Josephs.ScotBorowiak Properties LtdToll House Properties Ltd

Apel do przewoźników by nie wysyłać aut na Francję i Anglie.

ID: 256253


Proszę was po tym wszystkim, nawet jak już to się skończy nie wysyłajcie za żadne pieniądze tam samochodów. Musicie pokazać swój sprzeciw co oni tam robią z kierowcami! To jest jakiś dramat nie można używać kuchenki, odpalić silnika, czujemy się jak w getcie. Kible zasrane po deskę. Takie Święta zgotował nam los.

~Kamil
*.dynamic.gprs.plus.pl

Posty (97)

~Milicja
Po co więcej płacić, bo inne auta zostały zablokowane na kilka dni, litości.
~skg dk
wiadomo ze dziadtransy polskie beda sie chcialy wyslizgac z zapaty za ten okres bo przeciez to nie ich wina ze auto nie zarabialo a za straty moralne kierowcy i stres sie nie paci
~skg dk
szkoda mi troche kierowcow ze wschodu ja dzis krotka traska z basel z poczta ok 3 godziny pracy od 10 do 13 i swieta oczywiscie mam cala dniowke 220 chf
~JAREK
Jak sief i spedytor taki mądry to niech sam pojedzie, spedytorek godzina 16 zamyka laptopa i do domu i w pisdzie ma co z kierowcą się dzieje, niech sam jedzie do UK jak taki mądry

1

~Fiołek
Mi się udało wrócić, ale to dzięki temu że nie wracałem na ostatnią chwilę.
Też jestem za żeby tam nie jeździć, ale firmy podniosą kasę za frachty tak, że z pewnością się znajdą chętni.

1

~Anty dziadtrans
Skg dk : jak jesteś ze wschodu to wypad z polskiego portalu na swój ukraiński czy jakiś tam inny. Przestań wypisywać bzdury, to nie przedszkole
~Paweł
Heh już to widzę jak nikt nie pojedzie. W transporcie nie ma solidarności i tu jest problem

1

~Milicja
~Paweł, jechać nie jechać, to reguluje rynek, opłaca się wysłać auto do Anglii, Trzeba jechać, już widzę jak staje transport bo kierowca "obliczył " że się nie opłaca. Kierowca ma jechać punktu A do punktu B. Od liczenia jest SZEF
~Gucio
Kamilek jak Nasi nie pojadą do F czy GB to gdzie będą jeździć, polski transport wyspecjalizował się w przerzutach po UE, dlaczego tylu Naszych stoi w UK, bo jak wiesz frachty na ten kierunek poszły w górę i szefy poczuli kasę, a że się tak porobiło no to trudno. Po powrocie dostaną parę groszy więcej do wypłaty, boss poklepie po ramieniu i już 2. 01. 2021 będą lecieć na UK z powrotem-może kilku bardziej kumatych zrezygnuje z tego kierunku, reszta to się jeszcze będzie chwalić że walczyli w porcie i takie historie.

2

~Adam
Gucio tak jak mówisz jestem też tego zdania że się tym staniem nic nie nauczą i po nowym roku wszystko dalej będzie jeździć

1

~zcx
Teraz to co niektórzy dopiero zaczną jeździć na gb.
~Toma
Jarek Ty masz siano w głowie, chyba nie wiesz ile spedytor -prawdziwy spedytor - ma na głowie.
Kierowca przy tym to jest pikus
~Jarek
Toma ty jesteś jakis popiertolony, widzę jak pracują jak jestem w biurze, jajaca sobie poł dnia przekładacie i plotkujecie przy kawie w ciepłym biurze, ty byś jednego dnia na międzynarodówce nie wyrobił trolu juz o spaniu w budzie na obszczanym parkingu z chłodniami wyjącymi dookoła nie wspominając
~Milicja
Taki dziad trans jak ja ma nie jeździć za takie piniochy? W życiu. Znowu miałem solówkę z moją Helyną (coraz lepiej mi idzie, może w końcu wygram), wygrała ze mną przez przypadek. Potknęła się i wysadziła mi z bani w orzechy, zaraza. Do nowego roku będę chodził jak kaczor... psia mać.
~Grisza 1978
Kamilku... Proponuje zmienić system płacy... Może system 2/1 8500 brutto plus 42 euro diety.. Każdy dzień w Dover 500 złoty brutto plus 42 dieta... Dałbyś do marca... Lecz zgodziłaś się robić za michę zupki i płaczesz... Do czasu, jak Ci się nie skończy darmowy internet.. Może problem jest w tym, że nie umiesz sprzedać swojej pracy za godne pieniądze... Mój szef nie może sobie pozwolić na stanie auta, a jak już stanie, to płaci dniówki i żyjemy dalej... Pozdrawiam Grzegorz
jacek-kuba
Panowie dlaczego takie zamieszanie robicie. Każdy przewoźnik płaci normalną, pełną dniówkę za to stanie i zapewne premie dołoży. O czym wy rozmawiacie. Stało się i czasu nikt nie cofnie-natomiast trudno sobie wyobrazić sytuację, że ktoś tam stoi za free. Bez przesady. No może kilku dziadów z forum ma inne zdanie-ale tylko dlatego, że nie mają kierowców którzy pojadą na wyspy-zresztą to margines. Nie warty komentarza.
jacek-kuba
Przepraszam za dziadów-przez święta nie chcę nikogo denerwować. Kłaniam się nisko.
~Paweł
Teraz szef mówi jeździmy na Anglię specjalizujemy się w kierunkach poza ue więc stawki na GB pójdą w górę i będzie można jeździć. Ktoś kto jeździ poza ue więc co czekać może dosmotr itd itp a jak ma się sammelguty to i miesiąc można spędzić na dosmotrze.
~mistrz
Kierowca ma jezdzic a jak nie to do kolejki do pup :) polskie szofery wytrzymałe, za miesiac beda sie szczycic tym jak fajnie sie stało w Angli :)

