakują, nie zasłaniają żadnych treści, ale umożliwiają utrzymanie redakcji.
Proszę pomóż, dodaj etransport.pl do wyjątków Twojej aplikacji.