1

~Taka prawda
Nikt nikogo nie zmusza tam jeździć, kto chce to jedzie a że wyszło jak wyszło to i z takimi sytuacjami trzeba się liczyć. Po jakimś czasie powiedzą było minęło i dalej będą ładunki przewożone. Chwilę pogadają i będą jeździć.

1

~Taka prawda
Że akurat wyszło na tych kierowców że w danym czasie muszą tam siedzieć przez święta można by powiedzieć maja pecha.
Nie znajdą chętnych za takie pieniądze, dadzą więcej że zawsze jakiś głupi się znajdzie.
To są realia rynku.

1

~skg dk
po prostu musza to robic bo inaczej wiele firm padnie jezdzenie do tego syfu to nie jest kwestia wyboru tylko warunek przetrwania wielu firm

1

~STOP tęczowym
STOP tęczowym STOP POwcom strefy wolne od lewicy
~przewoźnik
Dziad z obsranymi majtkami, wcześniej narzyga do sałatki niż nie puści auta do F, czy GB.
Na wszystkich co tam wysyłają auta należy patrzeć jak by mieli obsrane majty. Z tym niech się kojarzą. Bojkotować Francję.
Ł ysy
Kierowca jest od wykonywania poleceń szefa, a nie od ustalania polityki funkcjonowania firmy.
Nie pasuje praca?
Żegnam życząc sukcesów w innej firmie.

2

Ł ysy
Niby dlaczego kierowcy mieliby zarabiać więcej? Przecież wy dumni macie diety, co za różnica czy jedziecie, czy stoicie?
Kasa ta sama.

2

Ł ysy
Szantaż porzucenia pracy nie wyjdzie. Czasy czerwonych dywanów przeszły do lamusa.
Gdzie to przemytnicze tałatajstwo znajdzie pracę?
Kto zatrudni ten element?
Pokory i rozwagi życzę.

2

Puchacz1
"Apel do przewoźników by nie wysyłać aut na Francję i Anglie. "

Spokojnie można to nominować do tytułu "Hasło (apel) miesiąca".
Transport nie znosi "próżni".
Na miejsce polskich firm pojawia się inni- litewskie, rumuńskie, bułgarskie.
Gdzie podzieją się kierowcy z firm polskich które nie pojadą "na Anglię"???

2

Ł ysy
Ceny przewozów na wyspy wzrosną. Spadnie ilość "strzałów " w miesiącu.
Czy ktoś widzi przesłanki do podniesienia wynagrodzeń?
Ja nie.
Tak sobie myślę, będąc na miejscu szefów zatrudniających płaczków z Dover, po przyjeździe zwolniłbym ich. To wstyd, aby kierowca międzynarodowy nie miał zapasu wody i jedzenia na kilka dni.
Na jakiego wała takie "cuś" podjeło pracę w międzynarodówce?

2

~zcx
Łysy idiota zabłysnął.

-1

Odpowiedzialność

Novemedia Ltd nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych tutaj ofert, postów i wątków. Osoby zamieszczające treści naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną. Powyższy adres IP będzie przekazany uprawnionym organom Państwa w przypadku naruszenia prawa. Zastrzegamy sobie prawo do nie publikowania jakichkolwiek treści bez podania przyczyny.

Twój adres IP: 3.149.10.88

Dodaj
Anuluj

Opcje - szybkie linki

Wątki Admina

TOP 20 - przez was wybrane

OSTATNIO KOMENTOWANE

ZOBACZ TEŻ

Zakazy ruchu dla ciężarówek w Europie na rok 2025
trafficban.com
Przepisy kuchni kierowców - do przygotowania w trasie lub przed wyjazdem
Kuchnia kierowcy

Sprawdź dobre parkingi w Europie
Dobry parking

Warunki przejazdu na drogach w Polsce
Drogi w Polsce
Photo by Josh Hild from Pexels